Ухвала
від 03.06.2008 по справі 2-25/2008
СМІЛЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №2-25/2008

УХВАЛА

3 червня 2008 року Смілянський міськрайонний суд Черкаської області в складі:

головуючого - судді Компанійця О.В.

при секретарі Калиті І.В.,

з участю представника позивача ОСОБА_1

і представника відповідачів ОСОБА_2,

розглянувши в відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Смілі справу за позовом ТОВ „МЧМ" до ТОВ „Харківелектроапарат" і ОСОБА_3 про відшкодування збитків,

встановив:

15 липня 2004 року близько 15 години на 146-му км автодороги Умань-Сміла сталось зіткнення належного ТОВ „МЧМ" автомобіля „Шкода-суперб" реєстраційний № 08114МЕ під керуванням ОСОБА_4 з належним ТОВ „Харківелектроапарат" автомобілем ГАЗ-330210 реєстраційний № 9849ХАО під керуванням ОСОБА_3 Оскільки внаслідок зіткнення автомобіль „Шкода" отримав механічні пошкодження, ТОВ „МЧМ" звернулось до суду з позовом про стягнення з ТОВ „Харківелектроапарат" 61940 грн. 12 коп. збитків.

В судовому засіданні представник відповідача подав клопотання про призначення ав-тотехнічної експертизи.

Інші учасники розгляду справи не заперечували проти призначення експертизи.

Клопотання належить задоволити, оскільки для визначення ступеню вини учасників ДТП необхідні спеціальні знання.

Вихідні дані для експертизи:

ДТП сталось у світлу пору доби під час дощу за межами населених пунктів. Видимість дороги була не обмежена.

Проїзна частина дороги: мокрий асфальтобетон горизонтального профілю шириною 9 м, призначений для двостороннього руху транспортних засобів з дорожньою розміткою переривчастою лінією, ширина узбіччя з правого боку проїзної частини 4,4 м, з лівого боку -9,9 м.

Автомобіль ГАЗ перед ДТП був технічно справний, завантажений двома дорослими пасажирами, рухався ближче до правого краю своєї смуги руху зі швидкістю 50-60 км/год.

Автомобіль „Шкода" перед ДТП був технічно справний, завантажений чотирма дорослими пасажирами, рухався зі швидкістю 80-90 км/год, здійснював обгін автомобіля ГАЗ.

Бокова дистанція між автомобілями під час здійснення обгону становила близько 1 м. Безпосередньо перед зіткненням автомобіль ГАЗ потрапив колесами у нерівність дороги, заповнену водою, внаслідок чого автомобіль хитнуло вліво, а потім вправо, після чого автомобіль вирівнявся на дорозі.

Зіткнення транспортних засобів відбулось в момент відхилення автомобіля ГАЗ вліво, коли автомобіль „Шкода" на півкорпуса випередив автомобіль ГАЗ. В момент зіткнення автомобіль „Шкода" первинно контактував своєю правою задньою частиною з лівою передньою частиною автомобіля ГАЗ. Після цього автомобіль „Шкода" повернув вліво, виїхав на узбіччя зустрічної смуги руху, де почав гальмувати, з'їхав у кювет і перекинувся на дах. Автомобіль ГАЗ продовжив рух і був зупинений водієм на правому узбіччі.

Зіткнення автомобілів відбулось на правій смузі руху на відстані 26,7 м від позначки 146-го км в бік м. Сміли. В місці зупинки автомобіля ГАЗ відстань від лівого переднього колеса до позначки 146-го км становила 74,8 м в напрямку до м. Сміли. Відстань до краю асфальтно-бетонного покриття від лівого переднього колеса ставила 0,4 м, від лівого заднього колеса - 0,5 м.

Відстань від лівого переднього колеса перекинутого автомобіля „Шкода" до позначки 146-го км становила 83,5 м в напрямку до м. Сміли. Відстань до краю асфальтно-бетонного покриття від лівого переднього колеса ставила 6,2 м, від лівого заднього колеса -6,6 м.

На асфальтно-бетонному покритті сліди від гальмування автомобілів відсутні; на узбіччі залишились сліди тертя по траві коліс автомобіля „Шкода" довжиною від лівого колеса до краю асфальтно-бетонного покриття 30 м.

Після ДТП на автомобілі ГАЗ-330210 реєстраційний № 9849ХАО було виявлено такі пошкодження: тріщина переднього бамперу з лівої сторони, деформація переднього лівого крила (передня частина), розбито лівий передній покажчик повороту.

Після ДТП на автомобілі „Шкода-суперб" реєстраційний № 08114МЕ було виявлено такі пошкодження: розбито решітку радіатора, деформовано капот, деформовано передні і задні праві двері, праве переднє і праве заднє крила, ліве переднє і ліве заднє крила, ліві передні двері, дах автомобіля, розбито лобове скло, відірвано праве дзеркало заднього огляду.

Розташування транспортних засобів після зіткнення зафіксоване на схемі ДТП.

Керуючись ст.ст. 143, 144, 202, 203, 209, 210, 293 ЦПК України, суд

ухвалив:

Призначити по справі судово-автотехнічну експертизу, на вирішення якої поставити питання:

1. 1. Як у відповідності до вимог Правил дорожнього руху України в даній дорожній обстановці повинен був діяти водій автомобіля „Шкода-суперб" реєстраційний № 08114МЕ ОСОБА_4?

2. 2. Як у відповідності до вимог Правил дорожнього руху України в даній дорожній обстановці повинен був діяти водій автомобіля ГАЗ-330210 реєстраційний № 9849ХАО ОСОБА_3?

3. 3. Чи мав водій автомобіля „Шкода-суперб" реєстраційний № 08114МЕ технічну можливість уникнути зіткнення з автомобілем ГАЗ-330210 реєстраційний № 9849ХАО з моменту виникнення небезпеки для руху?

4. 4. Чи мав водій автомобіля ГАЗ-330210 реєстраційний № 9849ХАО технічну можливість уникнути зіткнення з автомобілем „Шкода-суперб" реєстраційний № 08114МЕ з моменту виникнення небезпеки для руху?

5. 5. Невідповідності яким вимогам Правил дорожнього руху України в діях водіїв, з технічної точки зору, знаходиться в причинному зв'язку з розвитком механізму даної ДТП ?

Проведення експертизи доручити експертам Київського НДІ судових експертиз.

Надати експертам для дослідження матеріали справи № 2-25/2008 та справу Дерга-чівського міського суду Харківської області № 6174/04.

Попередити експертів про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок і відмову від проведення експертизи за ст.ст. 384, 385 КК України.

Оплату експертизи покласти на ТОВ „Харківелектроапарат".

Провадження в справі зупинити до одержання висновку експертизи.

В частині зупинення провадження ухвала може бути оскаржена в апеляційний суд Черкаської області через міськрайонний суд шляхом подання протягом 5 днів з дня її проголошення заяви про апеляційне оскарження та протягом 10 днів після цього апеляційної скарги (з копією скарги і додатків до неї відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі). Апеляційна скарга може бути подана протягом 5 днів з дня проголошення ухвали без подання заяви про апеляційне оскарження.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на її оскарження, а в разі оскарження - після розгляду справи апеляційним судом, якщо її не буде скасовано.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

СудСмілянський міськрайонний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення03.06.2008
Оприлюднено14.05.2010
Номер документу9117338
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-25/2008

Рішення від 04.12.2008

Цивільне

Армянський міський суд Автономної Республіки Крим

Шестаковська Л. П.

Рішення від 04.12.2008

Цивільне

Армянський міський суд Автономної Республіки Крим

Шестаковська Л. П.

Ухвала від 14.01.2008

Цивільне

Кам'янсько-Дніпровський районний суд Запорізької області

Яковлєва М.С.

Рішення від 10.01.2008

Цивільне

Братський районний суд Миколаївської області

Губанова В.М.

Рішення від 09.01.2008

Цивільне

Березанський міський суд Київської області

Роздобудько О.М.

Рішення від 14.02.2008

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Дюженко Л.А.

Рішення від 17.11.2008

Цивільне

Микитівський районний суд м.Горлівки

Наумик О.О.

Ухвала від 01.10.2008

Цивільне

Смілянський міськрайонний суд Черкаської області

Компанієць О.В.

Ухвала від 03.06.2008

Цивільне

Смілянський міськрайонний суд Черкаської області

Компанієць О.В.

Ухвала від 05.05.2008

Цивільне

Смілянський міськрайонний суд Черкаської області

Компанієць О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні