Постанова
від 24.07.2007 по справі 17/415
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

17/415

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "24" липня 2007 р.       Справа №  17/415

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Таран С.В., при секретарі судового засідання Власенко Т.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні  24.07.2007 р. о 14 год. 55 хв. матеріали справи № 17/423

за позовом: Регіонального управління Департаменту  контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА у Кіровоградській області, м. Кіровоград  

до відповідача: суб'єкта підприємницької діяльності - багатогалузевої приватної фірми "Фірус", м.Кіровоград

про стягнення 1700 грн.

ПРЕДСТАВНИКИ:

від позивача - Гладуняк Н.А., довіреність №21  від 12.06.2007р.,  головний державний податковий інспектор з юридичної роботи відділу ліцензування;

від відповідача - участі не брали.

Регіональним управлінням Департаменту  контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА у Кіровоградській області подано позов про стягнення з суб'єкта підприємницької діяльності –БПФ "Фірус"  в доход державного бюджету 3400 грн. фінансових санкцій за роздрібну торгівлю алкогольними напоями без наявності ліцензії та за зберігання й реалізацію горілки "Екстра"  без марок акцизного збору встановленого зразка.

Відповідач участі в судовому засіданні 24.07.2007 р. не брав, причини неявки до суду не повідомив, хоча був належним чином сповіщений про час та місце проведення судового засідання, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення №1751902 від 15.06.2007 р. (а.с.12).

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, оцінивши наявні в матеріалах справи та досліджені в судовому засіданні докази, господарський  суд встановив наступне.

19.04.2007 р. Регіональним управлінням Департаменту з питань адміністрування акцизного збору і контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів ДПА України в Кіровоградській області, правонаступником якого є позивач, було проведено перевірку  суб'єкта підприємницької діяльності- багатогалузевої приватної фірми "Фірус" щодо дотримання ним вимог чинного законодавства у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

За наслідками вказаної перевірки складено акт №1123/110125-33/21-346/2 від 19.04.2007 р. (а.с.6-7).

Із змісту вказаного акту вбачається, що  суб'єктом підприємницької діяльності-багатогалузевою приватною фірмою "Фірус" здійснювалась реалізація споживачеві горілки "Екстра" 0,5 л по ціні 10 грн. за пляшку, виробник - товариство з обмеженою відповідальністю "АЛГЗ-плюс", Донецька область, м.Артемівськ, марка акцизного збору 11 АААЯ 029050 06/2 ЛГП 0,5л. з ознаками підробки.

Реалізована продукція виготовлена у Донецькій області, код якої "05" згідно Постанови Кабінету Міністрів України №567 від 23.04.2003 р., а маркована маркою акцизного збору з кодом регіону "11"- Кіровоградська область.

Встановлено також  факт реалізації БПФ "Фірус" алкогольних напоїв  без наявності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Відповідно до вимог ст. 7 Закону України "Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби"  марки акцизного збору виготовляються, зберігаються та продаються відповідно до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору, маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Виробники алкогольних напоїв та тютюнових виробів проводять маркування кожної пляшки (упаковки) алкогольних напоїв та кожної пачки (упаковки) тютюнових виробів у такий спосіб, щоб марка розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару  відповідно до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору, маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Наявність марки акцизного збору на пляшці (упаковці) алкогольних напоїв та пачці (упаковці) тютюнових виробів є однією  з умов для ввезення на  митну територію України і реалізації їх споживачам.

Абзацом другим частини другої статті 7 Закону України "Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби" забороняється ввезення, зберігання, транспортування, прийняття та комісію з метою продажу та реалізація на території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів, на яких немає марок акцизного збору встановленого зразка.

Відповідно до пункту 20 Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору нового зразка з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог цього Положення або марками, що не відповідають виду продукції та місткості тари та/або не видавалися безпосередньо виробнику (імпортеру) зазначеної продукції, вважаються немаркованими.

Частиною шостою статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами" від 19.12.1995 р. №481/95-ВР  встановлено також, що роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватись суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, в тому числі виробниками, за наявності у них ліцензій.

Вказане вище свідчить про те, що суб'єктом підприємницької діяльності  багатогалузевою приватною фірмою "Фірус" здійснювалась роздрібна торгівля алкогольними напоями з порушенням вимог абзацу другого частини другої статті 7 Закону України "Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби" та частини шостої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами"  .

За результатами перевірки 19.04.2007, на підставі акту №1123/110125-33/21-346/2 від 19.04.2007 р., позивачем прийнято рішення №1100642300-21 від 25.04.2007 року про застосування до суб'єкта підприємницької діяльності – багатогалузевої приватної фірми "Фірус" фінансових санкцій на загальну суму 3400 грн.

Рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем отримано 03.05.2007  р., про що свідчить  повідомлення про вручення поштового відправлення №2529525 від 04.05.2007 р. (а.с.9- на звороті).

Абзацом 13 частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання і виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, передбачено застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу до суб'єктів підприємницької діяльності у разі зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або з підробленими марками акцизного збору - 100 відсотків вартості товару, але не менше 1 700 грн.

В той же час абзацом 5 частини 2 статті 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і  обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” № 481/95-ВР від 19.12.1995 р. передбачено застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу до суб'єктів підприємницької  діяльності у разі роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 1700 грн.

На підставі п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 02.06.03 № 790 „Про затвердження порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

На вимогу господарського суду Кіровоградської області відповідачем не подано доказів оскарження рішення №1100642300-21 від 25.04.2007 року; за повідомленням позивача вказане рішення багатогалузевою приватною фірмою "Фірус"  не  оскаржувалось (а.с.16).

Оскільки докази сплати фінансових санкцій в повному обсязі в матеріалах справи відсутні, позовні вимоги  є обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 160, 162, 163, частинами 1-4 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, пунктом 6 "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

                                              ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з  суб'єкта підприємницької діяльності - багатогалузевої приватної фірми "Фірус" (25000, м. Кіровоград, вул. Ж.Революції, 1А, код ЄДРПОУ 13760095, відомості про банківські реквізити відсутні) в дохід Державного бюджету (код бюджетної класифікації 23030300, рахунок №31112106700002, одержувач -УДК  у Кіровоградській області, код одержувача 24145329, банк одержувача - УДК у Кіровоградській області, МФО 823016) - 3400 грн. фінансових санкцій.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили  після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через господарський суд Кіровоградської області. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі  відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Повний текст постанови виготовлено 27.07.2007 р.  

Суддя

 

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення24.07.2007
Оприлюднено03.09.2007
Номер документу893128
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/415

Ухвала від 13.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Дідиченко М.А.

Ухвала від 14.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Дідиченко М.А.

Постанова від 01.12.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Палій В.М.

Ухвала від 18.08.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Палій В.М.

Ухвала від 13.10.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Палій В.М.

Постанова від 16.06.2009

Господарське

Київський міжобласний апеляційний господарський суд

Чорногуз М.Г.

Ухвала від 12.05.2009

Господарське

Київський міжобласний апеляційний господарський суд

Чорногуз М.Г.

Ухвала від 16.02.2009

Господарське

Господарський суд Київської області

Суховий В.Г.

Ухвала від 26.11.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Суховий В.Г.

Рішення від 05.11.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кролевець О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні