Постанова
від 29.01.2020 по справі 908/1415/19
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.01.2020 року м.Дніпро Справа № 908/1415/19

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Антонік С.Г. (доповідач),

суддів: Дармін М.О., Іванов О.Г.

секретар судового засідання: Саланжій Т.Ю.

розглянувши матеріали апеляційної скарги Приватної фірми "Снов" на рішення господарського суду Запорізької області від 03.10.2019р. (суддя Смірнов О.Г., повне рішення складено 15.10.2019р.) . у справі №908/1415/19

за позовом Приватної фірми "Снов", м. Запоріжжя,

до Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради, м. Запоріжжя

третя особа , яка не заявляє самостійних щодо предмета спору на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю "Запоріжелітбуд", м. Запоріжжя

про скасування паспортів прив`язки тимчасових споруд

ВСТАНОВИВ:

Приватна фірма "СНОВ" звернулася до господарського суду Запорізької області з позовом до Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради про скасування паспортів прив`язки тимчасових споруд по продажу товарів народного споживання № ТС-В-253/1477 від 04.12.2017р. по вул. Сталеварів, 30 та № ТС-В-252/1485 від 06.12.2017р. по вул Сталеварів, 21, виданих Товариству з обмеженою відповідальністю "Запоріжелітбуд".

Рішенням господарського суду Запорізької області від 03.10.2019р. ПФ "Снов" відмовлено у задоволенні позову.

Вказане рішення обгрунтоване тим, що на момент видачі відповідачем третій особі ТОВ Запоріжелітбуд паспортів прив`язок № ТС-В-253/1477 від 04.12.2017р. та № ТС-В-252/1485 від 06.12.2017р. на розміщення тимчасових споруд позивач втратив статус орендаря земельних ділянок за Договорами 1 та 2 у зв`язку із закінченням строків дії таких договорів, що в свою чергу виключає порушення прав останнього при видачі відповідачем зазначених паспортів прив`язок.

Не погодившись з рішенням суду, ПФ"Снов" подало апеляційну скаргу.

Апеляційна скарга обгрунтована наступним:

- договори оренди землі на час видачі паспортів прив`язок третій особі та до моменту прийняття міською радою рішення від 26.09.2018р. №35/32 Про припинення договорів оренди землі були чинними;

- господарський суд не врахував того факту, що якби договори були припинені, то саме орендодавець має зареєструвати припинення договору оренди , а відтак - не було б необхідності приймати рішення від 26.09.2018р. №35/32;

- позивач звертався до відповідача з заявою для оформлення паспортів прив`язки на тимчасові споруди;

- відповідачем у відповіді на лист позивача щодо отримання ним паспортів прив`язки на тимчасові споруди, запропоновано звернутися з додатковою заявою до якої слід додати додаткові (зазначені) документи. Не було встановлено строків для надання додаткових документів для отримання паспортів прив`язки та ці строки не встановлені жодним нормативним актом, тому позивач збирав та оформлював належним чином документи для отримання паспортів прив`язки;

- матеріалами справи підтверджується, що після закінчення строку дії договору оренди землі позивач продовжував користуватися земельними ділянками, сплачував оренду плату та протягом одного місяця до закінчення дії договору оренди від Запорізької міської ради не надходило заперечень у поновленні дії договору, тому товариство має переважне право на отримання паспортів прив`язок;

- Департамент архітектури та містобудування не наділений повноваженнями вважати припиненим чи не припиненим договір оренди земельної ділянки.

Просить це рішення скасувати, прийняти нове рішення та позов задовольнити.

У відзиві на апеляційну скаргу відповідач просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду без змін.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 18.11.2019 року відкрито апеляційне провадження у справі № 90908/1415/19. Розгляд справи призначено у судовому засіданні.

Згідно з ст. 269 ГПК України , суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об`єктивно не залежали від нього.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів, дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як встановлено господарським судом та вбачається з матеріалів справи, позивачем за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 21 та вул. Сталеварів, 30 розміщені кіоск № 39а та кіоск № 42а, на які за дозволом виконавчого комітету Запорізької міської ради були оформлені паспорти, в яких зазначався термін дії дозволу на їх розміщення.

Відповідно до паспорта кіоску № 42А строк дії дозволу був продовжений до 20.01.2009р..

Відповідно до паспорта кіоску №39 строк дії дозволу був продовжений до 02.09.2010р.

З метою розташування кіоску № 39а по вул.Сталеварів, 21 між позивачем та Запорізькою міською радою був укладений договір оренди землі від 17.11.2010р., зареєстрований за №041026102195 від 18.11.2010р., на виконання умов якого позивачу в строкове платне користування передана земельна ділянка площею 0,0021га, кадастровий номер 2310100000:05:005:0100).

Відповідно до п. 8 вказаного договору, він укладається строком на п`ять років.

Умовами п. 33 договору передбачено, що дія договору припиняється у разі, зокрема припинення строку, на який його було укладено.

Згідно з п. 34 договору фактичне продовження користування майном після закінчення строку дії даного договору оренди землі не є підставою для поновлення договору.

Пунктом 39 встановлено, що договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Таким чином, строк дії договору скінчився 18.11.2015р.

З метою розташування кіоску № 42 за адресою: м.Запоріжжя, вул. Сталеварів, 30 між позивачем та Запорізькою міською радою був укладений договір оренди землі від 10.08.2009, зареєстрований за №040926101645 від 02.09.2009, за умовами якого позивачу в строкове платне користування передана земельна ділянка площею 0,0012 га (кадастровий номер 2310100000:05:005:0056).

Відповідно до п. 8 вказаного договору він укладається строком на три роки.

Умовами п. 33 договору визначено, що дія договору припиняється у разі, зокрема припинення строку, на який його було укладено.

Згідно з п. 34 договору фактичне продовження користування майном після закінчення строку дії даного договору оренди землі не є підставою для поновлення договору.

Пунктом 39 передбачено, що договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Таким чином, строк дії договору скінчився 02.09.2012.

14.07.2016р. Позивач звернувся до заступника Запорізького міського голови Мішка С.М. із листом, в якому просив дати дозвіл на виконання технічних завдань по продовженню дев`ятнадцяти договорів оренди земельних ділянок під кіоски Приватної фірми СНОВ , в тому числі кіоск № 39а по вул. Сталеварів, 21, та кіоск № 42а по вул. Сталеварів, 30.

Листом №2971/02-03 від 29.10.2015р. Управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради повідомило, що для подальшого розгляду питання щодо поновлення договорів оренди землі для подальшого розташування кіосків необхідно подати до управління: договори оренди землі, додаткові угоди до договорів оренди землі, рішення про відведення земельних ділянок, витяги з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель, паспорта кіосків, довідки податкової інспекції про фактичну сплату за землю за період з 2012 по 2015 рік.

Як вказує позивач, на виконання вимог цього листа він отримав від Управління Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок від 06.07.2016р. та подав необхідний пакет документів до Управління з питань земельних відносин. Вказує, що відповідно до довідки з Державного земельного кадастру про право власності на земельну ділянку станом на 21.03.2018р. Приватна фірма СНОВ є орендарем земельних ділянок по Сталеварів, 21 (кадастровий номер 2310100000:05:005:0100) площею 0,0021 га для розташування кіоску № 39а та земельної ділянки (кадастровий номер 2310100000:05:005:0056) площею 0,0012 га по вул. Сталеварів, 30 для розташування кіоску № 42а.

Крім того, позивач зазначає, що, правомірно використовуючи зазначені землі, звернувся до відповідача для отримання паспортів прив`язки на вище зазначені тимчасові споруди.

Листом № 7547 від 19.01.2016р. Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради повідомив позивачу, що наміри розташування сімнадцяти тимчасових споруд, в тому числі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів,39 та вул. Сталеварів, 21 відповідають Комплексній схемі розміщення тимчасових споруд, затвердженої рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради № 17 від 24.01.2014 Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Запоріжжя та їх архітектурних типів . Також в листі зазначено, що для оформлення паспорта прив`язки тимчасової споруди пропонує позивачу звернутися до Департаменту із додатковою заявою, до якої додати: ескізи фасадів ТС у кольорі М1:50, схему розміщення ТС у кольорі М1:500, схему благоустрою прилеглої території, технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

26.09.2018р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 35/32 Про припинення юридичним особам та фізичним особам-підприємцям договорів оренди землі, раніше наданих для розташування тимчасових споруд у м. Запоріжжя , яким вирішено (пункти 1.126 та 1.129): припинити юридичним особам та фізичним особам-підприємцям право оренди земельних ділянок, раніше наданих для розташування тимчасових споруд у м. Запоріжжя та передати їх до земель Запорізької міської ради, в тому числі:

- земельної ділянки (кадастровий номер 2310100000:05:005:0056) площею 0,0012 га по вул. Сталеварів, 30 для розташування кіоску № 42а. Рішення Запорізької міської ради від 24.06.2009р. № 83/7 вважати втратившим чинність. Договір оренди землі від 02.09.2009р. № 040926101645 вважати припиненим згідно п. 33 договору.

- земельної ділянки (кадастровий номер 2310100000:05:005:0100) площею 0,0021 га по вул.Сталеварів, 21 для розташування кіоску № 39а. Рішення Запорізької міської ради від 06.10.2010р. № 104/269 вважати втратившим чинність. Договір оренди землі від 18.11.2010р. № 041026102195 вважати припиненим згідно п. 33 договору.

04.12.2017р. Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради видано ТОВ Запоріжелітбуд паспорт прив`язки № ТС-В-253/1477 на розташування тимчасової споруди за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 30 (паспорт дійсний до 04.12.2022р.).

06.12.2017р. Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради видано ТОВ Запоріжелітбуд паспорт прив`язки № ТС-В-252/1485 на розташування тимчасової споруди за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 21 (паспорт дійсний до 06.12.2022р.).

Позивач зазначає, що після прийняття Запорізькою міською радою рішення № 35/32 від 26.09.2018р., повторно звернувшись до відповідача позивач дізнався, що паспорти прив`язки на розташування тимчасових споруд на спірних земельних ділянках, що перебували в оренді у позивача, відповідач надав іншій юридичній особі ТОВ Запоріжелітбуд .

Вказані обставини стали підставою для звернення позивача з позовом до суду про скасування паспортів прив`язки тимчасових споруд по продажу товарів народного споживання № ТС-В-253/1477 від 04.12.2017 по вул. Сталеварів, 30 та № ТС-В-252/1485 від 06.12.2017 по вул. Сталеварів, 21, виданих ТОВ "Запоріжелітбуд".

Розглядаючи доводи апеляційної скарги, судова колегія враховує наступні положення діючого законодавства України.

Відповідно до п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 10 Закону України Про благоустрій населених пунктів № 2807-IV від 06.09.2005р. до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить, зокрема, затвердження місцевих програм та заходів і благоустрою населених пунктів; затвердження правил благоустрою територій населених пунктів.

Частиною 5 ст. 16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні № 280/97-ВР від 21.05.1997р. визначено, що від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Згідно із ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить, зокрема, встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність (пункт 44); надання відповідно до законодавства згоди на розміщення на території села, селища, міста нових об`єктів тощо(пункт 38).

Частиною 2 статті 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності № 3038-VI від 17.02.2011р. передбачено, що тимчасова споруда (надалі - ТС) торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - це одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.

Розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури (ч. 4 ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності ).

Порядок розміщення тимчасових споруд на території міста Запоріжжя регулюється Положенням про порядок оформлення документів на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Запоріжжі; Положенням про порядок розміщення засобів дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг у м. Запоріжжі; Положенням про порядок укладення договорів на право користування місцем для розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг у м. Запоріжжі та визначення розміру плати за цими договорами, які затверджені рішенням Запорізької міської ради № 52 від 25.08.2016 з подальшими змінами та доповненнями.

Пунктом 3.1. Положення про порядок оформлення документів на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Запоріжжі визначено, що підставою для розміщення тимчасової споруди (ТС) в межах м. Запоріжжя є паспорт ТС, який надається Департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради та договір на право тимчасового користування місцями розташування стаціонарних ТС для здійснення підприємницької діяльності. Самовільне розміщення ТС забороняється.

Відповідно до пунктів 4.1. 4.4. вказаного Положення заявник, який має намір встановити ТС, звертається до виконавчого комітету міської ради із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС. До заяви додаються:

- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо- геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив`язкою до місцевості;

- реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація). Цей перелік документів є вичерпним. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам визначає Департамент архітектури та містобудування міської ради, протягом десяти робочих днів з дня отримання зазначеної заяви. Про відповідність намірів заявника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам, замовник повідомляється Департаментом архітектури та містобудування міської ради письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС. У разі відповідності намірів, замовник одночасно повідомляється про необхідність укладення договору на право тимчасового користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності.

Умовами п. 4.6. Положення про порядок оформлення документів на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Запоріжжі для оформлення паспорту ТС замовник звертається до Департаменту архітектури та містобудування міської ради із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив`язки ТС, до якої додає:

- схему розміщення ТС (додаток 1);

- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб`єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 1);

- схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб`єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України Про благоустрій населених пунктів України (додаток 2);

- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж. Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

Згідно з п. 4.10. вказаного Положення, паспорт ТС оформлюється Департаментом архітектури та містобудування міської ради згідно до затвердженої форми.

Відповідно до ст. 13 Закону України "Про оренду землі", договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Відповідно ст. 31 Закону України "Про оренду землі", дія договору оренди припиняється у разі закінчення строку, на який його було укладено.

Згідно з ч. 6-8 ст. 33 Закону України Про оренду землі у разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. У цьому випадку укладання додаткової угоди про поновлення договору оренди землі здійснюється із:

- власником земельної ділянки (щодо земель приватної власності);

- уповноваженим керівником органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування без прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної або комунальної власності). Керівник органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який уповноважений підписувати додаткову угоду до договору оренди землі щодо земельної ділянки державної або комунальної власності, визначається рішенням цього органу. Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов`язковому порядку.

Як зазначалося вище, договір оренди землі від 17.11.2010р. припинив свою дію 18.11.2015р., а договір оренди землі від 10.08.2009р. припинив свою дію 02.09.2012р.

Матеріалами справи підтверджується та позивачем належними доказами не спростовано того, додаткові угоди про поновлення договорів оренди, укладання яких є обов?язковим, між позивачем та міською радою не укладалися. Отже користування земельними ділянками після закінчення строку дії договорів здійснювалося позивачем без законних на те підстав. А міська рада своїм рішенням № 35/32 від 26.09.2018р. лише юридично оформила факт припинення договірних відносин у зв?язку з закінченням строку дії договорів.

Як правильно встановив господарський суд, на момент видачі відповідачем третій особі ТОВ Запоріжелітбуд паспортів прив`язок № ТС-В-253/1477 від 04.12.2017 та № ТС-В-252/1485 від 06.12.2017 на розміщення тимчасових споруд позивач втратив статус орендаря земельних ділянок за договорами оренди землі у зв`язку із закінченням строків дії таких договорів, що в свою чергу виключає порушення прав останнього при видачі відповідачем зазначених паспортів прив`язок.

Відповідно до п.3.1. Положення про порядок оформлення документів на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м.Запоріжжі, підставою для розміщення ТС в межах міста м.Запоріжжя є паспорт ТС, який надається надається департаментом архітектури та містобудування міської ради та договір на право тимчасового користування місцями для розташування стаціонарних ТС.

Як випливає з п.п.4.1. - 4.4. Порядку, заявник, який має намір встановити ТС, звертається до виконавчого комітету міської ради з відповідною заявою про відповідність намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі розміщення у довільній формі про можливість розміщення ТС з додаванням документів зазначених у п.4.2. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС Комплексній схемі розміщення, будівельним нормам визначає департамент архітектури та містобудування міської ради, протяг8ом 10 робочих дні з дня надходження заяви. Про відповідність намірів заявника щодо місця розташування ТС замовник повідомляється протягом 3-х робочих днів з дня такого визначення.

Для оформлення паспорту ТС замовник, відповідно до п.4.6. Положення, звертається до департаменту архітектури та містобудування із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив?язки ТС.

Паспорт ТС оформлюється протягом 10 робочих днів. У разі наявності двох або більше звернень на отримання паспорту ТС на одній земельній ділянці, пріоритет надається заяві та пакету документів, зазначених у п.4.6. цього Порядку, що зареєстровані в реєстрі вхідної кореспонденції департаменту раніше.

З наведеного слідує, що з заявою на відповідність намірів щодо місця розташування ТС на одне й теж місце може звернутися декілька осіб і вони можуть всі отримати позитивний висновок. Але паспорт буде оформлений тому, чия заява про оформлення паспорту з необхідними документами буде зареєстрована першою.

Як зазначалося вище строк дії паспортів кіоску № 42а скінчився 20.01.2009р., а кіоску № 39а - 02.09.2010р. і не був продовжений.

Позивач з заявою про оформлення паспортів ТС не звертався, тому ТОВ Запоріжелітбуд обгрунтовано були видані паспорти ТС,

За наведених обставин суд першої інстанції правомірно відмовив в задоволенні позову.

Підстави для скасування рішення господарського суду відсутні.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 123, 129, 269, 270, 275, 276, 281-284 ГПК України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну приватної фірми "Снов" залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Запорізької області від 03.10.2019р. у справі №908/1415/19 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Верховного суду протягом 20 днів з дня складання повного тексту постанови.

Повний текст постанови складено 06.02.2020р.

Головуючий суддя С.Г. Антонік

Суддя М.О. Дармін

Суддя О.Г.Іванов

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення29.01.2020
Оприлюднено07.02.2020
Номер документу87418284
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/1415/19

Постанова від 03.06.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Ухвала від 15.04.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Ухвала від 16.03.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Суховий В.Г.

Судовий наказ від 12.02.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Смірнов О.Г.

Постанова від 29.01.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Ухвала від 18.12.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Ухвала від 02.12.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Антонік Сергій Георгійович

Ухвала від 18.11.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Кузнецова Ірина Леонідівна

Рішення від 03.10.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Смірнов О.Г.

Ухвала від 04.09.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Смірнов О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні