Постанова
від 18.07.2006 по справі 12/213
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/213

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

Господарський суд Чернігівської області


14000 м. Чернігів, проспект Миру 20                                        Тел. 7-99-18, факс 7-44-62

Іменем України

ПОСТАНОВА

 "18" липня 2006 р.          15 год. 30 хв.                                        Справа № 12/213

Господарський суд Чернігівської області у складі:

судді                                        Лавриненко Л.М.

при секретарі                         Приходько Т.С.

за участю:

представника

позивача:   Гломозда Т.І., довіреність № 271/9/10-011 від 21.06.2006 року, завідуюча юридичного сектору.

представника

відповідача :   не з'явився

Третя особа:  Омельченко О.М., довіреність № 02-18/1448 від 12.07.2006 року начальник юридичного відділу.

розглянувши у відкритому судовому засіданні позов

Варвинської міжрайонної  державної податкової інспекції (Срібнянського відділення)

17600, Чернігівська область,  смт. Варва, вул. Шевченка, 35

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Срібнянська районна державна адміністрація  

17300, Чернігівська область,  смт. Срібне, вул. Леніна, 54

До відповідача: Суб'єкта підприємницької діяльності –юридичної особи комунального підприємства Харитонівської  сільської  Ради

17340, Чернігівська область,  Срібнянський район, с. Харитонівка, вул. Першотравнева, 27

Предмет спору: про припинення підприємницької діяльності.

                                                               В С Т А Н О В И В :

        Господарським судом Чернігівської області порушено провадження у справі № 12/213 за позовом Варвинської міжрайонної  державної податкової інспекції (Срібнянського відділення) до суб'єкта підприємницької діяльності –юридичної особи комунального підприємства Харитонівської сільської Ради про припинення підприємницької діяльності.

        Відповідно до ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача виступала  Срібнянська районна державна адміністрація.  

       Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги з мотивів, викладених в позовній заяві. Позивач у позовній заяві посилається на те, що Відповідач не звітує до Варвинської міжрайонної  державної податкової інспекції (Срібнянського відділення) з першого кварталу 2005 року, тобто більше року, що підтверджується актом № 5 щодо своєчасності та повноти подачі звітності до податкової інспекції від 29.05.2006 року, що є підставою для припинення підприємницької діяльності.

        Відповідач повноважного представника у призначене судове засідання не направив. Заяв та клопотань від відповідача до суду не надходило.

          Відповідач судову повістку отримав та про дату, час і місце судового засідання був повідомлений належним чином, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення № 77696.

          Частиною 2 ст. 128 КАСУ, передбачено, що неприбуття  в судове засідання без поважних причин представника сторони або третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення  ними про причини неприбуття, не є перешкодою для розгляду справи.

          Зважаючи на те, що відповідач був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду і ним не повідомлено про причини неприбуття його представника та від нього не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності, суд вважає за можливе розглянути справу по суті за наявними в ній матеріалами (доказами).  

           Дослідивши матеріали справи та надані докази, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника позивача та третьої особи, суд встановив наступне.

          Комунальне підприємство Харитонівської сільської Ради  21.12.2001 року було зареєстровано  Срібнянською районною державною адміністрацією, як суб'єкт підприємницької діяльності, за адресою: 17340, Чернігівська область,  Срібнянський район, с. Харитонівка, вул. Першотравнева, 27.

          Комунальне підприємство Харитонівської сільської Ради взято на облік в Варвинській міжрайоній  державній  податковій  інспекції (Срібнянському відділенні)  як платника податків з 29.07.2002 року за № 396.

          У відповідності з вимогами чинного законодавства, зокрема, ст. 9 Закону України “Про систему оподаткування” від 25.06.91 р. № 1251-XII платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані: вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами; подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

          Відповідач, в порушення вимог ст. 4, п. п. 2,3 ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування” від 25.06.91 р. № 1251-XII, не звітує до Варвинської міжрайонної  державної  податкової  інспекції (Срібнянського відділення) з першого кварталу 2005 року, що підтверджується наданими Позивачем доказами,  а саме актом № 5 щодо своєчасності та повноти подачі звітності до податкової інспекції від 29.05.2006 року.

          Пунктом 17 частини 1 статті 11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.90 р. № 509-XII, органам державної податкової служби надано право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

          Статтею 51 Господарського кодексу України від 16.01.03 р. № 436-IV передбачено, що підприємницька діяльність припиняється, зокрема, на підставі рішення суду у випадках,  передбачених цим Кодексом та іншими законами.

          Статтею 238 Господарського кодексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків. Адміністративно-господарські санкції можуть бути встановлені виключно законом.

          У ст. 239 Господарського кодексу України визначені види адміністративно –господарських санкцій, однією з яких є скасування державної реєстрації та ліквідація суб'єкта господарювання. Вказана санкція може бути застосована у разі здійснення суб'єктом господарювання  діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, що передбачено ст. 247 Господарського кодексу України.

          Скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно до статті 59 Господарського кодексу України.

          Відповідно до ст. 33 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” від 15.05.03 р. № 755-IV юридична особа припиняється за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

          Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

          Згідно ст. 38 вказаного Закону суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов»язане з банкрутством юридичної особи,  у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

          Оскільки позовні вимоги підтверджені належними і допустимим доказами, суд вважає за можливе прийняти рішення по справі без участі в судовому засіданні відповідача.

          Представник позивача проти прийняття рішення по справі без участі відповідача не заперечує.

          Враховуючи наведене вище, суд доходить висновку, що позовні вимоги обґрунтовані і  підлягають задоволенню.

          Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені Позивачем, з відповідача не стягуються.

          Керуючись ст.ст.51, 238, 239,  247 Господарського кодексу України, ст.ст. 33, 38 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”, ст.ст. 94, 128, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

          1. Позов задовольнити повністю.

          2. Припинити підприємницьку діяльність Суб'єкта підприємницької діяльності –юридичної особи комунального підприємства Харитонівської сільської  Ради

17340, Чернігівська область,  Срібнянський район, с. Харитонівка, вул. Першотравнева, 27, код ЄДРПОУ 31623280 (розрахунковий рахунок відсутній).

          3. У день набрання рішенням законної сили направити його Срібнянській  районній державній адміністрації.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

          Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була  подана у строк, встановлений цим Кодексом,  постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

          У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано,  набирає  законної  сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

          Про апеляційне оскарження постанови спочатку подається заява.     

          Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються  в  апеляційній скарзі.

          Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Київського апеляційного господарського суду через господарський суд Чернігівської області.

          Копія апеляційної скарги одночасно  надсилається  особою,  яка  її подає, до Київського апеляційного господарського суду.

          Заява про апеляційне оскарження постанови подається протягом десяти днів з дня складання постанови в повному обсязі, відповідно до ст. 163 Кодексу адміністративного судочинства України.

          Апеляційна скарга на постанову подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

СУДДЯ                                                                       Л.М.Лавриненко

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення18.07.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу43840
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/213

Ухвала від 15.02.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Крейбух О. Г.

Ухвала від 24.12.2010

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Сініцина Л.М.

Ухвала від 11.01.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Сініцина Л.М.

Ухвала від 01.03.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Крейбух О. Г.

Ухвала від 25.01.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Крейбух О. Г.

Ухвала від 30.12.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Крейбух О. Г.

Ухвала від 08.08.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Селіваненко В.П.

Ухвала від 03.07.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Бернацька Ж.O.

Постанова від 07.06.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Шипко В.В.

Рішення від 15.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Прокопенко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні