154/2930/16
1-кс/154/584/16
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про проведення позапланової виїзної ревізії
«02» листопада 2016 року м. Володимир-Волинський
Володимир-Волинський міський суд, Волинської області в складі :
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
за участю секретаря - ОСОБА_2 ,
слідчого СВ Володимир-Волинського відділення поліції Нововолинського ВП ГУ НП України у Волинській області ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ Володимир-Волинського відділення поліції Нововолинського ВП ГУ НП України у Волинській області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення державною фінансовою інспекцією у Волинській області, з 15.11.2016 року по 05.12.2016 року, позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради ,-
ВСТАНОВИВ :
Слідчий СВ Володимир-Волинського відділення поліції Нововолинського ВП ГУ НП України у Волинській області ОСОБА_3 звернувся в суд із зазначеним клопотанням.
Клопотання обгрунтовує тим, що 06.10.2016 року у Володимир-Волинський ВП ГУНП у Волинській області надійшли матеріали з Володимир-Волинської місцевої прокуратури, за фактом розтрати бюджетних коштів допущеної службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради, під час будівництва дороги між 235 та 253 будинками по вул. Луцькій, м. Володимир-Волинський, сума якої встановлюється.
07.10.2016 року слідчим відділенням Володимир-Волинського ВП Нововолинського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області, відомості про дане кримінальне правопорушення внесено у ЄРДР за №12016030060000901 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України.
Під час розслідування кримінального провадження встановлено, що 22.12.2015 року начальником УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради ОСОБА_4 з однієї сторони та ОСОБА_5 в особі директора ТзОВ «Луцька ДПМК» з іншої сторони, було укладено Акт приймання виконаних будівельних робіт по капітальному ремонту вулиці Луцької від будинку 235 до будинку 253 у місті Володимир-Волинський.
Також в ході розслідування даного кримінального провадження встановлено, що роботи пов`язані із проведення капітального виконані неякісно та за завищеними цінами, однак на підставі складених та підписаних начальником УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради ОСОБА_4 документів, оплата за їх виконання була проведена у повному обсязі.
За надані послуги по капітальному ремонту вулиці Луцької від будинку 235 до будинку 253 у місті Володимир-Волинський, УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради було перераховано грошові кошти в сумі 280 222 грн.
Враховуючи викладені обставини, з метою встановлення усіх порушень законодавства допущених при замовленні робіт та послуг за державні кошти протягом 2015 року, відповідальних за це осіб, а також встановленні суми завданих матеріальних збитків та забезпечення швидкого, повного і неупередженого розслідування кримінального провадження, встановленню обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, слідчий просить надати дозвіл на призначення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради, код ЄДРПОУ 26120629, місцезнаходження: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького 5.
Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, дослідивши надані матеріали, слідча суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає до задоволення, виходячи з наступних підстав.
Згідност.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні"позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішення суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку та закінчення, документи, які відповідно до частини 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Відповідно до ч.11ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні",тривалістьпозапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
За таких обставин, приходжу до висновку, що клопотання слідчого є підставним і його слід задовольнити, дозволивши проведення вищевказаної ревізії починаючи з 15.11.2016 року по 05.12.2016 року, але не більше 15 робочих днів.
Керуючисьст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.ст.40,110,309,369,372 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ Володимир-Волинського відділення поліції Нововолинського ВП ГУ НП України у Волинській області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення державною фінансовою інспекцією у Волинській області, з 15.11.2016 року по 05.12.2016 року, позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради, код ЄДРПОУ 26120629, місцезнаходження: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького 5, під час якої вирішити наступні питання:
- чи дотримано вимоги законодавства службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради під час проведення у період з 01.01.2015 по 31.12.2015 (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт та послуг, в тому числі, під час укладення договорів на проведення капітального ремонту вулиці Луцької від будинку 235 до будинку 253 у місті Володимир-Волинський, укладення договорів проведенні розрахунків за ними, виконання зазначених договорів?
- якщо не дотримано вимоги законодавства України службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради, то які порушення допущено та ким допущено і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?
- чи мали місце факти нецільового використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету в тому числі, під час проведення конкурсних торгів (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт та послуг у період з 01.01.2015 по 31.12.2015?
- якщо мали місце факти нецільового використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету в тому числі, під час проведення конкурсних торгів (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт та послуг у період з 01.01.2015 по 31.12.2015, то які порушення та ким допущено порушення при цьому і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?
- чи мали місце факти закупівлі службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради товарів, робіт і послуг по завищеним цінам за договорами, укладеними за наслідками проведення конкурсних торгів (державних закупівель) у період часу з 01.01.2015 по 31.12.2015?
- якщо мали місце факти закупівлі службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради товарів, робіт і послуг по завищеним цінам за договорами, укладеними за наслідками проведення конкурсних торгів (державних закупівель) у період часу з 01.01.2015 по 31.12.2015, то які порушення та ким допущено порушення при цьому і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?
- чи дотримано вимоги законодавства України службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради та чи відповідають сплачені вартості товарів, робіт та послуг умовам укладених договорів, чи відповідають кількість та асортимент отриманих товарів, робіт та послуг умовам договорів, чи правомірно перераховано кошти на рахунки приватних підприємств за даними договорами, на підставі яких документів здійснювався перерахунок коштів?
- якщо не дотримано вимоги законодавства України службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради у період часу з 01.01.2015 по 31.12.2015 при виконанні господарських угод, сплаті вартості товарів, робіт та послуг за даними договорами, то які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?
- чи дотримано вимоги законодавства України службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради у період часу з 01.01.2015 по 31.12.2015 під час реалізації національних проектів (та їх складових) і використання бюджетних коштів на такі цілі?
- якщо не дотримано вимоги законодавства України службовими особами УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради у період часу з 01.01.2015 по 31.12.2015 під час підготовки, складання та виконання кошторисів, розписів асигнувань державного бюджету, паспортів бюджетних програм, планів використання бюджетних коштів, а також довідок про
внесення змін до них та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?
Дозволити у ході проведення Державною фінансовою інспекцією у Волинській області позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради, провести зустрічні звірки із ТзОВ «Луцька ДПМК» (с. В. Омеляник, вул. Володимирська 4, Луцький район) щодо підтвердження виду, обсягу, вартості та якості проведення робіт та послуг.
Визначити строк проведення позапланової виїзної ревізії упродовж 15 робочих днів, починаючи з 15.11.2016 року по 05.12.2016 року.
Проведення ревізії органами державної фінансової інспекції не повинно порушувати нормального режиму роботи підконтрольних установ та інших суб`єктів господарської діяльності.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.
Слідча суддя /-/ підпис
Згідно з оригіналом
Суддя ОСОБА_1
Суд | Володимир-Волинський міський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 62433693 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні