Постанова
від 13.11.2014 по справі 906/659/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "13" листопада 2014 р. Справа № 906/659/14.

За заявою Публічного акціонерного товариства "Коростенський завод хімічного машинобудування" (м.Коростень)

до Приватного підприємства "Лебединецьке" (с. Розівка Коростенського району)

про визнання банкрутом

Представники:

- від кредиторів:

Плітман Н.А., дов. №18/1196 від 10.09.2013р. (представник ПАТ "Коростенський завод хімічного машинобудування);

Подік М.В., дов. №14/10/2014/1 від 14.10.2014р. (представник ПАТ "Фортуна-банк");

- від боржника:

Шведюк Л.П. - розпорядник майна

Суддя Макаревич В.А.

У провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Приватного підприємства "Лебединецьке" №906/659/14.

Ухвалою господарського суду від 17.07.2014 р. порушено провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства "Лебединецьке", введено процедуру розпорядження майном боржника строком на 115 календарних днів, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Шведюк Л.П., призначено справу для розгляду в попередньому засіданні суду.

Ухвалою суду від 16 жовтня 2014 року, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів Приватного підприємства "Лебединецьке" (с. Розівка Коростенського району Житомирської області).

До господарського суду Житомирської області через загальний відділ надійшли наступні документи:

- 03.11.2014 повернулась ухвала суду від 16.10.2014, направлена Приватному підприємству "Лебединецьке" за адресою: вул. Польова, 1, с. Розівка Коростенського району, 11522, з поштовою відміткою "за зазначеною адресою не проживає";

- 13.11.2014 від розпорядника майна Шведюк Л.П. надійшли: клопотання про продовження строку розпорядженням майна та строку повноважень розпорядника майна, клопотання № 02-14/19 від 13.11.2014 про долучення до матеріалів справи: протоколу зборів кредиторів від 10.11.2014; протоколу засідання комітету кредиторів від 10.11.2014; звіт розпорядника майна з додатками на тридцяти аркушах; клопотання №02-14/20 від 13.11.2014 про затвердження звіту розпорядника майна Приватного підприємства "Лебединецьке" щодо нарахування основної грошової винагороди на суму 9 699,48 грн.; клопотання 02-14/22 від 13.11.2014 про перехід до ліквідаційної процедури стосовно боржника та призначення ліквідатором у даній справі арбітражного керуючого Шведюк Л.П.

Присутні у судовому засіданні представники кредиторів підтримали клопотання про продовження строку процедури розпорядження майна та строку повноважень розпорядника майна Шведюк Л.П. по 13.11.2014 включно, клопотання про перехід до ліквідаційної процедури стосовно боржника, визнання боржника банкрутом та призначення ліквідатором у даній справі арбітражного керуючого Шведюк Л.П.

Боржник свого представника в засідання суду не направив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників учасників провадження у справі про банкрутство, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Лебединецьке" як юридична особа зареєстроване Коростенською районною державною адміністрацією Житомирської області 13.12.2005р.; місцезнаходження: 11573, Житомирська область, Коростенський район, с.Розівка, вул. Польова, буд. 1, ідентифікаційний код 33513691, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (том 1 а.с. 43).

В судовому засіданні розглядається клопотання про продовження строку процедури розпорядження майна та строку повноважень розпорядника майна Шведюк Л.П. Присутня в судовому засіданні розпорядника майна Шведюк Л.П. підтримала подане клопотання та обгрунтувала необхідність продовження строку процедури розпорядження майна та строку повноважень розпорядника майна необхідністю по завершенню процедури розпорядження майном відзвітувати перед комітетом кредиторів про проведену роботу та на комітеті кредиторів прийняти необхідні рішення стосовно визначення подальших судових процедур стосовно боржника.

Із врахуванням ухвали господарського суду від 17.07.2014, якою господарський суд ввів процедуру розпорядження майном щодо боржника приватного підприємства "Лебединецьке" на 115 днів, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання розпорядника майна Шведюк Л.П. щодо продовження процедури розпорядження майном, з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 22 та абз. 9 ч. 8 ст. 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції після набрання чинності Законом України від 22.12.2011 року № 4212-VI (далі - Закон) процедура розпорядження майном боржника вводиться строком на сто п'ятнадцять календарних днів і може бути продовжена господарським судом за вмотивованим клопотанням розпорядника майна, комітету кредиторів або боржника не більше ніж на два місяці. До компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника.

За таких обставин, клопотання розпорядника майна щодо продовження процедури розпорядження майном має правові підстави для задоволення.

Провадження у справах про банкрутство регулюється Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон), Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України (ч. 1 ст. 2 Закону).

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону, перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше, ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів.

Згідно з ч. 5 ст. 26 Закону передбачено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника в процедурі розпорядження майном; інші питання, передбачені цим Законом.

На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше, ніж сім осіб (абз. 1 ч. 6 ст. 26 Закону).

Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду (ч. 7 ст. 26 Закону).

10.11.2014 розпорядником майна боржника було проведено засідання зборів кредиторів, на якому було визначено кількісний склад та обрано членів комітету кредиторів, протокол зборів кредиторів долучений до матеріалів справи.

Згідно з ч. 8 ст. 26 Закону, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора); підготовку та укладення мирової угоди; схвалення плану санації боржника, змін та доповнень до нього у випадках, передбачених цим Законом; визначення складу майна в разі продажу частини майна у процедурі санації боржника або ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Законом.

Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 10.11.2014 по першому питанню порядку денного, обрано головою комітету кредиторів боржника Публічне акціонерне товариство "Коростенський завод хімічного машинобудування" ; по другому питанню порядку денного, комітетом кредиторів схвалено звіт розпорядника майна боржника Шведюк Л.П. та затверджено звіт про нарахування основної грошової винагороди розпоряднику майна Шведюк Л.П.; по третьому питанню порядку денного, комітетом кредиторів прийнято рішення клопотати перед господарським судом Житомирської області про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого Шведюк Л.П.

Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону, рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.

Враховуючи, що рішення про створення комітету кредиторів, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури прийняті одноголосно, господарський суд приходить до висновку, що відповідні рішення є правомірними.

При винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 ГК України.

Так, відповідно до положень ч. 4 ст. 205 ГК України, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.

У ст. 1 Закону надається визначення поняття неплатоспроможності та банкрутства, за змістом яких, при перебуванні суб'єкта підприємницької діяльності у стані "неплатоспроможності", останній може відновити свою платоспроможність шляхом вжиття заходів щодо її відновлення, до яких Закон відносить санацію, мирову угоду, виконання зобов'язань перед кредиторами власними силами; тоді як у стані "банкрутства" платоспроможність боржника відновити неможливо та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Отже, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, а відтак, в обов'язковому порядку повинен з'ясувати як актив, так і пасив боржника.

Слід зазначити, що пасив боржника встановлено за даними реєстру вимог кредиторів, затвердженого ухвалою господарського суду від 16.10.2014.

Відомості про актив боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна) про фінансово-майновий стан боржника. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.

При цьому, достатність чи недостатність активу боржника для задоволення кредиторських вимог оцінюється судом за критеріями формування ліквідаційної маси відповідно до ст. 42 Закону.

Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 42 Закону, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси (ч. 2 ст. 42 Закону).

Проте, цим визначенням обсяг ліквідаційної маси не обмежується, оскільки згідно зі ст. 213 ГК України, з метою врегулювання заборгованості неплатоспроможного боржника у судових процедурах використовуються майнові активи, які належать йому на підставі речових та зобов'язальних прав, а також права інтелектуальної власності. До складу ліквідаційної маси включаються також майнові активи осіб, які відповідають за зобов'язаннями неплатоспроможного боржника відповідно до закону або установчих документів боржника.

З поданого розпорядником майна боржника Шведюк Л.П. звіту за результатами процедури розпорядження майна Приватного підприємства "Лебединецьке" вбачається наступне.

З метою вжиття заходів для захисту майна боржника, керівника Приватного підприємства "Лебединецьке" ОСОБА_6 письмово було повідомлено про обмеження в управлінні підприємством згідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та відповідальності щодо збереження майна.

Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності боржника у відповідності до Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з прихованого банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.

Державному органу з питань банкрутства надано відомості, необхідні для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено справу про банкрутство.

Направлено запити до відповідних установ за адресою місцезнаходження боржника для отримання інформації про наявність/відсутність щодо боржника виконавчих проваджень у ВДВС; наявність /відсутність транспортних засобів, сільськогосподарської техніки, землі, рухомого/нерухомого майна. Станом на сьогодні, відповіді отримано від Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області від 03.11.2014 за №01/3724, яка своїм листом повідомляє, що згідно уніфікованої бази даних , сільськогосподарська техніка за боржником не зареєстрована; від Державної фіскальної служби України Житомирська митниця ДФС ; від Державної авіаційної служби України (Державіаслужба) Департамент льотної придатності про відсутність зареєстрованих суден; Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомляє , що за наявними щоквартальними адміністративними даними , наданими депозитарними установами відповідно до Положення про порядок звітування Приватне підприємство "Лебединецьке" серед власників , які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє (копія листа від 07.11.14 №20715/НК); Державне космічне агентство України листом повідомляє про відсутність відомостей в обліку ДКАУ по ПП »Лебединецьке», та про те , що зазначене товариство не є учасником сфери космічної діяльності (копія листа №4482/10-4.2/14 від 24.10.14).

Спільно із керівником забезпечено проведення інвентаризації майна боржника. 27 липня 2014 року згідно наказу № 2 від 27.07.2014 про проведення інвентаризації, було проведено відповідно до наявних документів інвентаризацію основних засобів та ТМЦ Приватного підприємства "Лебединецьке". Встановлено відсутність належного ведення бухгалтерського обліку, а також відсутність книг з обліку основних засобів. Інвентаризаційні описи основних засобів було складено без врахування зносу по балансовій вартості.

Так, основні засоби на Приватного підприємства "Лебединецьке" складаються в сумі 1 616 356,35 грн. з яких 1 563 790,80 грн. - застава AT "Фортунабанк", інші матеріальні цінності , що підлягають включенню до ліквідаційної маси відсутні, дебіторська заборгованість , що підлягає стягненню -відсутня.

Всього активів у боржника на суму 1 616 356,35 грн .

Заборгованість перед кредиторами, в тому числі і забезпеченим кредитором АТ "Фортуна Банк" становить в сумі 2 087 548,74 грн., з яких вимоги забезпеченого кредитора становлять в сумі 1 450 881,01 грн.

Отже, пасив підприємства Приватного підприємства "Лебединецьке" складає в сумі 2 087 548,74 грн.

За результатами проведеного розпорядникам майна аналізу фінансово - господарського стану боржника за відповідний період, який аналізується, розпорядником майна зроблені наступні висновки:

- ознаки фіктивного банкрутства Приватного підприємства "Лебединецьке" - відсутні;

- економічні ознаки доведення до банкрутства Приватного підприємства "Лебединецьке" : підприємство є збитковим в наслідок нерентабельної його роботи за звітній та попередні роки у підприємства відсутнє джерело поповнення власних коштів, дебіторська заборгованість підприємства не стягувалась, таким чином, за рахунок проведення неефективної господарської політики на підприємстві мають місце економічні ознаки доведення підприємства до банкрутства.

На запитання суду, розпорядник майна Шведюк Л.П. пояснила, що в результаті проведеного аналізу не вбачається навмисних дій керівництва боржника з метою доведення до банкрутства підприємства - боржника. Натомість вбачається неефективність дій посадових осіб, що привело до нерентабельної його роботи за звітній та попередні роки.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 209 ГК України, у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб'єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 27 Закону, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури ( процедури санації, ліквідації, мирової угоди ) або припиняється провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.

Згідно з ч. 3 ст. 27 Закону, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання, встановлена господарським судом.

Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Оцінивши в сукупності майновий стан боржника; аналіз фінансово-господарського стану боржника; зважаючи на рішення комітету кредиторів від 10.11.2014 ; враховуючи велику кредиторську заборгованість боржника, недостатність майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів; відсутність осіб, які бажали б взяти участь в якості інвестора, відсутність пропозицій щодо укладання мирової угоди, господарський суд прийшов до висновку визнати Приватне підприємство "Лебединецьке" банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 38 Закону, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

Частиною 1 ст. 40 Закону передбачено, що у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

Частиною 8 ст. 26 Закону передбачено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого ( керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого ( керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого ( керуючого санацією, ліквідатора).

Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 114 Закону, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.

Частиною 2 ст.114 Закону передбачено, що розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:

1) які є заінтересованими у цій справі;

2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;

3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом.

До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.

13.11.2014 до суду від арбітражного керуючого Шведюк Л.П. подано заяву про призначення її ліквідатором Приватного підприємства "Лебединецьке". До заяви додано належним чином завірену копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_1 від 16.07.2013р.

Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 10.11.2014р., комітет кредиторів вирішив клопотати перед судом про призначення ліквідатором у даній справі арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну.

Присутні у судовому засіданні представники кредиторів підтримали кандидатуру арбітражного керуючого Шведюк Л.П. на призначення ліквідатором боржника.

Обставин, передбачених пунктами 1-3 ч.ч. 1 ч. 2 ст. 114 Закону щодо вищезазначеної кандидатури, в ході судового засідання встановлено не було.

Заяви інших арбітражних керуючих, на призначення ліквідатором у справі, до суду не надходили.

З огляду на викладене, господарський суд прийшов до висновку призначити ліквідатором Приватного підприємства "Лебединецьке" арбітражного керуючого Шведюк Л.П.

Статтею 38 Закону передбачено наслідки визнання боржника банкрутом.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом.

Частиною 4 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що постанова про закінчення виконавчого провадження у разі офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури виноситься державним виконавцем не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини. При цьому виконавчий документ надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Постановою Пленуму Вищого господарського суду України 17.12.2013 № 16 затверджено Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, відповідно до якого, офіційному оприлюдненню підлягають, зокрема, повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної (п.2.2 розділ 2).

13.11.2014 до господарського суду, як вище зазначалось від розпорядника майна арбітражного керуючого Шведюк Л.П. надійшло клопотання про затвердження звіту розпорядника майна Приватного підприємства "Лебединецьке" щодо нарахування основної грошової винагороди на суму 9 699,48 грн. До звіту додано розрахунок та відповідні матеріали, які підтверджують проведену роботу.

Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Зазначений звіт розпорядника майна погоджений комітетом кредиторів 10.11.2014 року (протокол засідання комітету кредиторів від 10.11.2014 року).

Дослідивши матеріали справи, звіт розпорядника майна, перевіривши розрахунок, господарський суд приходить до висновку про необхідність затвердити звіт арбітражного керуючого Шведюк Л.П. за виконання повноважень розпорядника майна за період з 17.07.2014 по 13.11.2014 в сумі 9 699,48 грн.

Керуючись ч.1 ст. 2, ст. ст. 22, 26, 27, 37, 38, 40, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" та ст. 86 ГПК України, господарський суд Житомирської області

ПОСТАНОВИВ:

1. Продовжити строк процедури розпорядження майном та строк виконання повноважень розпорядника майна з 09.11.2014 по 13.11.2014 включно.

2. Затвердити звіт розпорядника майна Шведюк Л.П. за результатами процедури розпорядження майном Приватного підприємства "Лебединецьке" від 10.11.2014.

3. Припинити процедуру розпорядження майном Приватного підприємства "Лебединецьке".

4. Припинити повноваження розпорядника майна Приватного підприємства "Лебединецьке" арбітражного керуючого Шведюк Л.П.

5. Затвердити звіт арбітражного керуючого Шведюк Л.П. за період виконання повноважень розпорядника майна з 17.07.2014 по 13.11.2014 в сумі 9 699,48 грн.

6. Визнати банкрутом Приватне підприємство "Лебединецьке" (юридична адреса:11573, Житомирська область, Коростенський район, с. Розівка, вул. Польова, буд. 1, ідентифікаційний код 33513691).

7. Відкрити ліквідаційну процедуру Приватного підприємства "Лебединецьке" строком на 12 місяців, тобто по 13.11.2015 включно.

8. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у справі про банкрутство Приватного підприємства "Лебединецьке" (юридична адреса:11573, Житомирська область, Коростенський район, с. Розівка, вул. Польова, буд. 1, ідентифікаційний код 33513691)

9. Призначити ліквідатором Приватного підприємства "Лебединецьке" арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_1 від 16.07.2013).

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута.

10. Припинити господарську діяльність банкрута після остаточного технологічного циклу по виготовленню продукції у випадку можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо.

11. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав (13.11.2014).

12. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості.

13. Зняти всі обмеження по конфіденційності та комерційній таємниці з відомостей про фінансовий стан банкрута.

14. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

15. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 13.11.2014.

16. Зобов'язати керівника Приватного підприємства "Лебединецьке" протягом п'ятнадцяти днів з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом передати ліквідатору Шведюк Л.П. бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута про що скласти відповідний акт приймання-передачі. Один примірник акту надати до суду.

У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність встановлену законодавством України.

17. Зобов'язати ліквідатора боржника Шведюк Л.П. забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 41 Закону та належне виконання заходів, передбачених ст.ст. 42-45 Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів.

18. Зобов'язати ліквідатора боржника Шведюк Л.П. :

- розглядати заяви поточних кредиторів, про результат розгляду яких повідомляти суд та заявників;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками; оцінку майна боржника; результати проведеної інвентаризації та оцінки надати суду;

- припинити трудові відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю; докази припинення подати суду;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- закрити рахунки банкрута у банківських установах, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;

- надати довідку про наявність/відсутність у банкрута державної реєстрації права власності на транспортні засоби (станом на день розгляду справи);

- надати довідку з відділу земельних ресурсів про наявні (відсутні) у боржника на праві власності та на праві постійного користування земельні ділянки (станом на день розгляду справи);

- надати довідку інспекції по Держтехнагляду про наявність/відсутність державної реєстрації за боржником права власності на сільськогосподарську техніку (станом на день розгляду справи);

- надати витяг з реєстру обтяжень (заборону відчуження) рухомого майна;

- надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо наявності/відсутності записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно боржника; щодо наявності/відсутності записів про обтяження речових прав на нерухоме майно; щодо наявності/відсутності записів про обтяження іпотекою нерухомого майна;

- подати письмову інформацію з документальним підтвердженням про наявність/відсутність за боржником авторських прав;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування; підтверджуючі документи подати суду;

- надати докази звернення з відповідною заявою до реєстраційної служби для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Шведюк Л.П., як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- надати витяг з ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців, з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута Шведюк Л.П., як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- звернутися до Головного управління статистики для повного та всебічного розгляду справи стосовно наявності/відсутності заборгованості по заробітній платі перед працівниками Приватного підприємства "Лебединецьке" станом на дату подання підприємством - банкрутом останнього звіту; отриману відповідь надати суду;

- подати письмову інформацію з документальним підтвердження щодо нотаріально посвідчених угод боржником за три роки до порушення провадження у справі про банкрутство;

- подати письмову інформацію з документальним підтвердженням про дебіторську заборгованість боржника;

- вручити копію постанови про визнання банкрутом керівнику боржника, докази такого вручення подати суду;

- надати господарському суду проміжний звіт з підтверджуючими документами про хід ліквідаційної процедури банкрута та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків.

19. Зобов'язати Реєстраційну службу Коростенського міськрайонного управління юстиції:

- внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про ліквідатора Приватного підприємства "Лебединецьке" - Шведюк Л.П., як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР із відповідними записами, згідно запиту.

20. Зобов'язати Відділ державної виконавчої служби Коростенського міськрайонного управління юстиції надіслати на адресу суду не пізніше дати наступного судового засідання постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника.

21. Призначити судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на: 22 січня 2015 року об 11:00 год. в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м.Житомир, майдан Путитятинський, 3/65, каб. №409.

22. Копії постанов надіслати на адресу кредиторів, боржника, арбітражного керуючого Шведюк Л.П., Відділу державної виконавчої служби Коростеньского міськрайонного управління юстиції, Головного управління статистики у Житомирській області, Реєстраційної служби Коростенського міськрайонного управління юстиції.

23. Викликати в судове засідання уповноважених представників кредиторів, боржника та ліквідатора Шведюк Л.П.

Суддя Макаревич В.А.

Список розсилки:

1 - у справу;

2 - ініціюючому кредитору (заявнику) - (рек. ),

3 - боржнику (рек. з повід.),

4- арбітражному керуючому Шведюк Л.П. - рек. або наручно під розпис

5- ПАТ "Фортуна-банк" (04070, м. Київ, вул. Боричів Тік, буд. 35-В) - реком. з пов.

6- Відділу державної виконавчої служби Коростенського міськрайонного управління юстиції - 11500, м. Коростень, вул. Сосновського, 28-г - рек. з пов.

7 - Реєстраційній службі Коростенського міськрайонного управління юстиції- 11500, Житомирська обл., м. Коростень,

вул. Шолом-Алейхема, 13 рек. з пов. разом із запитом

8- Головному управлінню статистики в Житомирській області -10003,м.Житомир, вул.Яна Гамарника ,6а - (до відома)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення13.11.2014
Оприлюднено19.11.2014
Номер документу41368358
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/659/14

Ухвала від 29.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 29.09.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 28.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 05.03.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Постанова від 13.11.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 16.10.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 24.09.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 15.09.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 17.07.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 23.05.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні