Справа № 2a-0770/2587/12
Рядок статзвітності 8.2.1
Код 05
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
04 вересня 2012 року м. Ужгород
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Гаврилка С.Є.
при секретарі судового засідання - Скуба В.І.
за участю сторін:
представника позивача -ОСОБА_1;
представників відповідача -Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області Державної податкової служби -ОСОБА_2 та ОСОБА_3;
представника відповідача -Управління Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області -ОСОБА_4,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерфіл»до Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області Державної податкової служби, Управління Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області про стягнення бюджетної заборгованості з податку на додану вартість, -
в с т а н о в и в:
Відповідно до статті 160 частин 3 та 7 КАС України 04 вересня 2012 року було проголошено вступну та резолютивну частини ухвали. Повний текст ухвали виготовлено та підписано 05 вересня 2012 року.
До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерфіл»з позовною заявою до Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області Державної податкової служби, Управління Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області, якою просить: 1) стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерфіл»бюджетну заборгованість з податку на додану вартість в розмірі 18713120 грн.; 2) стягнути з державного бюджету на користь позивача судові витрати.
В судовому засіданні представник відповідача -Управління Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області заявив клопотання про закриття провадження у справі у зв'язку з тим, що дану справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Своє клопотання представник відповідача мотивував тим, що даний спір не носить характеру публічно-правового, оскільки адміністративний позов не містить вимог, що передбачені для позовних заяв статтею 105 частиною 4 КАС України.
Представник позивача просив суд відмовити в задоволенні клопотання
Представники відповідача -Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області Державної податкової служби просили суд задовольнити клопотання.
Відповідно до статті 2 частини 1 КАС України завданням адміністративного судочинства є, зокрема, захист прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади.
Відповідно до статті 3 частини 1 пунктів 1 та 2 КАС України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади. Адміністративний суд - суд загальної юрисдикції, до компетенції якого цим Кодексом віднесено розгляд і вирішення адміністративних справ.
Відповідно до статті 17 частини 1 та частини 2 пункту 1 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Відповідно до статті 162 частини 2 пункту 4 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову в тому числі й про стягнення з відповідача коштів.
Отже законодавець передбачив можливість звернення позивача з позовом в тому числі з вимогою про стягнення з відповідача коштів.
Крім того стаття 105 частина 4 КАС України містить лише приблизний перелік вимог, які може містити адміністративний позов. Тобто перелік цих вимог не є вичерпним.
Виходячи з вищевказаного даний спір є публічно-правовим, а відтак підлягає вирішенню в порядку адміністративного судочинства.
На підставі наведеного та керуючись статтею 160, 165 КАС України, суд, -
у х в а л и в:
В задоволенні клопотання представника Управління Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області про закриття провадження в адміністративній справі - відмовити.
Ухвала окремому оскарженню не підлягає.
Головуючий Гаврилко С.Є.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2012 |
Оприлюднено | 10.09.2015 |
Номер документу | 49644442 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні