Справа №639/4176/21
Провадження №1-кс/639/1279/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 липня 2021 року м. Харків
Слідчий суддя Жовтневого районного суду міста Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна, -
ВСТАНОВИВ:
До Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна за матеріалами кримінального провадження, внесеного 07.03.2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Мотивоване клопотання тим, що слідчим управлінням ГУНП в Харківській області спільно з ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження №42018221090000072 від 07.03.2018 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету під час закупівлі послуг з організації харчування, продуктів: молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, що вчинене посадовими особами Управління освіти адміністрації Шевченківського, Київського, Московського, Немишлянського, Новобаварського, Холодногірського, Основянського, Індустріального районів Харківської міської ради, за попередньою змовою та у групі зі службовими особами КО «Дошкільне харчування», ПП «ГЕРМЕС», ТОВ «Слобожанський продкомбінат», ТОВ «Хазар`ЛТД та рядом підконтрольних ФО-П.
Прокурорами прокуратури Харківської обласної прокуратури здійснюється процесуальне керівництво у досудовому розслідуванні кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 від 07.03.2018 за ч. 3 ст. 191 КК України.
Комунальна організація Харківської міської ради «Дошкільне харчування» ЕДПРПОУ 37999869 (м. Харків, пр. Архітектора Альошина,11) створена на 6 сесії Харківської міської ради 6 скликання, метою створення КО «Дошкільне харчування», як єдиного організатора харчування у ДНЗ м. Харкова, є ефективне управління комунальною власністю, якісного надання гарантованих послуг харчування та вирішення питання організації харчування вихованців дошкільних навчальних закладів по районах м. Харкова, а саме: моніторинг середньо ринкових цін на товари, підтримка обсягу закупівель товарів, які поставляються до ДНЗ, ефективне і прозоре використання бюджетних коштів. Проте, з моменту створення, тобто з 28.12.2011, по теперішній час, комунальна організація не проводила тендерні закупівлі, аукціони як розпорядник або замовник.
Відповідно отриманих відомостей під час слідчих дій, встановлено, що директор КО Харківської міської ради «Дошкільне харчування» ОСОБА_5 , використовуючи своє службове становище, маючи адміністративно-управлінські функції на керування КО «Дошкільне харчування», отримавши інформацію про заплановану кількість аукціонів УАО районів ХМР та обсяги товарів, які необхідні для поставки до ДНЗ м. Харкова, надає вказівки керівникам УОА районів ХМР про бажаний результат процедур відкритих торгів, реалізуючи при цьому корисний мотив, який полягає у заволодінні коштами місцевого бюджету, шляхом укладання договорів з постачання продуктів харчування до ДНЗ з підконтрольними йому ФО-П за завищеними цінами, курує питання вартості продукції, що очікується до закупівлі, об`ємів продукції, яку необхідно закупити, в подальшому, після укладення договорів, надає вказівки керівництву та співробітникам УОА районів ХМР та підконтрольним юристам, адвокатам, щодо підготовки документів для зменшення об`ємів продукції, яка закуповується, з одночасним збільшенням вартості одиниці продукції, вирішує питання щодо первинної вартості продукції при її закупівлі у виробників, особисто курує питання, що виникають з виробниками продукції ТОВ «Богодухівський молзавод» та ТОВ «Слобожанський продкомбінат», особисто вирішує питання, щодо участі того чи іншого ФОП у процедурі закупівлі певного виду товарів та місця проведення аукціону, контролює прибутки кожного ФО-П, ПП «Гермес» та ФО-П Теслюк, через створену юридичну консультацію адвокатів та юристів здійснює свою злочинну діяльність направлену на привласнення коштів місцевого бюджету, приховано та завуальовано.
Окрім того, під час досудового розслідування отримано відомості, про те, що службові особи окремих Управлінь освіти адміністрацій районів ХМР діють у змові з ОСОБА_5 , отримують від нього вказівки щодо процедури проведення аукціонів, визначення переможців відкритих торів, виконання умов договорів, у тому числі питання щодо зміни ціни за продукцію, що поставляється у бік її збільшення, з підконтрольними ОСОБА_5 адвокатами та юристами ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 вирішують питання щодо підготовки документації конкурсних торгів, що є виключним обов`язком комітету конкурсних торгів УОА, визнання чи відхилення пропозицій того чи іншого учасника, укладання договорів, укладання додаткових угод до договору з метою збільшення вартості продукції, заміни продукції на продукцію іншої якості, та інші супутні питання. Зокрема, за участі підконтрольних ОСОБА_5 юристів, у кожному з управлінь освіти, станом а травень місяць 2018 року, змінено умови усіх укладених договорів з постачання молочної продукції метою збільшення її вартості. (на момент укладання договорів вартість 1 кг молока коштувала 19, 5 грн., станом на травень червень більш ніж 23 грн за 1 кг). Службовими особами УОА, діючи у змові з групою осіб, що підконтрольні ОСОБА_5 , одночасно зі збільшенням вартості продукції, зменшено обсяги їх постачання таким чином, щоб фактична вартість закупівлі за договорами не перевищувала визначене бюджетне фінансування. Вказані дії є умисними, з метою заволодіння коштами місцевого бюджету, шляхом їх виведення у готівку через підставних ФО-П ОСОБА_5 . Встановлено, що злочинна схема ОСОБА_5 із заволодіння коштами місцевого бюджету діє останні декілька років, у тому числі протягом 2016, 2017 та 2018 років.
09.07.2021 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова був проведений обшук у приміщеннях Управління освіти адміністрації Шевченківського району ХМР за адресою: м. Харків, вул. Шекспіра, 8-а, в ході якого було виявлено та вилучено:
1.Папка чорного кольору з написом «Тендерний комітет» в якій знаходиться: накази про внесення змін до складу тендерного комітету УОА Шевченківського району ХМР від 28.10.2020 №60-а, від 24.07.2020 №40-а, від 17.07.2020 №39-а, від 19.06.2020 №36-а, від 10.01.2020 №04, від 15.10.2019 № 58-а, від 07.06.2019 №34-а, від 16.04.2019 №21-а, від 05.12.2018 №57-а, від 06.11.2018 №48-а, від 17.09.2018 №41-а, від 10.05.2018 №20-а, від 18.04.2018 №16-а, від 30.03.2017 №10-а, від 24.10.2016 №52-а на 27 арк.; наказ від 21.04.2020 №65 про затвердження Положення про уповноважену особу (осіб) та визначення уповноваженої особи на 2 арк.; Положення про уповноважену особу УОА Шевченківського району ХМР на 3 арк.; наказ від 16.07.2019 №43-а про підсумки аудиту територіального управління рахункової палати по Харківській області на 2 арк.; про призначення відповідальних осіб за підготовку та надання відповідей на відгуки стосовно проведених закупівель на порталі на 1 арк.; наказ від 01.08.2016 №41-а про затвердження Положення про Тендерний комітет УОА Шевченківського району ХМР та Положення про тендерний комітет на 2 арк; наказ про створення Тендерного комітету №40-а на 2 арк.; наказ про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів від 12.03.2016 №13а на 2 арк.; Положення про комітет з конкурсних торгів на 3 арк.; наказ №31а від 10.10.2014 про затвердження положення про комітет з конкурсних торгів УО та положення на 3 арк.; накази №1-а від 03.07.2013, 03.09.2012 №241, №320 від 21.10.2011, 31.12.2010 про внесення змін до складу комітету з конкурсних торгів на 4 арк.;
2.Список оплат підприємцям (для форми 1-ДФ) за 10-12.2020 на 5 арк.;
3.Дані щодо фактичного використання асигнувань загального фонду бюджету на оплату за харчування дітей у закладах УОА Шевченківського району за 2019-2021 роки на 30 арк.;
4.Список закупівель на продукти харчування с чорновими записами на 7 арк.;
5.Відомості виконання зобов`язань за 01-06.2020 на 16 арк;
6.Листи А4 з відбитком круглої печатки «Управління адміністрації Дзержинського район» на 15 арк.;
7.Виписка по рахунку УОА за листопад 2019 року на 79 арк.;
8.Договір про закупівлю товарів за державні кошти №02-19 від 02.01.2019 на молоко та вершки та додаткові угоди № 1-5 між УОА та ФОП ОСОБА_9 на 14 арк.;
9.Договір про закупівлю товарів за державні кошти №02-20 від 02.01.2019 на молоко та вершки та додаткові угоди № 1-4 між УОА та ФОП ОСОБА_10 на 14 арк.;
10.Договір про закупівлю товарів за державні кошти №02-17 від 04.01.2017 на молоко та вершки та додаткові угоди № 1-6 між УОА та ФОП ОСОБА_11 на 12 арк.;
11.Розподіл виділених бюджетних асигнувань від 25.06.2021 № 80 на 2 арк.;
12.Блокнот синього кольору з написом «Валентин Будниченко» заступника головного бухгалтера ОСОБА_12 з рукописними записами;
13.Видаткові накладні на молоко коров`яче 2,5% за січень, лютий, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2020 року постачальник ФОП ОСОБА_10 на 187 арк.;
14. Видаткові накладні на молоко коров`яче 2,5% за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень 2021 року постачальник ФОП ОСОБА_13 на 245 арк.;
15.Товарно-транспортні накладні на відвантаження молоко коров`яче 2,5% ФОП ОСОБА_13 за 2021 рік на 1222 арк.;
16. Договір №02-21 від 04.02.2021 між УОА та ФОП ОСОБА_13 закупівлі молока, специфікація та додаткова угода № 1 на 8 арк.;
17.Договір №17-20 від 02.01.2020 закупівлі різних молочних продуктах, між УОА та ОСОБА_14 додаткові угоди №1-6, специфікація на 12 арк.;
18.Договір №10-20 від 02.01.2020 закупівлі молока між УОА та ФОП ОСОБА_10 , додаткові угоди №1-4, специфікація на 10 арк.;
19.Договір №03-21 від 02.01.2020 закупівлі різних молочних продуктів між УОА та ФОП ОСОБА_10 , специфікація на 7 арк.;
20.Акти звірення взаємних рахунків щодо молока на 6 арк.;
21.Видаткові накладні на постачання молока коров`яче ФОП ОСОБА_15 2018 рік на 216 арк.;
22. Видаткові накладні на постачання молока коров`яче ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_9 2018 рік на 312 арк.;
23. Договір про закупівлю товарів за державні кошти №03-18 від 02.01.2018 молока та вершків між УОА та ФОП ОСОБА_15 , додаткові угоди №1-5, специфікація на 11 арк.;
24.Видаткові накладні на постачання молока коров`яче ФОП ОСОБА_9 2019 рік на 89 арк.;
25. Акти звірок продуктів харчування за 2018 рік на 203 арк.;
26. Оборотна відомість продуктів харчування за 2018 рік на 12 арк.;
27. Фактичні витрати за 2018 рік на продукти харчування на 10 арк.;
28.Перелік постачальників харчових продуктів в 2018 році на 12 арк.;
29. Товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на молоко постачальники ФОП ОСОБА_9 2019 рік на 1566 арк.;
30. Акти звірок продуктів харчування за 2019 рік на 331 арк.;
31.Перерахування коштів за 2019 рік на 88 арк.;
32. Аналіз виконання норм харчування за 2019 рік на 29 арк.;
33.Рахунок 2111 розрахунки з постачальників за 2019 рік на 43 арк.;
34. Видаткові накладні березень, червень, липень, серпень 2020 року постачання молока ФОП ОСОБА_10 та список оплати за 2020 рік на 123 арк.;
35. Щоденник синього кольору з написом «Укртелеком» начальника ОСОБА_16 з рукописними записами;
36. Копія рішення від 09.12.2020 №7/20 про затвердження положень виконаних органів ХМР 8 скликання та положення про УОА на 4 арк.;
37. Копія розпорядження №195 від 14.10.08 про призначення ОСОБА_16 на посаду начальника на 1 арк.;
38. Копія розпорядження №17/4 від 27.09.08 про призначення ОСОБА_17 на посаду заступника начальника УО на 1 арк.;
39. Копія наказу №60 від 01.03.2016 про перейменування УОА на 3 арк.;
40.Копія положення про УОА Шевченківського району ХМР за 2016 рік на 10 арк.;
41.Протокол засідання №4 від 25.11.2020 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2021 рік на 3 арк.;
42.Протокол засідання №6/д від 13.12.2016 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2017 рік на 2 арк.;
43. Протокол засідання №2 від 27.11.2017 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2018 рік на 3 арк.;
44. Протокол засідання №4 від 27.11.2019 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2020 рік на 3 арк.;
45. Щоденник чорного кольору з написом «беремо і робимо» головного бухгалтера ОСОБА_18 з рукописними записами;
46. Оголошення про проведення відкритих торгів (молоко та вершки), звіт, повідомлення протокол засідання, тендерна пропозиція за 2018 рік на 10 арк.
47.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2019 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
48.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2018 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
49.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2018 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
50.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2018 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
51.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2017 рік, скріплено печаткою на 21 арк.;
52. Звіт про результати проведення торгів на закупівлю молока, оголошення, повідомлення, реєстр на 2016 рік на 17 арк.;
53. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2015 рік, скріплено печаткою на 21 арк.;
54. Пропозиція конкурсних торгів на закупівлю молока від учасника ФОП ОСОБА_19 на 78 арк.;
55.Пропозиція конкурсних торгів на закупівлю молока від учасника ФОП ОСОБА_20 на 72 арк.
Згідно матеріалів кримінального провадження вбачається, що вказані документи містять дані щодо привласнення грошових коштів, що призначалися для оплати продуктів харчування для дитячих дошкільних навчальних закладів. При цьому, факти виявлення майна за адресами реєстрації та розташування юридичних осіб, за місцем мешкання їх службових осіб, свідчить про його належність цим суб`єктам господарювання, як і належність особистого майна безпосередньо фізичним особам, у яких воно вилучене.
10.07.2021 року вказані документи визнані речовими доказами по кримінальному провадженню.
Прокурор зазначає, що для запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення документів з метою забезпечення збереження речових доказів, що зберегли на собі сліди вчинених кримінальних правопорушень, для проведення відповідного експертного дослідження, відповідно до п.1 ч. 2 ст. 170 КПК України, необхідно здійснити арешт тимчасове, до скасування у встановленому КПК України порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, яке було вилучено під час проведення обшук у 09.07.2021 за вказаною вище адресою.
З метою виключення можливості знищення доказів, враховуючи те, що зазначене майно, серед іншого, є предметом злочину, який вчиняється, з необхідно накласти арешт на вилучене майно та документи.
Враховуючи викладене, є достатні підстави вважати, що вказане майно, відповідає вимогам ст. ст. 98, 170 Кримінального процесуального кодексу України з наведених вище підстав та відповідно до ч. 3 ст. 132 КПК України тяжкість вчиненого зазначеного кримінального правопорушення може бути підставою для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження та потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться у даному клопотанні. Шляхом застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження може бути виконане завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням.
На підставі викладеного, враховуючи наявність підстав вважати, що вилучене 09.07.2021 під час обшуків майно та документи є доказами вчинення кримінальних правопорушень, існує необхідність у накладенні на нього арешту з метою забезпечення збереження речових доказів.
В судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 підтримав клопотання та просив його задовольнити. Зазначив, що в подальшому по тимчасово вилученим документам, перелік яких зазначений у клопотанні, будуть призначені судово-економічна та почеркознавча експертизи.
Представник управління освіти адміністрації Шевченківського району ХМР адвокат ОСОБА_4 заперечував проти накладення арешту, оскільки стороною обвинувачення не доведено, що вилучені документи стосуються вказаного кримінального провадження, та не доведено, що для проведення судово-економічних експертиз експертам будуть потрібні оригінали документів. Крім того, вилучення в оригіналах вказаних у клопотанні документів призведе до блокування нормальної господарської діяльності комунального підприємства.
Заслухавши пояснення судового процесу, перевіривши доводи поданого клопотання, дослідивши матеріали справи, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Відповідно доч.1ст.171КПК України, з клопотанням про арешт майна до слідчого судді має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.
Судовим розглядом встановлено, що слідчим управлінням ГУНП в Харківській області спільно з ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження №42018221090000072 від 07.03.2018 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету під час закупівлі послуг з організації харчування, продуктів: молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, що вчинене посадовими особами Управління освіти адміністрації Шевченківського, Київського, Московського, Немишлянського, Новобаварського, Холодногірського, Основянського, Індустріального районів Харківської міської ради, за попередньою змовою та у групі зі службовими особами КО «Дошкільне харчування», ПП «ГЕРМЕС», ТОВ «Слобожанський продкомбінат», ТОВ «Хазар`ЛТД та рядом підконтрольних ФО-П.
Прокурорами прокуратури Харківської обласної прокуратури здійснюється процесуальне керівництво у досудовому розслідуванні кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 від 07.03.2018 за ч. 3 ст. 191 КК України.
09.07.2021 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова був проведений обшук у приміщеннях Управління освіти адміністрації Шевченківського району ХМР за адресою: м. Харків, вул. Шекспіра, 8-а, під час якого виявлено та вилучено документи, відповідно до опису, доданого до протоколу обшуку від 09.07.2021 року.
10.07.2021 року вказані документи визнані речовими доказами по кримінальному провадженню.
Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
За змістом п. 1, 3 ч. 2 ст.167КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони, зокрема підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом.
Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів (п.1 ч. 2 ст. 170 КПК України), у цьому випадку арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Згідно ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Відповідно до ч.11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Стороною обвинувачення доведено, що вилучене під час обшуку майно є доказом вчинення кримінального правопорушення, а також зберегло на собі його сліди, вилучені документи необхідні для проведення судово-економічних експертиз, мають зразки почерку, які можуть бути використані під час проведення судово-почеркознавчих експертиз, для яких відповідно до методики необхідно надати оригінали вказаних документів, у зв`язку із чим вони мають доказове значення у кримінальному провадженні. Незастосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт вказаного майна в подальшому може перешкодити кримінальному провадженню. На виконання вимог ч. 1 ст. 173 КПК України, сторона обвинувачення в цій частині довела слідчому судді необхідність арешту цього майна, а також наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст. 170 КПК України.
Слідчий суддя вважає необґрунтованими посилання сторони захисту на те, що вилучене під час проведення обшуку майно не стосується кримінального провадження, в межах якого його подано, оскільки на час розгляду клопотання у слідчого судді існує сукупність підстав вважати, що вони є доказом злочину, містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Відповідно до ч.4 ст.173 КПК України слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.
Як передбачено ч.1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.
З протоколу обшуку від 09.07.2021 року вбачається, що представниками Управління освіти адміністрації Шевченківського району ХМР в присутності слідчого СУ ГУНП в Харківській області ОСОБА_21 були зроблені копії необхідних вилучених документів.
Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що накладення арешту на оригінали документів, зазначених у клопотанні прокурора, не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної господарської діяльності комунального підприємства.
Застосування заходу забезпечення у вигляді арешту майна у вказаний спосіб відповідає належній правовій процедурі та завданням кримінального провадження.
Таким чином, без накладання арешту на вищевказане майно в подальшому воно може бути приховане, знищене або передано третім особам, з метою ухиляння від притягнення до кримінальної відповідальності, накладення арешту на вилучене майно необхідноз метою забезпечення збереження речового доказу, узв`язку з чим клопотання прокурора про арешт майна є законним, обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.132,167-175 КПК України,слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на майно Управління освіти адміністрації Шевченківського району ХМР, яке вилучене під час проведення 09.07.2021 обшуку за адресою: м. Харків, вул. Шекспіра, 8-а, шляхом заборони відчуження,розпорядження такористування вказаниммайном, а саме:
1.Папка чорного кольору з написом «Тендерний комітет» в якій знаходиться: накази про внесення змін до складу тендерного комітету УОА Шевченківського району ХМР від 28.10.2020 №60-а, від 24.07.2020 №40-а, від 17.07.2020 №39-а, від 19.06.2020 №36-а, від 10.01.2020 №04, від 15.10.2019 № 58-а, від 07.06.2019 №34-а, від 16.04.2019 №21-а, від 05.12.2018 №57-а, від 06.11.2018 №48-а, від 17.09.2018 №41-а, від 10.05.2018 №20-а, від 18.04.2018 №16-а, від 30.03.2017 №10-а, від 24.10.2016 №52-а на 27 арк.; наказ від 21.04.2020 №65 про затвердження Положення про уповноважену особу (осіб) та визначення уповноваженої особи на 2 арк.; Положення про уповноважену особу УОА Шевченківського району ХМР на 3 арк.; наказ від 16.07.2019 №43-а про підсумки аудиту територіального управління рахункової палати по Харківській області на 2 арк.; про призначення відповідальних осіб за підготовку та надання відповідей на відгуки стосовно проведених закупівель на порталі на 1 арк.; наказ від 01.08.2016 №41-а про затвердження Положення про Тендерний комітет УОА Шевченківського району ХМР та Положення про тендерний комітет на 2 арк; наказ про створення Тендерного комітету №40-а на 2 арк.; наказ про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів від 12.03.2016 №13а на 2 арк.; Положення про комітет з конкурсних торгів на 3 арк.; наказ №31а від 10.10.2014 про затвердження положення про комітет з конкурсних торгів УО та положення на 3 арк.; накази №1-а від 03.07.2013, 03.09.2012 №241, №320 від 21.10.2011, 31.12.2010 про внесення змін до складу комітету з конкурсних торгів на 4 арк.;
2.Список оплат підприємцям (для форми 1-ДФ) за 10-12.2020 на 5 арк.;
3.Дані щодо фактичного використання асигнувань загального фонду бюджету на оплату за харчування дітей у закладах УОА Шевченківського району за 2019-2021 роки на 30 арк.;
4.Список закупівель на продукти харчування с чорновими записами на 7 арк.;
5.Відомості виконання зобов`язань за 01-06.2020 на 16 арк;
6.Листи А4 з відбитком круглої печатки «Управління адміністрації Дзержинського район» на 15 арк.;
7.Виписка по рахунку УОА за листопад 2019 року на 79 арк.;
8.Договір про закупівлю товарів за державні кошти №02-19 від 02.01.2019 на молоко та вершки та додаткові угоди № 1-5 між УОА та ФОП ОСОБА_9 на 14 арк.;
9.Договір про закупівлю товарів за державні кошти №02-20 від 02.01.2019 на молоко та вершки та додаткові угоди № 1-4 між УОА та ФОП ОСОБА_10 на 14 арк.;
10.Договір про закупівлю товарів за державні кошти №02-17 від 04.01.2017 на молоко та вершки та додаткові угоди № 1-6 між УОА та ФОП ОСОБА_11 на 12 арк.;
11.Розподіл виділених бюджетних асигнувань від 25.06.2021 № 80 на 2 арк.;
12.Блокнот синього кольору з написом «Валентин Будниченко» заступника головного бухгалтера ОСОБА_12 з рукописними записами;
13.Видаткові накладні на молоко коров`яче 2,5% за січень, лютий, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад 2020 року постачальник ФОП ОСОБА_10 на 187 арк.;
14. Видаткові накладні на молоко коров`яче 2,5% за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень 2021 року постачальник ФОП ОСОБА_13 на 245 арк.;
15.Товарно-транспортні накладні на відвантаження молоко коров`яче 2,5% ФОП ОСОБА_13 за 2021 рік на 1222 арк.;
16. Договір №02-21 від 04.02.2021 між УОА та ФОП ОСОБА_13 закупівлі молока, специфікація та додаткова угода № 1 на 8 арк.;
17.Договір №17-20 від 02.01.2020 закупівлі різних молочних продуктах, між УОА та ОСОБА_14 додаткові угоди №1-6, специфікація на 12 арк.;
18.Договір №10-20 від 02.01.2020 закупівлі молока між УОА та ФОП ОСОБА_10 , додаткові угоди №1-4, специфікація на 10 арк.;
19.Договір №03-21 від 02.01.2020 закупівлі різних молочних продуктів між УОА та ФОП ОСОБА_10 , специфікація на 7 арк.;
20.Акти звірення взаємних рахунків щодо молока на 6 арк.;
21.Видаткові накладні на постачання молока коров`яче ФОП ОСОБА_15 2018 рік на 216 арк.;
22. Видаткові накладні на постачання молока коров`яче ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_9 2018 рік на 312 арк.;
23. Договір про закупівлю товарів за державні кошти №03-18 від 02.01.2018 молока та вершків між УОА та ФОП ОСОБА_15 , додаткові угоди №1-5, специфікація на 11 арк.;
24.Видаткові накладні на постачання молока коров`яче ФОП ОСОБА_9 2019 рік на 89 арк.;
25. Акти звірок продуктів харчування за 2018 рік на 203 арк.;
26. Оборотна відомість продуктів харчування за 2018 рік на 12 арк.;
27. Фактичні витрати за 2018 рік на продукти харчування на 10 арк.;
28.Перелік постачальників харчових продуктів в 2018 році на 12 арк.;
29. Товарно-транспортні накладні та видаткові накладні на молоко постачальники ФОП ОСОБА_9 2019 рік на 1566 арк.;
30. Акти звірок продуктів харчування за 2019 рік на 331 арк.;
31.Перерахування коштів за 2019 рік на 88 арк.;
32. Аналіз виконання норм харчування за 2019 рік на 29 арк.;
33.Рахунок 2111 розрахунки з постачальників за 2019 рік на 43 арк.;
34. Видаткові накладні березень, червень, липень, серпень 2020 року постачання молока ФОП ОСОБА_10 та список оплати за 2020 рік на 123 арк.;
35. Щоденник синього кольору з написом «Укртелеком» начальника ОСОБА_16 з рукописними записами;
36. Копія рішення від 09.12.2020 №7/20 про затвердження положень виконаних органів ХМР 8 скликання та положення про УОА на 4 арк.;
37. Копія розпорядження №195 від 14.10.08 про призначення ОСОБА_16 на посаду начальника на 1 арк.;
38. Копія розпорядження №17/4 від 27.09.08 про призначення ОСОБА_17 на посаду заступника начальника УО на 1 арк.;
39. Копія наказу №60 від 01.03.2016 про перейменування УОА на 3 арк.;
40.Копія положення про УОА Шевченківського району ХМР за 2016 рік на 10 арк.;
41.Протокол засідання №4 від 25.11.2020 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2021 рік на 3 арк.;
42.Протокол засідання №6/д від 13.12.2016 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2017 рік на 2 арк.;
43. Протокол засідання №2 від 27.11.2017 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2018 рік на 3 арк.;
44. Протокол засідання №4 від 27.11.2019 тендерного комітету УОА та річний план закупівель на 2020 рік на 3 арк.;
45. Щоденник чорного кольору з написом «беремо і робимо» головного бухгалтера ОСОБА_18 з рукописними записами;
46. Оголошення про проведення відкритих торгів (молоко та вершки), звіт, повідомлення протокол засідання, тендерна пропозиція за 2018 рік на 10 арк.
47.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2019 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
48.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2018 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
49.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2018 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
50.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2018 рік, скріплено печаткою на 29 арк.;
51.Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2017 рік, скріплено печаткою на 21 арк.;
52. Звіт про результати проведення торгів на закупівлю молока, оголошення, повідомлення, реєстр на 2016 рік на 17 арк.;
53. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю (молоко та вершки) 2015 рік, скріплено печаткою на 21 арк.;
54. Пропозиція конкурсних торгів на закупівлю молока від учасника ФОП ОСОБА_19 на 78 арк.;
55.Пропозиція конкурсних торгів на закупівлю молока від учасника ФОП ОСОБА_20 на 72 арк.
Майно, на яке накладено арешт, зберігати в СУ ГУНП в Харківській області за адресою: м. Харків, вул. Весніна, 14, 2й під`їзд, у відповідності до порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України № 1104 від 19.11.2012 «Про затвердження порядку зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження».
Арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленогоКПК України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Ухвала може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня отримання копії ухвали.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Жовтневий районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98424457 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні