Ухвала
від 01.09.2014 по справі б8/075-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"01" вересня 2014 р. Справа № Б8/075-12

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Жилі Б.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № Б8/075-12

за заявою ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", ідентифікаційний код юридичної особи: 01422832, місцезнаходження: 01133, м. Київ, бульв. Л.Українки, буд. 26-А (Ініціюючий кредитор ),

до боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС", ідентифікаційний код юридичної особи: 34571267, місцезнаходження: 07800, Київська обл., Бородянський район, смт Бородянка, пров. Жовтневий, буд. 9,

про банкрутство,

учасники у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Шкабрій Михайло Петрович, який діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_2, виданого Міністерством юстиції України 08 лютого 2013 року та постанови господарського суду Київської області у справі від 02 вересня 2013 року у справі № Б8/075-12;

Кредитор 1 - Державна податкова інспекція у Бородянському районі Київської області Державної податкової служби, ідентифікаційний код: 19422353, місцезнаходження: 07800, Київська обл., смт Бородянка, вул. Леніна, 361 (Кредитор 1);

за участю представників учасників у справі про банкрутство:

від Ініціюючого кредитора : Маслакова І.Ю., яка діє на підставі довіреності № 014/1/1/7-07 від 13 січня 2014 року;

від Кредитора 1: не з'явились;

від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Шкабрій М.П. особисто, який діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_2, виданого Міністерством юстиції України 08 лютого 2013 року та постанови господарського суду Київської області у справі від 02 вересня 2013 року у справі № Б8/075-12, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/075-12 за заявою ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" (ідентифікаційний код: 01422832, місцезнаходження: 01133, м. Київ, бульв. Л.Українки, буд. 26-А) (надалі за текстом: "Кредитор " / "Ініціюючий кредитор ") про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС" (ідентифікаційний код: 34571267, місцезнаходження: 07800, Київська обл., Бородянський район, смт Бородянка, пров. Жовтневий, буд. 9) (надалі за текстом: "Боржник"/ "Банкрут "), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 06 липня 2012 року.

Ухвалою господарського суду Київської області від 20 серпня 2012 року визнано безспірні грошові вимоги Ініціюючого кредитора, введено процедуру розпорядження майном Боржника та призначено арбітражного керуючого Шкабрія М.П. розпорядником майна Боржника; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 19 листопада 2012 року; призначено на 18 лютого 2013 року засідання, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство; вирішено інші процедурні питання у справі.

Ухвалою господарського суду Київської області від 22 квітня 2013 року включено до реєстру кредиторів Боржника та затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника - ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" в наступному складі та обсязі: вимоги ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" на загальну суму 445 626,05 грн., які підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів, витрати на оплату судового збору в справі № Б8/075-12 в сумі 6 543,00 грн., що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів; вимоги Державної податкової інспекції у Бородянському районі Київської області Державної податкової служби у сумі 283 112,15 грн., що складаються з недоїмки по сплаті плати за землю в сумі 229 394,81 грн., які підлягають задоволенню в третю чергу задоволення вимог кредиторів, штрафних санкцій в сумі 46 938,68 грн., які підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів, пені в сумі 6 778,66 грн., які підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів; 1 073,00 грн. судового збору, які підлягають задоволенню в першу чергу задоволення вимог кредиторів стягнутого з Боржника на користь Державного бюджету України за наслідками розгляду заяви ДПІ у Бородянському районі Київської області ДПС № 1322/9/10-026 від 12 жовтня 2012 року про визнання кредитором у справі № Б8/075-12 про банкрутство Боржника, яка звільнена від сплати судового збору.

Постановою господарського суду Київської області від 02 вересня 2013 року визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС"; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" арбітражного керуючого Шкабрія М.П.; зобов'язано ліквідатора ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" Шкабрія М.П. здійснити публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 10 лютого 2014 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 06 лютого 2014 року звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута з додатками, визначеними Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство") та належними доказами всіх вжитих ним заходів в ліквідаційній процедурі, в тому числі продажу майна банкрута та погашення вимог кредиторів; вирішено інші процедурні питання по справі.

Ухвалами господарського суду Київської області від 10 лютого 2014 року, від 26 травня 2014 року, від 28 липня 2014 року відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора Банкрута та ліквідаційного балансу Банкрута на 26 травня 2014 року, на 28 липня 2014 року, на 01 вересня 2014 року відповідно; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута з додатками, визначеними Законом про банкрутство та належними доказами всіх вжитих ним заходів в ліквідаційній процедурі, в тому числі продажу майна банкрута та погашення вимог кредиторів; виконати обов'язки, покладені на ліквідатора у справі про банкрутство Законом про банкрутство та виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 02 вересня 2013 року в невиконаній частині.

01 вересня 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшли: звіт ліквідатора № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року (вх. № 1743/14 від 01 вересня 2014 року) з доданими документам, в тому числі ліквідаційним балансом Банкрута станом на 01 липня 2014 року; клопотання № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року (вх. № 17944/14 від 01 вересня 2014 року) про оплату послуг з доданими документами.

Провадження у справі № Б8/075-12 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 01 вересня 2014 року призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

В судове засідання 01 вересня 2014 року з'явились представник Ініціюючого кредитора, ліквідатор Банкрута та надали свої пояснення у справі; інші учасники у справі в судове засідання не з'явились, про причини неявки суд не повідомили, хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судового засідання. В судовому засіданні Ініціюючий кредитор надав пояснення, відповідно до яких вважає, що ліквідатор Банкрута вжив недостатньо заходів з розшуку майна Банкрута та повинен був розшукувати майно не лише в Київській області, а по усій Україні. Ліквідатор Банкрута в судовому засіданні підтримав поданий ним звіт ліквідатора, просить його затвердити та ліквідаційний баланс Банкрута; підтримав подане ним клопотання про оплату послуг та просить його задовольнити.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників у справі, суд дійшов наступних висновків.

В своєму звіті № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року ліквідатор Банкрута повідомляє суд про вжиті ним в ході ліквідаційної процедури дії та заходи, зокрема ліквідатор Банкрута вказує, що в ході ліквідаційної процедури ним здійснена публікація оголошення про визнання ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; ліквідатор Банкрута повідомляє суд про те, що ним було зроблено низку письмових запитів до державних органів, спрямованих на виявлення активів Банкрута, а саме до Центрального апарату Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Управління Державтоінспекції ГУ МВС України в Київській області, Інспекції державного технічного нагляду Київської області, Бюро технічної інвентаризації, Головного управління Держкомзему у Київській області, ДПІ у Бородянському районі Київської області ДПС. У звіті ліквідатор Банкрута вказує на те, що ним було вжито всі заходи для пошуку майнових активів Банкрута, проте, в зв'язку з відсутністю майнових активів ліквідаційну масу не було сформовано та вимоги кредиторів не задоволено, на підставі чого було складено ліквідаційний баланс Банкрута, в зв'язку з чим ліквідатор просить суд винести ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута. На підтвердження викладеного у звіті ліквідатором Банкрута долучено низку доказів.

Детально дослідивши матеріали справи, в тому числі розглянувши звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута та долучені до них докази, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, на підставі наступного.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому Законом про банкрутство, є підставою для припинення провадження у справі згідно п.п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство.

Розглянувши звіт ліквідатора Банкрута у справі № Б8/075-12 з долученими доказами фактично вжитих ліквідатором заходів, судом встановлено наступне.

Відповідно до наданих ліквідатором Банкрутом доказів, в тому числі для схвалення комітетом кредиторів Банкрута звіту ліквідатора Банкрута, ним організовувались збори комітету кредиторів ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" 4 рази, на підтвердження чого ліквідатором Банкрута долучено копії: повідомлень про збори комітету кредиторів ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС", призначених на 10 червня 2014 року, на 20 серпня 2014 року, на 24 червня 2014 року, на 27 серпня 2014 року та фіскальних чеків від 02 червня 2014 року №№ 9086, 9087, від 15 серпня 2014 року №№ 3350, 3349, 3348,від 16 червня 2014 року №№ 7295, 7294, від 21 серпня 2014 року №№ 8099, 8097, 8096. Згідно пояснень ліквідатора Банкрута, викладених у звіті ліквідатора № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року, 10 червня 2014 року представники комітету кредиторів на збори не з'явились; 24 червня 2014 року на збори комітету кредиторів з'явився представник Ініціюючого кредитора, проте, складати протокол відмовилась, обґрунтовуючи це відсутністю на зборах представника ДПІ; 20 серпня 2014 року на збори комітету кредиторів з'явились представник Ініціюючого кредитора, проте, збори були відкладені у зв'язку з відсутністю представника податкового органу та необхідністю більш детального вивчення представником Ініціюючого кредитора звіту ліквідатора; на збори, призначені ліквідатором на 27 серпня 2014 року представники комітету кредиторів не з'явились, тому станом на 01 вересня 2014 року звіт ліквідатора комітетом кредиторів не схвалено. Присутній в судовому засіданні Ініціюючий кредитор надав пояснення стосовно причин непогодження звіту ліквідатора Банкрута, а саме пояснив, що на думку Ініціюючого кредитора, ліквідатор Банкрута вжив не достатньо дій з розшуку майна Банкрута. В свою чергу ліквідатором Банкрута надано пояснення, відповідно до яких ним здійснені всі необхідні дії з розшуку майна Банкрута та встановлено відсутність майна, грошових коштів, інших цінностей.

Судом встановлено, що до господарського суду Київської області від Ініціюючого кредитора не надходило клопотань стосовно зобов'язання ліквідатора Банкрута здійснити додаткові дії щодо розшуку майна Банкрута, направлення запитів до організацій чи установ, до яких ліквідатором Банкрута не направлялися запити або здійснення судом вказаних запитів; відповідно до пояснень присутніх в судовому засіданні учасників у справі, Ініціюючий кредитор не звертався до ліквідатора Банкрута з проханням здійснити будь-які додаткові заходи стосовно розшуку майна Банкрута.

Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 37 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців .

Ліквідаційна процедура ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" відкрита постановою господарського суду Київської області від 02 вересня 2014 року, отже строк ліквідаційної процедури у справі № Б8/075-12 спливає 03 вересня 2014 року.

В зв'язку з спливанням строку ліквідаційної процедури у справі № Б8/075-12, в зв'язку з не схваленням комітетом кредиторів Банкрута звіту ліквідатора на організованих ліквідатором Банкрута зборах комітету кредиторів Банкрута, призначених на 10 червня 2014 року, на 24 червня 2014 року, на 20 серпня 2014 року, на 27 серпня 2014 року, відсутністю в матеріалах справи наладжених та допустимих доказів звернення Ініціюючим кредитором до ліквідатора Банкрута з проханням здійснити додаткові заходи з розшуку майна, відсутність клопотань Ініціюючого кредитора, адресованих господарському суду Київської області з проханням зобов'язати ліквідатора Банкрута здійснити додаткові заходи з розшуку майна Банкрута чи направити судом таких запитів, суд приймає поданий ліквідатором Банкрута звіт ліквідатора № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: ліквідатором Банкрута направлено запит від 02 вересня 2014 року до Центрального апарату Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням повідомити наступну інформацію: чи зареєстрований Банкрут як емітент цінних паперів; чи здійснювалась реєстрація випуску цінних паперів, емітентом яких є Банкрут; держателем яких цінних паперів і в якій кількості є Банкрут.

Ліквідатором Банкрута направлено запит від 25 лютого 2014 року до Управління Державтоінспекції ГУМВС України в Київській області з проханням повідомити про всі дії, які здійснювались власником по розпорядженню цим майном з моменту реєстрації по цей час.

Ліквідатором Банкрута направлено запит від 25 лютого 2014 року начальнику Інспекції державного технічного нагляду з проханням повідомити про всі дії, які здійснювались органом управління Банкрута по розпорядженню цим майном з моменту реєстрації по цей час.

Ліквідатором Банкрута направлено запит від 25 лютого 2014 року до Бюро технічної інвентаризації смт Бородянка з проханням повідомити, чи зареєстровані за Банкрутом об'єкти нерухомого майна Банкрута в період з 2009 року до дати визнання ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" банкрутом; за наявності, ліквідатор Банкрута просить надати копії вказаних документів.

Ліквідатором Банкрута направлено запит від 25 лютого 2014 року до Державної авіаційної служби з проханням повідомити, чи зареєстровані за Банкрутом повітряні судна.

Ліквідатором Банкрута направлено запит від 25 лютого 2014 року до Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати інформацію про наявність у власності Банкрута водних транспортних засобів.

Ліквідатором Банкрута направлено запит від 25 лютого 2014 року до Управління Держкомзему у Бородянському районі з проханням повідомити чи зареєстровані за Банкрутом земельні ділянки та за наявності надіслати копії актів, свідоцтв, договорів оренди.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 12/02/5026/нк від 21 березня 2014 року, станом на 31 грудня 2014 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.

Згідно довідки Управління державної автомобільної інспекції ГУМВС України в Київській області № 18/12256 від 22 жовтня 2012 року, згідно з даними автоматизованої інформаційно-пошукової системи Управління ДАІ ГУМВС України в Київській області за Банкрутом транспортні засоби серед зареєстрованих в Київській області не значаться.

Відповідно до довідки Інспекції державного технічного нагляду № 078-3808 від 04 жовтня 2012 року, станом на 04 жовтня 2012 року в Інспекції державного технічного нагляду виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за Банкрутом немає та не було зареєстрованих тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів.

Згідно довідки Комунального підприємства Київської обласної ради "Північне бюро технічної інвентаризації" № 249 від 26 березня 2014 року, станом на 31 грудня 2012 року право власності на об'єкти нерухомого майна за Банкрутом за адресою місцезнаходження Банкрута не зареєстровані.

Відповідно до довідки Департаменту льотної придатності № 20.19-2421 від 04 березня 2014 року, у державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Банкрутом повітряні судна не зареєстровані.

Згідно довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 4381-4.1/9.2/45-12 від 06 грудня 2012 року, на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Суднової книги України та Державного суднового реєстру України по місту Києву, згідно з якою записи по суднах, власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.

Відповідно до довідки Державно податкової інспекції у Бородянському районі Київської області ДПС № 117/9/10-026 від 15 лютого 2013 року, Банкрут має наступні відкриті рахунки у банківських установах: № 2600162181 (українська гривня), відкритий 11 серпня 2006 року в АТ "Райффайзен банк Аваль" у м. Києві, МФО 380805; № 26003012191001 (українська гривня), відкритий 20 жовтня 2010 року в Київській ФПАТКБ "Південкомбанк" м. Київ, МФО 320876.

Згідно довідки Управління Держземагентства у Бородянському районі Київської області № 338 від 07 березня 2014 року, 19 березня 2007 року між Немішаївською селищною радою Бородянського району Київської області та Банкрутом укладено договір оренди земельної ділянки площею 25 га терміном на 5 років та зареєстрованого у Державному реєстрі земель за № 040732400006 від 20 березня 2007 року; інформація щодо продовження терміну дії вищезазначеного договору оренди земельної ділянки до Управління не надходила; станом на 06 березня 2014 року згідно даних програмного забезпечення "Національна кадастрова система", за допомогою якого здійснюється ведення державного земельного кадастру, за Банкрутом обліковується земельна ділянка (кадастровий номер 3221055900:02:002:0093), площею 25 га. Відповідно до рішення двадцять другої сесії шостого скликання Немішаївської селищної ради Бородянського району Київської області, припинено договір оренди земельної ділянки площею 25 га (кадастровий номер 3221055900:02:002:0093), укладений із Банкрутом від 19 березня 2007 року, зареєстрований у Бородянському РВ КРФ "Центр ДЗК" 20 березня 2007 року за № 040732400006 у зв'язку з закінченням терміну його дії 18 березня 2012 року.

Відсутність майна у Банкрута підтверджена також копіями Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 38498532 від 29 жовтня 2012 року на Банкрута, Витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 35802620 від 29 жовтня 2012 року на Банкрута, відповідно до якого відсутня інформація стосовно майна Банкрута, внесеного до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та до Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна.

Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.

З метою виконання вимог Закону про банкрутство стосовно збереження архівних документів Банкрута, ліквідатором Банкрута укладено договір про надання робіт (послуг) № 20347 від 27 серпня 2014 року з товариством з обмеженою відповідальністю "Українська архівна компанія-Архівація", відповідно до п.п. 1.1. якого Виконавець (ТОВ "Українська архівна компанія-Архівація" - відповідно до договору про надання робіт (послуг) № 20347 від 27 серпня 2014 року) зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим договором, виконати роботи (послуги) по науково-технічному опрацюванню документів на замовлення Замовника (Банкрут - відповідно до договору про надання робіт (послуг) № 20347 від 27 серпня 2014 року). Перелік робіт вказаний в калькуляції (що є невід'ємною частиною договору). На підтвердження здійснення дій по забезпеченню збереження архівних документів Банкрута ліквідатором Банкрута долучено копії: договору про надання робіт (послуг) № 20347 від 27 серпня 2014 року; калькуляції на виконані роботи по науково-технічному опрацюванню документів;акту надання послуг № 300 від 01 вересня 2014 року.

У своєму клопотанні № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року про оплату послуг ліквідатора Банкрута, останній, посилаючись на ст. 3-1 Закону про банкрутство, в редакції, що діяла до 19 січня 2013 року, ст. 115 Закону про банкрутство чинної редакції, просить суд: стягнути з Ініціюючого кредитора оплату послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна) в сумі 20 414,00 грн.; оплату послуг арбітражного керуючого в сумі 35 688,00 грн. та витрати в ліквідаційній процедурі в сумі 6 878,50 грн. покласти на всіх кредиторів, чиї грошові вимоги включені до реєстру кредиторів Банкрута пропорційно до розміру кредиторських вимог. Своє клопотання № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року про оплату послуг ліквідатора Банкрута, ліквідатор Банкрута мотивує прийнятим рішенням комітету кредиторів Боржника від 21 травня 2013 року, яким розмір оплати послуг арбітражного керуючого встановлено у розмірі двох мінімальних заробітних плат та тим, що в ході ліквідаційної процедури будь-яких активів Банкрута ліквідатором не виявлено, в зв'язку з чим вважає, що його витрати необхідно покласти на кредиторів. На підтвердження викладеного у клопотанні № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року про оплату послуг ліквідатором Банкрута долучено копію протоколу зборів комітету кредиторів Банкрута від 21 травня 2013 року, відповідно до якого комітетом кредиторів Банкрута прийнято рішення визначити розмір оплати праці арбітражного керуючого - 2 мінімальні заробітні плати.

Розглянувши клопотання ліквідатора Банкрута № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року про оплату послуг, заслухавши пояснення учасників у справі, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ч. 1-1 розд. 10 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону про банкрутство, в ред., що набрала чинності 19 січня 2013 року (надалі за текстом: «нова редакція Закону про банкрутство»), положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом ; положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом; положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру , застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Провадження у справі № Б8/075-12 порушено 06 липня 2012 року, а отже - до набрання законної сили новою редакцією Закону про банкрутство, відповідно (до абз. 1 ч. 1-1 розд. 10 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону про банкрутство в новій редакції), процедура банкрутства ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" до винесення постанови про визнання останнього банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури підлягає регламентації попередньою редакцією Закону про банкрутство.

Відповідно до ч.ч. 12- 14, 16 ст. 3-1 Закону про банкрутство попередньої редакції, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею . Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду . Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом , якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство. Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду . Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

Згідно ст. 13 Закону України "Про Державний бюджет України на 2012 рік", установлено на 2012 рік мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1073 гривні, з 1 квітня - 1094 гривні, з 1 липня - 1102 гривні, з 1 жовтня - 1118 гривень, з 1 грудня - 1134 гривні.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", установлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.

Судом встановлено, що за період від дня призначення у справі розпорядником майна Боржника арбітражного керуючого Шкабрія М.П. і до дня першого засідання комітету кредиторів Боржника (20 серпня 2012 року - 20 травня 2013 року), оплата послуг арбітражного керуючого у справі, на яку має право арбітражний керуючий Шкабрій М.П. становить 20 382,06 грн. У відповідності до абз. 2 ч. 12 ст. 3-1 Закону про банкрутство попередньої редакції, оплата послуг арбітражного керуючого Шкабрія М.П. від дня призначення останнього розпорядником майна Боржника у справі до першого засідання комітету кредиторів Боржника у сумі 20 382,06 грн. покладається на Ініціюючого кредитора - ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", за заявою якого порушено провадження у справі про банкрутство № Б8/075-12.

Відповідно до абз.абз. 1, 2 ч. 3 ст. 115, ч.ч. 4, 5 ст. 115 Закону про банкрутство, грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг. Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів , одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

На підтвердження витрат ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Шкабрія М.П. в ліквідаційній процедурі, ліквідатором Банкрута долучено копії: фіскальних чеків: від 02 червня 2014 року, №№ 9086, 9087, від 15 серпня 2014 року №№ 3350, 3349, 3348, від 16 червня 2014 року №№ 7295, 7294, від 21 серпня 2014 року №№ 8099,8097, 8096, від 21 серпня 2014 року № 8100; договору про надання робіт (послуг) від 27 серпня 2014 року; калькуляції на виконані роботи по науково-технічному опрацюванню документів; акту надання послуг № 300 від 01 вересня 2014 року; квитанції № 76 від 27 вересня 2013 року; квитанції № 76/КЗ від 27 вересня 2013 року; рахунку № 7761 від 25 вересня 2013 року; фіскальних чеків № 9546 від 23 серпня 2013 року, № 2940 від 26 лютого 2014 року, № 2535 від 05 грудня 2013 року.

Дослідивши подані ліквідатором Банкрута докази, що підтверджують його витрати, пов'язані із виконанням ним обов'язків арбітражного керуючого (ліквідатора) у справі, судом встановлено, що вони пов'язані із виконанням арбітражним керуючим Шкабрієм М.П. обов'язків ліквідатора Банкрута у справі № Б8/075-12.

Відповідно до п.п. 1 ч. 1. ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому: у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: вимоги щодо виплати основної грошової винагороди арбітражному керуючому; вимоги щодо відшкодування витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією боржника або ліквідатора банкрута.

Враховуючи вище викладене, керуючись ст. 3-1 Закону про банкрутство попередньої редакції, ст. 115 Закону про банкрутство, оплата послуг, грошова винагорода, витрати арбітражного керуючого Шкабрія М.П. у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" № Б8/075-12 в загальній сумі 42 566,50 грн. визнаються судом та покладаються на Банкрута - ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" та відносяться до першої черги задоволення.

Відповідно до абз. 1 ч. 6 ст. 115 Закону про банкрутство, кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду .

Судом встановлено, що ліквідатором Банкрута не надано доказів наявності фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого; доказів прийняття рішення комітетом кредиторів Банкрута стосовно формування такого фонду та порядок використання його коштів суду не надано, - в зв'язку з чим, вимога ліквідатора Банкрута про покладення вказаних коштів з оплати послуг та відшкодування витрат в сумі 42 566,50 грн. на всіх кредиторів, чиї грошові вимоги включені до реєстру вимог кредиторів ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" пропорційно розміру вимог, відхиляється судом як безпідставна та необґрунтована.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 липня 2014 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", Державною податковою інспекцією у Бородянському районі Київської області Державної податкової служби, сплатити грошову винагороду ліквідатору Банкрута та відшкодувати витрати ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство № Б8/075-12 на загальну суму 42 566,50 грн.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № Б8/075-12, пояснень ліквідатора Банкрута, ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; ліквідатором Банкрута були вжиті всі можливі заходи по закриттю рахунків Банкрута; ліквідатор Банкрута забезпечив збереження архівних документів Банкрута.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута - ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", ДПІ у Бородянському районі Київської області ДПС, грошова винагорода та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство № Б8/075-12, - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", ДПІ у Бородянському районі Київської області ДПС, оплати грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство № Б8/075-12, їх вимоги, - вважаються погашеними.

Врахувавши вище викладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Керуючись ст.ст. 2, 45, 46, 83, 95, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 4-1, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС" - арбітражного керуючого Шкабрія М.П. та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС" станом на 01 липня 2014 року.

2. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС", ідентифікаційний код: 34571267, місцезнаходження: 07800, Київська обл., Бородянський район, смт Бородянка, пров. Жовтневий, буд. 9.

3. Клопотання ліквідатора ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" - арбітражного керуючого Шкабрія М.П. № Б8/075-12 від 01 вересня 2014 року (вх. № 17944/14 від 01 вересня 2014 року) про оплату послуг, - задовольнити частково, а саме задовольнити в частині: покладення на ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", за заявою якого порушено провадження у справі про банкрутство № Б8/075-12, оплату послуг арбітражного керуючого Шкабрія М.П. від дня призначення останнього розпорядником майна ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" у справі до першого засідання комітету кредиторів Боржника у сумі 20 382,06 грн., в іншій частині - відмовити.

Покласти на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ", ідентифікаційний код: 01422832, місцезнаходження: 01133, м. Київ, бульв. Л.Українки, буд. 26-А, оплату послуг арбітражного керуючого Шкабрія М.П. від дня призначення останнього розпорядником майна Боржника у справі № Б8/075-12 до першого засідання комітету кредиторів ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" в сумі 20 382,06 грн. (двадцять тисяч триста вісімдесят дві гривні 06 коп.).

Покласти на Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС" (ідентифікаційний код: 34571267, місцезнаходження: 07800, Київська обл., Бородянський район, смт Бородянка, пров. Жовтневий, буд. 9) оплату послуг, грошову винагороду, витрати арбітражного керуючого Шкабрія М.П. у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство ТОВ "УКР-БУД-СЕРВІС" № Б8/075-12 на загальну суму 42 566,50 грн. (сорок дві тисячі п'ятсот шістдесят шість гривень 50 коп.), які відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними; виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

5. Провадження у справі № Б8/075-12 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-БУД-СЕРВІС", ідентифікаційний код: 34571267, місцезнаходження: 07800, Київська обл., Бородянський район, смт Бородянка, пров. Жовтневий, буд. 9, - припинити.

6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Шкабрія М.П. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Шкабрія М.П. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

8. Ухвалу надіслати: державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному Управлінню статистики в Київській області, ВДВС за місцезнаходженням Банкрута;

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, Державній податковій інспекції за місцезнаходженням Банкрута; Фірмі "Т.М.М" (01001, м. Київ, вул. П.Чаадаєва, буд. 2-Б), ОСОБА_5 (00000, АДРЕСА_1), ОСОБА_6 (07800, АДРЕСА_2).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення01.09.2014
Оприлюднено01.10.2014
Номер документу40642174
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/075-12

Постанова від 19.11.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гарник Л.Л.

Ухвала від 27.10.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Гарник Л.Л.

Ухвала від 01.09.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 26.05.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 28.07.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.02.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 24.12.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Верховець А.А.

Ухвала від 21.10.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Верховець А.А.

Ухвала від 19.08.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 02.09.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні