Постанова
від 23.01.2019 по справі 19/5007/25-б/11
ПІВНІЧНО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 січня 2019 року Справа № 19/5007/25-Б/11

Північно-західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючий суддя Крейбух О.Г., суддя Демидюк О.О. , суддя Юрчук М.І.

секретар судового засідання Кравчук О.В.

за участю представників сторін:

представники сторін не з'явилися

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Житомирській області на ухвалу господарського суду Житомирської області про стягнення оплати послуг ліквідатора, постановлену 09.10.2018р., повний текст ухвали складено 11.10.2018р.,

у справі № 19/5007/25-Б/11

за заявою Комунальне підприємство житлово-комунального господарства Любарської селищної ради

про його банкрутство

У провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа № 19/5007/25-Б/11 про банкрутство Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 09.10.2018 року у справі № 19/5007/25-Б/11, серед іншого:

1. Клопотання ліквідатора Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради ОСОБА_2 від 30.05.2018 року № 02-15/жкг/10 про стягнення з кредиторів оплати послуг ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам з урахування клопотання від 20.06.2018 року № 02-15/жкг та доповнень від 20.06.2018 року № 02-15/жкг/11/1 задоволено частково.

2. Стягнуто з Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 - 7 889,00 грн витрат на оплату послуг ліквідатора.

Приймаючи даний судовий акт, місцевий господарський суд керуючись положеннями ст. 3-1 Закону про банкрутство дійшов висновку, що здійснення та відшкодування оплати послуг арбітражного керуючого ОСОБА_2 у даній справі має бути покладено як на ініціюючого кредитора, так і на всіх інших кредиторів - пропорційно розміру визнаних їх кредиторських вимог /т.10 а.с. 184-189/.

Головне управління ДФС у Житомирській області, частково не погоджуючись з постановленою ухвалою, звернулося до Північно-західного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати ухвалу господарського суду Житомирської області від 09.10.2018 року у справі № 19/5007/25-Б/11 в частині стягнення з Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області оплату послуг ліквідатора 7 889,00 грн. Прийняти нову ухвалу, якою відмовити арбітражному керуючому в задоволенні вимог щодо стягнення з Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області на користь ОСОБА_2 оплати послуг у сумі 7 889,00 грн.

В обґрунтування апеляційної скарги, скаржник вказує:

- у справі № 19/5007/25-Б/11 про визнання банкрутом Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради у Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області був лише один інтерес, а саме забезпечення надходжень до державного бюджету;

- Бердичівська ОДПІ не є суб'єктом господарювання і здійснює свою діяльність виключно в інтересах держави та фінансується з Державного бюджету України. Сума оплати послуг, які на думку арбітражного керуючого має сплатити Бердичівська ОДПІ є додатковим тягарем, який ляже на державний бюджет;

- комітетом кредиторів було вирішено питання щодо оплати послуг арбітражного керуючого ОСОБА_2, згідно якого дана оплата повинна здійснюватися за рахунок коштів від реалізованого майна боржника. Відповідно цього кредиторами не було створено фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

Таким чином, на думку скаржника, оскаржувана ухвала господарського суду Житомирської області від 09.10.2018 року є незаконною та необґрунтованою, а тому підлягає до скасування /т.11, а.с. 47-48/.

Ухвалою Північно-західного апеляційного господарського суду від 11.12.2018 року, відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Житомирській області на ухвалу господарського суду Житомирської області від 09.10.2018 року у справі № 19/5007/25-Б/11, розгляд справи призначено на 23.01.2019 року /т.11 а.с. 42-44/.

Апелянт Головне управління ДФС у Житомирській області, арбітражний керуючий ОСОБА_2 та інші учасники провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради, зокрема кредитори наданим їм правом на участь у судовому засіданні 23.01.2019 року не скористались та не забезпечили явку свої повноважних представників, хоча про час та місце судового засідання були повідомленні апеляційним судом належним чином, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення наявними в матеріалах справи.

Відповідно до ч.12 ст.270 ГПК України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Оскільки ухвалою суду від 11.12.2018 року явка представників сторін в судове засідання 23.01.2019 року обов'язковою не визнавалась, колегія суддів визнала за можливе здійснювати розгляд справи за відсутності учасників провадження у справі про банкрутство Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради.

Згідно до част.1 ст.271 ГПК України, апеляційні скарги на ухвали суду першої інстанції розглядаються в порядку, передбаченому для розгляду апеляційних скарг на рішення суду першої інстанції з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

Відповідно до част.1 ст.269 ГПК України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній та додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Дослідивши матеріали справи, апеляційний господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 02.11.2011 року порушено провадження у справі № 19/5007/25-Б/11 про банкрутство Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду Житомирської області від 01.03.2012 року у справі № 19/5007/25-Б/11, Комунальне підприємство житлово-комунального господарства Любарської селищної ради визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії Савченка Петра Семеновича.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 11.10.2012 року у справі № 19/5007/25-Б/11 затверджено реєстр вимог кредиторів Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради у складі кредиторів:

1) Чуднівської міжрайонної державної податкової інспекції Житомирської області ДПС України на суму 698 687,43 грн. основного боргу (третя черга); 139 839,56 грн. неустойки (шоста черга);

2) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Чуднівському районі Житомирської області на суму 9 996,21 грн. основного боргу (друга черга);

3) Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі на суму 608 262,04 грн. основного боргу (друга черга); 422 981,09 грн. неустойки (шоста черга);

4) Любарського районного центру зайнятості на суму 8 419,34 грн. основного боргу (друга черга); 29,19 грн. неустойки (пеня, штраф) (шоста черга);

5) Дочірньої компанії Газ України НАК Нафтогаз України на суму 510 937,42 грн. основного боргу (четверта черга); 1 073,00 грн судового збору (перша черга);

6) Житомирського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на суму 9 491,22 грн. адміністративно-господарської санкції (шоста черга);

7) Публічного акціонерного товариства Укртелеком в особі Житомирської філії на суму 406,42 грн. основного боргу (четверта черга);

8) Заборгованість по заробітній платі перед працівниками боржника на суму 208 376,43 грн (перша черга); 8 303,28 грн (друга черга).

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 19.08.2013 року у справі № 19/5007/25-Б/11 визнано збільшені грошові вимоги Чуднівської МДПІ на суму 19 011,21 грн. та зобов'язано ліквідатора віднести дану суму до шостої черги реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 19.11.2013 року у справі № 19/5007/25-Б/11, замінено кредитора - Чуднівську міжрайонну державну податкову інспекцію Житомирської області ДПС на Чуднівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 12.01.2016 року у справі № 19/5007/25-Б/11, замінено кредитора - Чуднівську ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області у справі її процесуальним правонаступником - Чуднівською ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 10.05.2016 року у справі № 19/5007/25-Б/11, замінено ініціюючого кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі його процесуальним правонаступником - Чуднівським управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 16.05.2017 року у справі № 19/5007/25-Б/11, замінено кредитора - Чуднівське об'єднане управління Пенсійного Фонду України в Житомирській області на Бердичівське об'єднане управління Пенсійного Фонду України в Житомирській області.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 20.07.2017 року у справі № 19/5007/25-Б/11, замінено Чуднівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області на Бердичівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 05.12.2017 року у справі № 19/5007/25-Б/11, замінено кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Чуднівському районі Житомирської області на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області в особі Чуднівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 02.11.2012 року, ліквідатором Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2.

12.12.2017 року комітетом кредиторів Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради вирішено встановити розмір оплати послуг арбітражного керуючого ОСОБА_2 за період її діяльності, як ліквідатора Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради починаючи з 02.11.2017 року, у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень в рамках справи № 19/5007/25-Б/11.

09.02.2018 року комітетом кредиторів Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради прийнято рішення, яким, серед іншого, погоджено звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди (оплати послуг) ліквідатора Комунального підприємства житлово комунального господарства Любарської селищної ради на загальну суму 22 561,19 грн.

02.04.2018 року відбулося засідання комітету кредиторів Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради у справі № 19/5007/25-Б/11, на порядок денний якого винесено питання щодо розгляду джерел оплати послуг та витрат ліквідатора КП ЖКГ Любарської селищної ради. У результаті чого, у зв'язку із недостатністю голосів для прийняття даного рішення представником Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області запропоновано дане питання винести на розгляд суду.

31.05.2018 року до господарського суду Житомирської області надійшло клопотання ліквідатора Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради ОСОБА_2 від 30.05.2018 року № 02-15/жкг/10 про стягнення з кредиторів оплати послуг ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 31.05.2018 року у справі № 19/5007/25-Б/11, серед іншого, затверджено арбітражному керуючому ОСОБА_2 оплату послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення нею повноважень ліквідатора КП ЖКГ Любарської селищної ради, починаючи з 02.11.2017 року; затверджено звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про оплату послуг ліквідатора боржника за період з 02.11.2017 по 09.02.2018 рік на загальну суму 22 348,45 грн.; зобов'язано комітет кредиторів банкрута в термін до 27.06.2018 року розглянути на своєму засіданні клопотання ліквідатора банкрута ОСОБА_2 від 30.05.2018 року № 02-15/жкг/10 про стягнення з кредиторів оплати послуг ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам та від 30.05.2018 № 02-15/жкг/11 про стягнення з кредиторів витрат ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам.

23.06.2018 на електронну адресу господарського суду Житомирської області від ліквідатора КП ЖКГ Любарської селищної ради ОСОБА_2 надійшло клопотання від 20.06.2018 року № 02-15/жкг про стягнення з кредиторів оплати послуг ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам, у якому заявником фактично зменшено розмір вимог.

25.06.2018 року на засіданні комітету кредиторів КП ЖКГ Любарської селищної ради рішення щодо клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 про стягнення з кредиторів оплати послуг ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам не прийнято, більшість кредиторів під час голосування утрималися, у зв'язку з чим, представником Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області запропоновано винести на розгляд суду дане клопотання.

05.07.2018 до господарського суду Житомирської області від ліквідатора банкрута ОСОБА_2 надійшли доповнення від 20.06.2018 року № 02-15/жкг/11/1 до клопотання про стягнення оплати послуг, у якому зазначено реквізити заявника та кредиторів боржника.

09.10.2018 року господарським судом Житомирської області за наслідками розгляду клопотання ліквідатора КП ЖКГ Любарської селищної ради ОСОБА_2 від 30.05.2018 року № 02-15/жкг/10 про стягнення з кредиторів оплати послуг ліквідатора банкрута пропорційно кредиторським вимогам з урахування клопотання від 20.06.2018 року № 02-15/жкг та доповнень від 20.06.2018 року № 02-15/жкг/11/1 у справі № 19/5007/25-Б/11 прийнято оскаржувану ухвалу.

Розглянувши матеріали справи , апеляційну скаргу, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування місцевим господарським судом при винесенні ухвали норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає, що в задоволенні апеляційної скарги слід відмовити, а оскаржувану ухвалу залишити без змін, виходячи з наступного.

Відповідно до ч.6 ст.12 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

В силу п.1-1 прикінцевих положень Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон про банкрутство) в редакції від 22.12.2011 № 4212-VІ, який набрав чинності 19.01.2013, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом (окрім положень, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство та ліквідаційну процедуру, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури).

Враховуючи, що у даній справі провадження порушено до 19.01.2013 року, а також - що на момент набрання Законом про банкрутство чинності господарським судом вже було прийнято постанову від 01.03.2012 року про визнання боржника банкрутом - справу має бути розглянуто із застосуванням положень Закону про банкрутство в редакції, що діяла до набрання чинності Законом від 22.12.2011 року № 4212-VI, тобто до 19.01.2013 року.

Частиною 4 ст.3-1 Закону про банкрутство, в редакції до 19.01.2013року, передбачено, арбітражний керуючий має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до ч.12 ст.3-1 Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Згідно ч.13 ст.3-1 Закону про банкрутство, кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Частиною 14 ст.3-1 Закону про банкрутство встановлено, що оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Згідно із ч.13 ст.3-1 Закону про банкрутство, кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору).

Вказаними нормами Закону встановлено право арбітражного керуючого на оплату наданих послуг, відшкодування понесених витрат, загальний порядок, умови, розмір та джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Зокрема, визначено три джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку із виконанням ним своїх обов'язків: 1) за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника; 2) за рахунок коштів кредиторів; 3) за рахунок коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Отже, у випадку коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватися за рахунок коштів кредиторів.

Зазначена позиція, викладена у постановах Верховного Суду від 21.03.2018 року у справі № 3/67-Б, від 19.04.2018 року у справі № 265/2б-02/14/13-08, від 06.06.2018 року у справі № 17/05/5026/275/2012.

При цьому, законодавець не ставить вказаний порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство боржника, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), а також від джерел фінансування того чи іншого кредитора.

Оскільки оплата послуг, пов'язаних з провадженням у справі № 19/5007/25-Б/11 про банкрутство Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради, арбітражному керуючому ОСОБА_2 не здійснювалась за рахунок коштів від продажу майна боржника (майно і грошові кошти у банкрута відсутні), що підтверджується матеріалами справи, а виробнича діяльність підприємством-банкрутом не велась, то судова колегія приходить до висновку, що місцевим господарським судом цілком правомірно та обґрунтовано стягнуто з кредиторів пропорційно заявлених ними до банкрута вимог у справі, у тому числі і з Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, відповідні кошти в рахунок оплати виконаних арбітражним керуючим ОСОБА_2 послуг ліквідатора Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради.

Відповідно до част.16 статті 3-1 Закону про банкрутство, звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Судом встановлено, що 09.02.2018 року відбулися збори комітету кредиторів боржника, на яких прийнято рішення про погодження звіту арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди (оплати послуг) ліквідатора Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради ОСОБА_2

Таким чином, вимоги арбітражного керуючого ОСОБА_2 щодо стягнення з кредиторів Комунального підприємства житлово-комунального господарства Любарської селищної ради на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 оплати послуг ліквідатора відповідають положенням Закону про банкрутство.

Заперечення апелянта викладені ним в апеляційній скарзі не спростовують наведених судових висновків, а тому не можуть бути підставою для скасування оскаржуваної ухвали.

Відповідно до ст.ст.74, 76 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Відповідно до п.1 част.1 ст.275 ГПК України, суд апеляційної інстанції за результатами розгляду апеляційної скарги має право залишити судове рішення без змін, а скаргу без задоволення.

Згідно з ст.276 ГПК України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищевикладене, апеляційний господарський суд вважає, що скаржник не довів тих обставин, на які він посилався як на підставу своїх вимог та заперечень. Ухвала господарського суду Житомирської області ґрунтується на матеріалах і обставинах справи, відповідає нормам матеріального та процесуального права, а тому відсутні правові підстави для її скасування.

На підставі ст.129 ГПК України судовий збір за подання апеляційної скарги покладається на апелянта.

Керуючись ст.ст.269, 270, 271, 275, 276, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Житомирській області на ухвалу господарського суду Житомирської області про стягнення оплати послуг ліквідатора від 09.10.2018р. у справі № 19/5007/25-Б/11 залишити без задоволення.

Пункт 2 резолютивної частини ухвали господарського суду Житомирської області про стягнення оплати послуг ліквідатора від 09.10.2018р. у справі № 19/5007/25-Б/11 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

Справу № 19/5007/25-Б/11 повернути господарському суду Житомирської області.

Повний текст постанови складений "28" січня 2019 р.

Головуючий суддя Крейбух О.Г.

Суддя Демидюк О.О.

Суддя Юрчук М.І.

СудПівнічно-західний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення23.01.2019
Оприлюднено28.01.2019
Номер документу79428756
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/5007/25-б/11

Постанова від 22.05.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 08.04.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Постанова від 23.01.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 16.11.2018

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 09.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 09.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 09.10.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні