Рішення
від 23.04.2015 по справі 923/456/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Горького, 18

тел. /0552/ 49-31-78

Веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 квітня 2015 р. Справа № 923/456/15

Господарський суд Херсонської області у складі судді Остапенко Т.А. при секретарі Івлевій В.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Приватного акціонерного товариства "Український силікат"; місцезнаходження: 73036, м. Херсон, пров. Янтарний, 2; ідентифікаційний код 32725542

до: Публічного акціонерного товариства "Енергопостачальна компанія "Херсонобленерго"; місцезнаходження: 73000, м. Херсон, вул. Пестеля, 5; ідентифікаційний код 38151729

про скасування оперативно-господарської санкції

за участю представників сторін:

від позивача - не прибув

від відповідача - Литовський І.С. дов. 07/0007-15 від 26.12.2014 р.

Приватне акціонерне товариство "Український силікат" м. Херсон (далі-позивач) звернувся з позовом до Публічного акціонерного товариства "Енергопостачальна компанія "Херсонобленерго", м. Херсон про скасування оперативно-господарської санкції та визнання недійсним рішення комісії ПАТ "ЕК Херсонобленерго" з розгляду акту про порушення "Правил користування електричною енергією" № 130134 від 21.10.2013р., оформлене протоколом № 32 від 05.11.2013р.

Позивач підтримав позовні вимоги в повному обсязі, обґрунтовуючи їх порушенням відповідачем ст. 42 Конституції України, ст. ст. 29, 193, 236, 237 Господарського кодексу України, ст.ст. 1, 2, 49, 54, 56, 57 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 13, 237, 246, 526 Цивільного кодексу України, ст. 27 Закону України "Про електроенергетику", ст. ст. 5, 10 Закону України "Про природні монополії", ст. 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", Правилами користування електричною енергією, затвердженими постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України № 28 від 31.07.1996 року, Методикою визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, що затверджена Постановою НКРЕ від 04.05.2006 року за № 562.

Відповідач позовні вимоги не визнає, зазначає про їх необґрунтованість, посилаючись на лист НКРЕКП від 23.01.2014 р. N459/26/47-14.

Розгляд справи відбувся в судових засіданнях 09 та 23 квітня 2015 року.

Статтями 4 2 , 4 3 ГПК України встановлено, що господарський судовий процес здійснюється на засадах змагальності та рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом. При цьому принцип змагальності передбачає покладання тягаря доказування на сторони, покладання на них відповідальності за доведеність їхніх вимог чи заперечень; вимагає від сторін ініціативи та активності в реалізації їхніх процесуальних прав.

Згідно зі ст. 22 ГПК України сторони мають як права (брати участь в господарських засіданнях, подавати докази, брати участь у дослідженні доказів, заявляти клопотання, давати усні та письмові пояснення господарському суду і т.п.), так і обов'язки (зокрема, добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи).

В силу статті 28 ГПК України справи юридичних осіб в господарському суді ведуть їх органи, що діють у межах повноважень, наданих їм законодавством та установчими документами, через свого представника. Представниками юридичних осіб можуть бути керівники та інші особи, повноваження яких підтверджуються довіреністю від імені підприємства, організації.

Відповідно до розділу V ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень. Доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими і речовими доказами, поясненнями представників сторін та інших осіб, які беруть участь у судовому процесі.

Господарський суд приймає до розгляду лише ті докази, які мають значення для справи. Питання про належність доказів вирішується судом. Належними визнаються докази, які містять відомості про факти, що входять у предмет доказування у справі, та інші факти, що мають значення для правильного вирішення спору. Допустимість доказів означає, що у випадках, передбачених нормами матеріального права, певні обставини повинні підтверджуватися певними засобами доказування. Письмовими доказами, в розумінні статті 36 ГПК України, є документи і матеріали, які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору і повинні містити відомості, що мають значення для справи та виконані у формі, яка дає змогу встановити достовірність документу.

Враховуючи викладене, суд вважає, що наявних у справі матеріалів достатньо для прийняття рішення. В судовому засіданні після закінчення розгляду справи оголошено вступну та резолютивну частини рішення з роз'ясненням процедури оскарження рішення та набрання ним законної сили, повідомлено про дату підготовки повного рішення.

Дослідивши надані докази, заслухавши пояснення представників сторін, які прибули в судове засідання, суд

в с т а н о в и в:

16.08.2004 р. між ПАТ "ЕК "Херсонобленерго" та ПрАТ "Український силікат" було укладено договір № 3410 про постачання електроенергії (далі Договір) за умовами якого (п.1) постачальник постачає електричну енергію споживачу, а споживач оплачує постачальнику її вартість та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору та додатками до договору, що є його невід'ємними частинами. Відповідно до п. 2 Договору сторони узгодили під час виконання умов Договору, а також при вирішенні всіх питань, що не обумовлені цим Договором, керуватись чинним законодавством України, зокрема Правилами користування електричною енергією (далі - ПКЕЕ).

Відповідно до п. 2.2.3, 2.2.4 Договору, споживач зобов'язаний оплачувати постачальнику електричної енергії вартість електричної енергії та послуги з компенсації перетікання реактивної електричної енергії між електромережею постачальника електричної енергії та електроустановками споживача згідно з умовами додатків "Порядок розрахунків та графік зняття показів засобів обліку електричної енергії" та "Порядок розрахунків за надання послуг з компенсації перетікання реактивної електроенергії".

Споживач зобов'язаний забезпечувати безперешкодний доступ уповноважених представників постачальника електричної енергії до засобів (систем) обліку електроенергії, вимірювання потужності, контролю показників якості електроенергії, компенсуючих пристроїв та до іншого електрообладнання споживача (п. 2.2.5. Договору).

За п. 4.2.3. Споживач (позивач) сплачує Постачальнику електричної енергії (відповідачу) вартість електроенергії, розраховану виходячи із приєднаної потужності струмоприймачів та кількості годин їх використання (згідно з методикою, затвердженою НКРЕ), у разі таких дій споживача: самовільного внесення змін у схеми обліку електроенергії; пошкодження засобів обліку електроенергії, втручання в їх роботу, зняття пломб з засобів обліку; споживання електроенергії поза засобами обліку; інших умов, визначених Методикою.

Умови набрання договором чинності та його пролонгації узгоджені сторонами в розділі 9 Договору. Доказів припинення вказаного договору сторони суду не надали, а тому термін дії Договору продовжений.

В зв'язку із прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови від 16.06.2005 року № 473 та внесенням змін до Закону України "Про електроенергетику" 03.10.2005 року сторонами Додатковою угодою № 109 внесено зміни до Договору про постачання електроенергії № 3410 від 16.08.2004 року.

25.01.2010 сторонами Додатковою угодою №1 змінено реквізити сторін за Договором про постачання електроенергії № 3410 від 16.08.2004 року.

26.02.2014 сторонами Додатковою угодою №6 змінено п.1 Договору про постачання електроенергії №3410 від 16.08.2004 року, виключено додатки № 4, 6.2, 7.2, внесено зміни до додатків №3, 5, 8.

03.03.2012 року за листом позивача від 20.02.2012 року № 10/0908 пломбою № 28497089 опломбовано силовий трансформатор ТМ-400 кВА (трансформатор № 2) у відключеному стані, про що складений акт № 126164 про опломбування та збереження пломб.

24.09.2013 року пломбою № 31446775 опломбовано силовий трансформатор № 1 у відключеному стані, про що складений акт № 146232 про опломбування та збереження пломб.

21.10.2013 р. представниками ПАТ "ЕК "Херсонобленерго" здійснено перевірку на об'єкті ПрАТ "Український силікат" цілісний майновий комплекс за адресою: м Херсон, пров. Янтарний, 2, щодо дотримання Правил користування електричною енергією, затверджених постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України (НКРЕ) від 31.07.96 року № 28 при користуванні споживачем електричною енергією. За результатами перевірки складено акт про порушення №130134, який підписаний чотирма представниками постачальника та представником споживача головним енергетиком Булигою Д.В.

Перевіркою встановлено порушення ПрАТ "Український силікат" п.п. 3.3, 7.6 ПКЕЕ - "самовільне підключення споживачем струймоприймачів та самовільне зняття пломби". Як вбачаєтся зі змісту акту про порушення № 130134, споживачем самовільно знято номерну пломбу ПАТ "ЕК"Херсонобленерго" № 31446775 привод вимикача навантаження ВН силового трансформатору № 1 ТМ-560кВА у відключеному стані, самовільно знято номерну пломбу № 28497084 привід ввідного вимикача навантаження ВН силового трансформатору № 2 ТМ-400кВА у відключеному положенні. Пломба №31446775 була встановлена згідно акту про опломбування та збереження пломб №146232 від 24.09.2013 р. на привод вимикача навантаження ВН силового трансформатору № 1 ТМ-560кВА у відключеному стані. Пломба № 28497084 була встановлена згідно акту про опломбування та збереження пломб №126164 від 03.03.2012 на привод вимикача навантаження ВН силового трансформатору № 2 ТМ-400кВА у відключеному стані.

За результатами замірів навантаження по вводу від трансформатору №1 ТМ-560кВА склало: фази Іа - 8,3 А, Ів - 6,2А, Іс - 9,1 А, Р=5,2 кВт.

Акт містить запис про відмову споживача включити встановлені на об'єкті струмоприймачі на повну потужність та надати паспортні дані струмоприймачів.

Акт не містить доповнень, зауважень та заперечень представника споживача.

За наслідками засідання комісії по розгляду актів про порушення Правил користування електроенергією від 05.11.2013 року складено протокол № 32, яким на підставі акту про порушення ПКЕЕ № 130134 від 21.10.2013 року встановлено самовільне зняття номерної пломби ПАТ "ЕК"Херсонобленерго" № 31446775 - привод вимикача навантаження ВН силового трансформатору № 1 ТМ-560кВА у відключеному стані, самовільне зняття номерної пломби № 28497084 - привід вимикача навантаження ВН силового трансформатору № 2 ТМ-400кВА у відключеному положенні та самовільне підключення струмоприймачів цілісного майнового комплексу після відключення; визначено суму недооблікованої електроенергії відповідно до п. 2.1.5, 2.2., 2.3., 2.7 Методики за період з 24.09.2013 по 21.10.2013 за 346420 кВт/год - 425519,42 грн. Розрахунок проведено по номінальному струму трансформаторів. Протокол містить заперечення споживача, про те, що з рішенням комісії не згоден. Споживачу запропоновано звернутись на комісію ПАТ "ЕК "Херсонобленерго".

Листами від 11.11.2013 року № 139 та від 18.11.2013 року № 144 позивачем запропоновано відповідачу визначити вартість недорахованої електроенергії для безобліково підключених струмоприймачів відповідно до їх паспортних даних (а.с. 73-74).

За наслідками засідання комісії ПАТ "ЕК "Херсонобленерго" від 31.03.2014 року складено протокол № 12, яким по четвертому питанню (споживач за договором № 3410) вирішено здійснити нарахування відповідно до п.п. 5 п. 2.1., п. 2.7. Методики, згідно роз'яснень НКРЕ України.

На підставі зазначеного рішення позивачу було виставлено рахунок № 3410, відповідно до якого до оплати нарахована сума в розмірі 425519,42 грн.

Витяг з протоколу № 32 від 05.11.2013 року засідання комісії з розгляду акту про порушення Правил користування електричною енергією № 130134 від 21.10.13р. та рахунок неодноразово направлялись позивачу (а.с. 68, 76).

Листами від 27.08.2014р. № 71 та від 11.09.2014р. № 78 позивачем повторно запропоновано відповідачу переглянути вартість завданих збитків по акту порушення ПКЕЕ від 21.10.2013 (а.с. 69, 72).

Відповідачем 03.10.2014 листом за № 39/4801 повідомлено позивача, що чинним законодавством не передбачено порядку перегляду рішень комісії по актам порушення ПКЕЕ (а.с. 78).

Зазначені обставини зумовили звернення позивача до суду з вимогами про скасування оперативно-господарської санкції та визнання недійсним рішення комісії ПАТ "ЕК Херсонобленерго" з розгляду акту про порушення "Правил користування електричною енергією" № 130134 від 21.10.2013р., оформлене протоколом № 32 від 05.11.2013р..

Згідно з статтею 27 Закону України "Про електроенергетику", правопорушення в електроенергетиці тягне за собою встановлену законодавством України цивільну, адміністративну і кримінальну відповідальність. Правопорушеннями в електроенергетиці є: крадіжка електричної і теплової енергії, самовільне підключення до об'єктів електроенергетики і споживання енергії без приладів обліку; пошкодження приладів обліку; розкомплектування та пошкодження об'єктів електроенергетики, розкрадання майна цих об'єктів; створення перешкод у здійсненні державного енергетичного нагляду та у виконанні робіт, пов'язаних з обслуговуванням об'єктів електроенергетики; порушення правил охорони електричних мереж; порушення правил користування енергією; насильницькі дії, які перешкоджають оперативному персоналу та посадовим особам об'єктів електроенергетики виконувати свої службові обов'язки; незабезпечення енергією споживачів, що не допускають порушень своїх обов'язків перед енергопостачальниками.

Відповідно до статті 235 Господарського кодексу України за порушення господарських зобов'язань до суб'єктів господарювання та інших учасників господарських відносин можуть застосовуватися оперативно-господарські санкції - заходи оперативного впливу на правопорушника з метою припинення або попередження повторення порушень зобов'язання, що використовуються самими сторонами зобов'язання в односторонньому порядку. До суб'єкта, який порушив господарське зобов'язання, можуть бути застосовані лише ті оперативно-господарські санкції, застосування яких передбачено договором.

Статтею 236 Господарського кодексу України встановлено види господарсько-оперативних санкцій, серед яких, зокрема, передбачено встановлення в односторонньому порядку на майбутнє додаткових гарантій належного виконання зобов'язань стороною, яка порушила зобов'язання: зміна порядку оплати продукції (робіт, послуг), переведення платника на попередню оплату продукції (робіт, послуг) або на оплату після перевірки їх якості тощо. Порядок застосування сторонами конкретних оперативно-господарських санкцій визначається договором. У разі незгоди з застосуванням оперативно-господарської санкції заінтересована сторона може звернутися до суду з заявою про скасування такої санкції та відшкодування збитків, завданих її застосуванням.

Отже, рішення постачальника електричної енергії про донарахування споживачу вартості не облікованої спожитої електроенергії пов'язано зі застосуванням оперативно-господарської санкції і даними правовими нормами передбачено спосіб захисту заінтересованої сторони у разі незгоди з застосуванням оперативно-господарської санкції шляхом її скасування.

Таким чином, умовою застосування оперативно-господарської санкції відповідно до положень договору та приписів законодавства є порушення відповідного зобов'язання його стороною, що полягає у порушенні споживачем - юридичною особою Правил користування електричною енергією, а саме: самовільне внесення змін у схеми обліку електроенергії; пошкодження засобів обліку електроенергії, втручання в їх роботу, зняття пломб з засобів обліку; споживання електроенергії поза засобами обліку, інші умови, визначені Методикою обчислення обсягу електричної енергії, недоврахованої унаслідок порушення споживачем-юридичною особою Правил користування електричною енергією, затвердженою постановою НКРЕ від 04.05.2006 року №562, за вказаним у цій Методиці тарифами, що діяли протягом споживання електричної енергії з порушенням.

Зазначена Методика застосовується постачальником електричної енергії при визначенні обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення правил користування електричною енергією та/або виявлення фактів крадіжки електричної енергії, самовільного підключення до об'єктів електроенергетики, споживання електричної енергії без приладів обліку. За пунктом 2.1 Методики вона застосовується на підставі акта про порушення, складеного в порядку, передбаченого цією Методикою, та в разі виявлення порушень Правил користування електричною енергією, наведених у пункті 2.1 Методики. Зокрема, таким порушенням є самовільне підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі енергопостачальника.

У разі самовільного підключення споживачем струмоприймачів або збільшення величини приєднаної потужності понад величину, визначену умовами договору та/або проектними рішеннями, приєднання струмоприймачів поза розрахунковими засобами обліку, зниження показників якості електричної енергії з вини споживача до величин, які порушують нормальне функціонування електроустановок електропередавальної організації та інших споживачів, невиконання припису уповноваженого представника відповідного органу виконавчої влади, який стосується вищенаведених порушень, постачальник електричної енергії (електропередавальна організація) має право без попередження повністю припинити споживачу електропостачання (технічне забезпечення електропостачання споживача) після оформлення у встановленому цими Правилами порядку акта про порушення (п.7.6. ПКЕЕ).

Відповідно до п.6.41 Правил користування електричною енергією, у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником постачальника електричної енергії, від якого споживач одержує електричну енергію, або електропередавальної організації порушень цих Правил або умов договору на місці виявлення порушення у присутності представника споживача оформляється акт порушень. Вимоги до акту про порушення передбачені розділом 4 Методики, з урахуванням вимог ПКЕЕ. В акті мають бути зазначені зміст виявленого порушення із посиланням на відповідні пункти ПКЕЕ, всі необхідні для розрахунку згідно з вимогами цієї Методики параметри, що характеризують електроустановку споживача, схему підключення електроустановки споживача та її графічне зображення із зазначенням: меж балансової належності; перерізів та матеріалу всіх проводів (кабелів), наявних у схемі підключення; фазування приладу обліку на дату оформлення акта про порушення. За необхідності в акті зазначаються заходи, які необхідно вжити для усунення допущених порушень. Акт складається в двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві.

Згідно пункту 6.42 вказаних Правил визначено, що на підставі акта порушень уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг недоврахованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків. Комісія з розгляду актів порушень створюється постачальником електричної енергії (електропередавальною організацією) і має складатися не менше ніж з трьох уповноважених представників постачальника електричної енергії.

Споживач має бути повідомлений про час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 5 робочих днів до призначеного дня засідання і має право бути присутнім на засіданні комісії. Рішення комісії оформляється протоколом і набирає чинності з дня вручення протоколу споживачу. Разом з протоколом споживачу надаються розрахунок величини вартості та розрахункові документи для оплати не облікованої електричної енергії та/або збитків. Споживач має право оскаржити рішення комісії в суді.

За п.п 25 п. 4. Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року N 715/2014, НКРЕКП відповідно до покладених на неї завдань надає роз'яснення з питань застосування нормативно-правових актів НКРЕКП.

Листом від 23.01.2014 р. N 459/26/47-14 НКРЕКП зазначило, що самовільне підключення - це споживання електричної енергії без укладення з енергопостачальником договору про постачання електричної енергії або підключення з порушенням ПКЕЕ. Щодо застосування п. 2.1.5 Методики, НКРЕКП надано роз'яснення, що у разі виявлення представником енергопостачальника у споживача факту самовільного підключення електроустановки до електричної мережі після її відключення від електричної мережі без втручання в облік електроенергії (пломби та засіб обліку без пошкодження) та без зміни схеми приєднання електроустановки, яка передбачена проектною документацією об'єкта, а також за умови наявності договору про постачання електричної енергії для забезпечення потреб електроустановки, щодо якої виявлено порушення, представниками енергопостачальника у присутності споживача має бути складений акт про порушення ПКЕЕ (в порядку, установленому Методикою, з урахуванням вимог ПКЕЕ), на підставі якого енергопостачальник має право здійснити нарахування відповідно до положень підпункту 5 пункту 2.1 Методики та пункту 2.7 Методики.

У пункті 2.7. Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією наведено формулу за якою обчислюється величина розрахункового добового обсягу споживання електричної енергії.

Посилання позивача на застосування Методики при визначенні обсягу вартості електроенергії, не облікованої внаслідок порушення ПКЕЕ та/або виявлення фактів крадіжки електроенергії, самовільного підключення до об'єктів електроенергетики за умови споживання електричної енергії без приладів обліку спростовуються роз'ясненням НКРЕКП, яке міститься в листі від 23.01.2014 р. N 459/26/47-14.

Посилання позивача на неправомірне визначення обсягу недорахованої електроенергії на підставі п.п. 5 п. 2.1. Методики, оскільки підключення здійснено до електричної повітряної лінії 10 кВ, яка є власністю ГБК «Дніпро-2» за відсутності договору на спільне використання електричних мереж, укладеного з ГБК «Дніпро-2», та зазначення в додатках до чинного Договору на електропостачання приєднання до електричних мереж енергопостачальника від мереж ГБК «Дніпро-2», на обставини справи щодо вчинення порушення ПКЕЕ не впливає.

Посилання позивача на помилковість здійсненого розрахунку, оскільки вказано два трансформатори потужністю 560 кВа, спростовується формулою, наведеною у пункті 2.7. Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, за якою вказана величина не застосовується. Також, щодо визначення коефіцієнту використання електрообладнання, то суд зазначає, що позивачем не надано доказів звернення до відповідача з пропозицією чи досягнення згоди на використання коефіцієнту електрообладнання рівним K в = 0,5.

Щодо твердження позивача про те, що ПАТ "ЕК "Херсонобленерго" при проведені розрахунків завданих збитків згідно п. 2.1.5 Методики не взято до уваги показання приладів обліку, суд зазначає, що оскільки постачання за точками обліку, на яких було виявлено порушення було припинено, про що свідчать Акти про опломбування та збереження пломб №146232 від 24.09.2013 р. та №126164 від 03.03.2012 р., у зв'язку із чим рахунки не виставлялись, то зменшення суми, яка підлягає оплаті, на величину вартості електричної енергії відповідно до виставлених споживачу за період порушення рахунків за точкою (точками) обліку, на якій (яких) було виявлено порушення, не відбувається.

Судом перевірено та визнано обґрунтованим, та таким, що відповідає вимогам Методики, розмір та порядок нарахування позивачу вартості обсягу електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачем ПКЕЕ.

Позивач не надав суду належних та безумовних доказів, які б підтверджували викладені в позовній заяві обставини, а саме, порушення відповідачем норм чинного законодавства при винесенні рішення з розгляду акту про порушення Правил користування електричною енергією №130134 від 21.10.2013, оформленого Протоколом № 32 від 05.11.2013, отже відсутні підстави для скасування застосованої рішенням оперативно-господарської санкції про донарахування позивачу вартості не облікованої електроенергії внаслідок порушення правил користування електричною енергією в розмірі 425519,42 грн.

Таким чином, в порушення приписів статті 33 Господарського процесуального кодексу України позивачем не доведено, у спосіб встановлений статтею 34 цього ж Кодексу, законних підстав для задоволення позовних вимог. Доводи, викладені у його позовній заяві спростовані матеріалами, які знаходяться у справі та нормами чинного законодавства України, а отже, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.

Відповідно до вимог ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст.. 44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в:

1. В задоволенні позовних вимог відмовити.

Повне рішення складено 27.04.2015

Суддя Т.А. Остапенко

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення23.04.2015
Оприлюднено06.05.2015
Номер документу43819574
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/456/15

Постанова від 27.10.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лисенко В.А.

Ухвала від 11.10.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лисенко В.А.

Ухвала від 12.09.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лисенко В.А.

Ухвала від 19.08.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Нікітенко С. В.

Ухвала від 01.08.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Нікітенко С. В.

Ухвала від 17.06.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ярошенко В.П.

Ухвала від 01.12.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Литвинова В.В.

Постанова від 06.10.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Чернов Є.В.

Ухвала від 16.09.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Чернов Є.В.

Постанова від 11.06.2015

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лисенко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні