Ухвала
від 07.06.2021 по справі 165/1683/19
НОВОВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 165/1683/19

Провадження 1-кс/165/678/21

НОВОВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 червня 2021 року м. Нововолинськ

Слідчий суддя Нововолинського міського суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Нововолинську клопотання старшого слідчого СВ ВП №1 (м.Нововолинськ) Володимир - Волинського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Нововолинського відділу Володимир-Волинської місцевої прокуратури Волинської області ОСОБА_4 , про встановлення строку для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за №12019030050000334від 25.03.2019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України,

встановив:

До суду надійшло клопотання старшого слідчого СВ ВП №1 (м.Нововолинськ) Володимир - Волинського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Нововолинського відділу Володимир-Волинської місцевої прокуратури Волинської області ОСОБА_4 , про встановлення строку для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за №12019030050000334 від 25.03.2019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України.

В обґрунтування посилається на те, що ОСОБА_5 наказом ПП «Нова Аркада» (код ЄРДПОУ -31216779) №23/к від 29.12.2018 року призначений на посаду директора вказаного підприємства з 01.01.2019 по 31.12.2019.

На підставі рішення засновника ПП «Нова Аркада» ОСОБА_6 №2 від 29.12.2018 із ОСОБА_5 укладено контракт та продовжено його повноваження, як директора підприємства з 01.01.2019 до 31.12.2019 за його згодою.

Згідно п.1 «Загальні положення» Контракту з керівником підприємства від 29.12.2018 цей контракт є строковим трудовим договором. На підставі контракту засновник доручає Директору здійснювати загальне управління підприємством на правах господарського ведення при виконання Законів України та Статуту підприємства. Директор самостійно вирішує всі питання діяльності підприємства, що входять до його компетенції в силу Закону, Статуту підприємства та даного Контракту.

Відповідно до п.3, п.4 «Обов`язки сторін» Контракту з керівником підприємства від 29.12.2018 директор має право: діяти без доручення від імені підприємства і представляти його інтереси в усіх вітчизняних і іноземних установах, включаючи судові, організаціях та підприємствах; розпоряджатися майном і грошовими засобами підприємства для досягнення цілей, передбачених призначенням підприємства; наймати та звільняти працівників підприємства у відповідності з законодавством про працю, застосовувати до них передбачені законом заходи дисциплінарного стягнення; видавати накази і давати вказівки, обов`язкові для всіх працівників підприємства; підписувати в якості першого розпорядника кредитів всі фінансові документи, відкривати в банку розрахункові та інші рахунки, укладати від імені підприємства угоди, видавати доручення; затверджувати посадові і нормативно-технічні інструкції, інструкції з питань техніки безпеки, протипожежної безпеки; визначати склад та межу відомостей, що становлять комерційну та іншу таємницю підприємства, визначати порядок її захисту; виконувати інші обов`язки, обумовлені законодавством і Статутом підприємства. Директор зобов`язаний: здійснювати загальне управління всією діяльністю підприємства; координувати роботу підрозділів підприємства з виконання планів будівництва, ремонтно-будівельних робіт, сприяти ефективній співпраці з суміжниками, своєчасному виконанню договорів укладених підприємством; забезпечити рентабельність підприємства; вживати необхідних заходів по зниженню собівартості продукції у порівнянні із собівартістю на підприємствах конкурентів, запроваджувати саме ефективне обладнання та технології; звітуватися перед Наймачем у встановлені терміни про результати діяльності підприємства; забезпечувати своєчасне виконання всіх обов`язків перед державою, встановлених законодавством України.

У відповідності до п.5.2 Розділу «Управління» Статуту ПП «Нова Аркада» (нова редакція), затвердженого засновником ОСОБА_6 15.05.2016, Підприємство очолює директор. До його компетенції належить: самостійне вирішення питань діяльності підприємства, за виключенням віднесених цим Статутом до компетенції засновника Підприємства; без довіреності діє від імені підприємства, представляє його інтереси на всіх вітчизняних і іноземних підприємствах, фірмах, організаціях; заключає договори, контракти, у тому числі трудові; видає довіреності; відкриває в закладах вітчизняних і іноземних банків розрахункові та інші рахунки; має право розпоряджатись грошовими засобами; затверджує по домовленості з засновником шатний розклад; видає вказівки, обов`язкові для всіх працівників Підприємства; призначає, приймає і звільняє від займаної посади найманих працівників Підприємства.

Таким чином, відповідно до ч.3 ст.18 КК України, ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді директора ПП «Нова Аркада» будучи службовою особою, яка тимчасово обіймає на підприємстві посаду, пов`язану з організаційно - розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, якими він наділений повноважним органом підприємства, на підставі договору будівельного підряду №01/19/437, укладеного 31.07.2019 між Іваничівською селищною радою в особі селищного голови ОСОБА_7 та приватного підприємства «Нова Аркада» в особі директора ОСОБА_5 , за кодом ДК 021:2015:45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-01-002974-b, пунктом 1.1 якого передбачено, що Замовник доручає, а Підрядник зобов`язується в строк та на умовах, визначених цим Договором, виконати роботи з капітального ремонту покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія» вул. Грушевського, 28 в смт. Іваничі Волинської області, визначені у проектно-кошторисній документації, а Замовник зобов`язується надати Підрядникові фронт робіт в строк з моменту підписання цього Договору, передати Підрядникові затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти виконані Роботи та оплатити їх.

Новосад ОСОБА_8 , працюючи на вищевказаній посаді директора ПП «Нова Аркада», будучи службовою особою, наділеною організаційно - розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, усвідомлюючи в силу виконання свої службових обов`язків, що Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, які згідно методики «Встановлення фактичних обсягів та вартості виконаних робіт» - фіксують фактичне виконання будівельно - монтажних робіт на об`єкті будівництва і ремонтних робіт, складаються і підписуються представниками сторін підрядного договору (замовника і підрядника) або приймальної комісії та Довідки про вартість виконаних робіт і витрати форми КБ-3, які є підставою для оформлення результатів здачі робіт, тобто посвідчують факти і події, що мають юридичне значення, породжують певні права і обов`язки та мають необхідні реквізити (печатки, номер, дату, підписи), а тому є офіційними документами та відносяться до первинних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності, керуючись корисливим мотивом та з метою подальшого заволодіння бюджетними коштами 27.08.2019 року, у невстановлений під час досудового розслідування час, перебуваючи в адміністративному приміщенні ПП «Нова Аркада», розташованому за адресою: вул. Козацька, 37, м.Нововолинськ, діючи умисно в інтересах очолюваного ним підприємства, достовірно знаючи, що ряд будівельних робіт по об`єкту: капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія» вул. Грушевського, 28 в смт. Іваничі Волинської області, не виконані та не відповідають проекту та проектно-кошторисній документації, склав ряд офіційних документів, у які вніс завідомо для нього неправдиві відомості щодо обсягу та вартості фактично виконаних підприємством робіт, а саме: Акт №1 (б/н) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2019 року форми КБ-2в та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2019 року, форми КБ-3, який посвідчив своїм підписом, затвердив печаткоюприватного підприємства«Нова Аркада» у графах «М.П. Генпідрядник (підрядник) і таким чином видав офіційні документи, по окремих позиціях яких, вніс недостовірні відомості про будівельні роботи, які згідно висновку експерта судової будівельно-технічної експертизи №8 від 27.01.2021, не відповідають обсягам та вартості визначених проектно-кошторисною та звітною документацією та фактично не виконані, а саме: шифр і номер позиції С121-229-И4 «Лист металевий з покриттям ПВХ» товщиною 0,6 мм., площею 15,10025 м. кв. на суму 10791 грн. у той час, як дані роботи були виконані з матеріалів, які не визначені проектно - кошторисною документацією та умовами договору будівельного підряду №08/в від 18.07.2019 і згідно протоколу обстеження №85 від 28 грудня 2020 виконаного «Науково-дослідною будівельною лабораторією Луцького національного університету» товщина листа металевого з ПВХ покриттям становить 0,424 мм.

В подальшому, вказані документи, які попередньо були підписані представником Замовника, котрий не знав, що в них містяться завідомо неправдиві відомості про використання матеріалів, які не відповідають проекту та проектно-кошторисній документації, ОСОБА_5 надав у бухгалтерію Іваничівської селищної ради, що стало підставою для подальшого надлишкового перерахування на користь ПП «Нова Аркада» бюджетних коштів у сумі 1071 грн.

Крім того, ОСОБА_5 , працюючи на посаді директора ПП «Нова Аркада», будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, на підставі договору будівельного підряду №01/19/437 укладеного 31.07.2019 між Іваничівською селищною радою в особі селищного голови ОСОБА_7 та приватного підприємства «Нова Аркада» в особі директора ОСОБА_5 , за кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-01-002974-b, усвідомлюючи в силу виконання своїх службових обов`язків, що Акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, які згідно методики «Встановлення фактичних обсягів та вартості виконаних робіт» - фіксують фактичне виконання будівельно-монтажних робіт на об`єкті будівництва і ремонтних робіт, складаються і підписуються представниками сторін підрядного договору (замовника і підрядника) або приймальної комісії та Довідки про вартість виконаних робіт і витрати форми КБ-3, які - є підставою для оформлення результатів здачі робіт, тобто посвідчують факти і події, що мають юридичне значення, породжують певні права і обов`язки та мають необхідні реквізити (печатки, номер, дату, підписи), а тому являються офіційними документами та відносяться до первинних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності, керуючись корисливим мотивом та з метою подальшого заволодіння бюджетними коштами, 27.08.2019 року, у невстановлений під час досудового розслідування час, перебуваючи в адміністративному приміщенні ПП «Нова Аркада», розташованому за адресою: м. Нововолинськ, вул. Козацька, 37, діючи умисно в інтересах очолюваного ним підприємства, достовірно знаючи, що ряд фактично виконаних робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія» вул. Грушевського, 28 в смт. Іваничі, Волинської області», не виконані, не відповідають проекту та проектно-кошторисній документації, склав Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року форми КБ-2в та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року, форми КБ-3, які посвідчив своїм підписом, затвердив печаткоюприватного підприємства«Нова Аркада» у графах «М.П. Генпідрядник (підрядник) і таким чином видав офіційні документи, по окремих позиціях яких вніс недостовірні відомості про будівельні роботи, які згідно висновку експерта судової будівельно-технічної експертизи №8 від 27.01.2021, не відповідають обсягам та вартості визначених проектно-кошторисною та звітною документацією та фактично не виконані, а саме: шифр і номер позиції РС1-4-1 «Улаштування примикань із поліхлоридних мембран до стін і парапетів із улаштуванням фартуха, висота примикань 400 мм.» (одиниця виміру 100 м), довжиною 3,5 м, вартістю 18415 гривень у той час, як дані роботи не виконані; шифр і номер позиції С121-229-И4 «Лист металевий з покриттям ПВХ т.0.6мм.» (одиниця виміру м. кв.), площею 46,89975 м. кв. на суму 33516 грн.; шифр і номер позиції С1413-2548-1-У «Покриття парапетів з бляхи» (одиниця виміру м/п), довжиною 2669,905 м/п на суму 56192 грн.; у той час, як дані роботи були виконані з матеріалів, які не визначені проектно кошторисною документацією та умовами договору будівельного підряду №08/в від 18.07.2019 і згідно протоколу обстеження №85 від 28 грудня 2020 виконаного «Науково - дослідною будівельною лабораторією Луцького національного університету» товщина листа металевого з ПВХ покриттям становить 0,424 мм., а по позиції «Покриття парапетів з бляхи» по факту зафіксовано, що покриття парапетів виконано з листа металевого з покриттям ПВХ.

В подальшому, вказані документи, які попередньо були підписані представником Замовника, котрий не знав, що в них містяться завідомо неправдиві відомості про використання матеріалів, які не відповідають проекту та проектно-кошторисній документації, ОСОБА_5 надав у бухгалтерію Іваничівської селищної ради, що стало підставою для подальшого надлишкового перерахування на користь ПП «Нова Аркада» бюджетних коштів у сумі 108123 грн.

Крім того, ОСОБА_5 , працюючи на посаді директора ПП «Нова Аркада», будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, на підставі договору будівельного підряду №01/19/437 укладеного 31.07.2019 між Іваничівською селищною радою в особі селищного голови ОСОБА_7 та приватного підприємства «Нова Аркада» в особі директора ОСОБА_5 , за кодом ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-01-002974-b, пунктом 1.1 якого передбачено, що Замовник доручає, а Підрядник зобов`язується в строк та на умовах, визначених цим Договором, виконати роботи з капітального ремонту покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія» вул. Грушевського, 28 в смт. Іваничі, Волинської області, визначені у проектно-кошторисній документації, а Замовник зобов`язується надати Підрядникові фронт робіт в строк з моменту підписання цього Договору, передати Підрядникові затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти виконані Роботи та оплатити їх на суму 1448610,00 гривень, в силу виконання своїх службових обов`язків знав, що згідно умов абзацу 2 пункту 18 Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 із змінами, датою закінчення робіт (будівництва об`єкта) вважається дата їх прийняття замовником, виконання робіт (будівництво об`єкта) може бути закінчено достроково тільки за згодою замовника, а також що відповідно до абзацу 4 пункту 29 Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві, замовник зобов`язаний прийняти в установленому порядку та оплатити виконані роботи, фінансування яких здійснювалось за рахунок коштів державного бюджету у сумі 1444610,00 гривень та коштів місцевого бюджету у сумі 4000,00 гривень. Крім того, згідно п. 91 Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві, передача виконаних робіт (об`єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи та відповідно до п. 99 Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві, підписання акту приймання-передачі є підставою для проведення остаточних розрахунків між сторонами.

Перебуваючи на вищевказаній посаді директора ПП «Нова Аркада» будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями ОСОБА_5 , керуючись корисливим мотивом та єдиним продовжуваним умислом, спрямованим на заволодіння бюджетними коштами, діючи умисно в особистих інтересах та інтересах очолюваного ним приватного підприємства, в порушення ч. 1 ст. 875, ч.4 ст.882 ЦК України, п.п.18, 29, 91, 99 Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві, п.п. 2.1, 6.3.2, 6.3.5, 6.3.7, 7.3 будівельного підряду №01/19/437 від 31.07.2019, достовірно знаючи, що ряд будівельних робіт по окремих позиціях об`єкту будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія» вул. Грушевського, 28 в смт. Іваничі, Волинської області», попередньо включених ним до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, які згідно методики «Встановлення фактичних обсягів та вартості виконаних робіт» - фіксують фактичне виконання будівельно-монтажних робіт на об`єкті будівництва і ремонтних робіт, складаються і підписуються представниками сторін підрядного договору (замовника і підрядника) або приймальної комісії, а також вказаних в довідках про вартість виконаних робіт і витрати форми КБ-3, які є підставою для оформлення результатів здачі робіт, не виконані в повному обсязі і не відповідають проекту та проектно-кошторисній документації, а саме: «Улаштування примикань із поліхлоридних мембран до стін і парапетів із улаштуванням фартуха, висота примикань 400 мм.», довжиною 3,5 м. на суму 18415 гривень у той час, як дані роботи не виконані; виконання будівельних робіт з матеріалів «Лист металевий з покриттям ПВХ т.0.6мм.», площею 46,89975 м. кв. на суму 33516 грн. та площею 15,10025 м. кв. на суму 10791 грн. відповідно; «Покриття парапетів з бляхи», довжиною 2669,905 м/п на суму 56192 грн. у той час, як дані роботи були виконані з матеріалів, які не визначені проектно кошторисною документацією та умовами договору будівельного підряду №01/19/437 від 31.07.2019, та згідно висновку експерта судової будівельно-технічної експертизи №8 від 27.01.2021 не відповідають обсягам і вартості визначених проектно-кошторисною та звітною документацією та фактично не виконані, на підставі погоджених із представниками Замовника «Актів приймання виконаних будівельних робіт № 1» (б/н) від 27.08.2019 за серпень 2019 року, №2 від 22.10.2019 за жовтень 2019 року форми КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати» за серпень 2019 року від 27.08.2019 та жовтень 2019 року від 22.10.2019 форми КБ-3, які довіряючи ОСОБА_5 , не були обізнані про вказану ним завищену вартість виконаних будівельних робіт вцілому по цих актах та вказаними у них недостовірними відомостями про виконані будівельні роботи по окремих позиціях, подав дані акти у бухгалтерію Іваничівської селищної ради на підставі чого Управлінням державної казначейської служби України в Іваничівському районі Волинської області було проведено їх оплату, шляхом перерахунку на рахунок ПП «Нова Аркада» грошових коштів у сумі 1 384 363,20 гривень, згідно платіжних доручень №1 від 01.08.2019, №2 від 01.08.2019, №2 від 30.08.2019, №3 від 23.10.2019, №4 від13.11.2019 та №4 від 12.11.2019, з яких відповідно до висновку експерта судово-економічної експертизи від 14.04.2021 №СЕ-19/103-21/2365-ЕК було надлишково перераховано кошти державного та місцевого бюджетів за фактично не виконані роботи у сумі 118 914 гривень.

Внаслідок вищезазначених дій, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, діючи умисно, з корисливих мотивів та в особистих цілях та в інтересах очолюваного ним підприємства «Нова Аркада», заволодів бюджетними грошовими коштами шляхом зловживання своїм службовим становищем, чим спричинив Іваничівській селищній раді Волинської області, майнової шкоди на загальну суму 118914,00 грн.

Відомості про вчинення даних кримінальних правопорушень внесені 25.03.2019 до ЄРДР за №12019030050000334 за попередньою правовою кваліфікацією ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України.

Допитаний в якості підозрюваного ОСОБА_5 від дачі свідчень відмовився, використовуючи своє право, передбачене ст.63 Конституції України.

Слідчий вказує, що 31 травня 2021 року досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні закінчено, про що безпосередньо повідомлено підозрюваного ОСОБА_5 та його захисника ОСОБА_9 у порядку ч.1 ст.290 КПК України. Відповідно до цієї статті КПК України 31.05.2021 їм було надано доступ до матеріалів досудового розслідування у 4 томах.

Однак, отримавши повідомлення про закінчення досудового розслідування та можливість ознайомитись з матеріалами кримінального провадження №12019030050000334, підозрюваний ОСОБА_5 відмовився отримувати та знайомитись з матеріалами вказаного кримінального провадження, а його захисник ОСОБА_9 станом на 04.06.2021 ознайомився лише з двома томами вказаного кримінального провадження.

Підозрюваному ОСОБА_5 та його захиснику ОСОБА_9 забезпечено належні умови для реалізації права на доступ до матеріалів, можливість скопіювати чи відобразити іншим чином будь-які речові докази та документи розслідування, за виключенням матеріалів негласних слідчих дій проведених в рамках даного кримінального провадження, які не будуть використовуватись для доказування результатів негласних слідчих дій у даному кримінальному провадженні.

Слідчий зазначає, що станом на 04.06.2021 підозрюваний ОСОБА_5 з матеріалами досудового розслідування у кримінальному провадженні №12019030050000334 взагалі не ознайомлювався, а його захисник ОСОБА_9 ознайомився лише з двома томами вказаного кримінального провадження.

Слідчий вказує, що є достатні підстави вважати, що підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник ОСОБА_9 умисно допускають зволікання при ознайомленні з матеріалами, чим порушуються вимоги с. 28 КПК України щодо виконання процесуальних дій у розумні строки.

На підставі викладеного, слідчий просить суд встановити строк для ознайомлення підозрюваного ОСОБА_5 та його захисника ОСОБА_9 з матеріалами кримінального провадження за №12019030050000334від 25.03.2019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України.

У судове засідання слідчий не з`явився, у клопотанні просить проводити його розгляд за його відсутності у зв`язку з запровадженням карантину, заявлене клопотання підтримав, просить його задоволити.

У судове засідання підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник ОСОБА_9 не з`явилися, останній подав до суду письмову заяву, в якій просить проводити розгляд справи за його відсутності та відсутності підозрюваного ОСОБА_5 .

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Вивчивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, оглянувши матеріали кримінального провадження слідчий суддя приходить до такого висновку.

Згідно рапорту старшого слідчого СВ ВП №1 (м.Нововолинськ) Володимир - Волинського РВП ГУНП у Волинській області ОСОБА_3 від 04 червня 2021 року, 31.05.2021 підозрюваного ОСОБА_5 повідомлено про закінчення досудового розслідування та запропоновано з`явитись до слідчого для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування. Підозрюваний ОСОБА_5 31.05.2021 не розпочав ознайомлення з матеріалами кримінального провадження і у подальшому не прибув 01.06.2021, 02.06.2021, 03.06.2021, 04.06.2021 до ВП №1 (м.Нововолинськ) Володимир - Волинського РВП ГУНП у Волинській області.

У судовому засідання встановлено, що станом на 04.06.2021 підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник ОСОБА_9 ознайомились лише з двома томами з чотирьох у вказаному кримінальному провадженні і на час розгляду клопотання в суді підозрюваний та його захисник також повністю з матеріалами кримінального провадження не ознайомилися.

Згідно ч.10ст.290 КПК Україниу разі зволікання при ознайомленні з матеріалами, до яких надано доступ, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з урахуванням обсягу, складності матеріалів та умов доступу до них зобов`язаний встановити термін для ознайомлення з матеріалами, після закінчення якого сторона кримінального провадження вважається такою, що реалізувала своє право на доступ до матеріалів.

Слідчим у клопотанні та доданих до нього матеріалах наведено достатньо підстав, які свідчать про зволікання при ознайомленні з матеріалами кримінального провадження. Вищевказані обставини також підтверджуються оглянутими у судовому засіданні матеріалами кримінального провадження.

Відповідно до ч.1ст.28 КПК Українипід час кримінального провадження кожна процесуальна дія або процесуальне рішення повинні бути виконані або прийняті в розумні строки.

Беручи до уваги, що підозрюваному та його захиснику надано всі можливості для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження, однак вони не з`являються для ознайомлення та не виходять на зв`язок з органом досудового розслідування, що свідчить про їх зволікання з ознайомленням, а також наявність вільного доступу до них, слідчий суддя вважає за необхідне встановити підозрюваному ОСОБА_5 та його захиснику ОСОБА_9 строк для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження, внесеному до ЄРДР за №12019030050000334від 25.03.2019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, до 11 червня 2021 року включно.

Керуючисьст. 290 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

Клопотання задоволити.

Встановити підозрюваному ОСОБА_5 та його захиснику ОСОБА_9 строк для ознайомлення з матеріалами кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12019030050000334від 25.03.2019 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, до 11 червня 2021 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя підпис ОСОБА_1

СудНововолинський міський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення07.06.2021
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу97465978
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —165/1683/19

Ухвала від 29.06.2021

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Чистик Андрій Олегович

Ухвала від 11.06.2021

Кримінальне

Волинський апеляційний суд

Борсук П. П.

Ухвала від 11.06.2021

Кримінальне

Волинський апеляційний суд

Борсук П. П.

Ухвала від 03.06.2021

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 07.06.2021

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 07.06.2021

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 21.01.2021

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 20.01.2021

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 20.01.2021

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

Ухвала від 23.12.2020

Кримінальне

Нововолинський міський суд Волинської області

Василюк А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні