Ухвала
від 10.05.2019 по справі 420/2220/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/2220/19

У Х В А Л А

10 травня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Стефанова С.О.,

за участю секретаря судового засідання - Мельник Ю.В.,

позивача - ОСОБА_1 ,

представників позивача - громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист - Балинський В.М., Попов М.М. (на підставі ордеру),

представника позивача - громадської організації Всеукраїнське об`єднання Автомайдан - Мельников О.М. (за довіреністю),

представників відповідача - виконавчий комітет Одеської міської ради - Вінюков В.В., Неруш А.Ю. (за довіреностями),

розглянувши у підготовчому судовому засіданні клопотання представника громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист про застосування заходів процесуального примусу у вигляді штрафу до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за невиконання ухвали суду від 18 квітня 2019 року про витребування доказів у справі за позовом громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист , громадської організації Всеукраїнське об`єднання Автомайдан , ОСОБА_1 до виконавчого комітету Одеської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю СТАР СТРОЙ ЮГ , товариство з обмеженою відповідальністю Літній театр про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Одеської міської ради №123 від 28.03.2019 року Про затвердження проекту благоустрою Літнього театру у Міському саду м. Одеси , -

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшла позовна заява громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист , громадської організації Всеукраїнське об`єднання Автомайдан , ОСОБА_1 до виконавчого комітету Одеської міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю СТАР СТРОЙ ЮГ , товариство з обмеженою відповідальністю Літній театр про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Одеської міської ради №123 від 28.03.2019 року Про затвердження проекту благоустрою Літнього театру у Міському саду м. Одеси .

Ухвалою судді від 18 квітня 2019 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання по справі призначено на 10 травня 2019 року.

В судовому засіданні 10 травня 2019 року представник громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист Попов М.М. заявив клопотання про застосування заходів процесуального примусу у вигляді штрафу до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за невиконання ухвали суду від 18 квітня 2019 року про витребування доказів. ОСОБА_1 , представник громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист Балинський В.М. та представник громадської організації Всеукраїнське об`єднання Автомайдан Мельников О .М. підтримали вищевказане клопотання та зазначили, що бездіяльність Управління ДАБК ОМР, що виразилась у невиконанні рішення суду та не наданням доказів є неприпустимою з огляду на значимість даної справи для мешканців міста Одеси.

Представники виконавчого комітету Одеської міської ради заперечували стосовно задоволення клопотання та застосування заходів процесуального примусу у вигляді штрафу до Управління ДАБК Одеської міської ради, зазначивши, що на даний час причини невиконання ухвали суду про витребування доказів невідомі, а тому застосування штрафу, як захід процесуального примусу є передчасним.

Розглянувши клопотання представника громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист Попова М.М. про застосування заходів процесуального примусу у вигляді штрафу до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за невиконання ухвали суду від 18 квітня 2019 року про витребування доказів, вислухавши думки позивача ОСОБА_1 , представника громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист Балинського В.М., представника громадської організації Всеукраїнське об`єднання Автомайдан Мельников О.М., та заперечення представників виконавчого комітету Одеської міської ради Вінюков В.В., Неруш А.Ю. , а також дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для застосування заходів процесуального примусу до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради шляхом стягнення штрафу з огляду на наступне.

З матеріалів справи вбачається, що ухвалою судді Одеського окружного адміністративного суду Стефанова С.О. від 18 квітня 2019 року витребувано з Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради (вул. Черняховського, 6, м. Одеса, 65009) належним чином оформлену інформацію:

- чи звертались товариство з обмеженою відповідальністю СТАР СТРОЙ ЮГ (Лідерсовський бульвар, 13, м. Одеса, 65014, код ЄДРПОУ 8438834) та товариство з обмеженою відповідальністю Літній театр (пров. Вузький, буд.14, м. Одеса, 65038, код ЄДРПОУ 42717171) до Управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради з приводу проведення будь-яких будівельних (ремонтних) робіт по благоустрою Літнього театру у Міському саду м. Одеси за адресою: вул. Преображенська, 24, м. Одеса, 65000 та чи було видані відповідні дозволи на виконання зазначених робіт;

- щодо проведення достовірності відомостей зазначених товариством з обмеженою відповідальністю СТАР СТРОЙ ЮГ та товариством з обмеженою відповідальністю Літній театр в проектній документації по благоустрою Літнього театру у Міському саду м. Одеси на відповідність вимогам містобудівного законодавства України.

Зобов`язано Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради надати витребувану судом інформацію, а також належним чином оформлені документи у строк до 10 травня 2019 року до Одеського окружного адміністративного суду, розташованого за адресою: 65062, м. Одеса, Фонтанська дорога, 14.

Судом встановлено, що копія ухвали від 18 квітня 2019 року про витребування доказів була отримана Управлінням ДАБК Одеської міської ради - 22 квітня 2019 року, що підтверджується штампом Управління за №01-6/298-п/п проставленого на супровідному листі Одеського окружного адміністративного суду про направлення копії ухвали від 18.04.2019 року про витребування доказів.

Проте, станом на 10 травня 2019 року витребуваних судом документів, а також будь-якої інформації щодо невиконання або неможливості виконання ухвали суду про витребування доказів від Управління ДАБК Одеської міської ради не надходило.

Таким чином, вимоги, які зазначені в ухвалі суду від 18.04.2019 року про зобов`язання надати витребувані судом документи у строк до 10 травня 2019 року Управлінням ДАБК Одеської міської ради не виконані.

Згідно з ч.1 ст.144 КАС України заходами процесуального примусу є процесуальні дії, що вчиняються судом у визначених цим Кодексом випадках з метою спонукання відповідних осіб до виконання встановлених в суді правил, добросовісного виконання процесуальних обов`язків, припинення зловживання правами та запобігання створенню протиправних перешкод у здійсненні судочинства.

Відповідно до п.п.1-3 ч.1 ст.149 КАС України суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадку невиконання процесуальних обов`язків, зокрема ухилення від вчинення дій, покладених судом на учасника судового процесу; зловживання процесуальними правами, вчинення дій або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству; неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин суб`єктом владних повноважень.

Частина 5 статті 149 КАС України зазначає, що ухвала про стягнення штрафу є виконавчим документом та має відповідати вимогам до виконавчого документа, встановленим законом. Стягувачем за таким виконавчим документом є Державна судова адміністрація України.

Згідно з ст.7 Закону України Про Державний бюджет України на 2019 рік з 1 січня у 2019 році прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлений на рівні 1921 гривні.

При зазначених вище обставинах, враховуючи, що Управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради ухиляється від вчинення дій, покладених на нього судом, зокрема не надання витребуваних ухвалою суду від 18.04.2019 року доказів, суд вважає за необхідне застосувати заходи процесуального примусу, стягнувши з в.о. начальника Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради ОСОБА_2 штраф у сумі 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 576,30 грн.

Звернути увагу Управління ДАБК Одеської міської ради, що згідно з ч.3 ст.145 КАС України застосування до особи заходів процесуального примусу не звільняє її від виконання обов`язків, встановлених цим Кодексом.

Роз`яснити, що відповідно до ч.6 ст.149 КАС України суд може скасувати постановлену ним ухвалу про стягнення штрафу, якщо особа, щодо якої її постановлено, виправила допущене порушення та (або) надала докази поважності причин невиконання відповідних вимог суду чи своїх процесуальних обов`язків.

Відповідно до частини четвертої статті 15 Закону України Про виконавче провадження Державну судову адміністрацію України визначено стягувачем за рішеннями про накладення штрафу (як засобу процесуального примусу).

На підставі викладеного та керуючись п.1, п.3 ч.1 ст.149, ст.256 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання представника громадської організації Одеська обласна організація Зелений лист про застосування заходів процесуального примусу у вигляді штрафу до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за невиконання ухвали суду від 18 квітня 2019 року про витребування доказів - задовольнити.

Застосувати до в.о. начальника Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради ОСОБА_2 (вул. Черняховського, 6, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 41294963) заходи процесуального примусу у вигляді штрафу.

Стягнути з в.о. начальника Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради ОСОБА_2 (вул. Черняховського, 6, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 41294963) в дохід Державного бюджету України (отримувач коштів: УК у Печер.р-ні/Печер.р-н/21081100, код за ЄДРПОУ: 38004897, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО банку: 899998, рахунок отримувача: №31116106026007, код класифікації доходів бюджету - 21081100) штраф у сумі 576,30 грн. (п`ятсот сімдесят шість гривень тридцять копійок.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст.256 КАС України.

Ухвала може бути оскаржена до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі через суд першої інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення апеляційної скарги.

Повний текст ухвали складено та підписано суддею 10 травня 2019 року.

Суддя С.О. Стефанов

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2019
Оприлюднено11.05.2019
Номер документу81638086
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2220/19

Постанова від 28.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 18.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 28.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 04.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Потапчук В.О.

Рішення від 12.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні