Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2-26/2373-2008А
16.03.10 м. Севастополь
Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:
головуючого судді Ілю хіної Г.П.,
суддів Курапової З.І. ,
Лядової Т.Р.
секретар судового засід ання Сипало Т.Й.
за участю сторін:
від позивача: Сиротнин О лександр Геннадійович, паспо рт НОМЕР_1, виданий Алушти нським МВ ГУ МВС України в АР Крим 15.12.98, довіреність № б/н від 28.12.09;
від відповідача: Говору ха Анастасія Володимирівна, посвідчення № 085575 від 29.07.09, довір еність № 1437/9/10 від 14.08.09;
розглянувши апеляційну скаргу Державної податко вої інспекції у м. Алушті Авто номної Республіки Крим на по станову Господарського суду Автономної Республіки Крим (суддя Медведчук О.Л. ) від 17.06.09 у справі № 2-26/2373-2008А
за позовом Закритого акціонерного товариства "Са наторій "Морской уголок" (вул. Набережна, буд. 6, м. Алушта, Авто номна Республіка Крим, 98500)
до Державної податково ї інспекції у м. Алушті Автоно мної Республіки Крим (вул. Лен іна, буд. 22а, м. Алушта, Автономн а Республіка Крим, 98500)
про визнання недійсними та скасування податкових повід омлень-рішень
ВСТАНОВИВ:
Постановою Господарськ ого суду Автономної Республі ки Крим від 17.06.2009 позовні вимоги задоволені: податкові повід омлення-рішення № 0007682301/0 від 14.08.2007, № 0007682301/1 від 25.09.2007, № 0007682301/2 від 04.12.2007, № 00 07682301/3 від 12.02.2008 на суму 122899,50 грн. в ча стині суми 85231,50 грн. скасовані; податкові повідомлення-ріше ння № 0007672301/0 від 14.08.2007 на суму 3706,50 грн ., № 0007672301/1 від 25.09.2007 на суму 3706,50 грн., № 0 008272301/2 від 04.12.2007, № 0008272301/3 від 12.02.2008р. на су му 3642,30 грн. в частині суми 2094,00 грн . скасовані; стягнуто з Держав ного бюджету України на кори сть ЗАТ «Санаторій «Морской уголок»судовий збір у сумі 3,40 грн. (т.3 арк.с.144-153).
Суд першої інстанції дійшо в висновку про обґрунтованіс ть частини позовних вимог, ос кільки висновки перевіряючи х, викладені в акті перевірки , не підкріплені належними до казами, спростовуються матер іалами справи та висновком е ксперта.
.
Не погодившись з рішенням с уду, відповідач - Державна под аткова інспекція у місті Алу шті, звернувся з апеляційною скаргою, просить скасувати постанову суду першої інстан ції, прийняти нову, якою у задо волені позову відмовити(арк .с.156-160).
Доводи апеляційної скарги мотивовані тим, що оскаржува на постанова прийнята з пору шенням норм матеріального та процесуального права, висно вки суду не відповідають фак тичним обставинам справи.
В судовому засіданні 16.03.2010 пр едставник позивача наполяга в на відмові в задоволенні ап еляційної скарги, просив пос танову суду першої інстанції залишити без змін; представн ик відповідача наполягав на задоволенні апеляційної ска рги з підстав, викладених в ні й.
Розглянувши справу в поря дку статей 195, 196 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, колегія суддів, встанов ила наступне.
Державною податковою ін спекцією у м. Алушта було пров едено виїзну планову перевір ку Закритого акціонерного то вариства «Санаторій «Морсь кой уголок»з питань дотриман ня вимог валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2 005 по 31.03.2007.
За результатами перевірки складено Акт № 1028/23/24410211 від 01.08.2007 (т .3арк.с.82-135).
Перевіркою встановлено, зо крема, порушення:
- пункту 4.1 статті 4, пі дпункту 8.1.4 пункту 8.1, підпункту 8.4.5 пункту 8.4 статті 8 Закону Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств»від 22.05.1997 №283/97- ВР - завищення суми від' єм ного значення об' єкта опода ткування податком на прибуто к за 1 квартал 2006 року - на 13425,00 гр н., за 1 півріччя 2006 року - 34261,00 грн ., за 9 місяців 2006 року - 77610,00 грн., з а 2006 рік - 5585,00 грн., за 1 квартал 2007 р оку - 13403,00 грн., що призвело до з аниження податку на прибуток за перевіряємий період 2471,00 гр н.
- пункту 4.1 статті 4, пі дпункту 7.2.6 пункту 7.2, підпункті в 7.4.1, 7.4.4 пункту 7.4 статті 7 Закону У країни «Про податок на додан у вартість»№168/7-ВР від 03.04.1997 - за ниження податку на додану ва ртість на суму 106001,00 грн.,
На підставі Акту перевір ки Державною податковою інсп екцією м.Алушта Автономної Р еспубліки Крим прийняті 14.08.2007 податкові повідомлення - ріш ення:
№ 0007672301/0 про визначення суми по даткового зобов' язання з по датку на прибуток приватних підприємств у сумі 3706,50 грн. в то му числі за штрафними санкці ями у сумі 1235,50 грн.,
№ 0007682301/0 про визначення суми по даткового зобов' язання з по датку на додану вартість із в ироблених в Україні товарів у сумі 122899,50 грн. у тому числі за ш трафними санкціями у сумі 40966,50 грн. (т.1 арк.с.37-38)
Вказані податкові повідом лення-рішення були оскаржені позивачем до Державної пода ткової інспекції м.Алушта Ав тономної Республіки Крим, Де ржавної податкової адмініст рації в Автономній Республіц і Крим, Державної податкової адміністрації України.
За результатами розгляду скарг відповідачем прийнято Рішення від 25.09.2007, яким залишен о без змін оскаржувані подат кові повідомлення-рішення та прийнято нові податкові пов ідомлення рішення № 0007672301/1 на су му 3706,50 грн. та №0007682301/1 на суму 122 899,50 г рн. (т.1 арк.с.29-30, т.2 арк.с.126-132).
Рішенням Державної податк ової адміністрації в Автоном ній Республіці Крим від 28.11.2007 за лишено без змін податкове по відомлення-рішення Державно ї податкової інспекції м.Алу шта Автономної Республіки Кр им №0007682301/0 від 14.08.2007 та скасовано п одаткове повідомлення-рішен ня Державної податкової інсп екції м.Алушта Автономної Ре спубліки Крим № 0007672301/0 від 14.08.2007 (№ 00 07672301/1 від 25.09.2007) в частині 64,20грн. зас тосованих штрафних санкцій з податку на прибуток (т.1 арк.с.14 6-147, т.2 арк.с.121-125).
Рішенням Державної податк ової адміністрації України в ід 07.02.2008 скарга позивача залиш ена без задоволення, у зв' яз ку із чим Державної податков ої інспекції м.Алушта Автоно мної Республіки Крим прийнят о податкові повідомлення-ріш ення
№0007682301/3 від 12.02.2008 на суму 122899,50 грн. (о сновний платіж - 81933 грн., штрафн і санкції - 40966,5 грн.)
№ 0008272301/3 від 12.02.2008р. на суму 3642,30 грн. (основний платіж - 2471грн., штраф ні санкції-1171,3грн.) (т.1 арк.с.31-32, т2а рк.с.119-120).
Судом встановлено, що ухвал ою Господарського суду Автон омної Республіки Крим від 14.04.20 08 по справі призначена судова бухгалтерська експертиза (т .3 арк.с.22-23).
Висновком судово-бухгалте рської експертизи №50 від 26.02.2009 в становлено, що наданими на до слідження документами подат кового та бухгалтерського об ліку ЗАТ «Санаторій «Морской уголок»висновки Акту переві рки №1028/23/24410211 в частині заниженн я податку на додану вартість на суму 36675,00 грн. при проведенні санаторієм взаєморозрахунк ів з ТОВ «Кримська юридична г рупа»за надані послуги за гр удень 2006 року, на суму 7335,00 грн. за отриману електроенергію за жовтень - грудень 2006 року, а та кож висновки в частині нарах ування прибутку, отриманого субвикористання електроене ргії ТОВ «Кримська юридична група»за 4 квартал 2006 року в час тині донарахування податку н а прибуток на суму 1396,00 грн. не зн айшли свого підтвердження (т .3 арк.с.31-41)
Вивчивши матеріали справи , обговоривши доводи апеляці йної скарги, перевіривши пра вову оцінку обставин у справ і та повноту їх встановлення , дослідивши правильність за стосування судом першої інст анції норм матеріального та процесуального права, вважає , що апеляційна скарга н е підлягає задоволенню з нас тупних підстав.
На правовідносини сторін, щ о виникли поширюються положе ння Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств»від 22.05.1997 №283/97-ВР, Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість» №168/7-ВР від 03.04.1997, Закону У країни «Про податок з доході в фізичних осіб»від 22.05.2003 №889-ІV.
Суд першої інстанції здійс нив аналіз вищезазначеного д іючого законодавства Україн и та, з урахуванням Висновків експерта, дійшов вірного вис новку про задоволення позовн их вимог в частині скасуванн я податкових повідомлень-ріш ень № 0007682301/0 від 14.08.2007, №0007682301/1 від 25.09.2007, № 0007682301/2 від 04.12.2007, №0007682301/3 від 12.02.2008 на сум у 85231,50 грн.; податкових повідом лень-рішень №0007672301/0 від 14.08.2007, №0007672301/1 від 25.09.2007, №0008272301/2 від 04.12.2007, № 0008272301/3 від 1 2.02.2008 в частині суми 2094,00 грн.
Стосовно заниження податк ових зобов'язань з податку на додану вартість на суму 37508,00 гр н. судова колегія зазначає, що у відповідності до Договору оренди корпусів за № 61 від 01.12.2006 ЗАТ «Санаторій «Морськой уго лок»- Орендодавець передає, а ТОВ «Кримська юридична груп а»- Орендар приймає в тимчасо ве платне користування лікув альний корпус та корпус №1 2-го відділення. Об'єкт оренди пер едається з метою використанн я під розміщення працівників підрядних організацій (пунк т 1.4 даного договору). Місячна о рендна плата за об'єкт оренди складає 183 375,00 грн., ПДВ 36 675,00 грн. (пу нкт 3.2 даного договору). Додатк овим Договором внесені зміни - споживач бере участь в компе нсації Товариству витрат по оплаті спожитих комунальних послуг: вивіз сміття, вода, ка налізація, електроенергія, щ о використовуються Споживач ем.
Експертом по призначеній с удом першої інстанції експер тизі при проведенні дослідже ння наданих оборотно-сальдов их відомостей по рахунку №3614 з а грудень 2006 року по контраген тові ТОВ «Кримська юридична група»встановлено, що в груд ні проведено нарахування оре ндної плати за договором №61 ві д 01.12.2006р. в сумі 220650,00 грн., однак в по дальшому шляхом взаємозалік у сума заліку сплати між дого ворами одного і того контраг ента склала по листу 220050,00 грн.
При дослідженні реєстру ви даних податкових накладних З АТ «Санаторій «Морськой угол ок»за грудень 2006р. експертом в становлено, що по контрагент у ТОВ «Кримська юридична гру па»виписані податкові накла дні всього на суму 162 800,00 грн. (в т. ч. ПДВ 27 133,33 грн.).
Відповідно до підпункту 7.3.1 п ункту 7.3 статті 7 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість»датою виникнення подат кових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважає ться дата, яка припадає на под атковий період, протягом яко го відбувається будь-яка з по дій, що сталася раніше: або дат а зарахування коштів від пок упця (замовника) на банківськ ий рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, посл уг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робі т, послуг) за готівкові грошов і кошти - дата їх оприбуткуван ня в касі платника податку, а п ри відсутності такої - дата ін касації готівкових коштів у банківській установі, що обс луговує платника податку; аб о дата відвантаження товарів , а для робіт (послуг) - дата офор млення документа, що засвідч ує факт виконання робіт (посл уг) платником податку.
Експертом встановлено, що з а грудень 2006 року проведено на рахування податкових зобов'я зань за вказаною нормою по ТО В «Кримська юридична група»в сумі ПДВ 27133,33 грн.
При дослідженні та співста вленні реєстрів виданих накл адних з декларацією по подат ку на додану вартість ЗАТ «Са наторій «Морськой уголок»за грудень 2006 року, експертом ві дхилень не виявлено.
Таким чином, судова колегія погоджується з висновком су ду першої інстанції, що заниж ення податку на додану варті сть на суму 36675,00 грн. при проведе нні санаторієм взаєморозрах унків з ТОВ «Кримська юридич на група»за надані послуги в частині надання в оренду при міщень і надання комунальних послуг за грудень 2006 року не пі дтверджується наданими перв инними документами бухгалте рського та податкового облік у, розбіжність з актом переві рки - 36 675,00 грн. у бік зменшення по датку на додану вартість утв орилась за рахунок того, що в а кті не взятий до уваги норми п ункту 7.3.1 Закону України «Про п одаток на додану вартість».
Стосовно заниження податк у на додану вартість на суму 73 35,00 грн. по спожитій санаторієм електроенергії за жовтень-г рудень 2006 року судова колегія вважає необхідним зазначити , що Договором №б/н від 01.01.2006, укла деним між ТОВ «Кримська юрид ична група»- Споживач та ЗАТ « Санаторій «Морськой уголок» - Товариство встановлено, що д аний договір укладений на пр едмет того, що Споживач бере у часть в компенсації Товарист ву витрат по оплаті спожитих комунальних послуг: вивіз см іття, вода, каналізація, елект роенергія, що використані Сп оживачем на території будівн ицтва в м. Алушта, вул. Набереж на, 24 адміністративної будівл і по вул. Глазскрицкого,12, а так ож послуг з обслуговування в одопровідних, каналізаційни х і електричних мереж (пункт 1. 1. даного договору).
Пунктом 1.4 Закону України «П ро податок на додану вартіст ь»визначено, що поставка тов арів - це будь-які операції, щ о здійснюються згідно з дого ворами купівлі-продажу, міни , поставки та іншими цивільно -правовими договорами, які пе редбачають передачу прав вла сності на такі товари за комп енсацію незалежно від строкі в її надання, а також операції з безоплатної поставки това рів (результатів робіт) та опе рації з передачі майна оренд одавцем (лізингодавцем) на ба ланс орендаря (лізингоотриму вача) згідно з договорами фін ансової оренди (лізингу) або п оставки майна згідно з будь-я кими іншими договорами, умов и яких передбачають відстроч ення оплати та передачу прав а власності на таке майно не п ізніше дати останнього плате жу.
Підпунктом 3.1.1 п. 3.1 визначено, що об'єктом оподаткування є о перації платників податку з поставки товарів та послуг, м ісце надання яких знаходитьс я на митній території Україн и, в тому числі операції з пере дачі права власності на об'єк ти застави позичальнику (кре дитору) для погашення заборг ованості заставодавця, а так ож з передачі об'єкта фінансо вого лізингу у користування лізингоотримувачу (орендарю ).
При дослідженні картки рах унку 3615 ЗАТ «Санаторій «Морсь кой уголок»по контрагентові ТОВ «Кримська юридична груп а»за період з 01.01.2006 - по 31.03.2007 експе ртним висновком встановлено , що за жовтень, листопад, груд ень 2006 року електроенергія в а дрес ТОВ «Кримська юридична група»не нараховувалася, рах унки не виставлялися, отже ви сновки Акту про донарахуванн я податкових зобов'язань за ж овтень, листопад, грудень 2006 ро ку. по показниками витрат еле ктроенергії по ТП №319 ТОВ «Кри мська юридична група»за вказ аний період документально н е підтверджуються, оскільки підставою для нарахування по даткового зобов'язання є пер винний документ, що підтверд жує факт переходу права влас ності на електроенергію субс поживачу - рахунок і акт викон аних робіт.
Таким чином, судова колегія погоджується з висновком су ду першої інстанції, що розбі жність з актом перевірки в су мі 7335,00 грн. у бік зменшення под аткового зобов'язання по под атку на додану вартість утво рилась за рахунок того, що в ак ті не взята до уваги відсутні сть первинних документів, що підтверджує факт переходу п рава власності на електроене ргію.
Відносно неврахування дох оду, отриманого від надання у субкористування електроене ргії ТОВ «Кримська юридична група»за 4 квартал 2006, внаслідо к чого донараховано податок на прибуток на суму 1396,00 грн., суд ова колегія зазначає, що при д ослідженні зведеного бухгал терського регістру встановл ено, що за жовтень, листопад, г рудень 2006 року електроенергія в адресу ТОВ «Кримська юриди чна група»не нараховувалася , рахунки не виставлялися.
Пунктом 4.1 статті 4 Закону Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств»визначено , що валовий доход - загальна с ума доходу платника податку від усіх видів діяльності, от риманого (нарахованого) прот ягом звітного періоду в грош овій, матеріальній або немат еріальній формах як на терит орії України, її континентал ьному шельфі, виключній (морс ькій) економічній зоні, так і з а їх межами. Валовий доход вкл ючає: загальні доходи від про дажу товарів (робіт, послуг), у тому числі допоміжних та обс луговуючих виробництв, що не мають статусу юридичної осо би, а також доходи від продажу цінних паперів, деривативів , іпотечних сертифікатів уча сті, іпотечних сертифікатів з фіксованою дохідністю, сер тифікатів фондів операцій з нерухомістю (за винятком опе рацій з їх первинного випуск у (розміщення), операцій з їх к інцевого погашення (ліквідац ії) та операцій з консолідова ним іпотечним боргом відпові дно до закону).
Відповідно до пункту 4.16 стат ті 4 вказаного Закону, валовий дохід включає доходи з інших джерел, у тому числі, але не ви ключно, у вигляді:
сум безповоротної фінансо вої допомоги, отриманої плат ником податку у звітному пер іоді, вартості товарів (робіт , послуг), безоплатно наданих п латнику податку у звітному п еріоді, крім їх надання непри бутковим організаціям згідн о з пунктом 7.11 статті 7 цього За кону та у межах таких операці й між платником податку та йо го відокремленими підрозділ ами, які не мають статусу юрид ичної особи, крім випадків, ви значених у частині четвертій статті 3 Закону України "Про с писання вартості несплачени х обсягів природного газу";
сум поворотної фінансової допомоги, отриманої платник ом податку у звітному період і, що залишається неповернен ою на кінець такого звітного періоду від осіб, що не є плат никами цього податку (у тому ч ислі нерезидентів), або осіб, я кі згідно із законодавством мають пільги з цього податку , включаючи право застосовув ати ставку податку нижчу, ніж установлена пунктом 7.2 статті 7 або статтею 10 цього Закону. У разі коли у майбутніх податк ових періодах платник податк у повертає таку поворотну фі нансову допомогу (її частину ) особі, яка її надала, такий пл атник податку збільшує суму валових витрат на суму такої поворотної фінансової допом оги (її частини) за наслідками податкового періоду, в якому відбулося таке повернення.
При цьому валові доходи так ого платника податку не збіл ьшуються на суму умовно нара хованих процентів, а податко ві зобов'язання особи, що нада ла поворотну фінансову допом огу, не змінюються як при її ви дачі, так і при її зворотному о триманні. Як виняток з правил а, визначеного цим абзацом, оп ерації з отримання (надання) ф інансової допомоги між платн иком податку та його філіями , відділеннями, іншими відокр емленими підрозділами, що не мають статусу юридичної осо би, розташованими на територ ії України, не призводять до з міни їх валових витрат або ва лових доходів; сум невикорис таної частини коштів, що пове ртаються із страхових резерв ів у порядку, передбаченому п унктом 12.2 цього Закону; сум заб оргованості, що підлягає вкл юченню до валових доходів зг ідно з пунктами 12.3 та 12.4 цього За кону; сум коштів страхового р езерву, використаних не за пр изначенням; вартості матеріа льних цінностей, переданих п латнику податку згідно з дог оворами схову (у відповідаль не зберігання) та використан их ним у власному виробничом у чи господарському обороті; сум штрафів та/або неустойки чи пені, фактично одержаних з а рішенням сторін договору а бо за рішенням відповідних д ержавних органів, суду; сум де ржавного мита, попередньо сп лаченого позивачем, що повер тається на його користь за рі шенням суду; сум акцизного зб ору, сплачених (нарахованих) п окупцями підакцизних товарі в (за їх рахунок) на користь пл атника такого акцизного збор у, уповноваженого законом вн осити його до бюджету, та рент них платежів, а також сум збор у у вигляді цільової надбавк и до діючого тарифу на електр ичну та теплову енергію; дохо дів від продажу електричної енергії (включаючи реактивну ); сум дотацій і субсидій з фон дів загальнообов'язкового де ржавного соціального страху вання або бюджетів, отримани х платником податку.
Згідно зі статтею 70 Кодексу адміністративного судочинс тва України обставини справи , які відповідно до законодав ства повинні бути підтвердже ні певними засобами доказува ння не можуть підтверджувати сь іншими засобами доказуван ня.
При цьому судова колегія ви ходить з того, що акт перевірк и є основним джерелом фіксац ії та закріплення доказів пр авопорушення, тому повинен м істити вичерпні елементи йог о складу і підтверджуватись первинними документами. Інші докази, окрім акту перевірки , що підтверджували б факти вч инення позивачем зазначених порушень, відповідачем суду не надані через їх відсутніс ть.
Частиною першою статті 9 Код ексу адміністративного судо чинства України передбачено , що суд при вирішенні справи к ерується принципом законнос ті, відповідно до якого орган и державної влади, органи міс цевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зо бов' язані діяти лише на під ставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конс титуцією та Законами України .
Зазначена норма кореспонд ується із приписами частини другої статті 19 Конституції У країни.
Статтею 13 Закону України “П ро державну податкову службу в Україні” передбачено, що по садові особи органів держав ної податкової служби зобов' язані дотримувати Конституц ії і законів України, інших но рмативних актів, прав та охор онюваних законом інтересів громадян, підприємств, устан ов, організацій, забезпечува ти виконання покладених на о ргани державної податкової служби функцій та повною мір ою використовувати надані їм права.
Згідно частині другої стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України в адм іністративних справах про пр отиправність рішень, дій чи б ездіяльності суб' єкта влад них повноважень обов' язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.
Проте, доказів правомірнос ті, законності, обґрунтовано сті оскаржуваних податкових повідомлень-рішень відповід ачем суду не надано. Висновки перевіряючих, що викладені у акті перевірки, не підкріпле ні ніякими доказами і носять характер суб' єктивних прип ущень.
За таких умов факти вказани х порушень слід вважати нена лежно встановленими.
У судової колегії відсутн і підстави для неприйняття в исновків судово-бухгалтерсь кої експертизи з урахуванням статті 70 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, згідно з якої обставини спра ви, які відповідно до законод авства повинні бути підтверд жені певними засобами доказу вання не можуть підтверджува тись іншими засобами доказув ання.
Таким чином, судова колегі я вважає вірним висновок суд у першої інстанції про задов олення позову в зазначеній ч астині.
Правова оцінка, яку суд пе ршої інстанції дав обставина м справи, не суперечить вимог ам процесуального і матеріал ьного права, а доводи апеляці йної скарги щодо їх неправил ьного застосування є необґру нтованими.
Судове рішення є законним і обґрунтованим й не може бути скасовано з підстав, що навед ені в апеляційній скарзі.
На підставі викладеного, с удова колегія дійшла висновк у, що апеляційна скарга підля гає залишенню без задоволенн я, а постанова суду першої інс танції - без змін.
Керуючись частиною третьо ю статті 24, статтями 160, 167, частин ою першою статті 195, статтею 196, п унктом 1 частини першої статт і 198, статтею 200, пунктом 1 частини першої статті 205, статтями 206, 212, 2 54 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Апеляційну скаргу Державної податкової і нспекції у м. Алушті Автономн ої Республіки Крим на постан ову Господарського суду Авт ономної Республіки Крим від 17.06.09 у справі № 2-26/2373-2008А залишити без задоволення.
2. Постанову Господарс ького суду Автономної Респу бліки Крим від 17.06.09 у справі № 2-2 6/2373-2008А залишити без змін.
Ухвала набирає законн ої сили з моменту проголошен ня згідно з частиною п' ятою статті 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржен о в порядку статті 212 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, згідно з якою каса ційна скарга на судові рішен ня подається безпосередньо д о Вищого адміністративного с уду України протягом одного місяця після набрання законн ої сили судовим рішенням суд у апеляційної інстанції, крі м випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення у хвали в повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення ухвали в п овному обсязі.
Повний текст судовог о рішення виготовлений 22 бер езня 2010 р.
Головуючий суддя підпис Г.П .Ілюхіна
Судді підпис З.І.Курапова
під пис Т.Р.Лядов а
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Г.П.І люхіна
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2010 |
Оприлюднено | 28.07.2010 |
Номер документу | 8967825 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Ольшанська Т.С.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Ілюхіна Ганна Павлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні