ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УХВАЛА
23 вересня 2013 р.Справа № 2а-338/12/0170/2
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:
головуючого судді Яковлєва Сергія Валерійовича,
при секретарі Проніні Є.С., розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар" про заміну сторони виконавчого провадження у адміністративній справі
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар"
до Державної податкової інспекції у м. Керчі Державної податкової служби
про визнання частково протиправним та не чинним акту, скасування податкового повідомлення-рішення
за участю представників:
від позивача - не з'явився;
від відповідача - не з'явився;
ВСТАНОВИВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "ДАР" (далі позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Керчі АР Крим (далі ДПІ ) № 0001611501 від 02.11.2011 р. та визнання протиправною та нечинною частини акту № 1102/15-1/21952704 від 18.10.2011 р. про результати камеральної перевірки податкової декларації з податку на прибуток (уточнюючої) за ІІ квартал 2011 р.
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 12.11.2012 року адміністративний позов задоволений частково: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Керчі № 0001611501 від 02.11.2011 р. в частині зменшення Товариству з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар" суми від'ємного значення об'єкту оподаткування податком на прибуток у розмірі 82915391 грн.; стягнуто з Державного бюджету України шляхом безспірного списання із рахунку коштів, призначених на утримання Державної податкової інспекції у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар" ( м. Керч, вул. Орджонікідзе 1 В , код ЄДРПОУ 21952704 ) 5363,75 грн. витрат на проведення експертизи; стягнути з Державного бюджету України шляхом безспірного списання із рахунку коштів, призначених на утримання Державної податкової інспекції у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримське експертне бюро" ( м. Сімферополь, вул. К.Маркса 44,оф.20, код ЄДРПОУ 31937105 , п/р 26007000130855 в ПАТ "Чорноморський банк розвитку та реконструкції", м. Сімферополь, МФО 384577) 10727,50 грн. - витрат за проведення експертизи; в іншій частині позовних вимог - відмовлено у задоволенні позову.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду АР Крим від 01.04.2013 року апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Керчі Державної податкової служби залишено без задоволення, постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 12.11.2012 року по справі № 2а-338/12/0170/2 залишено без змін.
30.05.2013 року по справі видано два виконавчих листа.
Від Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар" 23.07.2013 року надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а- 338/12/0170/2.
Ухвалою суду від 16.09.2013 року призначено судове засідання для розгляду питання про заміну сторони виконавчого провадження на 23.09.2013 року о 10:10.
Сторони явку своїх представників не забезпечили, про час та день розгляду питання про заміну сторони виконавчого провадження повідомлені належним чином.
Судом встановлено, що відповідно до Указу Президента України від 18 березня 2013 року № 141/2013 «Про Міністерство доходів і зборів України» Міністерство доходів і зборів України є правонаступником Державної податкової служби України та Державної митної служби України, що реорганізуються.
Згідно з положенням «Про Міністерство доходів і зборів України» Міністерство доходів і зборів України (Міндоходів України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Міндоходів України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань: забезпечення формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізації єдиної державної податкової, державної митної політики; забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок); забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску.
Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 20 березня 2013 р. № 229 «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Міністерства доходів і зборів, зокрема, Керченську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів.
Реорганізовано шляхом приєднання до відповідних територіальних органів Міністерства доходів і зборів територіальні органи Державної податкової служби та Державної митної служби.
Визначено територіальні органи Міністерства доходів і зборів правонаступниками територіальних органів Державної податкової служби та Державної митної служби, що реорганізуються.
Згідно з ч. 1 ст. 264 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі (ч. 2 ст. 264 КАС України).
Ч. 1, 2 ст. 104 Цивільного кодексу України передбачено, що юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Аналіз зазначених норм дозволяє зробити висновок про те, що заміна сторони виконавчого провадження можлива лише у випадку вибуття такої сторони (злиття, приєднання, поділу, перетворення, ліквідації) та наявності правонаступника. При цьому, доказами вибуття (припинення) юридичної особи є внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення. Більш того, у разі подання заявником заяви про заміну сторони виконавчого провадження, повинні бути надані докази, які підтверджують факт вибуття сторони виконавчого провадження, а також докази наявності правонаступника боржника.
За таких обставин, враховуючи, що Державну податкову інспекцію у м. Керчі Державної податкової служби ліквідовано, а Керченська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів, є правонаступником прав і обов'язків Державної податкової інспекції у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби, суд вважає можливим заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар" про заміну сторони виконавчого провадження задовольнити, провести заміну боржника Державну податкову інспекцію у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листу у справі №2а-338/12/0170/2 на його правонаступника - Керченську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів.
Керуючись ст. ст. 160, 165, 264 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Дар" задовольнити.
2. Провести заміну боржника Державну податкову інспекцію у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листу у справі №2а-338/12/0170/2 на його правонаступника - Керченську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів.
3. Виконавчий лист Окружного адміністративного суду АР Крим у справі № 2а-338/12/0170/2 виданий 30.05.2013 року визнати таким, що не підлягає виконанню.
4. Після набрання ухвалою законної сили, видати новий виконавчий лист у адміністративній справі № 2а-338/12/0170/2, з урахуванням внесених змін.
Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує,, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Яковлєв С.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2013 |
Оприлюднено | 25.09.2013 |
Номер документу | 33660078 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Іщенко Галина Михайлівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Іщенко Галина Михайлівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні