П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 березня 2021 р. Категорія 108010000м.ОдесаСправа № 420/3609/20 Головуючий в 1 інстанції: Бжассо Н.В.
час і місце ухвалення: 17:45, м. Одеса
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді: Семенюка Г.В.
суддів: Домусчі С.Д. , Шляхтицького О.І.
при секретаріВишневській А.В.
за участю сторін: Пред-к апелянтаЯрко В.С. (довіреність)
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні П`ятого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2020 року по справі за позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до товариства з обмеженою відповідальністю РАДІО МАЯК про анулювання ліцензії на мовлення, -
встановиВ:
Позивач, звернувся до суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю РАДІО МАЯК про анулювання ліцензії на мовлення, мотивуючи його тим, що за результатами проведення Національною радою позапланової виїзної перевірки радіомовлення яка відбулась за фактичною адресою відповідача - вул. Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, складено акт № 231 від 05.11.2019 року. Згідно даного акту та моніторингу мовлення за 29.08.2019 року Національною радою зафіксовано відсутність ефірного радіомовлення, передбаченого ліцензією НР № 00084-м від 07.02.2016 року, за програмною концепцією 24 год./добу, позиві Радіо Академія , що складає ознаку порушення Відповідачем вимог частини 7 ст. 27, пункту а) б) частини 1 ст. 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення .
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2020 року відмовлено у задоволенні позову Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до товариства з обмеженою відповідальністю РАДІО МАЯК про анулювання ліцензії на мовлення.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення подала апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення суду та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт посилається на неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права. Зазначає, що відмовляючи в задоволені позову, суд першої інстанції не врахував, що твердження про недотримання Національною радою порядку застосування санкцій є помилковими, оскільки статтею 72 Закону України Про телебачення і радіомовлення визначено види санкцій за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення, порядок та підстави їх застосування. Водночас законодавчо не визначено обов`язкової черговості застосування таких санкцій.
Відповідно до ч.2 ст. 130 КАС України відповідача - ТОВ Радіо Маяк сповіщено шляхом розміщення на офіційному сайті П`ятого апеляційного адміністративного суду, веб-порталі Судової влади України повідомлення про виклик в судове засідання на 02 березня 2021 року о 10:00, однак до суду представник відповідача не з`явився, клопотання про відкладення не надавав.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що скарга підлягає задоволенню, з огляду на наступне:
Судом першої інстанції встановлено, що 07.02.2016 року Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення видала ТОВ РАДІО МАЯК ліцензію на мовлення серії НР № 00084-м, вид мовлення: ефірне (радіомовлення); вихідні дані: позивні Радіо Академія , територія розповсюдження мовлення: місцеве; обсяги мовлення: 24 години на добу. Строк дії ліцензії з 07.02.2016 року до 07.02.2023 року.
Додатком 4 до ліцензії на мовлення № 00084-м від 07.02.2016 передбачено: загальний обсяг мовлення - 24 годину на добу; частка програм власного виробництва 18 годин на добу, 75 %; мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (у тому числі власного виробництва) 21 година на добу 87,5 % ; максимальна частка аудіовізуального продукції іноземного виробництва З години на добу, 12,5 % ; формат розважально-музичний.
Додатком 5 до ліцензії на мовлення № 00084-м від 07.02.2016 передбачено: забезпечення високої технічної якості мовлення високоякісне сертифіковане обладнання та збудована інфраструктура радіомовного виробництва з дотриманням прийнятих стандартів у сфері радіомовлення; оператор телекомунікацій ДП Одеський ОРТПЦ ; адресу студії Фонтанська дорога, 33, м. Одеса.
Згідно з актом від 30.01.2019 року моніторингу програм і передач ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса ліцензія від 07.02.2016 року НР № 00084-м, з 00:00 годин до 24:00 години мовлення не здійснюється.
Розглянувши результати моніторингу мовлення ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, за 30.01.2019, керуючись частиною першою статті 70 Закону України Про телебачення і радіомовлення , статтею 13 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення , абзацом третім пункту 3 розділу III Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, затвердженої рішенням Національної ради від 08.02.2012 року № 115, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2012 року за № 313/20626, Національна рада прийняла рішення № 289 від 06.03.2019 про призначення позапланової виїзної перевірки діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАДІО МАЯК , м. Одеса (НР № 00084-м від 07.02.2016) з метою перевірки дотримання вимог ч. 7 ст. 27, п. а ч. 1 ст. 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення .
На виконання вказаного рішення Національна рада видано наказ № 5а/122 від 14.03.2019 та посвідчення № 105 від 14.03.2019 на проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса.
Згідно з актом від 25.03.2019 року моніторингу програм і передач ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса ліцензія від 07.02.2016 року НР № 00084-м, з 00:00 годин до 24:00 години мовлення не здійснюється.
25.03.2019 року посадовою особою Національної ради складено акт № 93 позапланової перевірки ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, згідно з яким перевіркою встановлено відсутність мовлення на частості 0,765 КГц у с. Петрівка Лиманський (Комінтернівський) район Одеської області, що складає ознаки порушення вимог частини 7 ст. 27, пункту а частини 1 ст. 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення . Під час перевірки, ТОВ РАДІО МАЯК надано лист,в якому відповідач повідомив позивача про вихід зі строю передавача СРВ-50, що призвело до втрати радіо сигналу. У вказаному листі відповідач просив Національну раду не анулювати ліцензію та зобов`язався з 01.06.2019 року відновити мовлення.
18.07.2019 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення прийняла рішення № 923, яким визнала порушення ТОВ РАДІО МАЯК вимог ч. 7 ст. 27, п. а ч. 1 ст. 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення , оголосила попередження ТОВ РАДІО МАЯК та надала двохтижневий термін з дня прийняття рішення для приведення своєї діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства.
Також, 23.07.2019 року на підставі рішення № 923 від 18.07.2019 року, Національна рада прийняла розпорядження, згідно з яким вимагала від ТОВ РАДІО МАЯК протягом двох тижнів з дня прийняття цього рішення привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства.
23.07.2019 року копія рішення від 18.07.2019 року № 923 та розпорядження від 23.07.2019 року направлені на адресу відповідача: вул. Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, 65009, яка є юридичною адресою підприємства. Знаходження підприємства відповідача за вказаною адресою підтверджується змістом листа від 26.03.2019 року вих. № 13/77, в якому відповідач самостійно зазначає адресу свого місцезнаходження: вул. Фонтанська дорога, 33, м. Одеса, 65009. Проте, копія рішення від 18.07.2019 року № 923 та розпорядження від 23.07.2019 року відповідачу вручені не були та повернуті відправнику з відміткою ПАТ Укрпошта : адресат вибув .
Крім того, 22.07.2019 року рішення № 923 від 18.07.2019 року було оприлюднене на сайті Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, що підтверджується даними сайту.nrada.gov.ua.
09.10.2019 року, на підставі результатів моніторингу мовлення за 29.08.2019 року, Національна рада з питань телебачення та радіомовлення прийняла рішення № 1467 про призначення позапланової виїзної перевірки діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАДІО МАЯК , м. Одеса (НР № 00084-м від 07.02.2016), з метою перевірки дотримання вимог Закону України Про телебачення і радіомовлення, а також виконання пункту 3 рішення Національної ради від 18.07.2019 № 923, розпорядження про усунення порушень законодавства від 23.07.2019 № 17/1363.
Вказане рішення 10.10.2019 року було оприлюднене на сайті Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, що підтверджується даними сайту www.nrada.gov.ua.
На виконання вказаного рішення Національна рада видано наказ № 5а/282 від 17.10.2019 року та посвідчення № 241 від 17.10.2019 року на проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса.
Відповідачу було направлено повідомлення про проведення перевірки.
05.11.2019 року посадовою особою Національної ради складено акт № 231 позапланової перевірки ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, згідно з яким перевіркою встановлено відсутність мовлення передбаченого ліцензією НР № 00084-м від 07.02.2016, за програмною концепцією 24 год./добу, позивні Радіо Академія , що складає ознаку порушення Відповідачем вимог частини 7 ст. 27, п. а,б частини 1 ст. 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення . Також, зафіксовано неусунення ліцензіатом порушень законодавства, невиконання пункту 3 рішення Національної ради від 18.07.2019 № 923 та розпорядження про усунення порушень законодавства (вих. 17/1363 від 23.07.2019)
Під час перевірки, ТОВ РАДІО МАЯК надано лист, згідно з яким: передавач 1975 року вироблення належить Одеській ОРТПЦ, але ТОВ РАДІО МАЯК своїми коштами здійснило у 2016 році, після отримання ліцензії, технічне переоснащення та реорганізацію передавального обладнання. Товариство мало великі плани щодо радіомовлення в Одеському регіоні, але помилка в розрахунку економічної привабливості проекту не дає можливості закінчити технічне переоснащення та почати мовлення.
Додатково, у листі від 06.11.2019 року ТОВ РАДІО МАЯК повідомило, що не змінювало фактичне місце розташування та знаходиться за адресою вказаною у Ліцензії , а саме: м. Одеса, вуд. Фонтанська дорога, 33.
14.02.2020 року Національна рада направила запрошення (вих. № 17/242 від 14.02.2020) на адресу ТОВ РАДІО МАЯК з пропозицією взяти участь у засіданні Національної ради 27 лютого 2020 об 11 год. 00 хвл., на якому буде розглянуто питання про результати позапланової виїзної перевірки Ліцензіата, яка відбулась 05 листопада 2019. Вказаний лист був повернутий відправнику.
Повторно, 12.03.2020 року, Національною радою направлено запрошення (вих. № 17/402 від 12.03.2020) на адресу ТОВ РАДІО МАЯК з пропозицією взяти участь у засіданні Національної ради 19 березня 2020 року об 11 год. 00 хв., на якому буде розглянуто питання про результати позапланової виїзної перевірки Ліцензіата, яка відбулась 05 листопада 2019 року.
19 березня 2020 року на адресу Національної ради надійшов лист вх. № 24/174 від ТОВ РАДІО МАЯК датований 18.03.2020 року з проханням розглядати питання щодо результатів проведення позапланової виїзної перевірки без присутності ліцензіата.
19.03.2020 року Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення прийняла рішення № 469, яким визнала факт невиконання ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, НР № 00084-м від 07.02.20196 року, розпорядження від 23.07.2019 року № 17/1363, виданого на підставі рішення Національної ради від 18.07.2019 року № 923, щодо усунення порушень ч. 7 ст. 27, п. а ч. 1 ст. 59 ЗУ Про телебачення і радіомовлення . Пунктом 2 вказаного рішення передбачено звернутися до суду про анулювання ліцензії ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, НР № 00084-м від 07.02.2016 року.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закон України Про телебачення і радіомовлення від 21.12.1993 року № 3759-ХІІ (надалі Закону № 3759) відповідно до Конституції України та Закону України "Про інформацію" регулює відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України, визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних.
Закон України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення від 23.09.1997 року № 538/97-ВР (надалі - Закону № 538) визначає правові засади діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення як конституційного, постійно діючого, колегіального, наглядового та регулюючого державного органу в галузі телерадіомовлення.
Статтею 1 Закону № 538 визначено, що Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.
Стаття 2 Закону № 538 встановлює що Національна рада у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про телебачення і радіомовлення", цим Законом, іншими законами України.
Стаття 13 Закону № 538 визначає наглядові повноваження Національної ради, а стаття 14 цього ж Закону визначає регуляторні повноваження Національної ради.
Статтею 18 Закону № 538 передбачені засади ліцензування телерадіомовлення, зокрема ліцензування телерадіомовлення здійснює Національна рада. Ліцензія Національної ради на телерадіомовлення є єдиним і достатнім документом дозвільного характеру, що надає право ліцензіату вести телерадіомовлення. Порядок ліцензування телерадіомовлення визначається Законом України "Про телебачення і радіомовлення".
Відповідно до ст.21 Закону № 538 Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення".
Підстави та порядок анулювання ліцензії на мовлення визначені у ст. 37 Закону № 3759.
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 3759 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), анулювання ліцензії на мовлення здійснюється Національною радою у випадках, передбачених цим Законом.
Частинами 2, 3 статті 37 Закону № 3759 Національна рада анулює ліцензію на мовлення на підставі: а) клопотання ліцензіата про анулювання ліцензії; б) рішення про скасування державної реєстрації ліцензіата; в) несплати ліцензіатом ліцензійного збору у строки, встановлені відповідно до вимог цього Закону; г) відсутності передбаченого ліцензією мовлення протягом року від дня видачі ліцензії; ґ) рішення суду про втрату чинності ліцензії на мовлення.
Національна рада приймає вмотивоване рішення про анулювання ліцензії на мовлення протягом 15 робочих днів з дати надходження документів щодо наявності зазначених підстав для анулювання. Рішення Національної ради про анулювання ліцензії може бути оскаржено у судовому порядку.
Тобто, приписи ч.ч. 2,3 ст. 37 Закону № 3759 визначають випадки, за яких Національна рада уповноважена самостійно анулювати ліцензію на мовлення.
Пунктом в ч. 5 ст. 37 Закону № 3759 визначено, що Національна рада може звертатися до суду про анулювання ліцензії на мовлення на підставі: факту невиконання розпоряджень про усунення порушень законодавства та ліцензійних вимог.
При цьому, згідно з ч. ч. 1, 2, 5 ст. 72 Закону № 3759, санкції за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення застосовуються за рішенням суду або, у встановлених цим Законом випадках, за рішенням Національної ради.
Національна рада застосовує санкції до телерадіоорганізацій у разі порушення ними вимог цього Закону та/або умов ліцензії.
Національна рада приймає рішення про застосування санкцій на підставі наданих документальних свідчень, актів перевірки чи подання визначених цим Законом органів державної влади.
Приписами частини 6 статті 72 Закону № 3759 визначено, що Національна рада може застосовувати до телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги такі санкції: оголошення попередження; стягнення штрафу; анулювання ліцензії на підставі рішення суду за позовом Національної ради.
Згідно з ч. ч. 7, 9, 12 статті 72 Закону № 3759, рішення про оголошення попередження приймається у разі першого порушення законодавства чи умов ліцензії телерадіоорганізацією або першого порушення законодавства провайдером програмної послуги.
Рішення про стягнення штрафу приймається Національною радою, якщо після оголошення попередження ліцензіат не усунув порушення в установлені Національною радою строки, у разі вчинення таких порушень:
телерадіоорганізаціями - 10 відсотків розміру ліцензійного збору за: трансляцію програм та передач, у яких телеглядачам та/або радіослухачам надаються послуги з ворожіння та гадання, а також платні послуги у сфері народної та/або нетрадиційної медицини; трансляцію програм та передач або їх відеосюжетів, що можуть завдати шкоди фізичному, психічному чи моральному розвитку дітей та підлітків, якщо програма, передача або відеосюжет демонструвалися з порушенням часу демонстрування або не мали візуальних позначок з індексом кіновідеопродукції залежно від аудиторії, на яку вони розраховані, у порядку, передбаченому цим Законом; трансляцію телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора та їхніх окремих дій, що виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України. Для цілей застосування цієї норми використовуються визначення та критерії, встановлені Законом України "Про кінематографію"; трансляцію аудіовізуальних творів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних, одним з учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв, та оприлюдненого на офіційному веб-сайті цього органу; розповсюдження і рекламу порнографічних матеріалів та предметів; пропаганду наркотичних засобів, психотропних речовин з будь-якою метою їх застосування; 5 відсотків розміру ліцензійного збору за порушення умов ліцензії, визначених ліцензією на мовлення та додатками до неї, та/або ліцензійних умов (крім вимог до організаційно-технічних, фінансових та інвестиційних зобов`язань ліцензіата) у частині програмної концепції; провайдерами програмної послуги - 10 відсотків розміру ліцензійного збору за незабезпечення абонентам можливості перегляду програм універсальної програмної послуги; 5 відсотків розміру ліцензійного збору за порушення умов ліцензії, визначених ліцензією та додатками до неї, та/або ліцензійних умов.
Рішення про стягнення штрафу може бути оскаржене в судовому порядку.
Відповідно до ч. 13 ст. 72 Закону № 3759, якщо порушення не були усунені після застосування санкції у вигляді стягнення штрафу, Національна рада звертається до суду з позовом про анулювання ліцензії на мовлення телерадіоорганізації або анулювання ліцензії провайдера програмної послуги.
Телерадіоорганізація чи провайдер програмної послуги вважаються такими, що не притягалися до відповідальності у вигляді стягнення штрафу, якщо протягом одного року з дня прийняття рішення про стягнення штрафу вони повторно не вчиняли порушення, передбаченого таким самим положенням цього Закону.
Відмовляючи в задоволені позову суд першої інстанції зазначив, що позивач звернувся до суду із позовом про анулювання ліцензії на мовлення серії НР № 00084-м від 07.02.2016 року, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю РАДІО МАЯК , м. Одеса, без дотримання послідовності застосування санкцій відповідно до ст. 72 Закону України Про телебачення і радіомовлення (після застосування санкції у вигляді попередження санкція у вигляді штрафу не застосовувалася), тоді як зазначеною нормою Закону чітко визначено, що така санкція, як анулювання ліцензії, застосовується лише після застосування санкції у вигляді стягнення штрафу.
Колегія суддів не погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.
Як зазначалось вище, листом від 06 листопада 2019 року Ліцензіатом було подано пояснювальний лист. Даним листом Відповідач повідомив, що передавач 1975 року вироблення належить Одеській ОРТПЦ, але ТОВ Радіо Маяк своїми коштами здійснило у 2016 році, після отримання ліцензії, технічне переоснащення та реорганізацію передавального обладнання. Товариство мало великі плани щодо радіомовлення в Одеському регіоні, але помилка в розрахунку економічної привабливості проекту не дає можливості закінчити технічне переоснащення та почати мовлення.
Таким чином, Ліцензіат визнав порушення законодавства у сфері телерадіомовлення.
Згідно з пунктом в) частини п`ятої статті 37 Закону України Про телебачення і радіомовлення Національна рада може звертатися до суду про анулювання ліцензії на мовлення на підставі факту невиконання розпоряджень про усунення порушень законодавства та ліцензійних вимог.
Отже, розглянувши АКТ № 231 від 05.11.2019 позапланової виїзної перевірки ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, керуючись частиною сьомою статті 27, пунктом в) частини п`ятої статті 37, пунктом а) частини першої статті 59, частиною першою статті 70, частинами першою та другою статті 73, частиною першою статті 74, частиною першою статті 75 Закону України Про телебачення і радіомовлення , статтею 13 та частиною другою статті 24 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення , Національна рада рішенням № 469 від 19.03.2020 вирішила визнати факт невиконання ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, HP № 00084-м від 07.02.2016, розпорядження від 23.07.2019 № 17/1363, виданого на підставі рішення Національної ради № 923 від 18.07.2019, щодо усунення порушень частини сьомої статті 27 та пункту а) частини першої статті 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення та звернення до суду про анулювання ліцензії ТОВ РАДІО МАЯК , м. Одеса, HP № 00084-м від 07.02.2016.
Верховний Суд, аналізуючи положення статті 37 Закону України Про телебачення і радіомовлення у постанові від 20 листопада 2019 року (справа №812/362/16), дійшов висновку, що Нацрада при здійсненні своїх владних управлінських функцій уповноважена самостійно приймати рішення про анулювання ліцензії на мовлення, з підстав, визначених частиною другою статті 37 цього Закону, а також звертатися до суду з позовом у разі наявності обставин (фактів), наведених у частині п`ятій статті 37 Закону України Про телебачення і радіомовлення . Зверненню Нацради до суду з позовом повинно передувати прийняття нею відповідного рішення, як про це зазначено в частині другій статті 24 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення .
Отже, відсутні підстави стверджувати, що в розглядуваному випадку Нацрада повинна була встановити факти систематичного порушення відповідачем законодавства та застосувати до нього послідовно попередження та штрафу.
Аналогічну правову позицію викладено в Постановах Верховного Суду від 31 березня 2020 року по справі № 815/6160/17 та від 24 вересня 2020 року по справі № 826/13524/17.
Посилання суду першої інстанції на Постанову Верховного Суду від 4 липня 2019 року у справі №826/25903/15 є помилковими, оскільки правовідносини у зазначеній справі та у справі, що розглядається, не є подібними. Так, у вказаній справі оспорювалось рішення Нацради про накладення санкцій на телерадіоорганізації чи провайдерів програмної послуги відповідно до статті 72 Закону України Про телебачення і радіомовлення , де позивачами є останні. Водночас у розглядуваному спорі йдеться про звернення до суду з позовом Нацради до ліцензіата з однієї із самостійних підстав, передбачених статтею 37 зазначеного Закону.
Отже, рішення Національної ради № 469 від 19.03.2020 Про результати позапланової виїзної перевірки ТОВ Радіо Маяк , м. Одеса (HP № 00084-м від 07.02.2016, ефірне мовлення, позивні: Радіо Академія ) є законним та обґрунтованим, прийнятим на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Законами України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення та Про телебачення і радіомовлення .
Таким чином, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що позовні вимоги Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до товариства з обмеженою відповідальністю РАДІО МАЯК про анулювання ліцензії на мовлення належним чином обґрунтовані, підтверджені наявними матеріалами справи та підлягають задоволенню.
Враховуючи вище викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення було неправильно застосовано норми матеріального права, а відтак, відповідно до ст.ст. 315, ст. 317 КАС України, - оскаржуване Рішення підлягає скасуванню з ухваленням нового рішення у справі.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, - задовольнити.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2020 року по справі № 420/3609/20, - скасувати.
Прийняти нову постанову, якою позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, - задовольнити повністю.
Анулювати ліцензію на мовлення серії HP № 00084-м від 07.02.2016 видану товариству з обмеженою відповідальністю РАДІО МАЯК , м. Одеса.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Повний текст Постанови складено - 03 березня 2021 року.
суддя-доповідач Семенюк Г.В. судді Домусчі С.Д. Шляхтицький О.І.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.03.2021 |
Оприлюднено | 05.03.2021 |
Номер документу | 95276526 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Семенюк Г.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні