Постанова
від 31.03.2009 по справі 2а-714/2009
СТАРОБІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №2а- 714/2009

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ    УКРАЇНИ

31 березня 2009 року Суддя Старобільського районного суду Луганської області Кудрявцев І.В. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за адміністративним позовом  ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області про відновлення пропущеного строку для звернення до суду, зобов’язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області зарахувати і виплатити недоплачену як «Дитині війни» щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки у сумі 3891 гривня 90 копійок та при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону України «Про соціальний захист  дітей війни»,

ВСТАНОВИВ:

Позивач  ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача управління Пенсійного фонду України у Старобільському районі Луганської області про відновлення пропущеного строку для звернення до суду, зобов’язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області зарахувати і виплатити недоплачену як «Дитині війни» щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки у сумі 3891 гривня 90 копійок та при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни». В обґрунтування свого адміністративного позову позивач  ОСОБА_1 посилається на те, що він народився у 1937 році, та відповідно до ст.1 Закону України від 18 листопада 2004 року «Про соціальний захист дітей війни» є «Дитиною війни». Згідно зі ст.6  зазначеного Закону з 01.01.2006 року йому повинна виплачуватись щомісячна соціальна допомога у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком. У 2006- 2007 роках йому така допомога не виплачувалась. У 2008 році виплачувалась частково, в розмірі 10% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Верховна Рада України Законом України від 20.12.2005 року «Про державний бюджет України» на 2006 рік», ст.77 та Законом України від 19.12.2006 року «Про Державний бюджет України на 2007 рік», стаття 71 пункт 12 призупинила дію ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни». Таке припинення не може застосовуватися, так як порушує ст.22 Конституції України, тобто є неконституційним. Також Конституційний Суд України своїм рішенням №6-рп\2007 від 9 липня 2007 року по справі №1-29\2007 вирішив визнати неконституційними положення Законів України «Про Державний бюджет на 2007 рік» пункт 12 статті 71 та «Про Державний бюджет на 2006 рік» стаття 77, якими зупинено дію статті 6 Закону України від 18 листопада 2004 року «Про соціальний захист дітей війни» і рішення Конституційного Суду в цій справі має преюдиціальне значення для суддів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв’язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дій положень статей зазначених Законів, що визнані неконституційними. Відповідно до частини 2 ст.3 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» державні соціальні гарантії дітям війни, встановлені цим законом, не можуть бути обмежені або скасовані іншими нормативно-правовими актами. Згідно ч.2.ст.19 та ч.3 ст.22 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти на підставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Таким чином, зважаючи на вищевикладене, невиплата йому соціальної допомоги, передбаченої ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», є протиправною і такою, що суперечить Конституції та законам України. Розмір соціальної допомоги відповідно до ст.6 «Про соціальний захист дітей війни» становить 30% мінімальної пенсії за віком. Мінімальна пенсія за віком відповідно до ст.28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Згідно із Законами України «Про державний  бюджет на 2006 рік», «Про державний бюджет на 2007 рік», «Про державний бюджет на 2008 рік» прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить за 2006 рік всього 4302 гривні, за 2007 рік всього 4809 гривень, за 2008 рік всього 5793 гривні, та (4302+4809)х30%=2733,30 грн., 5793х20%=1158,60 грн., 2733,30+1158,60=3891,90 грн. Таким чином, сума невиплаченої соціальної допомоги становить 3891 гривня 90 копійок. Крім цього вважав, що строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та інтересів за період з 01.01.2006 року до 31.12.2008 року ним був порушений з поважних причин, оскільки про порушення його права йому стало відомо лише після висвітлення зазначених подій у пресі у вересні 2008 року у зв’язку з ухваленням відповідного рішення Конституційним Судом України 9 липня 2007 року. В зв’язку з чим просив суд винести рішення яким відновити пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та інтересів за період з 01.01.2006 року до 31.12.2008 року, зобов’язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області зарахувати та виплатити на його користь недоплачену йому, як «Дитині війни» щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки в сумі 3891 гривня 90 копійок, та при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати статтю 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».

До початку судового розгляду від сторін надійшли заяви про розгляд справи за їх відсутності. 12 березня 2009 року постановлено ухвалу про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до наступного.

Судом установлено, підтверджується наявними у справі доказами(а.с.6) і не заперечується сторонами, що позивач  ОСОБА_1. має статус «Дитина війни» і має право на отримання пільг, як «Дитина війни», та що дійсно мали місце обставини, якими обґрунтовуються вимоги позивача  ОСОБА_1. та заперечення відповідача управління Пенсійного фонду України у Старобільському районі, що підтверджується також наявними у справі доказами(а.с.10) і не заперечується сторонами, що позивач  ОСОБА_1. звертався до відповідача з письмовою заявою щодо одержання доплати розміру надбавки «Дітям війни» згідно Закону України «Про соціальний захист дітей війни», але відповідач відмовив у задоволенні його вимог.

Відповідно до ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень збоку в тому числі органів державної влади у спорах щодо межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За Преамбулою Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» цей Закон розроблений відповідно до Конституції України та Основ  законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формується за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом.

Статтею 58 зазначеного Закону на Пенсійний фонд покладене керівництво та управління солідарною системою, збір, акумуляція та облік страхових внесків, призначення пенсії та підготовка документів для її виплати, забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати пенсій, допомоги на поховання, здійснювання контролю цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішення питань, пов’язаних з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснення адміністративного управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені Законом і статутом Пенсійного фонду.

Правовий статус «Дітей війни», основи їх соціального захисту та гарантії їх соціальної захищеності шляхом надання пільг і державної соціальної підтримки встановлює Закон України «Про соціальний захист дітей війни».

Відповідно до ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» №2195-1V від 18 листопада 2004 року, що набрав чинності з 01 січня 2006 року, - дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищується на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.

Дію ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» на 2006 рік було зупинено п.17.ст.77 Закону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» від 20 грудня 2005 року №3235-4. До теперішнього часу вказаний Закон не змінений, не відмінений і не визнаний таким, що не відповідає Конституції України. Згідно ст.110 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет на 2006 рік» №3367 від 19.01.2006 року, пільги «Дітям війни», передбачені статтею 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» у 2006 році запроваджуються поетапно, за результатами виконання бюджету у 1 півріччі, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Але ця стаття бюджету на 2006 рік не виконана, Пенсійному фонду кошти надані не були.

З огляду на наведене, суд вважає, що позовні вимоги позивача  ОСОБА_1. в частині нарахування і виплати недоплаченої йому як «Дитині війни» щомісячної державної соціальної допомоги за 2006 рік не ґрунтуються на законі.

Відповідно до п.12 ст.71 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» з метою приведення окремих норм законів у відповідність з цим Законом зупинена на 2007 рік дія ст.6 Закону України» Про соціальний захист дітей війни».

Рішенням Конституційного суду України від 09 липня 2007 року №6-рп\2007 визнані такими, що не відповідають Конституції України(є неконституційними), у тому числі п.12 ст.71 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік», приписи якого втратили чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення. Пунктом 5 наведеного Рішення визначено про те, що Рішення Конституційного Суду України у цій справі має преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв’язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень статей зазначених законів, що визнані неконституційними.

Виходячи із зазначеного за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року позивач  ОСОБА_1, який є «Дитиною війни» має право на отримання підвищення пенсії на 30 % мінімальної пенсії за віком.

Визначення прожиткового мінімуму, закладення правової основи для його встановлення, затвердження та врахування при реалізації державою конституційної гарантії громадян на достатній життєвий рівень, дає Закон України «Про прожитковий мінімум» від 15 липня 1999 року №966-14, а також статтею 1 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» від 5 жовтня 2000 року №2017-111, встановлено, що прожитковий мінімум використовується для визначення, у тому числі мінімального розміру пенсії за віком, який відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.

Частиною 3 статті 4 даного Закону(В редакції Закону №2505-4 від 25 березня 2005 року, що діє з 31 березня 2005 року) передбачено, що прожитковий мінімум на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, щороку затверджується Верховною Радою України в законі про державний бюджет України на відповідний рік. Прожитковий мінімум публікується в офіційних виданнях загальнодержавної сфери розповсюдження.

Статтею 62 Закону України «Про державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року №489-5, що набрав чинності з 1 січня 2007 року(«Урядовий кур’єр» від 23 грудня 2006 року), був затверджений прожитковий мінімум на одну особу, яка втратила працездатність з 1 січня-380 гривень, з 1 квітня-387 гривень, з 1 жовтня-395 гривень.

Зазначена стаття була змінена Законом України від 15 березня 2007 року №749-5 та існує в новій редакції з 28 березня 2007 року(«Урядовий кур’єр» та «Голос України» від 28 березня 2007 року), якою прожитковий мінімум для особи, яка втратила працездатність, визначений з 1 січня-380 гривень, з 1 квітня-406 гривень, з 1 жовтня-411 гривень. При цьому зазначена стаття доповнена абзацом, яким передбачено встановити, що для визначення мінімального розміру пенсії за віком відповідно до абзацу першого частини 1 статті 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» з 1 квітня та з 1 жовтня 2007 року застосовується прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, визначений абзацом п’ятим частини першої цієї статті, збільшений на 1 відсоток, що складає відповідно 410 гривень 06 копійок, та 415 гривень 11 копійок.

Враховуючи наведене, суд вважає, що позовні вимоги позивача  ОСОБА_1 в частині зобов’язання відповідача ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області здійснити перерахунок та виплату недоплачену йому, як «Дитині війни» щомісячну державну соціальну допомогу за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року підлягають судом задоволенню виходячи з наступних розрахунків:

З 09 липня по 31 липня 2007 року-91 грн. 27 коп.(30% від 410 грн. 06 коп:31 деньх23 дня),

За серпень 2007 року-123 грн02 коп.(30% від 410 грн. 06 коп.),

За вересень 2007 року-123 грн. 02 коп.(30% від 410 грн. 06 коп.),

За  жовтень 2007 року-124 грн. 53 коп.(30% від 415 грн. 11 коп.),

За листопад 2007 року-124 грн. 53 коп.(30% від 415 грн. 11 коп.),

За грудень 2007 року-124 грн. 53 коп. (30% від 415 грн. 11 коп.), а всього за вказаний період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року 710 грн. 90 коп.(91,27+123,02+123,02+124,53+124,53+124,53=710,90).

Позивач  ОСОБА_1 у своїх позовних вимогах просить суд за січень-грудень 2007 року зобов’язати відповідача нарахувати і стягнути 30% від 4809 грн=1442 грн. 70 коп.

Таким чином за період з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року позовні вимоги  ОСОБА_1 про нарахування і виплату на його користь недоплачену йому, як «Дитині війни» щомісячної державної соціальної допомоги суд задовольняє частково в розмірі 710 гривень 90 копійок, а у нарахуванні та виплати, як «Дитині війни» щомісячної державної соціальної допомоги за період з 01.01.2007 року по 08.07.2007 року суд вважає за необхідне відмовити за необґрунтованістю у зв’язку з вищевикладеними обставинами.

Підпунктом 2 пункту 41 розділу 11 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28 грудня 2007 року №107-17 внесені зміни до Закону України «Про соціальний захист дітей війни», а саме, текст статті 6 викладений в такій редакції: «Дітям війни(крім тих, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту») до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для учасників війни».

Відповідно до статті 14 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам війни, нагородженим орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бездоганну військову службу в тилу в роки великої Вітчизняної війни, пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищується на 15 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, іншим учасникам війни-на 10 процентів прожиткового  мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Рішенням Конституційного Суду України №10-рп від 22 травня 2008 року визнані такими, що не відповідають Конституції України(є неконституційними), положення, зокрема, пункту 41 розділу 11 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України».

Пунктом 6 наведеного Рішення визначено про те, що Рішення Конституційного Суду України у цій справі має преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв’язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень Закону України «Про Державний  бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», визнаних неконституційними.

Відповідно до принципу дії нормативно-правового акту у часі, у зв’язку з прийняттям нової редакції статі 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»(підпункт 2 пункту 41 розділу 11 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»), редакція зазначеної статті що існувала до 1 січня 2008 року втратила свою чинність. На підставі Рішення Конституційного суду України №10-рп від 22 травня 2008 року втратила чинність нова редакція статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», внаслідок чого відновлена попередня редакція закону.

Виходячи із зазначеного за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року позивач  ОСОБА_1  який є «Дитиною війни» має право на отримання підвищення пенсії на 30 % мінімальної пенсії за віком.

Статтею 58 Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік» встановлений прожитковий мінімум на одну особу, яка втратила працездатність: з 01.01.2008 року-470 гривень, з 01.04.20008 року-в сумі 481 грн., з 01.07.2008 року-в сумі 482 грн., з 01.10.2008 року-498 грн.

Враховуючи наведене, суд вважає, що позовні вимоги позивача ОСОБА_1 в частині зобов’язання відповідача ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області здійснити перерахунок та виплату недоплачену йому, як «Дитині війни» щомісячну державну соціальну допомогу за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року підлягають судом задоволенню виходячи з наступних розрахунків:

З 22 травня 2008 року по 31 травня 2008 року-46 грн. 55 коп.(30% від 481 грн. 00 коп:31 деньх 10 день),

За червень 2008 року-144 грн. 30 коп.(30% від 481 грн. 00 коп.),

За липень 2008 року-144 грн. 60 коп.(30% від 482 грн. 00 коп.),

За серпень 2008 року-144 грн. 60 коп.(30% від 482 грн. 00 коп.),

За вересень 2008 року-144 грн. 60 коп.( 30% від 482 грн. 00 коп.)

За жовтень 2008 року-149 грн. 40 коп.(30% від 498 грн. 00 коп.)

За листопад 2008 року-149 грн. 40 коп.(30% від 498 грн. 00 коп.),

За грудень 2008 року-149 грн. 40 коп.(30% від 498 грн. 00 коп.), а всього за вказаний період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року 1072грн 85коп. (46,55+144,30+144,60+144,60+144,60+149,40+149,40+149,40=1072 грн. 85 коп.)

Проте за вказаний період відповідач сплатив позивачу 10% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, що становить (48,10:31х10 день =15 грн. 52 коп.)- за період з 22 травня 2008 року по 31 травня 2008 та  за період з 1 червня по 31 грудня 2008 року- (48.10+48,20+48,20+48,20+49,80+49,80+49,80=342 грн. 10 коп.), а усього за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року 357 грн. 62 коп.(15,52+342,10=357 грн62 коп.(а.с.10)

Позивач  ОСОБА_1 у своїх позовних вимогах просить суд за січень-грудень 2008 року зобов’язати відповідача нарахувати і стягнути 20% від 5793 грн.=1158 грн. 60 коп.

Таким чином за період з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року суд вважає позовні вимоги  ОСОБА_1 задовольнити частково в розмірі 715 грн. 23 коп.(1072 грн. 85 коп-357 грн. 62 коп=715 грн. 23 коп.), а у стягненні суми за період з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року суд вважає за необхідне відмовити.

Всього відповідач повинен за вказані періоди з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року нарахувати та сплатити позивачу  ОСОБА_1 1426 грн. 13 коп.(710 грн. 90 коп. +715 грн. 23 коп=1426 грн. 13 коп.), а в задоволенні адміністративного позову  ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі про стягнення недоплаченої як «Дитині війни» щомісячної соціальної допомоги за 2006 рік, за період з 1 січня 2007 року по 8 липня 2007 року, та за період з 1 січня 2008 року по 21 травня 2008 року всього в розмірі 2465 гривень 77 копійок(3891,90-1426,13=2465,77) необхідно відмовити.

З огляду на вищевикладене суд критично відноситься до заперечень відповідача УПФУ в Старобільському районі проти адміністративного позову позивача  ОСОБА_1

У відповідності з з вимогами ч.2 ст.11  КАС України, з метою повного захисту прав, свобод та інтересів позивача  ОСОБА_1, про захист яких він просить, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог позивача  ОСОБА_1  та визнати протиправною бездіяльність ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі щодо нездійснення нарахування і належних виплат ОСОБА_1 як «Дитині війни» недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги за період з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року.

Відповідач не вказує на пропуск позивачем строку для звернення до суду з даним адміністративним позовом, а відповідно до ч.2ст.99 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів, а згідно відповіді відповідача ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області позивачу  ОСОБА_1 на його звернення від 17.02.2009 року щодо одержання доплати розміру надбавки «Дітям війни» згідно Закону України «Про соціальний захист дітей війни»(а.с.7) позивач  ОСОБА_1  дізнався про порушення своїх прав, свобод чи інтересів з моменту отримання вказаної відповіді, тобто з  17.02.2009 року, а тому суд вважає, що позивачем  ОСОБА_1 взагалі не пропущений строк звернення до адміністративного суду за захистом порушених прав, який він просить відновити за період з 01.01.2006 року до 31.12.2008 року.

Крім цього суд вважає, що позовні вимоги позивача ОСОБА_1 в частині зобов’язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати статтю 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», є безпідставними і в їх задоволенні необхідно відмовити, так як на цей період  права, свободи чи інтереси позивача ОСОБА_1 відповідачем не порушувались.

Оскільки позивач ОСОБА_1, який не є суб’єктом владних повноважень, судом повністю звільнений від сплати судового збору в розмірі 3 гривні 40 копійок і його адміністративний позов задоволено частково, то належний до сплати судовий збір в розмірі 3 гривні 40 копійок слід віднести за рахунок держави.

Керуючись ст.ст.2,4,5,11,17,94,ч.1ст.158,ст.159,ч.1,2,3ст.160, ст..ст.161,162,163,167 КАС України, ст.ст.8,22,46,92 Конституції України, Законом України «Про прожитковий мінімум» від 15.07.99 року, Законом України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» від 05.10.2000 року, ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», п.17ст.77 Закону України «Про державний бюджет України на 2006 рік» від 20.12.2005 року»,ст.62 Закону України «Про державний бюджет України на 2007 рік», ст.58 та п.28 розділу  2 Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», рішенням Конституційного Суду України №6-рп\2007 р від 09.07.2007 року, рішенням Конституційного Суду України №10-рп від 22.05.2008 року, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов  ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області про зобов’язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області зарахувати і виплатити недоплачену як «Дитині війни» щомісячну державну соціальну допомогу за 2006-2008 роки у сумі 3891 гривня 90 копійок та при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни»- задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області щодо нездійснення нарахування і належних виплат  ОСОБА_1, як «Дитині війни» недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги за період з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року.

Зобов’язати ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області здійснити нарахування та виплату підвищення до пенсії як «Дитині війни»   ОСОБА_1 щомісячну державну соціальну допомогу за період з 9 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року в сумі 1426(одна тисяча чотириста двадцять шість) гривень 13(тринадцять) копійок.

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області про стягнення недоплаченої як «Дитині війни» щомісячної соціальної допомоги за 2006 рік, за період з 1 січня 2007 року по 8 липня 2007 року, та за період з 1 січня 2008 року по 21 травня 2008 року всього в розмірі 2465(дві тисячі чотириста шістдесят п’ять) гривень 77(сімдесят сім) копійок-відмовити.

В задоволенні адміністративного позову  ОСОБА_1 про зобов’язання ОСОБА_2 Пенсійного фонду України в Старобільському районі Луганської області при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» - відмовити

Належний до сплати судовий збір у розмірі 3 (три) гривні 40 (сорок) копійок віднести за рахунок держави.

Постанова може бути оскаржена у апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Старобільський районний суд Луганської області шляхом подання в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до суду апеляційної інстанції, або в порядку ч.5 ст.186 КАС України.

                                                Суддя

СудСтаробільський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення31.03.2009
Оприлюднено29.04.2010
Номер документу9218600
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-714/2009

Постанова від 26.06.2009

Адміністративне

Ленінський районний суд м. Луганськ

Масенко Д.Є.

Постанова від 16.06.2009

Адміністративне

Гірницький районний суд м.Макіївки

Супрун М. Ю.

Постанова від 31.03.2009

Адміністративне

Старобільський районний суд Луганської області

Кудрявцев Ігор Володимирович

Ухвала від 17.12.2009

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Наталя Анатоліївна

Ухвала від 17.07.2009

Адміністративне

Совєтський районний суд Автономної Республіки Крим

Кордик Станіслав Васильович

Постанова від 07.10.2009

Адміністративне

Краснокутський районний суд Харківської області

Каліберда В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 02.10.2009

Адміністративне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Воронко Ірина Антонівна

Постанова від 20.05.2009

Адміністративне

Варвинський районний суд Чернігівської області

Соколик О.І.

Постанова від 27.07.2009

Адміністративне

Буський районний суд Львівської області

Журибіда Б.М.

Постанова від 16.04.2009

Адміністративне

Гагарінський районний суд міста Севастополя

Майданік А.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні