cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 квітня 2013 року справа № 5020-1282/2012
Господарський суд міста Севастополя у складі колегії суддів: головуючий суддя Плієва Н.Г., судді - Єфременко О.О., Харченко І.А., розглянувши справу
за позовом об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Астана Кесаєва, 16, 16-А" (99038, м. Севастополь, вул. Астана Кесаєва, 16, кв. 5)
до приватного підприємства "Югжилсервіс"
(99053, м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 53, корп. 6, оф. 6),
треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Севастопольська міська Рада
(99011, м. Севастополь, вул. Леніна, 3),
приватне підприємство "Індстрой-сервіс"
(99011, м. Севастополь, вул. Очаківців, 39/1)
Управління Державної міграційної служби у місті Севастополі
(99011, м. Севастополь, вул. Пушкіна, 2)
про визнання незаконними дій та зобов'язання вчинити певні дії
За участю представників сторін:
позивача - Скібіна О.А., керуючого об'єднанням, виписка з протоколу № 1 від 25.06.2007, наказ № 1 від 30.05.2007; Захарова О.В., довіреність б/н від 20.04.2012
відповідача - Сенчихіної Н.Г., довіреність б/н від 24.12.2012
третьої особи - ТОВ "Індстрой-Сервіс" - Падінкера І. Я - директор, наказ №41, від 27.07.2006
представники третіх осіб - Управління Державної міграційної служби у місті Севастополі - і Севастопольської міської Ради - не з'явився
Суть спору:
Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Астана Кесаєва, 16, 16-А" звернулось до суду з позовом до приватного підприємства "Югжилсервіс" про визнання дій незаконними, зобов'язання відповідача передати технічну документацію по житловому комплексу Астана Кесаєва, 16, 16-А та зобов'язання передати картотеку по квартирного обліку мешканців цих будинків.
Ухвалою господарського суду міста Севастополя від 11.11.2012 позовна заява прийнята до розгляду, порушено провадження у справі та справу призначено до судового розгляду на 04.12.2012.
Відповідно до положень статті 77 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи відкладався.
Ухвалою суду від 25.12.2012 до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів залучено Севастопольську міську Раду та приватне підприємство «Індстрой-сервіс».
Ухвалами суду від 16.01.2013 вирішено здійснювати розгляд справи № 5020-1282/2012 колегіально, у складі трьох суддів, та прийнято справу до провадження у новому складі суду: головуючий: суддя Плієва Н.Г., судді Альошина С.М., Харченко І.А.
Розпорядженням керівника апарату господарського суду міста Севастополя № 54 від 13.02.2013, у зв'язку із знаходженням судді Альошиної С.М. у відпустці, здійснено заміну члена колегії за допомогою автоматизованої системи документообігу суду, та визначено наступний склад колегії суддів: головуючій суддя Плієва Н.Г, інші судді, які входять до складу колегії - Єфременко О.О., Харченко І.А.
Ухвалою суду від 16.01.2013 справу прийнято до провадження у новому складі колегії та призначено до розгляду на 14.02.2013.
В ході розгляду справи позивачем уточнювались позовні вимоги, 06.03.2013 позивачем подано заяву про зміну предмету позову, відповідно до якої позивач просить:
1) визнати дії приватного підприємства "Югжилсервіс" по утриманню проектно-кошторисної документації зі схемами обладнання внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, центрального опалення, тепло, газо-, електропостачання, інвентарну справу і картотеки реєстраційного обліку фізичних осіб по житловому комплексу «Кесаєва 16, 16-А» незаконними;
2) зобов'язати приватне підприємство "Югжилсервіс" передати об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Астана Кесаєва, 16, 16-А» проектно-кошторисну документацію зі схемами обладнання внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, центрального опалення, тепло, газо-, електропостачання, інвентарну справу по житловому комплексу «Астана Кесаєва 16, 16-А»;
3) зобов'язати приватне підприємство "Югжилсервіс" передати об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Астана Кесаєва, 16, 16-А» картотеку реєстраційного обліку фізичних осіб по житловому комплексу Астана Кесаєва 16, 16-А;
4) визнати відсутність права ПП «Югжилсервіс» надавати послуги з управління житловим комплексом Астана Кесаєва 16, 16-А і утриманню житлового комплексу з прилеглою будинковою територією;
5) зобов'язати ПП «Югжилсервіс» припинити надання послуг, які не замовлені, з утримання житлового комплексу і прибудинкової території по вул. Астана Кесаєва 16, 16-А.
6) зобов'язати ПП «Югжилсервіс» припинити надання послуг, які не замовлені, з управління будинком по вул. Астана Кесаєва 16, 16-А;
7) стягнути з відповідача витрати на оплату судового збору.
Заява про зміну предмету позову була прийнята судом до розгляду.
Ухвалою суду від 06.03.2013 судом було залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Управління Державної міграційної служби у місті Севастополі.
У судовому засіданні 03.04.2013 було оголошено перерву до 09.04.2013.
У судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги у повному обсязі в редакції заяви від 06.03.2013 з підстав, викладених у позові, наполягали на їх задоволенні.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечувала, у відзиві на позовну заяву надану через канцелярію суду за вх. № 10732/12 від 19.12.2012 відповідач зазначає, що у об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Астана Кесаєва, 16, 16-а» відсутній будь-який статус, визначений Законом України «Про житлово-комунальні послуги», позивач не є балансоутримувачем будинків, а відповідачем здійснюється експлуатація цих будинків на підставі договору з ТОВ «Індстрой-сервіс».
Представник третьої особи - ТОВ «Індстрой-сервіс» у судовому засіданні вирішення спору залишив на розсуд суду, просив врахувати інтереси мешканців будинків.
Представник третьої особи - Управління Державної міграційної служби у місті Севастополі - після перерви у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, в ході розгляду справи надав пояснення стосовно ведення картотеки та реєстрації обліку місця проживання та перебування, письмові пояснення залучені до матеріалів справи (т. 2 а.с. 15-16).
Представник третьої особи - Севастопольської міської Ради - у судове засідання не з'явився, про причини нез'явлення суду не повідомив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. В ході розгляду справи представником третьої особи надані пояснення стосовно того, що Севастопольською міською Радою рішення щодо визначення балансоутримувача будинків по вул. Астана Кесаєва 16, 16-А не приймалось.
Враховуючи зазначене, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній доказами в порядку статті 75 Господарського процесуального кодексу України.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представників учасників судового процесу, суд
в с т а н о в и в :
30.12.2005 Державною приймальною комісією був прийнятий в експлуатацію житловий комплекс по вул. Кесаєва, 16, 16-А, про що складений Акт, який затверджений розпорядженням Севастопольської міської державної адміністрації № 1864-р від 30.12.2005.
Замовником будівництва даного житлового комплексу було Управління капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації, підрядником - Приватне підприємство «Індстрой-сервіс».
06.05.2005 між ПП «Індстрой-сервіс» і ПП «Югжилсервіс» був укладений договір на обслуговування житлового будинку по вул. А. Кесаєва,16, згідно якому ПП «Індстрой-сервіс», як замовник передало, а ПП «Югжилсервис», як підрядник, прийняло на себе обслуговування житлового фонду по вул. А. Кесаєва, при цьому ПП «Індстрой-сервіс» відповідачу були передані виконавчі документи, необхідні для експлуатації будинків.
23.07.2007 проведена державна реєстрація юридичної особи - об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Астана Кесаєва, 16, 16-А" про що свідчіть свідоцтво про державну реєстрацію та Статут позивача.
Загальними зборами членів ОСББ «Астана Кесаєва 16, 16-А» було прийнято рішення про прийняття будинку по вул. Кесаєва № 16, 16-А на баланс ОСББ «Астана Кесаєва 16, 16-А», що знайшло відображення у протоколі зборів (т.1 а.с. 10).
Після прийняття будинку на баланс, позивач звернувся до відповідача з вимогою передати йому документацію, необхідну для експлуатації і утримання будинків, проте на своє звернення отримав відмову, що й стало підставою для звернення позивача до суду з даним позовом.
Отже, спір між сторонами виник внаслідок розподілу повноважень з утримання будинків по вул. А. Кесаєва 16, 16-А.
Оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, та всебічному розгляді в судовому процесі всіх обставин у справі колегія суддів дійшла наступних висновків.
Спеціальним Законом, який визначає правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку є Закон України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" (далі - Закон).
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону основна діяльність об'єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав власників приміщень на володіння та користування спільним майном членів об'єднання, належне утримання будинку та прибудинкової території, сприяння членам об'єднання в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону об'єднання після набуття статусу юридичної особи може прийняти на власний баланс весь житловий комплекс.
Житловий комплекс - це не тільки квартири, а єдиний комплекс нерухомого майна, що утворений земельною ділянкою в установлених межах, розміщеним на ній жилим багатоквартирним будинком разом із спорудами та інженерними мережами (стаття 1 Закону).
Судом встановлено, що рішенням загальних зборів членів об'єднання співвласників багатоквартирного будинку ОСББ «Астана Кесаєва, 16, 16-А» житловий комплекс будинку 16, 16-А прийнято на баланс ОСББ, як юридичної особи, що спростовує твердження відповідача, що позивач не є належним балансоутримувачем вказаних будинків.
Частиною шостою статті 11 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" встановлено, що передача майна відбувається у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 року N 1521 "Про реалізацію Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" затверджено Порядок передачі майна на баланс об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - Порядок).
Пунктами 2 та 5 Порядку передбачено, що передача житлового комплексу на баланс об'єднання співвласників багатоквартирного будинку відбувається разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку та відповідною технічною документацією (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж тощо) після прийняття загальними зборами об'єднання співвласників багатоквартирного будинку відповідного рішення та у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від об'єднання.
Положеннями Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначено, що балансоутримувачем будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) є власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом.
Під утриманням будинків і прибудинкових територій розуміється господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.
Згідно з пунктом шостим частини другої статті 24 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" до обов'язків балансоутримувача віднесено забезпечення належної експлуатації та утримання майна, що перебуває на його балансі.
Виходячи з положень статті 13 згаданого Закону до житлово-комунальних послуг належать, зокрема послуги з центрального постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізованого опалення тощо.
З урахуванням наведених норм, оскільки позивачем житловий комплекс по вул. Астана Кесаєва 16, 16-А прийнято на баланс у встановленому законом порядку, саме до його компетенції Законом віднесено управляння будинками, забезпечення належної експлуатації та утримання будинків по вул. А. Кесаєва 16, та 16-А, здійснення контролю за технічним станом інженерного обладнання будинків квартир, приміщень, утримання в належному стані здійснення технічного обслуговування та ремонту внутрішньо будинкових мереж.
Правила управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд затверджені наказом Міністерство з питань житлово-комунального господарства України від 02.02.2009, № 13 (далі - Правила).
Згідно з підпунктом 2.2. пункту 2 Правил при передачі об'єкта в управління попередній балансоутримувач чи особа, що здійснювала управління будинком, надає замовнику, а замовник передає особі, що буде здійснювати управління будинком, оригінали або належним чином завірені копії документів (у разі зберігання оригіналів документів у місцевих архівах):
щодо технічного стану об'єкта, у тому числі:
план земельної ділянки з усіма будинками та спорудами, що на ній розташовані, виготовлений відповідно до вимог Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 N 56, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 23.06.1998 за N 393/2833;
паспорт об'єкта та земельної ділянки;
проектно-кошторисну документацію та виконавчі креслення на кожний будинок та споруду об'єкта;
акт технічного стану об'єкта на момент приймання-передачі;
схеми внутрішньобудинкових мереж централізованого постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізованого опалення тощо;
виконавчі креслення контурів заземлення (для споруд, які мають заземлення);
паспорти котельного господарства, котлові книги;
паспорти ліфтового господарства;
кошториси, описи робіт з поточного та капітального ремонту;
акти технічного огляду;
журнали заявок мешканців об'єкта;
протоколи виміру опору ізоляції електромереж;
протоколи огляду системи вентиляції;
щодо бухгалтерського обліку та передбаченої законодавством звітності за об'єктом; обліку мешканців об'єкта, а також власників, співвласників окремих приміщень об'єкта, які у ньому не мешкають; правовідносин попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, з юридичними або фізичними особами у сфері надання та оплати житлово-комунальних послуг, найму, оренди та користування приміщеннями об'єкта; планових заходів за попередній та на поточний роки, необхідних для утримання об'єкта відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил та для збереження належного технічного стану будівельних елементів, конструкцій та мереж об'єкта.
У разі відсутності документів, передбачених цим пунктом, відмітка про це робиться у акті приймання-передачі об'єкта. Відсутні документи виготовляються чи відновлюються за рахунок попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, протягом одного місяця з моменту складення акта приймання-передачі об'єкта та передаються ним особі, що буде здійснювати управління будинком, з оформленням додатка до акта приймання-передачі (підпункт 2.3 пункту 2 Правил).
Судом встановлено, що після укладення договору 01.01.2005 між ПП «Індстрой-сервіс» і ПП «Югжилсервіс», третьою особою у даній справі - ПП «Індстрой-сервіс» відповідачу було передано виконавчі документи згідно переліку по корпусу 1 ПК -3 блоки "Е", "Б", "В/2" (кв. 1-35), ПК-2 блоки "Г", "Д" (кв. 36-69), ПК-1 блоки "А", "В" (кв. 70-104) по вул. Кесаєва, 16; ПК - 4 блок "И" (кв. 1-15) по вул. А. Кесаєва, 16а, а саме:
№найменуваннявиконавець 1Розпорядження про затвердження актів державної комісіїУКБ СМДА 2Акти державної комісії - 3Інвентарні справи БТІТОВ Індстрой-сервіс" 4Розпорядження про призначення державної комісіїзамовник 5Накази про призначення робочої комісії -//- 6Акти робочої комісії -//- 7Довідки про усунення зауваженьТОВ Індстрой-сервіс" 8Перелік зауважень до актів робочої комісії -//- 9Акт архітектурного огляду фасадів та благоустрою, паспорт фарбування фасаду -//- 10Паспорт технічного стану і сейсмостійкості об'єкта -//- 11Архітектурно-технічний паспорт об'єкта -//- 12Довідка СФ ВАТ "Укртелеком"ЗСУ-462 13Акт здачі-приймання електромонтажних робітПП Бичков 14Довідка ДКП "Севміськводоканал"ПП "АРК" 15Акт обстеження водомірного вузлаДКП "Севміськводоканал" 16Акт приймання квартирних водомірів -//- 17Акт СФ ВАТ "Укртелеком" про приймання мереж радіофікаціїЗСУ-462 18Протокол вимірювання опору 19Довідка по землі держуправлінню екології та природних ресурсівПП Землянський А.А. 20Довідки БТІТОВ Індстрой-сервіс" 21Результат санітарно-біологічного і хімічного дослідження водиСЕС 22Довідка СЕС на вентиляцію -//- 23Акт радіаційного обстеження об'єкта будівництва -//- 24Довідка геослужби УГіА 25Акт по вогнезахисній обробці дерев'яних конструкційТОВ Індстрой-сервіс" 26Акт гідравлічного випробування системи холодного водопостачанняПП "АРК" 27Акт гідравлічного випробування системи гарячого водопостачання -//- 28Акт на протоку системи каналізації, водопостачання -//- 29Акт на обладнання мереж водопроводу -//- 30Акт на обладнання теплоізоляції труб опалення -//- 31Акт на обладнання антикорозійного покриття труб опалення та гарячого водопостачання -//- 32Акт на пристрій зовнішньої побутової каналізаціїТОВ Індстрой-сервіс" 33Довідку про виконання робіт з благоустрою та озеленення територіїТОВ Індстрой-сервіс" 34Акт закладення проектної робочої документації до страхового фонду документації УкраїниДержавний департамент СФД 35Акти на приховані будівельно-монтажні роботи -//- 36Документи, які свідчать про відповідність матеріалів, конструкцій і виробів, сертифікати, паспорти, лабораторні випробування -//-
Представник відповідача у судовому зсіданні підтвердила факт отримання ПП «Югжилсервіс» вказаної документації від ПП «Індстрой-сервіс» та не заперечувала, що вказана документація перебуває у відповідача.
За таких обставин колегія суддів вважає, що задоволенню підлягає частина позовних вимог про витребування лише тієї документації, необхідної для експлуатації будинків, яка була передана відповідачу забудовником, тобто, документації згідно зазначеного переліку.
Щодо вимог про визнання дій приватного підприємства "Югжилсервіс" по утриманню проектно-кошторисної документації зі схемами обладнання внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, центрального опалення, тепло-, газо-, електропостачання, інвентарної справи і картотеки реєстраційного обліку фізичних осіб по житловому комплексу «Астана Кесаєва 16, 16-А» незаконними суд зазначає наступне.
Так, захист цивільних прав та інтересів здійснюється судом в спосіб, передбачений статтею 16 Цивільного кодексу України та статтею 20 Господарського кодексу України.
Зокрема, статтею 16 Цивільного кодексу України встановлено перелік способів захисту цивільних прав та інтересів, згідно з якими кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового чи майнового права та інтересу. Дана норма кореспондується і з положеннями статті 20 Господарського кодексу України, якими визначено, що права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; визнання повністю або частково недійсними актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, актів інших суб'єктів, що суперечать законодавству, ущемлюють права та законні інтереси суб'єкта господарювання або споживачів; визнання недійсними господарських угод з підстав, передбачених законом; відновлення становища, яке існувало до порушення прав та законних інтересів суб'єктів господарювання; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; відшкодування збитків; застосування штрафних санкцій; застосування оперативно-господарських санкцій; застосування адміністративно-господарських санкцій; установлення, зміни і припинення господарських правовідносин; іншими способами, передбаченими законом.
Однак серед зазначеного переліку відсутній такий спосіб захисту права, як визнання незаконними дій суб'єкта господарської діяльності, а тому суд відмовляє у задоволенні зазначених позовних вимог.
Також суд вважає, що не підлягає задоволенню і решта позовних вимог з огляду на таке.
Щодо вимог про зобов'язання передати картотеку реєстраційного обліку фізичних осіб по житловому комплексу "Астана Кесаєва 16, 16-А" судом встановлено, що картотеку по-квартирного обліку було створено ПП «Югжитлосервіс», та відповідачем видаються мешканцям будинку довідки про реєстрацію.
В той же час, відповідно до пункту 1.6. «Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів" від 22.11.2012, № 1077 (далі - Порядок реєстрації) ведення реєстраційного обліку місця проживання та місця перебування осіб в Україні (далі - реєстраційний облік) здійснюється територіальними підрозділами Державної міграційної служби України та адресно-довідковими підрозділами територіальних органів ДМС України з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.
Реєстраційний облік ведеться у межах обслуговування адміністративно-територіальної одиниці відповідного адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС України або територіального підрозділу ДМС України.
У територіальному підрозділі ДМС України картотеки складаються з відомостей про реєстрацію у формі картки реєстрації особи (додаток 1) та адресної картки (додаток 2), а в адресно-довідковому підрозділі територіального органу ДМС України - талона зняття з реєстрації місця проживання в Україні (додаток 3) та відомостей про реєстрацію місця проживання особи (додаток 4).
Картотеки повинні зберігатися в окремому приміщенні адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС України або територіального підрозділу ДМС України у спеціальних шафах.
Територіальні органи Державної міграційної служби України утворено Постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2011 № 658.
До повноважень Державної міграційної служби Указом Президента України від 06.04.2011 № 405/2011 «Питання державної міграційної служби» віднесено здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, ведення відповідних реєстраційних обліків (підпункт 20) пункту 4 Указу).
Згідно з пунктом 8.1. Порядку реєстрації відомості про місце проживання/перебування особи та інші персональні дані особи надаються адресно-довідковими підрозділами територіальних органів ДМС України і підрозділами ДМС України за запитами осіб, органів державної влади, підприємств, установ, організацій, закладів щодо доступу до персональних даних за формою, наведеною в додатку 18 до цього Порядку (далі - запити), та оформлюються відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України "Про захист персональних даних" за умови згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю бази персональних даних на обробку цих персональних даних, або відповідно до вимог закону.
З урахуванням наведеного суд дійшов висновку, про відсутність будь-яких правових підстав для ведення обслуговуючою організацією картотеки по-квартирного обліку мешканців будинку, а також про відсутність підстав для витребування картотеки, створеної відповідачем, та передачі її позивачу.
Щодо вимог про визнання відсутності права ПП «Югжитлосервіс» надавати послуги з управління житловим комплексом Астана Кесаєва 16, 16-А і утриманню житлового комплексу з прилеглою будинковою територією, зобов'язання ПП «Югжилсервіс» припинити надання послуг, що не були замовлені з утримання житлового комплексу і прибудинкової території Астана Кесаєва 16, 16-А, зобов'язання ПП «Югжилсервіс» припинити надання послуг, що не були замовлені з управління будинком Астана Кесаєва 16, 16-А суд вважає, що вказані вимоги не підлягають задоволенню.
У судовому процесі встановлено, що послуги з управління житловим комплексом по вул. Астана Кесаєва 16, 16-А надаються відповідачем на підставі договору від 06.05.2005 на обслуговування житлових будинків по вул. Астана Кесаєва, 16, який укладений між ПП «Югжилсервис» та ПП «Індстрой-сервіс». Строк дії вказаного договору складає 10 років - до 05.05.2015 , тобто на даний час договір є діючим.
Посилання позивача, що вказаний договір не є укладеним судом до уваги не береться як таке, що не засноване на законі.
Також, як встановлено у судовому процесі, ні всі мешканці житлового комплексу по вул. Астана Кесаєва 16, 16-А є членами ОСББ, тобто станом на 01.01.2013 з 118 мешканців членами ОСББ є лише 73 особи (т. 1 а.с. 159) та ПП «Югжилсервіс» надаються послуги мешканцям житлових будинків на підставі договорів, які укладені безпосередньо мешканцями будинків з відповідачем (а.с. 20-86).
Отже, оскільки послуги відповідачем надаються не позивачу, а мешканцям будинку, які уклали відповідні договори, суд відмовляє у задоволенні вказаних вимог.
Відповідно до положень статті 49 Господарського процесуального кодексу України при частковому задоволенні позову витрати зі сплати судового збору покладаються на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Як зазначено у абзаці 3 підпункту 4.1 пункту 4 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 7 від 21.02.2013 «Про деякі питання практики застосування розділу VІ Господарського процесуального кодексу України, якщо пропорції задоволення позовних вимог точно визначити неможливо (зокрема при частковому задоволенні позову немайнового характеру), то судові витрати розподіляються між сторонами порівну.
З урахуванням зазначеного з відповідача на користь позивача підлягають стягненню витрати зі сплати судового збору у розмірі 536,50 грн, що є половиною від оплаченого судового збору
На підставі наведеного, керуючись статтями 43, 49, 82, 84, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Зобов'язати приватне підприємство "Югжилсервіс" (ідентифікаційний код 24866313, 99045, м. Севастополь, вул. Шостака, 9) передати об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Астана Кесаєва, 16, 16-А" (ідентифікаційний код 35312125, 99038, м. Севастополь, вул. Астана Кесаєва 16 кв. 5) документацію згідно переліку виконавчих документів по корпусу 1, ПК -3 блоки "Е", "Б", "В/2" (кв. 1-35), ПК-2 блоки "Г", "Д" (кв. 36-69), ПК-1 блоки "А", "В" (кв. 70-104) по вул. Кесаєва, 16; ПК - 4 блок "И" (кв. 1-15) по вул. А. Кесаєва, 16а, а саме:
№найменуваннявиконавець 1Розпорядження про затвердження актів державної комісіїУКБ СМДА 2Акти державної комісії - 3Інвентарні справи БТІТОВ Індстрой-сервіс" 4Розпорядження про призначення державної комісіїзамовник 5Накази про призначення робочої комісії -//- 6Акти робочої комісії -//- 7Довідки про усунення зауваженьТОВ Індстрой-сервіс" 8Перелік зауважень до актів робочої комісії -//- 9Акт архітектурного огляду фасадів та благоустрою, паспорт фарбування фасаду -//- 10Паспорт технічного стану і сейсмостійкості об'єкта -//- 11Архітектурно-технічний паспорт об'єкта -//- 12Довідка СФ ВАТ "Укртелеком"ЗСУ-462 13Акт здачі-приймання електромонтажних робітПП Бичков 14Довідка ДКП "Севміськводоканал"ПП "АРК" 15Акт обстеження водомірного вузлаДКП "Севміськводоканал" 16Акт приймання квартирних водомірів -//- 17Акт СФ ВАТ "Укртелеком" про приймання мереж радіофікаціїЗСУ-462 18Протокол вимірювання опору 19Довідка по землі держуправлінню екології та природних ресурсівПП Землянський А.А. 20Довідки БТІТОВ Індстрой-сервіс" 21Результат санітарно-біологічного і хімічного дослідження водиСЕС 22Довідка СЕС на вентиляцію -//- 23Акт радіаційного обстеження об'єкта будівництва -//- 24Довідка геослужби УГіА 25Акт по вогнезахисній обробці дерев'яних конструкційТОВ Індстрой-сервіс" 26Акт гідравлічного випробування системи холодного водопостачанняПП "АРК" 27Акт гідравлічного випробування системи гарячого водопостачання -//- 28Акт на протоку системи каналізації, водопостачання -//- 29Акт на обладнання мереж водопроводу -//- 30Акт на обладнання теплоізоляції труб опалення -//- 31Акт на обладнання антикорозійного покриття труб опалення та гарячого водопостачання -//- 32Акт на пристрій зовнішньої побутової каналізаціїТОВ Індстрой-сервіс" 33Довідку про виконання робіт з благоустрою та озеленення територіїТОВ Індстрой-сервіс" 34Акт закладення проектної робочої документації до страхового фонду документації УкраїниДержавний департамент СФД 35Акти на приховані будівельно-монтажні роботи -//- 36Документи, які свідчать про відповідність матеріалів, конструкцій і виробів, сертифікати, паспорти, лабораторні випробування -//-
У задоволенні решти вимог відмовити.
Стягнути з приватного підприємства "Югжилсервіс" (ідентифікаційний код 24866313, 99045, м. Севастополь, вул. Шостака, 9, р/р 26008060915017 в ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 324935, або з будь-якого іншого рахунку) на користь об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Астана Кесаєва, 16, 16-А" (ідентифікаційний код 35312125, 99038, м. Севастополь, вул. Астана Кесаєва 16 кв. 5, р/р 26002947586731 в ПАТ «Укрсоцбанк», м. Сімферополь, МФО 324195, або на інший рахунок, зазначений стягувачем) витрати зі сплати судового збору у розмірі 536, 50 грн (п'ятсот тридцять шість гривень п'ятдесят копійок).
Видати накази після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 13.04.2013.
Головуючий суддя підпис Н.Г. Плієва
Судді підпис О.О. Єфременко
підпис І.А. Харченко
Розсилка
1. об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Астана Кесаєва, 16, 16-А" (99038, м. Севастополь, вул. Астана Кесаєва, 16, кв. 5) - нарочно
2. приватне підприємство "Югжилсервіс"
(99053, м. Севастополь, вул. Вакуленчука, 53, корп. 6, оф. 6) - простим
3. Севастопольська міська Рада
(99011, м. Севастополь, вул. Леніна, 3) - рекомендованим з повідомленням
4. приватне підприємство "Індстрой-сервіс"
(99011, м. Севастополь, вул. Очаківців, 39/1) - простим
5. Управління Державної міграційної служби у місті Севастополі
(99011, м. Севастополь, вул. Пушкіна, 2) - рекомендованим з повідомленням
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2013 |
Оприлюднено | 16.04.2013 |
Номер документу | 30664132 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Сікорська Наталя Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні