Постанова
від 30.08.2019 по справі 540/2461/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 серпня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/2461/18 Головуючий в 1 інстанції: Гомельчук С.В.

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді - Вербицької Н.В.,

суддів - Джабурія О.В.,

- Кравченка К.В.,

при секретарі судового засідання Биховець А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні Херсонської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 15 травня 2019 року по справі за адміністративним позовом Херсонської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України до Херсонської обласної державної адміністрації, управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: приватного підприємства "Поярков", приватного підприємства "Корсар", фізичної особи-підприємця Камінського Олега Вікторовича, фізичної особи-підприємця Демчука Олександра Анатолійовича, фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про скасування розпоряджень та рішень,-

В С Т А Н О В И Л А :

30 листопада 218 року Херсонська обласна організація профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України звернулась до Херсонського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просила:

- скасувати розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації "Про внесення змін до складу конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування" від 07 травня 2018 року № 394 в частині введення до складу конкурсного комітету ОСОБА_2 ;

- скасувати розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 765 "Про внесення змін до складу конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування" в частині введення до складу конкурсного комітету ОСОБА_3 ;

- скасувати розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації № 798 від 01.11.2018 року "Про внесення змін до складу конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування";

- скасувати рішення конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування від 11 травня 2018 року та від 05 листопада 2018 року;

- скасувати розпорядження голови обласної державної адміністрації № 420 від 22 травня 2018 року "Про впорядкування пасажирських перевезень на окремих міжміських і приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Херсонської області".

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що введення до складу конкурсного комітету ОСОБА_2 . та ОСОБА_3 є незаконним і порушує права та законні інтереси автомобільних перевізників, оскільки наведені учасники є представниками суб`єктів господарювання - автомобільних перевізників, які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету. Крім того позивач зазначив, що рішення протиправно сформованого конкурсного комітету також підлягають скасуванню як протиправні.

Херсонська обласна державна адміністрація заперечувала проти позову, зазначаючи, що в спірних правовідносинах жодних прав або інтересів позивача не порушено. Крім того, оскаржувані розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації відповідають вимогам чинного законодавства.

Управління транспортно - комунікаційної інфраструктури також заперечувало проти позовної заяви, зазначаючи, що призначаючи членів конкурсного комітету відповідач діяв в межах чинного законодавства. Крім того управління зазначило, що роботодавці не можуть бути членами виборних органів профспілки будь якого рівня. Позивач, звертаючись з цим позовом, вказує на необхідність захисту прав та інтересів саме перевізників, якими в даному випадку є роботодавці, які не можуть бути членами профспілки. Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" не надає права позивачу звертатись до суду з позовними заявами в інтересах роботодавців - перевізників.

Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 18 грудня 2018 року залишено без розгляду позовні вимоги в частині оскарження розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації від 07.05.2018 року № 394, розпорядження голови обласної державної адміністрації № 420 від 22 травня 2018 року, рішення конкурсного комітету від 22 травня 2018 року.

Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 15 травня 2019 року в задоволенні іншої частини адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись із прийнятим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення суду скасувати та прийняти нове, яким задовольнити його позовні вимоги. Зокрема апелянт зазначає, що суд першої інстанції не врахував того, що належна робота конкурсної комісії є колективним інтересом членів профспілки, а тому для здійснення представництва позивачу не потрібен окремий документ. Крім того, апелянт зазначає, що судом першої інстанції не враховано обставин, що члени громадських організацій які введені оскаржуваними рішеннями до конкурсного комітету, є засновниками і учасниками громадських організацій які мають однакову адресу та засіб зв`язку. Апелянт зазначає, що створення декількох громадських організацій, в даному випадку, спрямоване на встановлення контролю за конкурсною комісією.

Відповідачі надали відзиви на апеляційну скаргу, в яких зазначили, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду - без змін в зв`язку із необґрунтованістю доводів апелянта.

Заслухавши доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та з матеріалів справи вбачається наступне.

Розпорядженням Херсонської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 року № 209 Про новий склад конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування затверджено наступний склад конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування: ОСОБА_5 (заступник голови обласної державної адміністрації, голова конкурсного комітету); ОСОБА_16. (начальник управління транспорту та зв`язку обласної державної адміністрації, заступник голови конкурсного комітету); ОСОБА_17 (головний спеціаліст відділу транспорту управління транспорту та зв`язку обласної державної адміністрації, секретар конкурсного комітету); ОСОБА_18. (старший інспектор з особливих доручень відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у м. Херсоні, член конкурсного комітету); ОСОБА_19 (голова Херсонської обласної професійної спілки працівників малого та середнього бізнесу Консолідація , член конкурсного комітету); ОСОБА_20. (голова Херсонської міської громадської організації інвалідів Ініціатива на захист громадських прав інвалідів , член конкурсного комітету); ОСОБА_21 (голова громадської організації Сучасні автомобільні перевезення , член конкурсного комітету); ОСОБА_22. (голова Херсонської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, член конкурсного Комітету); ОСОБА_23 (голова Херсонської обласної організації роботодавців транспорту, член конкурсного комітету); ОСОБА_24 (начальник Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, член конкурсного комітету); ОСОБА_25 (голова правління громадської організації Громадський контроль транспорту Херсонщини , член конкурсного комітету); ОСОБА_26 (депутат обласної ради, голова постійної комісії обласної ради з питань управління об`єктами комунальної власності, член конкурсного комітету); ОСОБА_27 (завідувач сектора з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації) (т.1 а.с.24-25).

07.05.2018 року Херсонською ОДА видано розпорядження №394 Про внесення змін до складу конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування , яким внесено зміни до вищенаведеного складу конкурсного комітету, а саме введено наступних учасників: ОСОБА_10 (начальника відділу надання адміністративних послуг Чорноморського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки); ОСОБА_28. (члена громадської організації Транспортний контроль міста Херсон ) (т.1 а.с.26).

Розпорядженням голови Херсонської обласної державної адміністрації від 22 травня 2018 року № 420 з метою впорядкування пасажирських перевезень, забезпечення законності при здійсненні автобусних пасажирських перевезень, відповідно до Закону України Про автомобільний транспорт , Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ від 18.02.1997 року № 176, Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою КМУ від 03.12.2008 року № 1081, враховуючи рішення конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міжміських і приміських внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування від 11.05.2018 року, керуючись ст. 6, п. 1 ч. 1 ст. 39, ч. 1 ст. 41 Закону України Про місцеві державні адміністрації вирішено привести у відповідність мережу автобусних маршрутів загального користування, що не виходять за межі Херсонської області, закривши автобусні маршрути загального користування, перевезення за якими здійснюються із порушенням чинного законодавства України; Управління транспорту та зв`язку обласної державної адміністрації зобов`язано забезпечити перевезення пасажирів, підготувати пропозиції щодо проведення конкурсу з визначення пасажирських авто перевізників на міжміських і приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Херсонської області (т.1 а.с.29-38).

09.10.2018 року Херсонською ОДА видано розпорядження № 765, яким внесено зміни до складу конкурсного комітету, а саме введено наступних учасників: ОСОБА_12 (провідного спеціаліста сектору технічного контролю та перевезення небезпечних вантажів транспортними засобами Регіонального сервісного центру МВС України в Херсонській області); ОСОБА_3. (керівника громадської організації Союз Легальних Перевізників ) (т.1 а.с.27).

01.11.2018 року розпорядженням відповідача № 798 внесено зміни до складу конкурсного комітету, а саме виключено члена комітету - ОСОБА_13 та введено до його складу ОСОБА_14 (член громадської організації Спілка перевізників Херсонщини ) (т.1 а.с.28).

Позивач зазначає, що члени комітету: ОСОБА_15 є керівником автоперевізника ТОВ "Магістраль-Південь", ОСОБА_3 разом з ОСОБА_15 є співзасновниками ГО "Союз легальних перевізників", а тому фактично представляє інтереси окремого автомобільного перевізника. ОСОБА_3 є також співзасновником ГО "Спілка перевізників Херсонщини", а тому може впливати на іншого члена конкурсного комітету - члена ГО "Спілка перевізників Херсонщини" - ОСОБА_14

05 листопада 2018 року конкурсним комітетом з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області, прийняте рішення у протокольній формі про визначення переможців конкурсу, яке позивач вважає незаконним, оскільки прийнято нелегітимним складом.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржувані рішення є актами індивідуальної дії та позивачем не доведено порушення його прав та законних інтересів рішеннями обласної адміністрації про зміну складу конкурсного комітету та рішеннями цього комітету. Також суд зробив висновок про відсутність ухваленого 05.11.2018 рішення конкурсного комітету, оскільки в наявності є лише протокольне рішення, яке в подальшому введено в дію низкою наказів управління транспорту та зв`язку Херсонської ОДА. Тому суд зазначив про належність способу захисту порушеного права позивача шляхом оскарження вказаних наказів управління.

Судова колегія частково не погоджується з висновками суду першої інстанції на підставі наступного.

Особливості правового регулювання, засади створення, права та гарантії діяльності професійних спілок визначає Закон України від 15 вересня 1999 року № 1045-XIV "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" (далі - Закон № 1045-XIV).

Відповідно до статті 1 Закону № 1045-XIV професійна спілка (профспілка) - добровільна неприбуткова громадська організація, що об`єднує громадян, пов`язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання).

Метою створення професійної спілки є здійснення представництва та захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки (стаття 2 Закону № 1045-XIV).

Згідно з вимогами частин першої, другої статті 19 Закону N 1045-XIV профспілки, їх об`єднання здійснюють представництво і захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілок в державних органах та органах місцевого самоврядування, у відносинах з роботодавцями, а також з іншими об`єднаннями громадян. У питаннях колективних інтересів працівників профспілки, їх об`єднання здійснюють представництво та захист інтересів працівників незалежно від їх членства у профспілках.

З матеріалів справи вбачається, що позивач є обласною організацією Професійної спілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, зареєстрована як самостійна юридична особа. Членами Херсонської обласної організації профспілки є працівники одинадцяти автотранспортних товариств та автогосподарств м.Херсона та Херсонської області.

Відповідно до п.2.1 Статуту Професійної спілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, яким у своїй діяльності користуються і організаційні ланки Профспілки, метою діяльності є здійснення представництва і захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки на підприємствах, організаціях, установах, навчальних закладах, об`єднаннях громадян, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

Аналізуючи наведене, судова колегія погоджується з доводами апелянта, що належна робота конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом є колективним інтересом членів Херсонської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту, яка без окремих повноважень від її членів має право на звернення до суду з даною позовною заявою.

Перевіряючи обґрунтованість та законність вимог позивача про скасування розпоряджень Херсонської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 765 та від 01 листопада 2018 року № 798, якими до складу конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом введені відповідно ОСОБА_3 - керівник ГО "Союз Легальних перевізників" та ОСОБА_14 - член ГО "Спілка перевізників Херсонщини" (т.1 а.с.27-28)

Відповідно до ст. 44 цього Закону України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 № 2344-III, організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Національної поліції, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.

До конкурсного комітету не можуть входити представники суб`єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є учасниками конкурсу або які діють на ринку перевезень пасажирів і можуть впливати на прийняття рішень комітету.

Для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали.

Порядок проведення конкурсу з переведення пасажирів на автобусному маршруті загального користування затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081.

Пунктами 22-24 Порядку № 1081 визначено, що персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.

Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.

До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Національної поліції, територіального органу з надання сервісних послуг МВС та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов`язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.

До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб`єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

Чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у пункті 23 цього Порядку органів та організацій.

Із складу конкурсного комітету 50 відсотків - представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта - представники громадських організацій.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що до складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб`єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

Доводи апелянта про те, що ОСОБА_3 разом з ОСОБА_15 , яка є керівником автоперевізника ТОВ "Магістраль-Південь", є серед інших засновниками ГО "Союз легальних перевізників", а тому ОСОБА_3 фактично представляє інтереси окремого автомобільного перевізника, а також те, що ОСОБА_3 , як співзасновник ГО "Спілка перевізників Херсонщини", може впливати на іншого члена конкурсного комітету - члена ГО "Спілка перевізників Херсонщини" - ОСОБА_14 , судова колегія вважає непідтвердженими та такими, що ґрунтуються на припущеннях.

Апеляційна скарга не містить належних доказів на підтвердження свої доводів.

Тому участь вказаних представників громадських організацій в складі конкурсного комітету з визначення перевізника не означає їх необ`єктивне ставлення до претендентів на перевезення, а також не впливатиме на прийняття комітетом рішень на користь конкретного автоперевізника .

В зв`язку із не підтвердженням доводів апелянта щодо неправомірного формування складу конкурсного комітету організатором перевезень відсутні підстави для задоволення вимоги про скасування рішення конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом від 05.11.2018, яким вирішено питання щодо допущення до участі у конкурсі автоперевізників-претендентів та визначення переможців конкурсу з перевезення пасажирів у міжміському і приміському маршрутах.

Доводи відповідачів та третіх осіб, з якими помилково погодився суд першої інстанції, що вищезазначене рішення конкурсного комітету, яке оформлено протоколом, не є окремим рішенням, оскільки вводиться в дію наступними наказами управління транспорту та зв`язку Херсонської ОДА, а тому не породжує для позивача і права на захист, судова колегія вважає невірними.

З тексту протокольного рішення від 05.11.2018 вбачається, що предметом засідання конкурсного комітету були питання щодо допущення до участі у конкурсі автоперевізників-претендентів та визначення переможців конкурсу з перевезення пасажирів у міжміському і приміському маршрутах. При цьому рішення приймались по кожному об`єкту окремо.

На думку судової колегії, прийняття в подальшому управлінням транспорту та зв`язку обладміністрації на виконання делегованих повноважень наказів про затвердження рішень конкурсного комітету не обмежує позивача у праві на оскарження рішення конкурсного комітету, який є першим та, як наслідок, визначальним рішенням у комплексі рішень про визначення переможців конкурсу.

Отже, суд першої інстанції вірно відмовив у задоволенні позову, оскільки відсутні обставини неправомірної або незаконної зміни складу конкурсного комітету на підставі розпоряджень Херсонської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 765 та від 01 листопада 2018 року № 798.

Разом з цим, в ході апеляційного розгляду представником управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Херсонської ОДА подано клопотання про часткове закриття провадження у справі на підставі п.8 ч.1 ст.238 КАС України, враховуючи скасування розпорядження голови Херсонської ОДА від 27.03.2019, яким затверджений персональний склад конкурсного комітету, та рішення конкурсного комітету від 05.11.2018 по об`єктам № 2 і № 3.

На підтвердження свої доводів представник відповідача надав:

- розпорядження голови Херсонської ОДА від 27.03.2019 № 216, яким утворений конкурсний комітет з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Даним розпорядженням, як зазначає представник відповідача, продубльовані попередні розпорядження ОДА про утворення конкурсного комітету з урахуванням зміни його складу на підставі оскаржуваних у даній справі розпоряджень. Вказане підтверджується персональним складом конкурсного комітету, який є додатком до розпорядження від 27.03.2019 № 216, до якого увійшли як ОСОБА_3 так і ОСОБА_14 ;

- розпорядження голови Херсонської ОДА від 08.08.2019 № 555 про визнання таким, що втратив чинність п.1 розпорядження Херсонської ОДА від 27.03.2019 № 216, яким затверджувався склад конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом,

- наказ управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Херсонської ОДА від 28.08.2019 № 56-од про скасування рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом засідання, від 05.11.2018, по визначенню переможця та претендента, які посів друге місце на об`єкті № 2 (назва автобусного маршруту Херсон АС "ЮГЬ" - Каланчак),

- наказ управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Херсонської ОДА від 28.08.2019 № 57-од про скасування рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом засідання, від 05.11.2018, по визначенню переможця та претендента, які посів друге місце на об`єкті № 3 (назва автобусного маршруту Каланчак - Херсон АС "ЮГЬ").

Відповідно до п.8 ч.1 ст.238 КАС України суд закриває провадження у справі щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Враховуючи, що на підставі розпорядження голови Херсонської ОДА від 08.08.2019 № 555 фактично втратив чинність склад конкурсного комітету, до якого входили як ОСОБА_3 так і ОСОБА_14 , чим фактично нівельовані розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 765 та від 01 листопада 2018 року № 798, судова колегія приходить до висновку про можливість закриття провадження у цій частині.

Також підлягає закриттю провадження у справі в частині скасування рішення конкурсного комітету, оформленого протоколом засідання, від 05.11.2018, по визначенню переможця та претендента, які посів друге місце на об`єкті № 2 і № 3.

З тексту рішення вбачається, що дане питання розглядалося у п.2 порядку денного підпункт 2. Тому оскарження у даному спорі рішення конкурсного комітету від 05.11.2018 в цій частині підлягає закриттю.

Згідно з ч.1 ст.319 КАС України рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню в частині відмови у задоволенні позову щодо скасування розпоряджень Херсонської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 765 та від 01 листопада 2018 року № 798, а також щодо скасування пп.2 п.2 рішення конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом від 05.11.2018 з ухваленням постанови про закриття провадження у цій частині. В іній частині рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Керуючись ст.ст.308,310,315,319,321,322,325,328,329 КАС України, судова колегія -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Херсонської обласної організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України - залишити без задоволення.

Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 15 травня 2019 року скасувати в частині відмови у задоволенні позову щодо скасування розпоряджень Херсонської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2018 року № 765 та від 01 листопада 2018 року № 798, а також щодо скасування пп.2 п.2 рішення конкурсного комітету з організації та проведення в області конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом від 05.11.2018. В цій частині ухвалили постанову, якої провадження у цій частині закрити.

В іній частині рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 15 травня 2019 року - залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.

Повний текст постанови складений та підписаний колегією суддів 04 вересня 2019 року.

Головуючий: Н.В.Вербицька

Суддя: О.В.Джабурія

Суддя: К.В.Кравченко

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.08.2019
Оприлюднено05.09.2019
Номер документу84011068
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2461/18

Постанова від 30.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 07.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Вербицька Н. В.

Рішення від 15.05.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 27.03.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

Ухвала від 18.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Гомельчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні