Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Справа № 2а-388/10
Провадження № -
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"21" червня 2010 р. м. Коростень
Коростенський міськрайонний суд
Житомирської області
в складі: головуючої - судді Куліченко М.В.
розглянувши в м. Коростені цивільну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради про визнання дій неправомірними та стягнення невиплачених коштів, передбачених Законом України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« , суд, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить визнати дії Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради неправомірними та стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради недовиплачені кошти, які передбачені ст.37 ЗУ В« Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« за період з 01.01.2008 року по 01.03.2009 року, передбачені ст.39 Закону, за період з 01.01.2008 року по 01.03.2009 року, мотивуючи це тим, що являється потерпілим від Чорнобильської катастрофи 3-ї категорії, проживає в зоні гарантованого добровільного відселення. Позивач вважає, що проведення виплат в твердих сумах, встановлених Постановою КМУ № 836 від 26.07.1996 року, а не в розмірах визначених ЗУ В« Про статус і соціальний захист населення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« порушує його права.
13 судове засідання позивач надав заяву, в якій просить розглянути справу у його відсутність, в письмовому провадженні, вимоги позову підтримує в повному обсязі, з підстав зазначених в позовній заяві.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надав заяву, в якій просить розглянути справу в його відсутність, позов не визнає.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню з слідуючих підстав. Судом встановлено, що позивач проживає в зоні гарантованого добровільного відселення, яким є м Коростень (а.с.5). В даний час працює Житомирській митниці. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 року № 836 В«Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« ... , встановлені компенсації та доплати громадянам, що проживають та працюють на територіях радіоактивного забруднення.
Відповідно до ст.39 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« громадянам, які працюють на території радіоактивного забруднення, зоні гарантованого добровільного відселення, проводиться доплата в розмірі 2-х мінімальних заробітних плат. Відповідно до вимог ст. 37 вищезазначеного Закону,
громадянам, що проживають на території радіоактивного забруднення, зоні гарантованого добровільного відселення, виплачується щомісячна грошова допомога , в звВ»язку з обмеженням споживання продуктів харчування в розмірі
40% мінімальної заробітної плати щомісячно. Однак відповідно до листа з УПСЗН Коростенської міської ради підприємство на якому працює позивач, а саме: Житомирській митниці не перебуває у них на обліку для фінансування компенсаційних виплат, тому підстав для задоволення позову не має.
Порядок використання коштів Фонду визначався постановою Кабінету Міністрів України від 20 червня 2000 року № 987 "Про затвердження Порядку використання коштів Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення", яка втратила чинність у зв'язку з прийняттям постанови від 16 вересня 2005 року № 931 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи" та від 20 вересня 2005 року № 936 "Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Постановою Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2005 року № 936 "Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", якою скасовано постанову Кабінету Міністрів України від 20 червня 2000 року № 987, встановлено новий порядок виплати доплат за роботу в зоні відчуження, згідно з яким нарахуваннями виплата доплат за роботу в зоні забруднення проводиться через управління соціального захисту населення населення місцевих органів виконавчої влади. З врахуванням наведеного, зазначені доплати не є частиною заробітної плати . а є самостійними соціальними виплатами, УПСЗН не є роботодавцем для позивачки, тому ці виплати провадяться відповідно до Закону України В« Про Державний бюджет України на 2008 рік В« та Порядку використання коштів Державного бюджету України на виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого Наказом № 147 від 02.04.2004 року Міністерства праці та соціальної політики України, за якими головним розпорядником бюджетних коштів, призначених для видатків на соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи є Міністерство Праці та соціальної політики України, а на місцях відповідні Управління праці та соціального захисту населення та Управління Пенсійного фонду України в м. Коростень.
Керуючись ст. ст. 99,100, 159 - 163 КАС України, ст. 19 Конституції України, ст. ст. 37, 39 ЗУ В« Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В« , Постановою Кабінету Міністрів України № 987 від 20.06.2000 року В«Про затвердження порядку використання коштів фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населенняВ» , суд , -
ПОСТАНОВИВ:
Відмовити ОСОБА_1 в задоволенні позову до Управління праці та соціального захисту населення Коростенської міської Ради про визнання дій неправомірними та стягнення невиплачених коштів, передбачених ст.ст. 37,39 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофиВ« - за необгрунтованістю вимог.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, яка може бути подана протягом десяти днів з дня проголошення постанови.
Постанова набирає чинності: 1/ якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано - після закінчення строку подання заяви; 2\якщо заяву було подано, але не подано після цього протягом 20 днів апеляційної скарги - після закінчення строку подання апеляційної скарги; 3\ в разі подання апеляційної скарги - після розгляду справи апеляційним судом, якщо рішення не було скасовано.
Суддя
Суд | Коростенський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2010 |
Оприлюднено | 04.12.2015 |
Номер документу | 53931112 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський міський суд Рівненської області
Музичук Н.Ю. Н. Ю.
Адміністративне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Куліченко М. В.
Адміністративне
Рогатинський районний суд Івано-Франківської області
Поглод О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні