Ухвала
від 04.09.2020 по справі 826/13058/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про відмову у роз`ясненні судового рішення

04 вересня 2020 року м. Київ № 826/13058/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (письмове провадження) заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю "РТМ-Україна" про роз`яснення судового рішення в адміністративній справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РТМ-Україна"

до Головного управління ДПС у м.Києві

про визнання протиправним та скасування податкового

повідомлення-рішення,

УСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю РТМ-Україна (далі по тексту - позивач або ТОВ РТМ-Україна ) з позовом до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (далі по тексту - відповідач або ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві), в якому просить скасувати податкове повідомлення-рішення від 02.09.2014 № 0009012207.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.06.2017 у задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю РТМ-Україна відмовлено повністю.

Рішення суду набрало законної сили 01.09.2017.

На адресу суду від представника позивача надійшла заява (від 26.08.2020 вх.№03-13/3593/20) про роз`яснення судового рішення, яка мотивована тим, що підставою для відмови у задоволенні позовних вимог, згідно мотивувальної частини рішення, слугувала та обставина, що в частині податкових зобов`язань за фінансово-господарськими взаємовідносинами з ТОВ "Прогресс-СК" з податку на додану вартість за періоди травень-серпень 2013 року було досягнуто податковий компроміс, у зв`язку з чим, суд дійшов висновку про відсутність підстав для надання правової оцінки зазначеним взаємовідносинам.

Разом з тим, зазначив, що в інтегрованій картці платника податків - позивача були здійснені податковим органом дій з поновлення та відображення облікових показників (операцій) за податковим повідомленням-рішеннями від 02.09.2014 №0009012207, за яким позивачу було визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість.

Розглянувши подану представником позивача заяву, дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до наступного висновку.

Так, оскільки рішення у справі №826/13058/14 було ухвалено в порядку письмового провадження, то і питання щодо роз`яснення судового рішення також вирішується судом в порядку письмового провадження.

Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, за заявою учасника справи, державного виконавця суд роз`яснює ухвалене ним судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення, шляхом постановлення ухвали. Подання заяви про роз`яснення судового рішення допускається, якщо воно ще не виконано або не закінчився строк, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання. Суд розглядає заяву про роз`яснення судового рішення у порядку, в якому було ухвалено відповідне судове рішення, протягом десяти днів з дня її надходження. У разі необхідності суд може розглянути питання роз`яснення судового рішення в судовому засіданні з повідомленням учасників справи та державного виконавця. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання, не перешкоджає розгляду заяви. Подання заяви про роз`яснення судового рішення зупиняє перебіг строку, встановленого судом для виконання судового рішення, а так само строку, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання. Ухвалу про роз`яснення судового рішення або відмову у його роз`ясненні може бути оскаржено.

Суд зазначає, що конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення рішення незрозумілим Кодекс адміністративного судочинства України не містить, а зі змісту приписів статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз`яснення судового рішення.

Суд звертає увагу на те, що стаття 254 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає можливість роз`яснення судом ухваленого ним рішення з метою усунення такого недоліку, як незрозумілість судового рішення (наприклад, можливість неоднакового тлумачення висновків суду), що перешкоджає його належному виконанню.

Виходячи з системного тлумачення положень статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, роз`яснено може бути постанову чи ухвалу суду у разі, якщо без такого роз`яснення її важко виконати, оскільки високою є ймовірність неправильного виконання внаслідок неясності резолютивної частини рішення.

Так, заявник просить суд роз`яснити рішення Окружного адміністративного від 26.06.2017 в частині наведених мотивів щодо досягнення податкового компромісу.

При цьому, дослідивши зміст судового рішення, суд констатує, що постанова суду є цілком зрозумілою та не потребує роз`яснення. З резолютивної частини судового рішення вбачається, що його текст труднощів для розуміння не викликає, суть є зрозумілою та не двозначною, тому розширеного тлумачення, шляхом її роз`яснення та винесення процесуального документу з цього приводу не потребує.

Відтак, на думку суду, з урахуванням раціональності критеріїв доцільності роз`яснення судового рішення, у задоволенні заяви представника позивача про роз`яснення рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.06.2017 необхідно відмовити, оскільки у задоволенні позову вказаним рішення було відмовлено та виконання судового рішення відповідачем не здійснюється.

Керуючись статтею 254, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

Відмовити в задоволенні заяви представника Товариства з обмеженою відповідальністю РТМ-Україна про роз`яснення рішення Окружного адміністративного суду від 26.06.20117 у справі №82/1305/17.

Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини п`ятої статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України ухвалу про роз`яснення судового рішення або відмову у його роз`ясненні може бути оскаржено. Згідно частини першої статті 295 та частини першої статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя Є.В. Аблов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.09.2020
Оприлюднено09.09.2020
Номер документу91349807
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/13058/14

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 12.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Постанова від 26.06.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 18.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 13.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лосєв А.М.

Ухвала від 23.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Постанова від 21.10.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 09.09.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні