Коростишівський районний суд Житомирської області
Справа № 280/113/17
Провадження № 1-кс/280/452/17
У Х В А Л А
28 липня 2017 року м.Коростишів
Слідчий суддя Коростишівського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду внесене в кримінальному провадженні №42017061190000001 старшим слідчим слідчого відділення Коростишівського відділу поліції ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_4 і погоджене прокурором Коростишівської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , клопотання про надання дозволу на продовження термінів проведення позапланової виїзної ревізії, та додані до клопотання матеріали,
встановив:
Слідчий звернувся до Коростишівського районного суду Житомирської області з вказаним клопотанням, в обґрунтування вимог за яким зазначив, що у провадженні СВ Коростишівського ВП Житомирського ВП ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017061190000001 від 19.01.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 364 Кримінального кодексу України.
Відповідно до змісту клопотання, досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи сектору культури Попільнянської районної державної адміністрації, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою отримання неправомірної вигоди, провели переговорну процедуру закупівлі у одного учасника, предметою якої були закупівлі «Автомобілі пасажирські, код 29.10.2», за результатом проведення - уклали договір № СА-0000125 від 08.08.2016. Згідно з висновком авто товарознавчого дослідження №4233 судового експерта ОСОБА_5 від 04.11.2016 ринкова вартість закупленого сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації товару станом на 25.08.2016 складала 624103 гривень 00 копійок. Відповідно до висновку експерта ОСОБА_6 №11/22 ринкова вартість представленого на експертизу автобусу торгової марки «Mersedes-Benz» марки «Sprinter», державний номерний знак НОМЕР_1 , на момент його покупки (08.08.2016) могла складати 624567,28 гривень.
08.08.2016 між сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації по проведеній процедурі закупівлі по предмету «Автомобілі пасажирські, код 29.10.2» з переможцем укладено договір купівлі-продажу без дотримання вимог законодавства, що регулює порядок проведення закупівель за державні кошти
Вищевказане підтверджується: договором купівлі-продажу №СА-000125 від 08.08.2016, висновком товарознавчого дослідження №4233 від 04.11.2016 судового експерта ОСОБА_5 , висновком експерта ОСОБА_6 №11/22.
Слідчий у клопотанні посилається на існування достатніх підстав для призначення та проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Попільнянської районної державної адміністрації, розташованої за адресою: Житомирська область, смт. Попільня, вулиця Б. Хмельницького, 7, за період часу з 01.01.2016 по 31.12.2016, для з`ясування питань, які цікавлять слідство.
З вище вказаною метою, слідчим, було складено відповідні клопотання, які були розглянуті слідчими суддями Коростишівського районного суду Житомирської області, які постановили ухвали (провадження №1-кс/280/44/17, №1-кс/280/352/17), згідно яких надано дозвіл на призначення Державною аудиторською службою України проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності сектору культури Попільнянської районної державної адміністрації. Однак ревізію не було проведено, оскільки юридичну особу було припинено та у зв`язку з неможливістю проведення позапланової виїзної ревізії частіше одного разу на квартал, тому виникла необхідність звернутися з вказаним клопотанням.
Слідчий вказує, що отримані у ході ревізії дані можуть бути використані як докази злочинної діяльності службових осіб Попільнянської районної державної адміністрації та Товариства з обмеженою відповідальністю «Скіф-Авто».
Заслухавши учасників судового провадження, дослідивши клопотання та додані до нього документи, оглянувши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку про його задоволення, виходячи з такого.
За змістом частини 2 статті 93 Кримінального процесуального кодексу України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно пункту 1 статті 75.1 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Статтею 78 Податкового кодексу України визначено порядок проведення документальних позапланових перевірок, за положеннями ст. 78.1 цього кодексу документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності перелічених хоча б однієї з перелічених у цій статті обставин. Порядок призначення ревізії та перевірок встановлений в Законі України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 за №2939-XII.
У судовому засіданні встановлено, що ухвалами слідчих суддів Коростишівського районного суду Житомирської області від 03.02.2017 та 12.06.2017 було задоволено клопотання слідчого та надано Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Попільнянської районної державної адміністрації починаючи з 10.02.2017 та закінчуючи 02.03.2017 включно, а також за період з 01.03.2016 по 01.09.2016 відповідно.
Згідно з ч. ч. 6, 8, 11 статті 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Згідно з пунктом 29 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550, позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).
Тому, слідчий суддя прийшов до висновку про обґрунтованість клопотання та наявність підстав для проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Попільнянської районної державної адміністрації.
Враховуючи вищевказане, керуючись ст. ст. 40, 99, 110, 309 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя
ухвалив:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на призначення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Попільнянської районної державної адміністрації (в частині діяльності Сектору культури Попільнянської РДА), код ЄДРПОУ 04053648, розташованої за адресою: Житомирська область, смт. Попільня, вулиця Б. Хмельницького, 7, за період з 01.01.2016 по 31.12.2016, строком 15 робочих днів, починаючи з 21.08.2017 та закінчуючи 08.09.2017 включно.
На вирішення ревізії поставити такі запитання:
- перевірка дотримання законодавства щодо створення комітету з конкурсних торгів (тендерного комітету) в Секторі культури Попільнянської районної державної адміністрації;
- перевірка річного плану закупівель на 2016 рік та змін до нього, їх відповідність законодавству України;
- перевірка дотримання порядку вибору процедур закупівель відкритих торгів, дотримання норм діючого законодавства під час підготовки та проведення процедур державних закупівель сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації протягом 2016 року на кожній стадії кожної процедури окремо із встановленням, ким саме допущено порушення та до яких наслідків вони призвели;
- дотримання норм діючого законодавства під час визначення вартості об`єкту закупівель сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації, ким саме допущено порушення та до яких наслідків вони призвели;
- встановлення джерел фінансування розпорядника бюджетних коштів - сектору культури Попільнянської районної державної адміністрації, а також дотримання норм діючого законодавства під час виділення, розподілу та перерахування грошових коштів з бюджетів всіх рівнів, виділених на придбання товарів, робіт та послуг по результатах проведених процедур закупівель;
- дотримання норм діючого законодавства Державною казначейською службою під час перерахування бюджетних коштів за результатами проведення процедур закупівель за умовами укладених сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації договорів;
- який розмір завданої шкоди внаслідок порушення процедур проведення державних закупівель сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації, кому завдано шкоду та в якому розмірі, з чиєї вини;
- по процедурі закупівлі «Автомобілі пасажирські, код 29.10.2» провести зустрічну звірку з переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «Скіф-Авто», ЄРДПОУ 40180628, яке розташовано за адресою: Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Попова, 19/2, в ході якої встановити, чи відповідає ТОВ «Скіф-Авто» кваліфікаційним критеріям, які було встановлено для учасників процедури закупівлі в документації конкурсних торгів сектору культури Попільнянської районної державної адміністрації, затвердженої рішенням комітету з конкурсних торгів, протокол №3 від 29.04.2016;
- дотримання норм діючого законодавства під час укладення сектором культури Попільнянської районної державної адміністрації договору №СА-0000125 від 08.08.2016 по результатах процедури закупівлі «Автомобілі пасажирські, код 29.10.2», форми договору, відповідність його змісту та його умов документації конкурсних торгів сектору культури Попільнянської районної державної адміністрації, затвердженої рішенням комітету з конкурсних торгів, протокол №3 від 29.04.2016;
- інші питання, в яких виникне необхідність.
Виконання ухвали доручити Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Коростишівський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 28.07.2017 |
Оприлюднено | 08.03.2023 |
Номер документу | 68085825 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Коростишівський районний суд Житомирської області
Щербаченко І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні