Постанова
від 17.12.2008 по справі 2-а-572/08
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

                                         

Справа № 2-а-572/2008

 

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ

ОКРУЖНИЙ

АДМІНІСТРАТИВНИЙ

СУД

 

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М  У К Р А Ї Н И

 

17 грудня 2008 року                                                                          

м. Івано-Франківськ

 

          Івано-Франківський окружний

адміністративний суд у складі:

                   Судді

Басай О.В.

                   При

секретарі Шовгенюк І.В.

                   За участю представників

сторін:

                   від позивача:ОСОБА_1

                   від відповідача:

не з'явився;

                   прокурора: не з'явився;

                   розглянувши

у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи

                   за

позовом Івано-Франківського

транспортного прокурора в інтересах держави-Міністерства транспорту і зв'язку

України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та

його структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції

на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області

                   д

о відповідача  Фізичної особи - підприємця ОСОБА_2

                   про  стягнення фінансових санкцій  в сумі 4420 грн.

                                                                            встановив:

                    Івано-Франківський транспортний прокурор звернувся до суду з адміністративним

позовом в

інтересах держави-Міністерства транспорту і зв»язку України в особі Головної

державної інспекції на автомобільному транспорті та його структурного

підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Івано-Франківській області до  ОСОБА_2 

про  стягнення фінансових санкцій  в сумі 4420 грн.

            Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримує в повному обсязі з підстав, викладених

у позовній заяві.

                   Відповідач та прокурор  в судове засідання не з”явилися, хоча про час місце, час та

дату були належним чином повідомлені, що підтверджується  повідомленнями про вручення поштового

відправлення (рекомендовані).

                    Розглянувши матеріали справи, судом

встановлено, що  11.01.2007 року

працівниками територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Львівській області складено акт № 006717 про

порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання

послуг з перевезення пасажирів легковим автомобілем, облаштованим як таксі

розпізнавальним ліхтарем оранжевого кольору, без ліцензійної картки, а також

свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Водій ОСОБА_3з актом погодився,

зазначивши, що "документи були не дані тому, що виготовляються". 02

лютого 2007 року начальником територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо

ОСОБА_2 винесено постанову № 005313 про застосування фінансових санкцій на суму

1700 грн. за порушення, передбачені абз. 2 ч. 1 ст. 60 Закону України „Про

автомобільний транспорт" від 23 лютого 2006 року.

                   22.02.2007 р. працівниками

територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті в Івано-Франківській області складено акт № 006389 про порушення

вимог законодавства про автомобільний транспорт під час експлуатації легкового

автомобіля, облаштованого як таксі розпізнавальним ліхтарем оранжевого кольору,

без ліцензійної картки. Під час перевірки виявлено відсутність ліцензійної

картки. Водій ОСОБА_4 з актом погодився, зазначивши, що "Власник служби

таксі де я працюю водієм не видав ліцензійну карточку". 27 лютого 2007

року начальником територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо ОСОБА_2 винесено

постанову № 005396 про застосування фінансових санкцій на суму 510 грн. за

порушення, передбачені абз. З ч. 1 ст. 60 Закону України „Про автомобільний

транспорт" від 23 лютого 2006 року.

                   24.01.2008

р. працівниками територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Івано-Франківській області складено акт № 062379

про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання

послуг з перевезення 1 пасажира легковим автомобілем, облаштованим як таксі

розпізнавальним ліхтарем оранжевого кольору, без ліцензійної картки. Під час

перевірки виявлено відсутність ліцензійної картки та таксометра. 25.01.2008

року начальником територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті  в

Івано-Франківській  області  щодо 

ОСОБА_2 винесено постанову № 011164 про застосування фінансових санкцій

на суму 1700 грн. за порушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України

„Про автомобільний транспорт" від 23 лютого 2006 року.

                   18.01.2008

р. працівниками територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Івано-Франківській області складено акт №062331 про

порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час експлуатації

легкового автомобіля, облаштованого як таксі розпізнавальним ліхтарем

оранжевого кольору, без ліцензійної картки та дорожнього листа. Під час

перевірки виявлено відсутність  

ліцензійної   картки.   29.01.2008  

р.   начальником територіального

управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в

Івано-Франківській області щодо ОСОБА_2 винесено постанову № 011177 про

застосування фінансових санкцій на суму 510 грн. за порушення, передбачені абз.  4 ч. 1 ст. 60 Закону України „Про

автомобільний транспорт" від 23 лютого 2006 року.

                   У передбачений законом термін

приватним підприємцем ОСОБА_2. сума 

застосованих  фінансових  санкцій 

добровільно  не  сплачена, 

чим порушуються інтереси держави щодо належного забезпечення надходження

до державного бюджету коштів від застосованих фінансових санкцій до порушників

вимог    Закону    України   

«Про    автомобільний    транспорт».    Постанови   

про застосування   фінансових   санкцій  

в   порядку   передбаченому   п.   32   «Порядку здійснення державного контролю на

автомобільному транспорті» до суду чи до вищого за підпорядкуванням органу

державного контролю протягом 10 днів після винесення не оскаржувалась.

Згідно

ст. 39 Закону України «Про

автомобільний транспорт» автомобільні перевізники, 

водії,  пасажири  повинні 

мати  і пред'являти 

особам,  які  уповноважені 

здійснювати  контроль  на автомобільному 

транспорті  та  у 

сфері  безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються

пасажирські перевезення.

Документи для

регулярних пасажирських перевезень:

                 для автомобільного  перевізника 

-   ліцензія,   договір  

із органами 

виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх 

дозвіл,  паспорт маршруту,

документ, що засвідчує використання автобуса   на  законних 

підставах,  інші  документи, 

передбачені законодавством України;

для водія автобуса -

посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні  документи на

транспортний засіб,  ліцензійна картка, дорожній лист,  квитково-касовий  лист, 

схема  маршруту,  розклад руху,  таблиця  вартості 

проїзду (крім міських перевезень), 

інші документи, передбачені законодавством

України;

для пасажира - квиток на проїзд в автобусі

та на  перевезення багажу 

(для  пільгового проїзду -

посвідчення особи встановленого зразка).

Документи для

регулярних спеціальних пасажирських перевезень:

для автомобільного  перевізника 

-   ліцензія,   договір  

із замовником 

транспортних послуг,  паспорт

маршруту,  документ,  що засвідчує  використання  автобуса 

на  законних  підставах,  

інші

документи, передбачені

законодавством України;

для водія автобуса - посвідчення водія

відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний

засіб,  ліцензійна  картка, дорожній  лист,  схема 

маршруту,  розклад  руху, 

інші документи, передбачені законодавством України.

Документи для

нерегулярних пасажирських перевезень:

-для автомобільного  перевізника 

-  ліцензія,  документ,  

що засвідчує  

використання автобуса  на  законних 

підставах,  інші документи, передбачені законодавством

України;

для водія автобуса - посвідчення водія

відповідної категорії, реєстраційні  документи на

транспортний засіб,  ліцензійна картка, дорожній 

лист,  договір  із  

замовником   транспортних   послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, інші документи, передбачені законодавством України.

Документи для  юридичної 

особи,  що   здійснює  

перевезення пасажирів на таксі:

для автомобільного  перевізника 

- ліцензія,  інші документи, передбачені законодавством України;

для водія таксі - посвідчення  водія 

відповідної  категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного

засобу,  ліцензійна картка, дорожній лист, інші документи, передбачені

законодавством України.

Документи для  фізичної 

особи,   що   здійснює  

перевезення пасажирів на таксі:

для автомобільного  перевізника 

- ліцензія,  інші документи, передбачені законодавством України;

для водія таксі - посвідчення  водія 

відповідної  категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного

засобу,  ліцензійна картка, інші документи, передбачені законодавством

України.

Документи для  юридичної 

особи,  що   здійснює  

перевезення пасажирів легковими автомобілями на

замовлення:

для автомобільного   перевізника  

-   ліцензія,  договір 

із замовником послуги,  інші 

документи,  передбачені  законодавством України;

для водія   

легкового   автомобіля   -  

посвідчення   водія відповідної 

категорії,  свідоцтво  про 

реєстрацію  транспортного засобу, 

ліцензійна  картка,  дорожній 

лист,  копія  договору 

із замовником послуги,  інші 

документи,  передбачені  законодавством України.

Документи для   фізичної  

особи,   що  здійснює 

перевезення пасажирів легковими автомобілями на

замовлення:

для автомобільного  перевізника 

-   ліцензія,   договір  

із замовником 

послуги,  інші  документи, 

передбачені законодавством України;

для водія  

легкового   автомобіля   -  

посвідчення    водія відповідної 

категорії,  свідоцтво  про 

реєстрацію  транспортного засобу, 

ліцензійна картка,  копія договору

із замовником послуги, інші документи, передбачені законодавством

України.

Документи на 

перевезення  пасажирів  автобусами 

для власних потреб:

для автомобільного  перевізника 

-  документ,  що  

засвідчує використання 

автобуса  на  законних підставах,  список пасажирів, яких перевозять,  завірений підписом перевізника та печаткою,

інші документи, передбачені законодавством

України;

для водія  

-   посвідчення   водія  

відповідної  категорії, реєстраційні 

документи  на   автобус,  

дорожній   лист,   список пасажирів,  яких  перевозять, 

завірений  підписом  перевізника та

печаткою, інші документи, передбачені

законодавством України.

Документи для водія

юридичної особи на перевезення  пасажирів легковими 

автомобілями  для  власних 

потреб  - посвідчення водія відповідної 

категорії,  свідоцтво  про  реєстрацію  транспортного засобу,  дорожній лист, інші

документи, передбачені законодавством України.

Документи для  фізичної 

особи   на   перевезення  

пасажирів легковими 

автомобілями  для  власних 

потреб  - посвідчення водія відповідної 

категорії,  свідоцтво  про 

реєстрацію  транспортного засобу, інші документи, передбачені

законодавством України.

Статтею

60 Закону України «Про

автомобільний транспорт» встановлено, що за порушення законодавства  про  автомобільний  транспорт 

до автомобільних перевізників застосовуються

санкції за:

безпідставну

відмову  від  пільгового 

перевезення пасажира - штраф  у  розмірі 

десяти  неоподатковуваних   мінімумів  

доходів громадян;

надання послуг   з  

перевезень  пасажирів  та 

вантажів  без оформлення документів,  перелік яких визначений статтями 39 та  48 цього  Закону,  - 

штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

експлуатацію легкового автомобіля,  облаштованого 

як  таксі, без 

наявності  ліцензійної  картки 

-  штраф  у 

розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

стоянку легкового автомобіля, який не

облаштований як таксі і не має ліцензійної картки, та посадку

пасажирів на стоянці таксі - штраф  у  розмірі 

тридцяти  неоподатковуваних  мінімумів 

доходів громадян;

виконання нерезидентами    України  

міжнародних   перевезень пасажирів чи вантажів  без 

документів,  перелік  яких 

визначений статтею  

53   цього   Закону,  

-   штраф  у 

розмірі  п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

порушення режимів праці та  відпочинку 

водіями  транспортних засобів 

-  штраф  у 

розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

перевезення пасажирів  на 

маршруті  протяжністю  понад  

500 кілометрів   

одним    водієм   -  

штраф   у   розмірі  

тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

відсутність у випадках,  передбачених законодавством,  списку пасажирів   при   здійсненні 

міжнародного  перевезення  пасажирів автомобільним  

транспортом   -    штраф   

у    розмірі    десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

управління транспортними  засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без  контрольних 

пристроїв  (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку

водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці

та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів

доходів громадян;

здійснення водіями міжнародних

автомобільних  перевезень  без розпізнавальних  знаків  держави реєстрації транспортного засобу - штраф 

у  розмірі  двадцяти 

неоподатковуваних  мінімумів  доходів громадян;

невиконання перевізниками  або їхніми представниками приписів органів державного контролю щодо

усунення  порушень  транспортного законодавства - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Випуск (впуск) з (на) території України

транспортного засобу, що 

виконує  міжнародне

перевезення,  на якому здійснено

порушення транспортного законодавства,  здійснюється 

тільки  після  надання водієм  документа  щодо 

сплати штрафу чи виконання припису органу державного контролю,  якщо

скарга чи  протест  на 

постанову  щодо накладання адміністративного стягнення

залишилися без задоволення.

При вчиненні 

однією  особою  двох 

або  більше правопорушень фінансове стягнення накладається за кожне

правопорушення окремо.

Від імені 

центрального  органу  виконавчої 

влади  з  питань автомобільного  

транспорту  розглядати  справи 

про  стягнення  у вигляді штрафів за порушення, 

викладені у цій статті, мають право посадові  особи  урядового 

органу  державного управління з

питань контролю на автомобільному транспорті.

Порядок стягнення у вигляді штрафу за

порушення,  викладені у цій 

статті,  та  порядок оскарження і опротестування постанови

по справі про правопорушення визначає Кабінет

Міністрів України.

                   Статтею

6 Закону України «Про автомобільний транспорт» встановлено, що державному

контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних

перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на

території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється

шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

                   Відповідно

п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про

затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному

транспорті» органами державного контролю на автомобільному транспорті є

Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній

Республіці Крим, м.Києві та м.Севастополі. Відповідно до п.21, 27 Постанови

Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку

здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» державний контроль

на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного

контролю шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. При

виявленні порушення законодавства складається акт, на підставі якого керівник

органу державного контролю виносить постанову про застосування фінансових

санкцій, що є обов»язковою до виконання.

У

відповідності до п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року

№1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на

автомобільному транспорті» фінансова санкція повинна бути перерахована

суб»єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж

протягом п»ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування

фінансових санкцій.  

                   Як

вбачається з матеріалів справи начальником територіального управління Головної

державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області

щодо приватного підприємця ОСОБА_2 підставно винесено постанови № 005396 від

27.02.2007 року про застосування фінансових санкцій на суму 510 грн., № 011164

від 25.01.2008 року про застосування фінансових санкцій на суму 1700 грн.,

№011177 від 29.01.2008 року про застосування фінансових санкцій на суму 510

грн.  за порушення, передбачені ст.ст.39,

60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 23 лютого 2006року, тому в

цій  частині  вимоги позивача  є обґрунтованими, а позов таким, що

підлягає  задоволенню.

                   Що

стосується вимоги позивача щодо стягнення з приватного підприємця ОСОБА_2  штрафних санкцій на суму 1700 грн.

застосованих згідно постанови №005313 від 02.02.2007 року, то в цій частині

позову слід відмовити, оскільки, згідно довідки від 15.12.2008 року

виданої  Головною державною інспекцією на

автомобільному транспорті в Івано-Франківській області ліцензійну картку на

транспортний засіб ВАЗ, державний номер НОМЕР_1, що належить приватному

підприємцю ОСОБА_2 і який 24.01.2008 р. перевірявся

працівниками територіального управління Головної

державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області

та складено акт № 062379, оформлено ще 13.11.2006 року, тому в цій частині

позову слід відмовити.

                   На підставі ст.124

Конституції України, керуючись ст.ст.158-163, ст. 167, 258 Кодексу

адміністративного судочинства України, суд,-

 

ПОСТАНОВИВ:

 

                Позов задовольнити частково.

                    Стягнути з ф ізичної особи - підприємця

ОСОБА_2, 77551, вул.калинова, 6/2, с.Мала Тур”я, Долинський р-н,

Івано-Франківська обл., ідентифікаційний номерНОМЕР_1  в доход Державного бюджету України на р/р

31110106700002 УДК в Івано-Франківській області, код платежу 21081100 МФО

836014, код отримувача 20868100 фінансових санкцій в сумі  2720 грн.

                   В задоволенні решти позовних вимог

слід відмовити.

                   Постанова набирає законної сили в порядку

встановленому ст.254 КАС України, може бути оскаржена до Львівського

апеляційного адміністративного суду в порядку і строки, передбачені ст.186 КАС

України. 

                  Виконавчий

лист видати після набрання постановою законної сили за заявою сторони на

користь якої задоволено позов.      

  

 

 

 

Суддя                                          О.В.

Басай

 

                    

                     поставнова складена в повному обсязі  22.12.2008 року.

 

 

                                                                                 

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2008
Оприлюднено22.04.2009
Номер документу3395701
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-572/08

Постанова від 07.10.2009

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мірошниченко Михайло Володимирович

Постанова від 17.12.2008

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Смілянець Е.С.

Постанова від 29.12.2008

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Т.М.

Ухвала від 08.05.2008

Адміністративне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Чугуєвська Т.П.

Постанова від 04.12.2008

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Постанова від 17.12.2008

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 17.12.2008

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Смілянець Е.С.

Постанова від 08.01.2009

Адміністративне

Новокаховський міський суд Херсонської області

Сапронова Л.В.

Постанова від 05.09.2008

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Постанова від 22.12.2008

Адміністративне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Петушков С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні