Ухвала
від 28.11.2018 по справі 452/1606/17
САМБІРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 452/1606/17

У Х В А Л А

28 листопада 2018 року м.Самбір

Слідчий суддя Самбірського міськрайонного суду Львівської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у порядкуч.4ст.107КПК Україниклопотання прокурора Самбірської місцевої прокуратури Львівської області ОСОБА_3 про проведення експертизи,

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Самбірської місцевої прокуратури ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про проведення експертизи посилаючись на те, що слідчим відділенням Самбірського відділу поліції проводиться досудове розслідування кримінального провадження № 42017141290000024 від 12 квітня 2017 року за ознаками злочину, передбаченою ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191 КК України.

Як зазначає прокурор, під час проведення досудового розслідування встановлено, що в діях директора ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» ОСОБА_4 та уповноважених осіб на здійснення функцій місцевого самоврядування Старосамбірської міської ради вбачаються ознаки службового підроблення.

Зокрема, 5 жовтня 2016 року посадовими особами Старосамбірської міської ради на офіційному веб-сайті «Прозоро» оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі сміттєвоза з заднім завантаженням, де зазначено коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) ДК 021:2015:34144510-6 сміттєвози ДК 016:2010:29.10.5 автомобілі спеціального призначення.

Під час проведення відкритих торгів заявлені два учасники, а саме: ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» та ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг». Переможцем відкритих торгів визнано ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг», яке запропонувало придбати автомобіль сміттєвоз з боковим завантаженням МБЗ-2 на шасі, після капітального ремонту ГАЗ-3307, з газо-балонним обладнанням (ГБО) 2000 року випуску, із механічною коробкою передач, пробіг якого згідно спідометра становить 200000 км., сміттєзбиральна установка об`ємом 7,5 м. куб., тип двигуна бензин/газ, об`єм двигуна 4250 см. куб., вартістю 630000 грн. Водночас Старосамбірською міською радою 27 грудня 2016 року проведено повну виплату у сумі 630000 грн. на рахунок ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг».

У процедурі закупівлі ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» представило сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу у якому зазначено робочий об`єм двигуна 4750 см. куб. та вид пального дизельне паливо, що не відповідає дійсності.

Під час проведення процедури тендерної закупівлі сміттєвоза Старосамбірською міською радою в технічному завданні висунуто наступні вимоги та критерії щодо технічних параметрів автомобіля спеціального призначення (сміттєвоза), який мала намір придбати в результаті проведення тендеру, а саме:

1) рік випуску не раніше 2000 року, новий або після капітального ремонту;

2) двигун - новий або після капітального ремонту;

3) навісне обладнання нове;

4) пробіг не більше 200000 км.;

5) об`єм двигуна не більше 7000 см. куб., тип двигуна - дизель або газ/бензин;

6) потужність не менше ніж 117 к.с. / не більше 250 к.с.;

7) місткість кузова не менше 7,5 м. куб. / не більше 18 м. куб.;

8) бокове або заднє навантаження;

9) коробка ручна механіка;

10) вантажопідйомність маніпулятора не менше 500 кг.;

11) маса завантаження відходів не менше 3400 кг.;

12) транспортна швидкість сміттєвоза не менше 50 км./год.;

13) встановлений ресурс до першого капітального ремонту не менше 9200 год.;

14) завантаження контейнерів 0,75 1,1 м. куб.;

15) коефіцієнт пресування твердих побутових відходів не менше 1:2,5.

Також у вимогах тендерної документації зазначено, що характеристики сміттєвоза повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у технічному завданні.

Згідно висновку № 4259 судової автотоварознавчої експертизи від 31 жовтня 2017 року встановлено, що ринкова вартість автомобіля сміттєвоза з реєстраційним номером « НОМЕР_1 », який представляє собою автомобільне шасі моделі «ГАЗ-3307» 2006 року виготовлення ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зі змонтованим на ньому газобалонним обладнанням для роботи бензинового двигуна на скрапленому нафтовому газі та сміттєвим кузовом «МБЗ-2», станом на 17 листопада 2016 року могла становити 343702 грн.

Різниця між фактично витраченими бюджетними коштами та реальною вартістю вказаного сміттєвоза становить 286298 грн.

Із довідки, складеної за результатами перевірки проведеної головним державним аудитором відділу моніторингу та перевірок закупівель Західного офісу Державної аудиторської служби України, а також видаткових накладних та актів приймання-передачі виконаних робіт. Наданих постачальником вказаного сміттєвоза - ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг», встановлено, що вказане товариство 22 листопада 2016 року уклало договір з ТзОВ «Торовий дім «Будшляхмаш» щодо проведення капітального ремонту автомобіля марки «ГАЗ-3307», який включає в себе повне розбирання, капітальний ремонт двигуна та трансмісії, очистка та повне фарбування автомобіля. Загальна вартість робіт, передбачених цим договором становить 119000 грн.

Згідно видаткової накладної № 21/12 від 21 грудня 2016 року встановлено, що ТзОВ ВО «Авто-Холдінг» виконав для ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» роботи по виготовленню сміттєвоза «МБЗ-2», загальною вартістю 241020 грн.

Згідно акту проймання-передачі робіт № 3019 від 23 грудня 2016 року встановлено, що ТзОВ «Ловавто сервіс» виконало для ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» роботи по монтажу газобалонного обладнання на автомобіль марки «ГАЗ-3307», номерний знак « НОМЕР_3 » на загальну суму 9600 грн.

Згідно представлених у кримінальному провадженні документів, витрати ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» на придбання та переобладнання автомобіля марки «ГАЗ-3307» становили 436370 грн.

Згідно реєстру бази даних ТСЦ № 8044 РСЦ МВС в м. Києві станом на момент подання пропозиції, укладання договору та оплати за поставлений автомобіль (сміттєвоз) ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» немало у власності автомобіля сміттєвоз з боковим завантаженням МБЗ-2 на шасі після капітального ремонту ГАЗ-3307 з ГБО 2000 року випуску, а поставлений ними автомобіль було переобладнано на сміттєвоз лише 31 січня 2017 року, що ставить під сумнів достовірність поданих ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» документів для участі у тендерній процедурі та перемогу вказаного учасника у процедурі закупівлі, а також щодо достовірності наданих постачальником видаткових накладних та фактично затрачених коштів на капітальний ремонт та переобладнання вказаного автомобіля.

У висновку № 4259 судової авто товарознавчої експертизи від 31 жовтня 2017 року не зазначено чи справді технічні характеристики поставленого ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» сміттєвоза відповідають технічним вимогам, зазначеним замовником у тендерній документації та чи справді відбувся повний капітальний ремонт вказаного транспортного засобу.

У зв`язку з чим, як вказано у клопотанні, виникає об`єктивна та процесуально обґрунтована необхідність у проведенні додаткової комплексної автотехнічної, трасологічної та автотоварознавчої експертизи із залученням відповідних експертів, які володіють науковими, технічними або іншими спеціальними знаннями та мають право відповідно до Закону України «Про судову експертизу» на проведення такої експертизи.

У судове засідання прокурор Самбірської місцевої прокуратури ОСОБА_3 не з`явився. Неприбуття прокурора не перешкоджає розгляду клопотання.

Клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.

Згідно ч.1,ч.6ст.244КПК України,у разіякщо дляз`ясування обставин,що маютьзначення длякримінального провадження,необхідні спеціальнізнання,сторони кримінальногопровадження маютьправо звернутисяз клопотаннямпро проведенняекспертизи дослідчого судді.Слідчий суддязадовольняє клопотання,якщо особа,яка звернуласяз відповіднимклопотанням,доведе,що длявирішення питань,що маютьістотне значеннядля кримінальногопровадження,необхідне залученняексперта. Слідчий суддя самостійно визначає експерта, якого необхідно залучити, або експертну установу, якій необхідно доручити проведення експертизи.

Встановлено, що слідчим відділенням Самбірського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 42017141290000024 від 12 квітня 2017 року за ознаками злочину, передбаченою ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191 КК України.

Прокурором Самбірської місцевої прокуратури доведено наявність достатніх підстав вважати, що для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, а тому необхідно призначити додаткову комплексну автотехнічну, трасологічну та автотоварознавчу експертизу.

Керуючись ст. ст. 110, 242-244 КПК України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання прокурора Самбірської місцевої прокуратури Львівської області

ОСОБА_3 про проведення експертизи задовольнити.

Призначити у кримінальному провадженні № 42017141290000024 від 12 квітня 2017 року додаткову комплексну автотехнічну, трасологічну та автотоварознавчу експертизу, на вирішення якої поставити наступні питання:

1) Чи відповідають в повній мірі технічні характеристики автомобіля марки «ГАЗ-3307 ГАРЗІ-2» типу спеціальний вантажний сміттєвоз - С із реєстраційним номером « НОМЕР_1 » та номером шасі НОМЕР_4 , технічним вимогам, які були заявлені Замовником (Старосамбірською міською радою) в тендерній документації, підготовленій з метою закупівлі вказаного транспортного засобу ? Якщо не відповідають, то які саме відмінності технічних характеристик виявлено і як саме вони впливають на кінцеву ціну вказаного сміттєвоза ?

2) Чи відповідала заявлена постачальником (ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг») фактична вартість виконаних ремонтних робіт автомобіля марки «ГАЗ-3307 ГАРЗІ-2» типу спеціальний вантажний сміттєвоз - С із реєстраційним номером « НОМЕР_1 » та номером шасі НОМЕР_4 , а також робіт спрямованих на його переобладнання під сміттєвоз та встановлення на ньому газобалонного обладнання, середньо ринковій вартості аналогічних робіт для автомобіля такої марки виробника і типу, станом на час проведення кожного окремого виду робіт, які зазначені у видаткових накладних, наданих постачальником, які містяться в матеріалах кримінального провадження ?

3) Чи в повній мірі були виконані заявлені постачальником (ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг») ремонтні роботи автомобіля марки «ГАЗ-3307 ГАРЗІ-2» типу спеціальний вантажний сміттєвоз - С із реєстраційним номером « НОМЕР_1 » та номером шасі НОМЕР_4 , а також роботи спрямовані на його переобладнання під сміттєвоз та встановлення на ньому газобалонного обладнання, які зазначені у видаткових накладних, наданих постачальником, які містяться в матеріалах кримінального провадження ? Якщо ні, то які саме ремонтні роботи не були виконані, або виконані не в повній мірі ?

4) Чи справді в автомобілі марки «ГАЗ-3307 ГАРЗІ-2» типу спеціальний вантажний сміттєвоз - С із реєстраційним номером « НОМЕР_1 » та номером шасі НОМЕР_4 були замінені та встановлені всі ті автозапчастини, вузли і агрегати, які зазначені постачальником (ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг») у видаткових (товарних) накладних про їх придбання, які містяться в матеріалах кримінального провадження ?

5) Чи виявлено в автомобілі марки «ГАЗ-3307 ГАРЗІ-2» типу спеціальний вантажний сміттєвоз - С із реєстраційним номером « НОМЕР_1 » та номером шасі НОМЕР_4 ознаки повного розбирання та капітального ремонту, як про це зазначено в наряді-замовленні, укладеному між ТзОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» та ТзОВ «Бюро (центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» ?

Проведення експертизи доручити експертам Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Для дослідження експертам надати матеріали кримінального провадження

№ 42017141290000024 від 12 квітня 2017 року за ознаками злочину, передбаченою ч. 1

ст. 366, ч. 3 ст. 191 КК України.

Попередити експертівпро кримінальнувідповідальність занадання завідомонеправдивого висновку, за відмову без поважних причин від виконання покладених обов`язків у суді та за невиконання інших обов`язків.

Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення і окремому оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя

СудСамбірський міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення28.11.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78192679
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —452/1606/17

Ухвала від 31.08.2021

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Карнасевич Г. І.

Ухвала від 28.11.2018

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 22.11.2018

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 14.05.2018

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 22.11.2017

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 10.07.2017

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 10.07.2017

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 10.07.2017

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 29.06.2017

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

Ухвала від 29.06.2017

Кримінальне

Самбірський міськрайонний суд Львівської області

Сенечин В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні