Ухвала
від 11.12.2020 по справі 210/6793/20
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

У Х В А Л А

іменем України

Справа № 210/6793/20

Провадження № 1-кс/210/2616/20

"11" грудня 2020 р. Дзержинський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області у складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши у закритому судовому засіданні в м. Кривому Розі клопотання прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 в рамках кримінального провадження №12020040630000743 від 24.03.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про проведення обшуку, -

В С Т А Н О В И В :

До суду надійшло клопотання прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 про проведення обшуку.

В обґрунтуванняклопотання прокурорпосилався нате,що посадовими особами Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40605232, далі Департамент) розроблено злочинну схему по присвоєнню бюджетних коштів в особливо великих розмірах із залученням посадових осіб ТОВ «Пентагон-ЮА» (ЄДРПОУ 42098640) та інших суб`єктів господарювання, під час здійснення поточного ремонту люків у м. Дніпро.

Так, аналізом оголених Департаментом публічних закупівель встановлено, що останнім протягом січня-лютого 2020 року двічі оголошено про проведення відкритих торгів із закупівлі послуг з «Поточного ремонту люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міських комунікацій» (UA-2020-01-17-003020-c; UA-2020-02-18-001167-a).

З метою реалізації попередньо розробленого плану із присвоєння бюджетних коштів, а також забезпечення перемоги учасника ТОВ «Петнагон-ЮА» у конкурсній процедурі, Департаментом у документації умисно встановлено ряд дискримінаційних умов, що в свою чергу призвело до унеможливлення забезпечення конкуренції та участі у зазначених процедурах інших суб`єктів господарювання.

На підставі цього, Департаментом зазначені дві процедури закупівлі, з урахуванням вимог п. 4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників.

У подальшому, на виконання попередньо розробленого плану, у березні 2020 року Департаментом проведено переговорну процедуру із закупівлі послуг з «Поточного ремонту люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міських комунікацій».

Під час застосування переговорної процедури, єдиним учасником якої був ТОВ «Пентагон-ЮА», департаментом 30.03.2020 з останнім укладено договір про надання послуг № 30/03-5 із ціною 79902101, 18 гривень.

Так в ході виконання доручення співробітниками УСБУ в Дніпропетровській області встановлено, що генеральний підрядник ТОВ «Пентагон-ЮА» (юридична адреса: м. Дніпро, пр. Пушкіна, буд. 75-А, та м. Дніпро, вул. Героїв Крут (Фурманова), буд. 17) закуповує люки за завищеними у 2,5 рази цінами у підприємств-«прокладок» ТОВ «Респект полімер» (ЄДРПОУ 39802188, юридична адреса: м. Дніпро, ж/м Тополя-1, буд. 15, корп. 5, кв. 28) та ТОВ «Прайм полімер» (ЄДРПОУ 40279368, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, буд. 2), у яких відсутні виробничі потужності та відсутні офіційно працевлаштовані працівники, що в свою чергу свідчить про ознаки фіктивності зазначеної організації, директором яких є ОСОБА_4 , які за податковою звітністю, є кінцевими виробниками вказаних металургійних виробів.

Крім того встановлено, що ТОВ «Пентагон-ЮА» здійснює придбання у вищевказаних підприємствах люки типу «Люк каналізаційний важкий (с 250)» та люк типу «ТМЩ 400» вартість яких завищена більше ніж в 2,5 рази (ринкова вартість яких становить 2900 грн. та 3400 грн. відповідно, а за документацією кожен люк вказаного типу коштує 7200 грн. та 7400 грн.)

Згідно з аналізу податкової звітності, що сировину для виробництва люків,вказані підприємства закуповують у ТОВ «ЛОТОС» (ЄДРПОУ 24241659, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Вітчизняна, буд. 24-Б) і ТОВ «Дніпропетровська Енерго-Механічна Компанія» (ЄДРПОУ 356100055, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, буд. 16).

Поряд з тим, встановлено, що дані операції між вищевказаними контрагентами носять безтоварний характер та відображені виключно «на папері».

Так в ході проведення негласних слідчих (розшукових) дій встановлено, що бухгалтерський облік TOB «Респект полімер» та TOB «Прайм полімер», здійснює ОСОБА_5 (зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ), робоче місце останнього знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

Фактичним керівником ТОВ «ЛОТОС» та ТОВ «Дніпропетровська Енерго-Механічна Компанія» є ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (у р. м. Дніпропетровськ, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 ), яка здійснює діяльність від імені зазначених підприємств.

В подальшому, після перерахування коштів ТОВ «Респект полімер» та ТОВ «Прайм полімер» на рахунки зазначених підконтрольних ОСОБА_6 ТОВ «ЛОТОС» та ТОВ «Дніпропетровська Енерго-Механічна Компанія» остання, за допомогою конвертаційного центру «обготівковує» грошові кошти та передає їх ОСОБА_5 .

Додатково з`ясовано, що реальним постачальником та виробником вказаних люків є ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , ур. м. Дніпро, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_4 ), який отримує готівкові кошти від ОСОБА_5 та за них безпосередньо закуповує чавунні заготовки у ТОВ НВП «Про-Світ» (ЄДРПОУ 41227771, юридична адреса: м. Дніпро, просп. Б. Хмельницького, буд. 153-К, фактичне місце розташування офісу: м. Дніпро, вул. Тітова, буд. 36, 4 поверх, к. 14 та 15).

Також, з`ясовано, що керівництво підрядної організації та ОСОБА_7 , за домовленістю з посадовими особами департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР, старі люки оглядових колодязів міських комунікацій, що демонтуються в процесі робіт, нелегально доставляються до ливарних виробничих потужностях ТОВ НВП «Про-Світ» за адресою: м. Дніпро, вул. Молодогвардійська, буд. 2, та переплавляються на чавунні заготовки люків типу «Т» С250 та ТМІІІ (Д400), що використовуються під час виконання умов зазначених тендерних закупівель.

В подальшому ОСОБА_7 доставляє чавунні заготовки люків на промислову базу, яка розташована за адресою: м. Дніпро, вул. 20-Річчя Перемоги, буд. 77, де оснащає їх шумоізоляційними комплектуючими та заповнює технологічні пустоти бетонною сумішшю .

Після всіх виробничих процесів, готова продукція постачається на промислову базу ТОВ «Пентагон-ЮА», що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд. 84.

Крім того в ході досудового розслідування було встановлено, що відповідно до кошторисної документацій, на експлуатацію будівельних машин і механізмів становить 11 млн. 503 тис грн., в то же час вартість техніки що використовується становить 2, 7 млн. грн., що більше ніж у 4 рази перевищує вартість будівельних автомобілів та механізмів. Також встановлено, що для здійснення вказаних робіт ТОВ «Пентагон-ЮА» використовується автомобіль марки «МАН» на базі (TGM 18.90) д.н.з. НОМЕР_1 , який орендує за завищеними цінами у колишнього директора вищевказаного підприємства ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , який є кінцевим бенефіціаром ТОВ «Пентагон-ЮА».

Зазначає, що на теперішній час, в органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні обшуку за адресою: м. Дніпро, вул. Молодогвардійська, будинок 2, корпус арматурного цеху літ. Л-1, який згідно з даними з інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомо майна на праві власності ПАТ «Дніпропетровський завод мостових залізобетонних конструкцій» та фактично використовується ТОВ НВП «Про-Світ» у якості ливарні, з метою виявлення та фіксації обставин вчинення кримінального правопорушення, встановлення кола причетних до його вчинення осіб, а також відшукання та вилучення речей і документів щодо фінансово-господарської діяльності, статутних документів (статутів, протоколів загальних зборів, виписок, витягів, довіреностей, реєстраційних карток, заяв про внесення змін до реєстраційних документів та інших статутних документів), документів, в яких відображено відомості стосовно ведення господарської діяльності юридичними та фізичними особами (у тому числі документів з обліку кадрів, відомостей, товарно-транспортних, видаткових, чи податкових накладних, банківської документації, тендерної документації, актів виконаних робіт, актів наданих послуг, договорів із додатками та специфікаціями, тощо) та інших документів, що стосується здійснення поточного ремонту люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міських комунікацій м. Дніпра, магнітних та електронних засобів зберігання та передачі інформації, банківських карток, чорнових записів, печаток, штампів, незаповнених бланків з відбитками печаток, комп`ютерної техніки, мобільних телефонів, сім-карток мобільних операторів, карток пам`яті, флеш-накопичувачів, грошових коштів чи інших цінностей здобутих злочинним шляхом, та інших предметів і документів, які мають значення для досудового розслідування та можуть бути доказами зазначеної протиправної діяльності під час судового розгляду.

Зазначає, що проведення обшуку необхідно з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення предметів кримінального правопорушення, документів та речей, що вказують на його вчинення, обумовлено задачами та цілями досудового розслідування, адже без проведення даної слідчої (розшукової) дії, неможливо буде об`єктивно довести у подальшому вину осіб, причетних до скоєння кримінального правопорушення, призначити та провести необхідні експертизи.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив суд його задовольнити.

Слідчий суддя, вислухавши думку прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження, приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з урахуванням наступного.

Судом встановлено, що в провадженні СВ Металургійного ВП Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження № 12020040630000743 від 24.03.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до Конституції України кожному гарантується недоторканність житла. Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

Відповідно до ст. 8 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року (Конвенція) кожен має право на повагу до свого приватного і сімейного життя, до свого житла і кореспонденції. Органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права, за винятком випадків, коли втручання здійснюється згідно із законом і є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.

Так, за змістом ст. ст. 234 - 236 КПК проведення обшуку в рамках кримінального провадження здійснюється на підставі ухвали слідчого судді. Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи виконується слідчим або прокурором. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в обшуку мають право запросити спеціалістів, однак це не звільняє їх від обов`язку особистого виконання обшуку.

Відповідно до ч. 2 ст. 235 КПК України, ухвала про дозвіл на обшук повинна містити відомості про речі, документи або осіб, для виявлення яких проводиться обшук. Так, ЄСПЛ у своєму рішенні від 7 липня 2007 року у справі «Смирнов проти Росії» вказав, що невизначене формулювання обсягу обшуку дало органу влади на власний розсуд вирішувати, які матеріали підлягають вилученню, що призвело до вилучення, крім документів, які стосуються справи, деяких особистих речей. ЄСПЛ зазначив, що відсутність вказівки на конкретну мету обшуку є порушенням ст. 6 Конвенції.

Крім того, метою проведення вказаного обшуку є встановлення обставин кримінального правопорушення, що підтверджують злочину діяльність причетних до правопорушення осіб та причетність інших осіб, дії яких направленні на вчинення вказаного злочину.

Пунктом 45 рішення Європейського суду з прав людини «Бук проти Німеччини» від 28.04.2005 року, (Buck v. Germany), заява № 41604/98, ECHR 2005-IV) встановлено, що держави можуть за необхідності вдаватися до проведення обшуку з метою отримання доказів на підтвердження факту вчинення певних правопорушень. При цьому, суду необхідно оцінювати, чи підстави, наведені на обґрунтування проведення обшуку житла та виїмки з нього, є належними та достатніми і чи принцип пропорційності дотриманий (див.: зазначене рішення у справі «Функе проти Франції», пункти 55-57; рішення від 25 лютого 1993 р. «Крем`є проти Франції», № 11471/85, пункти 38-40 тощо).

Отже, клопотання прокурора є таким, що підлягає задоволенню, оскільки дані, викладені у матеріалах кримінального провадження дають підстави для висновку, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення цього кримінального провадження, відшукання знаряддя кримінального провадження, необхідно провести зазначену слідчу дію.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 107, 234 - 236, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора групи прокурорів у кримінальному провадженні прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 в рамках кримінального провадження №12020040630000743 від 24.03.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про проведення обшуку задовольнити.

Надати дозвіл на проведення обшуку приміщення, розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Молодогвардійська, будинок 2, корпус арматурного цеху літ. Л-1, яке на праві власності належить, ПАТ «Дніпропетровський завод мостових залізобетонних конструкцій», та фактично використовується ТОВ НВП «Про-Світ» у якості ливарні з метою виявлення та фіксації обставин вчинення кримінального правопорушення, встановлення кола причетних до його вчинення осіб, а також відшукання та вилучення документів, що стосуються виконання робіт за договором № 30/03-5 від 30.03.2020, укладеного між ТОВ «Пентагон-ЮА» (ЄДРПОУ 42098640) та Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 40605232), іншої документації, що стосується виконання робіт за вказаним договором,документів щодо фінансово-господарської діяльності, статутних документів (статутів, протоколів загальних зборів, виписок, витягів, довіреностей, реєстраційних карток, заяв про внесення змін до реєстраційних документів та інших статутних документів), документів, в яких відображено відомості стосовно ведення господарської діяльності юридичними та фізичними особами (у тому числі документів з обліку кадрів, відомостей, товарно-транспортних, видаткових, чи податкових накладних, банківської документації, тендерної документації, актів виконаних робіт, актів наданих послуг, договорів із додатками та специфікаціями, тощо) та інших документів, що стосується здійснення поточного ремонту люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міських комунікацій м. Дніпра, магнітних та електронних засобів зберігання та передачі інформації, банківських карток, чорнових записів, печаток, штампів, незаповнених бланків з відбитками печаток, комп`ютерної техніки, мобільних телефонів, сім-карток мобільних операторів, карток пам`яті, флеш-накопичувачів, грошових коштів чи інших цінностей здобутих злочинним шляхом, та інших предметів і документів, які мають значення для досудового розслідування та можуть бути доказами зазначеної протиправної діяльності під час судового розгляду..

Право проведення обшуку надати слідчим групи слідчих у даному кримінальному провадженні, прокурорам першого відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національної поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю та транснаціональною злочинністю Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_15 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_16 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_17 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_18 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 4 ОСОБА_19 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 4 ОСОБА_20 , прокурору Дніпропетровської місцевої прокуратури № 4 ОСОБА_21 , прокурору Криворізької місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_22 , прокурору Криворізької місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_23 , прокурору Криворізької місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_24 , прокурору Криворізької місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_25 , прокурору Синельниківської місцевої прокуратури ОСОБА_26 , прокурору Дніпродзержинської місцевої прокуратури ОСОБА_27 , прокурору Дніпродзержинської місцевої прокуратури ОСОБА_28 ..

Строк дії ухвали складає 30 (тридцять) днів з дня її постановлення.

Ухвала окремому оскарженню не підлягає і заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.12.2020
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу93508718
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку

Судовий реєстр по справі —210/6793/20

Ухвала від 22.12.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 17.09.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 02.04.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 02.04.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 01.03.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Кононенко О. М.

Ухвала від 09.02.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Літвіненко Н. А.

Ухвала від 03.02.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 02.02.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

Ухвала від 19.01.2021

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Чайкіна О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні