Постанова
від 21.08.2013 по справі 910/978/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44 тел. 284-18-98


ПОСТАНОВА

про визнання боржника банкрутом

21.08.13 Справа № 910/978/13.

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Портфарм-інвест"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" (код ЄДРПОУ 32766217)

про визнання банкрутом

Суддя Мандичев Д.В.

Представники:

від заявника -Янко І.М.

від боржника -не з'явилися

розпорядник майна -Петченко І.В.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Портфарм-інвест" звернулось до господарського суду міста Києва з заявою про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект".

Ухвалою господарського суду м. Києва від 18.01.2013 порушено провадження у справі про банкрутство № 910/978/13, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Розгляд справи було призначено на 31.01.2013.

28.01.2013 до господарського суду міста Києва від заявника надійшло клопотання про призначення розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Авілова Сергія Вікторовича. До вказаного клопотання додано заяву арбітражного керуючого Авілова Сергія Вікторовича на участь у справі про банкрутство.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 31.01.2013 розгляд справи відкладався на 11.02.2012.

04.02.2013 від Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації до суду надійшло повідомлення про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" з доданим витягом з указаного реєстру станом на 29.01.2013.

11.02.2013 до початку судового засідання до суду надійшла заява арбітражного керуючого Петченко Інни Володимирівни на участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект".

Ухвалою підготовчого засідання від 11.02.2013 визнано безспірні грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Портфарм-інвест" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" у розмірі 360000,00 грн., введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" та призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Петченко Інну Володимирівну (ліцензія серії АД № 9077619 від 29.11.2012), призначено попереднє судове засідання на 22.04.2013.

28.02.2013р. до Господарського суду міста Києва від ініціюючого кредитора надійшли документи по справі.

01.04.2013р. до Господарського суду міста Києва від Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби надійшла заява з грошовими вимогами до боржника.

02.04.2013р. до Господарського суду міста Києва від розпорядника майна боржника надійшли документи для долучення до матеріалів справи.

18.04.2013р. до Господарського суду міста Києва від розпорядника майна надійшло клопотання про затвердження оплати послуг розпорядника майна, клопотання про відкладення розгляду реєстру вимог кредиторів та відсторонення керівника боржника, покладення обов'язків керівника на розпорядника майна.

16.05.2013р. до Господарського суду міста Києва від розпорядника майна боржника арбітражного керуючого надійшли документи для долучення до матеріалів справи.

У судовому засіданні 22.05.2013р. представник ініціюючого кредитора надав додаткові документи для долучення до матеріалів справи.

28.05.2013р. до Господарського суду міста Києва від розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Петченко І.В. надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Розпорядженням Голови господарського суду міста Києва Князькова В.В. від 30.05.2013р., у зв'язку з тим, що суддя Мандичев Д.В. знаходиться у відрядженні, з метою дотримання процесуальних строків, справу №910/978/13 передано для розгляду судді Хоменку М.Г.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 30.05.2013р. справу №910/978/13 прийнято до свого провадження суддею Хоменком М.Г. та призначено розгляд справи на 19.06.2013р.

Розпорядженням Голови господарського суду міста Києва від 19.06.2013р. у зв'язку з перебуванням судді Хоменка М.Г. у відпустці, з метою дотримання процесуальних строків, справу передано на розгляд судді Мандичеву Д.В.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 19.06.2013 справу №910/2967/13 прийнято до свого провадження суддею Мандичевим Д.В.

Ухвалою попереднього засідання від 19.06.2013р. затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект", до якого включені вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Портфарм-Інвест" на суму 360 000,00грн та Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва на суму 134006,66грн., з яких 132 378,13грн.-вимоги третьої черги, 1628,53грн.-вимоги шостої черги, визначено дату підсумкового засідання у справі № 910/978/13 на 11.07.2013р.

10 липня 2013 року до Господарського суду м.Києва надійшло клопотання розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Петченко І.В. про затвердження оплати послуг та витрат розпорядника майна.

11 липня 2013 до Господарського суду м.Києва надійшло клопотання голови комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" про визнання боржника банкрутом та призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Кацику Ірину Юріївну.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.07.2013 розгляд справи відкладено на 22.07.2013.

18 липня 2013 рока на адресу Господарського суду м.Києва надійшло клопотання голови комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" про відхилення клопотання розпорядника майна про стягнення з ініціюючого кредитора -ТОВ «Портфарм-Інвест» кошиів на оплату послуг та витрат розпорядника майна ТОВ «Газпромпроект» Петченко І.В.

18.07.2013 до Господарського суду міста Києва від розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Петченко І.В. надійшло клопотання про продовження процедури розпорядження майна боржника та повноважень розпорядника майна на три місяці та відкладення розгляду справи.

Ухвалою Господарського суду м.Києва від 22.07.2013 продовжено процедуру розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" та повноваження розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Петченко І.В. до 21.08.2013., розгляд справи у судовому засіданні призначено на 21.08.2013

20 серпня 2013 року до Господарського суду м.Києва надійшло уточнене клопотання розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Петченко І.В. про затвердження оплати послуг та витрат розпорядника майна.

20 серпня 2013 року до Господарського суду м.Києва надійшла заява арбітражного керуючого Петченко І.В. на участь у справі.

20 серпня 2013 року до Господарського суду м.Києва від розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Петченко І.В. надійшли заперечення на протокол №2 засідання зборів комітету кредиторів №16.07.2013 року.

Суд зазначає, що розгляд справи здійснюється за приписами Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції, чинній на момент порушення справи про банкрутство).

У судовому засіданні, що відбулось 21.08.2013, розглянуто клопотання голови комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Кацику Ірину Юріївну та досліджено протокол №1 засідання комітету кредиторів від 09.07.2013

Згідно пояснень, наданих у судовому засіданні, голова комітету кредиторів підтримав подане клопотання щодо визнання боржника банкрутом та призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Кацику І.Ю.

Дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення присутніх у судовому засіданні представників, суд вважає заявлені вимоги щодо відкриття ліквідаційної процедури відносно боржника правомірними та такими, що підлягають задоволенню, зважаючи на таке.

Відповідно до ч. 8 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції, чинній на момент порушення справи про банкрутство) до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, про внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скоро чення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника, звернення до суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, про припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна) та про призначення нового арбітражного керуючо го тощо.

Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається від повідно до частини четвертої цієї статті (ч. 9 ст. 16(в редакції, чинній на момент порушення справи про банкрутство)).

Як вбачається з матеріалів справи, 09.07.2013 р. відбулися збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект", якими прийнято рішення про звернення до суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього ліквідаційної процедури, а також призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" арбітражного керуючого Кацику І.Ю.

Також, під час розгляду справи, судом встановлено, що станом на 21.08.2013 р. повідомлень про виконання боржником грошових зобов'язань не поступало, не надходило заяв від потенційних інвесторів щодо оздоровлення фінансового становища боржника.

У ч. 1 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру у випадках, передбачених цим Законом.

З системного аналізу норм закону вбачається, що боржник визнається банкрутом, коли господарським судом встановлено неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані вимоги кредиторів інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до затвердженого судом, в порядку ст. 15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", реєстру вимог кредиторів, визначенню підлягає розмір пасиву боржника. Відомості про актив боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово - майновий стан божника, що повинен бути наданий комітету кредиторів та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.

Якщо встановлення пасиву боржника відбувається на попередньому засіданні суду, то остаточна правова оцінка активу і пасиву боржника та можливість відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом надається у підсумковому засіданні суду з огляду на знаходження справи у процедурі розпорядження майном боржника.

Таким чином, завдання підсумкового засідання суду полягає у з'ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження по справі, виходячи з клопотання комітету кредиторів, однак остаточна їх оцінка надається судом.

У судовому засіданні встановлено, що під час проведення процедури розпорядження майном наявних активів боржника, за рахунок яких можливо погасити існуючу заборгованість перед кредиторами, розпорядником майна не знайдено.

Відповідно до приписів ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідація - припинення діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Враховуючи викладені обставини, а також той факт, що були виконані всі необхідні умови процедури розпорядження майном, своєчасно здійснена публікація в офіційному друкованому органі з метою виявлення кредиторів та санаторів боржника, складено реєстр заявлених вимог кредиторів, створено комітет кредиторів, проведено аналіз фінансово-господарської діяльності боржника, подано клопотання щодо введення процедури ліквідації, відсутні пропозиції щодо санації боржника або укладення мирової угоди, господарський суд приходить до висновку щодо необхідності введення процедури ліквідації та визнання боржника банкрутом.

Відповідно до ст. 24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, передбаченому для призначення керуючого санацією.

Пунктом 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. в редакції від 22.12.2011 р. встановлено, що положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Тобто, розгляд справи про банкрутство за новою редакцією Закону здійснюється згідно з постановою про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. При цьому правові підстави прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури визначаються відповідно до раніше чинної редакції Закону, а правові наслідки введення ліквідаційної процедури - за його новою редакцією.

Згідно ч. 8 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема про звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість.

Згідно зі ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів.

У судовому засіданні 21.08.2013 представник голови комітету кредиторів просив призначити ліквідатором по справі арбітражного керуючого Кацику Ірину Юріївну.

При розгляді питання призначення ліквідатора судом з'ясовано, що на адресу Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Петченко Інни Володимирівни про участь у справі №910/978/13.

Вирішуючи питання про призначення у даній справі ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект", суд оцінює кожного арбітражного керуючого на предмет освіти, досвідченості та наявності всіх можливостей для повноцінного присвячення своєї господарської та професійної діяльності саме виконанню функцій ліквідатора даного боржника. Крім того, з метою дотримання принципу об'єктивності, незалежності та незаінтересованості, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором особу, яка не має жодних зв'язків із стороною у справі.

Обставин, передбачених ч. 3 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо вищевказаних кандидатур, в ході судового засідання достеменно встановлено не було. При визначенні кандидатури ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" суд керується приписами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виходячи з норм якого остаточне рішення з указаного питання приймається саме судом.

Так згідно заяви на участь у справі про банкрутство, арбітражний керуючий Кацика Ірина Юріївна зазначила, що вона не є заінтересованою особою відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; не є особою, яка має конфлікт інтересів; не здійснювала раніше управління даним боржником; їй не заборонено займати керівні посади та здійснювати даний вид підприємницької діяльності; раніше засуджений не була, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (свідоцтво №626 від 16.04.2013.). Арбітражний керуючий Кацика І.Ю. у судове засідання не з'явилася.

Присутня в судовому засіданні 21.08.2013 арбітражний керуючий Петченко Інна Володимирівна зазначила, що не є заінтересованою особою відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; не є особою, яка має конфлікт інтересів; не здійснював раніше управління даним боржником; їй не заборонено займати керівні посади та здійснювати даний вид підприємницької діяльності; раніше засуджений не була, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (свідоцтво №83 від 04.02.2013). Також, останнім укладено договір добровільного страхування професійної діяльності арбітражного керуючого №001/053/00257 від 19.02..2013р. Крім того, арбітражний керуючий Петченко І.В. зазначила, що вона має досвід роботи арбітражним керуючим, та, станом на сьогоднішній день, виконувала повноваження розпорядника майна, ліквідатора у 6-ти справах про банкрутство. На даний момент виконає обов"язки ліквідатора у чотирьох справах.

Отже, заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, суд вважає за доцільне призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Газпромпроект» арбітражного керуючого Петченко Інну Володимирівну(свідоцтво №83 від 04.02.2013), оскільки кандидатура арбітражного керуючого Петченко І.В. відповідає усім організаційним та технічним вимогам щодо виконання обов`язків ліквідатора у справі №910/978/13

Згідно зі ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 22-24 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект".

2.Припинити повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект"- арбітражного керуючого Петченко Інни Володимирівни.

3. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" (03037, м. Київ, вул..М. Кривоноса,5, код ЄДРПОУ 32766217).

4. Відкрити ліквідаційну процедуру.

5.Призначити ліквідатором банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Газпромпроект" (03037, м. Київ, вул..М. Кривоноса,5, код ЄДРПОУ 32766217) арбітражного керуючого Петченко Інну Володимирівну (свідоцтво №83 від 04.02.2013)

6.Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

7.Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав 21.08.2013 р.

8.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків та інших фінансових (економічних) санкцій за всіма зобов'язаннями фізичної особи - підприємця, крім зобов'язань, не пов'язаних із здійсненням такою особою підприємницької діяльності.

9.Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури з метою виявлення, встановлення кредиторів боржника, що ліквідується власником, та повідомлення їх (кредиторів) про визнання зазначеного боржника банкрутом. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

10.Зобов'язати ліквідатора надати суду докази опублікування оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (оригінал примірника газети).

11.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 21.08.2013 р .

12. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 21.08.2014. Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Головного управління земельних ресурсів КМДА управління земельного кадастру Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр"Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв"язку України, Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних спорут та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м.Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва, тощо.

13. Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.

14. Відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

15. Копію постанови направити боржнику, органу державної податкової служби, місцевому загальному суду за місцезнаходженням боржника, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.

Суддя Д.В. Мандичев

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.08.2013
Оприлюднено02.09.2013
Номер документу33228965
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/978/13

Ухвала від 10.09.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

Ухвала від 29.07.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

Постанова від 02.07.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

Ухвала від 06.06.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

Постанова від 08.04.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

Ухвала від 25.03.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

Ухвала від 22.01.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 26.11.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гарник Л.Л.

Ухвала від 04.11.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні