Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
УХВАЛА
"15" липня 2019 р. № 820/486/16
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду в порядку письмового провадження заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД" по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД" до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві , Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради , Центральної об`єднаної державної податкової інспекції міста Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області , Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, треті особи Державна фіскальна служба України , Державна казначейська служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії ,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРРЕОН ЛТД", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому з урахуванням уточнених позовних вимог, просив суд:
- скасувати рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 270320151 від 27.03.2015 року;
- скасувати Рішення ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «Торреон ЛТД» від 26.08.2015 року та поновити дію реєстрації платника податків на додану вартість ТОВ «Торреон ЛТД» (індивідуальний податковий номер 396110926592);
- скасувати запис реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві про відсутність за місцезнаходженням TOB «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094);
- зобов`язати Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців департаменту реєстрації Харківської міської ради, відновити відомості про реєстрацію платника податку на додану вартість TOB «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- зобов`язати Центральну об`єднану ДПІ ГУ ДФС у Харківській області поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи TOB «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094) (індивідуальний податковий номер 396110926592) з моменту його анулювання зі збереженням податкових показників в розмірі 7403365,94 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи TOB «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094);
- зобов`язати Центральну об`єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи TOB «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 7403365,94 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних а саме: № 31029 на суму 1 363 820,00 грн., в т. ч ПДВ 227 303,33 грн., № 31084 на суму 114 249,31грн., в т. ч ПДВ 19 041,55 грн., № 31087 на суму 560 245,50грн., в т. ч ПДВ 93 374,25 грн., № 31094 на суму 601 952,00грн., в т. ч ПДВ 100 325,33грн., № 31019 на суму 366 674,00грн., в т. ч ПДВ 61 112,3 грн., № 1036 на суму 1 101 110,00 грн., в т. ч ПДВ 183 518,33 грн., № 317102 на суму 482 690,00 грн., в т. ч ПДВ 80 448,33грн., № 310023 на суму 2 366 027,00грн., в т. ч ПДВ 394 337,83 грн., 276 на суму 858 326,00 грн., в т. ч ПДВ 143 054,33грн., № 31103на суму 2 241 099,79 грн., в т. ч ПДВ 373 516,63 грн., № 1980 на суму 1 581 651,00 грн., в т. ч ПДВ 263 608,50 грн., № 31046 на суму 259 159,70 грн., в т. ч ПДВ 43 193,28 грн., № 18 на суму 314 524,74грн., в т. ч ПДВ 52 420,78 грн., № 333на суму 1 023 622,00грн., в т. ч ПДВ 170 603,67 грн., № 31057 на суму 805 597,98 грн., в т. ч ПДВ 134 266,33 грн., № 1253 на суму 1 093 704,86 грн., в т. ч ПДВ 182 284,14 грн., № 1503063 на суму 1 074 009,00 грн., в т. ч ПДВ 179 001,50 грн., № 570 на суму 531 520,00грн., в т. ч ПДВ 88 586,67 грн., № 4521на суму 595 309,19грн., в т. ч ПДВ 99 218,20 грн., № 31035на суму 646 294,84 грн., в т. ч ПДВ 107 715,81 грн., № 117 на суму 856 513,00 грн., в т. ч ПДВ 142 752,17 грн., № 31234на суму 1 166 894,00грн., в т. ч ПДВ 194 482,33 грн., № 12 на суму 1 712 602,40 грн., в т. ч ПДВ 285 433,73грн., № 31061 на суму 1 696 532,00 грн., в т. ч ПДВ 282 755,33 грн., № 31122 на суму 2 530 533,01грн., в т. ч ПДВ 421 755,50 грн., № 31026 на суму 905 880,00 грн., в т. ч ПДВ 150 980,00грн., № 31022 на суму 908 993,00 грн., в т. ч ПДВ 151 498,83 грн., № 31030 на суму 433 332,00 грн., в т. ч ПДВ 72 222,00 грн., № 31027на суму 236 428,02 грн., в т. ч ПДВ 39 404,67грн., № 927 на суму 555 036,00 грн., в т. ч ПДВ 92 506,00 грн., № 31083 на суму 705 818,44 грн., в т. ч ПДВ 117 636,41грн., № 1015 на суму 1 311 007,00 грн., в т. ч ПДВ 218 501,17 грн., № 536 на суму 314 486,00 грн., в т. ч ПДВ 52 414,33грн., № 31095 на суму 694 762,99 грн., в т. ч ПДВ 115 793,83 грн., № 335 на суму 377 617,96 грн., в т. ч ПДВ 62 936,33 грн., № 861 на суму 2 077 978,00 грн., в т. ч ПДВ 346 329,66 грн., № 31030 на суму 567 341,51 грн., в т. ч ПДВ 94 556,92грн., № 445 на суму 520 802,50 грн., в т. ч ПДВ 86 800,42 грн., № 31108 на суму 918 178,47 грн., в т. ч ПДВ 153 029,75 грн.,№ 31105 на суму 634 377,00 грн., в т. ч ПДВ 105 729,50 грн., № 31107 на суму 1 222 633,71 грн., в т. ч ПДВ 203 772,28грн., № 31106 на суму 602 276,99 грн., в т. ч ПДВ 100 379,50 грн., № 31036 на суму 255 615,73 грн., в т. ч ПДВ 42 602,62 грн., № 978 на суму 375 942,00 грн., в т. ч ПДВ 62 657,00 грн., № 16 на суму 1 197 691,18 грн., в т. ч ПДВ 199 615,21 грн., № 1209 на суму 259 387,70 грн., в т. ч ПДВ 43 231,28 грн., № 1210 на суму 201 463,29 грн., в т. ч ПДВ 33 577,21 грн., № 1208 на суму 195 308,83грн., в т. ч ПДВ 32 551,47грн., № 31047 на суму 1 470 074,18 грн., в т. ч ПДВ 245 12,36 грн., № 31048 на суму 1 533 102,00 грн., в т. ч ПДВ 255 517,00 грн., всього на суму 44420195,82 грн., в т. ч ПДВ 7403365,94 грн.;
- зобов`язати Центральну об`єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПКУ, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків TOB «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № НОМЕР_1 ), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7403365,94 грн.;
- зобов`язати Центральну об`єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області прийняти та укласти наданий товариством з обмеженою відповідальністю «Торреон ЛТД» (код ЄДРПОУ 39611094) договір про визнання електронних документів № 180520161 від 18.05.2016 року;
- судові витрати покласти на Відповідачів.
Через канцелярію суду представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД" надано заяву, у якій просить прийняти ухвалу, якою встановити спосіб виконання Постанови Харківського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2016 року по справі № 820/486/16, а саме: зобов`язати Державну фіскальну службу України збільшити TOB ТОРРЕОН ЛТД (ЄДРПОУ 39611094) реєстраційну суму ліміту в системі електронного адміністрування податку на додану вартість на суму в розмірі 7 403 365, 94 грн., яка була наявна на момент анулювання статусу платника податку на додану вартість ( індивідуальний податковий номер платника 396110926592).
В обґрунтування поданої заяви зазначено, що згідно відповіді Державної фіскальної служби України від 30.08.2018 року № 13108 1П/99-99/13-01-02-14 надано відповідь, в якій зазначено, що не існує безпосередньо чіткого порядку та способу поновлення податкового ліміту, навіть якщо щодо таких дій контролюючий орган зобов`язано судовим рішенням, що унеможливлює виконання постанови Харківського окружного адміністративного суду від 04.10.2016 року у справі № 820/486/16, чим порушуються права Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД".
Дослідивши наявні матеріали справи, заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД", судом встановлено наступне.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 04.10.2016 р. по адміністративній справі № 820/486/16 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРРЕОН ЛТД" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, Центральної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб, департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, треті особи - Державна казначейська служба України, Державна фіскальна служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії - задоволено частково.
Скасовано рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 270320151 від 27.03.2015 року.
Скасовано Рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ Торреон ЛТД від 26.08.2015 року.
Поновлено дію реєстрації платника податків на додану вартість ТОВ Торреон ЛТД (індивідуальний податковий номер 396110926592).
Скасовано запис реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві про відсутність за місцезнаходженням TOB Торреон ЛТД .
В іншій частині задоволення позовних вимог відмовлено.
Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 18.04.2017 апеляційну скаргу залишено без задоволення, постанову Харківського окружного адміністративного суду від 04.10.2016 залишено без змін.
Постанова набрала законної сили 18.04.2017 року.
Відповідно до ч.1 ст.378 Кодексу адміністративного судочинства України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Частиною 3 статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Тобто, в розумінні наведеної статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні заяв про відстрочення чи розстрочення, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення потрібно мати на увазі, що їх задоволення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо). Підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Отже, наведена норма пов`язує можливість зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення у виняткових випадках за умови доведення заявником існування конкретних обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у певний строк.
Суд зазначає, що вищенаведені норми не дають чітких роз`яснень щодо цих підстав, підкреслюючи роль судового розсуду в оцінці заявлених обставин.
Разом з тим, під обґрунтованими підставами слід розуміти наявність виключних обставин, які є об`єктивно непереборними, тобто такими, що ускладнюють або унеможливлюють виконання рішення суду боржником, зазначення настання обставин, що дозволяють виконати рішення суду протягом визначеного терміну. Наявність таких обставин має бути підтверджено належними та допустимими доказами.
При цьому, порядок виконання рішення - це визначена законодавством послідовність і зміст вчинення виконавчих дій державним виконавцем, а також права і обов`язки суб`єктів виконавчого провадження під час їх вчинення.
Проте, заявником не надано жодних належних доказів, які б вказували про ускладнення або неможливість виконання судового рішення, та взагалі не надано доказів виконання судового рішення, а саме, звернення до органів виконавчої служби з приводу примусового виконання судового рішення тощо.
Щодо долученого до матеріалів справи заявником листа Державної фіскальної служби України від 30.08.2018 р. №13108/П/99-99-13-01-02-14, суд зазначає, що вказаний лист стосується питань електронного адміністрування податку на додану вартість та відновлення реєстрації фізичної особи-підприємця платником ПДВ, а не юридичної особи, у зв`язку з чим не приймається судом до уваги.
Оцінивши докази у їх сукупності відповідно до положень статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку, що зазначені заявником обставини, які обумовили подання вказаної заяви не є винятковими, які б вказували про ускладнення або неможливість виконання судового рішення.
За таких обставин, суд приходить до висновку про відсутність обґрунтованих та доведених підстав для задоволення заяви позивача про встановлення способу та порядку виконання судового рішення по справі №820/486/16.
Згідно ч.8 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвалу за результатами розгляду питання про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 167, 248,378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
Заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД" по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торреон ЛТД" до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві , Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради , Центральної об`єднаної державної податкової інспекції міста Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області , Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві, треті особи Державна фіскальна служба України , Державна казначейська служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Повний текст ухвали виготовлений 17.07.2019 року.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.07.2019 |
Оприлюднено | 19.07.2019 |
Номер документу | 83101625 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні