Рішення
від 26.11.2012 по справі 16/592-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"26" листопада 2012 р.Справа № 16/592-10

Господарський суд Хмельницької області у складі:

Суддя Магера В.В., розглянувши матеріали

За позовом Славутського міжрайонного прокурора, м. Славута в інтересах держави в особі Славутської районної державної адміністрації, м. Славута та Управління агропромислового розвитку Славутської районної державної адміністрації, м. Славута

за участю третьої особи , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів -Головного Управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області, м. Хмельницький

до Товариства з обмеженою відповідальністю „Сільськогосподарське підприємство „Дніпро", с. Ганнопіль Славутського району

про стягнення 32 100,00 грн.

За участю представників:

від позивачів: не з'явились;

від відповідача: Гайдамаченко В.Г. - представник за довіреністю від 29.10.2012 р.;

від третьої особи: Крепак Ю.Г. - представник за довіреністю №15-07-/17-337 від 16.01.2012р.;

від прокуратури: Худенко І.О. - старший прокурор відділу прокуратури м. Хмельницького.

В засіданні суду 26.11.2012 р. оголошено вступну та резолютивну частину рішення згідно ст.85 ГПК України.

Суть спору: Прокурор в інтересах позивачів звернувся до суду із позовом, згідно якого просить стягнути з відповідача 32 100,00 грн. безпроцентної цільової позики, яка надана відповідно до договорів №8 від 27.10.2008р. та №18 від 26.12.2008р. про надання та умов повернення коштів резервного фонду державного бюджету на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 р. № 1010-р „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях".

В обгрунтування позову прокурор посилається на те, що кошти управлінням агропромислового розвитку для ТОВ „СГП „Дніпро" були перераховані платіжними дорученнями №271 від 08.09.2008 р. та №573 від 29.12.2008р. відповідно до п.5.2 вищезазначених договорів, і відповідач по них відповідач зобов'язувався повернути позику до 01.11.2009 р.

Проте, на дату вирішення даного спору кошти не були повернуті, умови договорів залишились невиконані. Посилається на те, що згідно ст.526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Цивільного кодексу України. Відповідно до ст.610 Цивільного кодексу України порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).

Посилається на те, що згідно ст.611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом. Згідно розпорядження КМУ від 28.07.2008 року № 1010-р „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях" для проведення часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася в червні - липні 2008р. на Хмельницьку область за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету виділено кошти у сумі 20 млн. грн.

Згідно п.п.11 постанови КМУ від 29.03.02р. №415 „Про затвердження порядку використання коштів резервного фонду державного бюджету" кошти з резервного фонду державного бюджету виділяються на безповоротній основі або на умовах повернення, про що зазначається у рішенні про виділення коштів з резервного фонду бюджету. Суб'єктам господарської діяльності недержавної форми власності або суб'єктам господарської діяльності, у статутному фонді яких корпоративні права держави становлять менше ніж 51%, кошти резервного фонду бюджету виділяються через головних розпорядників бюджетних коштів лише на умовах повернення.

Оскільки через невиконання відповідачем зобов`язань, в статутному фонді якого немає частки корпоративних прав держави, свого зобов'язання по договору, до бюджету не повернуто 32 100 грн., порушено інтереси держави, а тому позов заявляється прокурором.

Прокурор в засідання суду 26.11.2012р. прибув, позовні вимоги підтримав та просить про задоволення позову.

Представник позивача-1 в засідання суду 26.11.2012р. не прибув, проте в матеріалах справи наявне письмове клопотання від 13.04.2010р. про розгляд справи без участі повноважного представника. У поданому письмовому пояснені від 27.05.2010р. позивач-1 підтримує позовні вимоги прокурора та просить вирішити дану справу із застосуванням законодавства, що регулює подібні відносини.

Представник позивача-2 в засідання суду 26.11.2012р. не прибув, будь-яких письмових заяв чи клопотань від останнього до суду не надходило.

Представник відповідача в судове засідання з`явився, проти позовних вимог заперечив. Із наявного в матеріалах справи письмового пояснення слідує наступне: 27.10.2008 р. між відповідачем та позивачем було укладено договір №8 надання та умов повернення коштів резервного фонду державного бюджету, відповідно до якого позивач зобов'язався надати в строк до 30.12.2008 р. кошти в сумі 29,1 грн., а відповідач зобов'язувався повернути надані кошти до 01.11.2009 р.

Як підстава надання коштів в договорі зазначено розпорядження КМ України від 26.07.2008 р. „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків від стихії, що сталася в Хмельницькій області для закупівлі паливо-мастильних матеріалів, насіння, садівного матеріалу, міндобрив, гербіцидів, пестицидів, протруйників". Однак такого розпорядження Кабінету Міністрів ані з такою датою ані з такою назвою не існує.

26.12.2008 р. між відповідачем та позивачем було укладено договір №18 надання та умов повернення коштів резервного фонду державного бюджету, відповідно до якого позивач зобов'язався надати в строк до 30.12.2008 р. кошти в сумі 3,0 тис. грн., а відповідач зобов'язувався повернути надані кошти до 01.11.2009 р. Як підстава надання коштів в договорі зазначено розпорядження КМ України від 26.07.2008 р. „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків від стихії, що сталася в Хмельницькій області для закупівлі паливо-мастильних матеріалів, насіння, садівного матеріалу, міндобрив, гербіцидів, пестицидів, протруйників".

Однак, такого розпорядження Кабінету Міністрів ані з такою датою, ані з такою назвою не існує. Також після укладення договору позивач не перерахував обумовлені 3,0 тис. грн., натомість відповідачем було перераховано 29.12.2008 р. платіжним дорученням №1565 3,0 тис. грн. і при цьому в графі „призначення платежу" було зазначено, що перерахування здійснюється відповідно до розпорядження КМУ № 1010-р від 28.07.2008 р., а не на виконання договору № 18 та розпорядження КМУ від 26.07.2008 року, як це зазначено у договорі № 18.

Відповідач посилається на те, що згідно ч.1 ст.193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Позивач (Управління) своїх обов'язків по договорам № 8 від 27.10.2008 року та № 18 від 26.12.2008 року не виконав, оскільки коштів відповідно до цих договорів на загальну суму 32 100 грн. не перерахував, що підтверджується довідкою Управління.

Тому, посилаючись на доводи, викладені у письмовому поясненні, відповідач просить суд відмовити прокурору у позові.

Представник третьої особи в засідання суду прибув. У поданому письмовому поясненні вказав на те, що визначення напрямків використання коштів резервного фонду державного та місцевого бюджетів і встановлення процедури, пов'язаної з виділенням коштів резервного фонду відповідного бюджету та звітуванням про їх використання встановлюється Порядком використання коштів резервного фонду бюджету, затвердженого Постановою КМУ №415 від 29.03.2002р. (надалі Порядок).

Так, п.11 Порядку зазначає, що кошти з резервного фонду бюджету виділяються на безповоротній основі або на умовах повернення, про що зазначається у рішенні про виділення коштів з резервного фонду бюджету.

На виконання вимог Розпорядження КМ України від 28.07.2008р. № 1010-р та Розпорядження голови Хмельницької обласної державної адміністрації від 12.08.2008р. № 428/2008-р „Про розподіл коштів, виділених кабінетом Міністрів України на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася в червні-липні 2008 року на території Хмельницької області", розпорядженням голови Славутської РДА Хмельницької області розпорядником по використанню коштів із дотриманням встановлених вимог на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, відповідно до розподілу було призначено Управління агропромислового розвитку Славутської райдержадміністрації Хмельницької області.

Відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України та п.3 Типового положення про головне управління Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №332 від 04.04.2006р., передбачені основні завдання Головного управління Державного казначейства.

Головним управління Державного казначейства України у Хмельницькій області (в особі Славутського управління державного казначейства Головного управління Державного казначейства України у Хмельницькій області) відповідно до платіжних доручень №573 від 29.12.2008р. та №271 від 08.09.2008р. було здійснено виділення бюджетних коштів на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у червні-липні 2008 року на території Хмельницької області ТОВ СГП „Дніпро" у сумі відповідно 3 000,00 грн. та 29 100,00 грн. (разом 32 100,00 грн.) за КЕКВ 1310 „Субсидії і поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)".

Відповідно до Роз'яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого Наказом Державного казначейства України №330 від 08.12.2006р., до категорії видатків „Субсидії і поточні трансферти (1300) „ відносяться всі невідплатні державні платежі, які не підлягають поверненню і передбачаються лише на поточні цілі одержувача бюджетних коштів.

Розглядом матеріалів справи встановлено:

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 р. №1010-р „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях" встановлено виділити для проведення часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася в червні - липні 2008 р., 58,5 млн. гривень, зокрема Волинській облдержадміністрації - 12 млн., Львівській -6,5 млн., Рівненській - 20 млн., Хмельницькій - 20 млн. гривень. Мінфіну здійснити зазначені видатки за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету. (п. 1 розпорядження).

Згідно п.2 вказаного розпорядження, Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій облдержадміністраціям затвердити у тижневий строк за погодженням з Мінагрополітики, Мінекономіки і Мінфіном розподіл коштів, виділених згідно з цим розпорядженням.

Розпорядженням Хмельницької обласної держадміністрації від 12.08.2008р. №428/2008-р. „Про розподіл коштів, виділених Кабінетом Міністрів України на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталась в червні-липні 2008р. на території Хмельницької області" було вирішено: 1. спрямувати кошти, виділені з резервного фонду державного бюджету райдержадміністраціям для часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталась на території Хмельницької області. 2. Головам відповідних райдержадміністрацій визначити розпорядника по використанню коштів із дотриманням встановлених вимог на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств.

Відповідно до розпорядження Славутської райдержадміністрації від 19.08.2008р. №700-р „Про визначення розпорядника бюджетних коштів" було визначено управління агропромислового розвитку райдержадміністрації розпорядником по використанню коштів, виділених на часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії.

Розпорядженням Славутської райдержадміністрації від 24.12.2008р. №1180-р „Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 19.08.2008р. №700-р" внесено змін до розподілу коштів згідно встановленого додатку.

Управління агропромислового розвитку Славутської районної державної адміністрації м.Славута як юридична особа значиться в Єдиному держаному реєстрі підприємств та організацій України згідно довідки головного управління статистики у Хмельницькій області №349 від 03.07.2007р.

Славутська районна державна адміністрація Хмельницької області зареєстрована як юридична особа 14.04.1992р., про що видано свідоцтво про державну реєстрацію №69274 серія А00.

Товариство з обмеженою відповідальністю „Сільськогосподарське підприємство „Дніпро" с.Ганнопіль Славутського району зареєстроване як юридична особа 18.04.2000р., про що видано свідоцтво про державну реєстрацію №019743 серія А00, значиться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців згідно довідки головного управління статики у Хмельницькій області №294 від 05.02.2007р.

Між управлінням агропромислового розвитку Славутської райдержадміністрації (надавач коштів) та Товариством з обмеженою відповідальністю „Сільськогосподарським підприємством „Дніпро" с. Ганнопіль Славутського району (отримувач коштів) були укладені договори надання та умов повернення коштів резервного фонду державного бюджету - №8 від 27.10.2008р. та №18 від 26.12.2008р. (надалі -договори).

Згідно п.п.1.1. вказаних договорів передбачено, що надавач коштів надає, а отримувач коштів отримує кошти, виділені відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.07.2008р. №1010-р „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях" та розпорядження Хмельницької ОДА №248/2008-р від 02.08.2008р. в сумі 29,1 тис. грн. -по договору №8 від 27.10.2008р. та 3 тис. грн. -по договору №18 від 26.12.2008р.

Згідно п.п.1.2 договорів отримувач коштів зобов'язаний використати кошти на придбання матеріальних ресурсів згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.07.2008р. №1010-р та розпорядження Хмельницької обласної державної адміністрації від 12.08.2008р. №428/2008р.

Вказаним договорами передбачено, що кошти надаються отримувачу через відділення державного казначейства у Славуському районі до „30" грудня 2008р. Отримані кошти резервного фонду надаються для сільськогосптоваровиробника на поворотній основі. Отримувач коштів зобов'язується повернути надані кошти до „01" листопада 2009р. (п.п.2.1, 5.1, 5.2 договорів).

Згідно п.п.5.3 договорів було передбачено, що отримував коштів зобов'язаний використати кошти виключно за цільовим призначенням. В разі використання коштів на інші цілі, ніж це визначено розпорядженням Хмельницької ОДА №428/2008р. від 12.08.2008р. або при встановленні незаконного отримання коштів, він зобов'язаний повернути кошти до резервного фонду у місячний термін після виявлення нецільового використання коштів.

Управлінням агропромислового розвитку Славутської РДА було надано відповідачу кошти на загальну суму 32 100,00 грн., а саме: згідно платіжного доручення №271 від 08.09.2008р. на суму 29 100,00 грн. та №1565 від 29.12.2008р. на суму 3 000,00 грн., всього на суму 32 100,00 грн.

Оскільки кошти в сумі 32 100,00 грн. відповідачем не були повернуті у визначені договорами строки, прокурор звернувся із позовом до суду про їх стягнення в примусовому порядку.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування, оцінюючи їх в сукупності, судом враховується таке:

Відповідно до ст.174 Господарського кодексу України господарські зобов'язання можуть виникати, зокрема, з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

Відповідно до ст.193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання -відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Статтею 526 Цивільного кодексу України визначено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до ст.629 Цивільного кодексу України, договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Згідно з ч.1 ст.530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до абз.1 ст.610 ЦК України, порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).

Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 р. № 1010-р „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях" було встановлено наступне:

- п.1. Виділити для проведення часткової компенсації витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася в червні - липні 2008 р., 58,5 млн. гривень, зокрема Волинській облдержадміністрації - 12 млн., Львівській -6,5 млн., Рівненській - 20 млн., Хмельницькій - 20 млн. гривень. Мінфіну здійснити зазначені видатки за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету;

- п.2. Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій облдержадміністраціям: затвердити у тижневий строк за погодженням з Мінагрополітики, Мінекономіки і Мінфіном розподіл коштів, виділених згідно з цим розпорядженням; подати до кінця 2008 р. Мінагрополітики, Мінекономіки, Мінфіну та Державному казначейству звіт про використання зазначених коштів.

Відповідно до п.11 Постанови Кабінету Міністрів України №415 від 29.03.2002 р. „Про затвердження порядку використання коштів резервного фонду", кошти з резервного фонду бюджету виділяються на безповоротній основі або на умовах повернення, про що зазначається у рішенні про виділення коштів з резервного фонду бюджету. Кошти із резервного фонду бюджету суб'єктам господарської діяльності недержавної форми власності або суб'єктам господарської діяльності, у статутному фонді яких корпоративні права держави становлять менше ніж 51 відсоток, виділяються через головних розпорядників бюджетних коштів лише на умовах повернення.

З матеріалів справи вбачається, що Управлінням агропромислового розвитку Славутської райдержадміністрації на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України №1010-р. від 28.07.2008 року „Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях" надано відповідачеві кошти в сумі 32 100,00 грн.

Факт перерахування коштів в сумі 32 100,00 грн. підтверджується платіжними дорученнями №271 від 08.09.2008р. на суму 29 100,00 грн. та №1565 від 29.12.2008р. на суму 3 000,00 грн. та не заперечується відповідачем.

При цьому, укладеними між позивачем-2 та відповідачем договорами №8 від 27.10.2008р. та №18 від 26.12.2008р., зокрема п.п.5.2, сторони погодили термін повернення коштів в сумі 32 100,00 грн. до 01.11.2009р., а додаткових угод, які б свідчили про продовження цього терміну або доказів про повернення коштів відповідачем, суду не подано, доводи прокурора в інтересах позивачів -не спростовано.

Заперечення відповідача проти позову судом до уваги не приймаються як такі, що не узгоджуються з вимогами чинного законодавства та матеріалами справи. Судом також враховується позиція, викладена в п.11 Постанови Кабінету Міністрів України №415 від 29.03.2002 року „Про затвердження порядку використання коштів резервного фонду", згідно якої кошти із резервного фонду бюджету суб'єктам господарської діяльності недержавної форми власності або суб'єктам господарської діяльності, у статутному фонді яких корпоративні права держави становлять менше ніж 51 відсоток, виділяються через головних розпорядників бюджетних коштів лише на умовах повернення.

Згідно довідки статистики №294 від 05.02.2007р. відповідач -ТОВ „Сільськогосподарське підприємство „Дніпро" за формою власності є приватним підприємством.

Судом також враховується, що укладені між сторонами договори від №8 від 27.10.2008р. та №18 від 26.12.2008р., які передбачають строк повернення коштів резервного фонду, є чинними та в судовому порядку недійсними не визнавались.

При цьому, рішенням господарського суду Хмельницької області від 17.05.2012р. по справі №16/979-10 у позові ТОВ „Сільськогосподарське підприємство „Дніпро" до Управління агропромислового розвитку Славутської райдержадміністрацією про розірвання договорів надання та умов повернення коштів резервного фонду державного бюджету №8 від 27.10.2008 р. та №18 від 26.12.2008 р. було відмовлено. Вказане судове рішення набуло чинності у встановленому законом порядку.

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги прокурора в інтересах позивачів є обґрунтованими, відповідають вимогам чинного законодавства, підтверджені матеріалами справи, поданими доказами, а тому підлягають задоволенню.

Судові витрати по справі покладаються на відповідача у відповідності до вимог ст.ст.44, 49 ГПК України.

Керуючись ст.ст.1, 2, 4 5 , 12, 49, 82-85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, СУД -

В И Р І Ш И В:

Позов Славутського міжрайонного прокурора, м. Славута в інтересах держави в особі Славутської районної державної адміністрації, м. Славута та Управління агропромислового розвитку Славутської районної державної адміністрації, м. Славута за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів -Головного Управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області, м. Хмельницький до Товариства з обмеженою відповідальністю „Сільськогосподарське підприємство „Дніпро", с. Ганнопіль Славутського району про стягнення 32 100,00 грн. задовольнити.

Стягнути із Товариства з обмеженою відповідальністю „Дніпро", с. Ганопіль Славутського району (код ЄДРПОУ 30929334) на користь Управління агропромислового розвитку Славутської районної державної адміністрації, м. Славута, вул. Одухи, 2 (код ЗКПО 00734877) кошти в сумі 32 100,00 грн. (тридцять дві тисячі сто гривень 00 коп.)

Видати наказ.

Стягнути із Товариства з обмеженою відповідальністю „Дніпро", с. Ганопіль Славутського району (код ЄДРПОУ 30929334) для зарахування до Державного бюджету України на рахунок №31218206783002 через УДКСУ у м. Хмельницькому, м. Хмельницький, код ЄДРПОУ отримувача 38045529, банк одержувача - ГУ ДКСУ у Хмельницькій області, м.Хмельницький, МФО 815013 судовий збір в сумі 1 609,50 грн. (одна тисяча шістсот дев'ять гривень 50 коп.).

Видати наказ.

Повне рішення підписане 30.11.2012р.

Суддя В.В. Магера

Віддруковано 6 прим.:

1 - до матеріалів справи;

2 - Славутська РДА (вул. Соборності, 7, м. Славута, 30000) -пр. кореспонд.

3 -Управління АПР Славутської РДА (вул. Одухи, 2, м. Старокостянтинів, 30000) -пр. кореспонд.

4 - ТОВ „СГ "Дніпро" (вул. Будьоного, 16, с. Ганнопіль, Славутський р-н, Хмельницька обл., 30030) -згідно заяви пр. кореспонд.

5- в прокуратуру м. Хмельницького -наручно згідно заяви

6- третій особі -наручно згідно заяви

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення26.11.2012
Оприлюднено04.12.2012
Номер документу27784585
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/592-10

Ухвала від 07.05.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Рішення від 26.11.2012

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 13.11.2012

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 20.04.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 27.05.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 08.06.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 13.05.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Ухвала від 15.05.2014

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Магера В.В.

Постанова від 16.01.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Дужич С.П.

Ухвала від 27.12.2012

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Дужич С.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні