Справа №639/4176/21
Провадження №1-кс/639/1288/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 липня 2021 року м. Харків
Слідчий суддя Жовтневого районного суду міста Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна, -
ВСТАНОВИВ:
До Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна за матеріалами кримінального провадження, внесеного 07.03.2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Мотивоване клопотання тим, що слідчим управлінням ГУНП в Харківській області спільно з ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження №42018221090000072 від 07.03.2018 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету під час закупівлі послуг з організації харчування, продуктів: молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, що вчинене посадовими особами Управління освіти адміністрації Шевченківського, Київського, Московського, Немишлянського, Новобаварського, Холодногірського, Основянського, Індустріального районів Харківської міської ради, за попередньою змовою та у групі зі службовими особами КО «Дошкільне харчування», ПП «ГЕРМЕС», ТОВ «Слобожанський продкомбінат», ТОВ «Хазар`ЛТД та рядом підконтрольних ФО-П.
Прокурорами прокуратури Харківської обласної прокуратури здійснюється процесуальне керівництво у досудовому розслідуванні кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 від 07.03.2018 за ч. 3 ст. 191 КК України.
Комунальна організація Харківської міської ради «Дошкільне харчування» ЕДПРПОУ 37999869 (м. Харків, пр. Архітектора Альошина,11) створена на 6 сесії Харківської міської ради 6 скликання, метою створення КО «Дошкільне харчування», як єдиного організатора харчування у ДНЗ м. Харкова, є ефективне управління комунальною власністю, якісного надання гарантованих послуг харчування та вирішення питання організації харчування вихованців дошкільних навчальних закладів по районах м. Харкова, а саме: моніторинг середньо ринкових цін на товари, підтримка обсягу закупівель товарів, які поставляються до ДНЗ, ефективне і прозоре використання бюджетних коштів. Проте, з моменту створення, тобто з 28.12.2011, по теперішній час, комунальна організація не проводила тендерні закупівлі, аукціони як розпорядник або замовник.
Відповідно отриманих відомостей під час слідчих дій, встановлено, що директор КО Харківської міської ради «Дошкільне харчування» ОСОБА_4 , використовуючи своє службове становище, маючи адміністративно-управлінські функції на керування КО «Дошкільне харчування», отримавши інформацію про заплановану кількість аукціонів УАО районів ХМР та обсяги товарів, які необхідні для поставки до ДНЗ м. Харкова, надає вказівки керівникам УОА районів ХМР про бажаний результат процедур відкритих торгів, реалізуючи при цьому корисний мотив, який полягає у заволодінні коштами місцевого бюджету, шляхом укладання договорів з постачання продуктів харчування до ДНЗ з підконтрольними йому ФО-П за завищеними цінами, курує питання вартості продукції, що очікується до закупівлі, об`ємів продукції, яку необхідно закупити, в подальшому, після укладення договорів, надає вказівки керівництву та співробітникам УОА районів ХМР та підконтрольним юристам, адвокатам, щодо підготовки документів для зменшення об`ємів продукції, яка закуповується, з одночасним збільшенням вартості одиниці продукції, вирішує питання щодо первинної вартості продукції при її закупівлі у виробників, особисто курує питання, що виникають з виробниками продукції ТОВ «Богодухівський молзавод» та ТОВ «Слобожанський продкомбінат», особисто вирішує питання, щодо участі того чи іншого ФОП у процедурі закупівлі певного виду товарів та місця проведення аукціону, контролює прибутки кожного ФО-П, ПП «Гермес» та ФО-П Теслюк, через створену юридичну консультацію адвокатів та юристів здійснює свою злочинну діяльність направлену на привласнення коштів місцевого бюджету, приховано та завуальовано.
Окрім того, під час досудового розслідування отримано відомості, про те, що службові особи окремих Управлінь освіти адміністрацій районів ХМР діють у змові з ОСОБА_4 , отримують від нього вказівки щодо процедури проведення аукціонів, визначення переможців відкритих торів, виконання умов договорів, у тому числі питання щодо зміни ціни за продукцію, що поставляється у бік її збільшення, з підконтрольними ОСОБА_4 адвокатами та юристами ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 вирішують питання щодо підготовки документації конкурсних торгів, що є виключним обов`язком комітету конкурсних торгів УОА, визнання чи відхилення пропозицій того чи іншого учасника, укладання договорів, укладання додаткових угод до договору з метою збільшення вартості продукції, заміни продукції на продукцію іншої якості, та інші супутні питання. Зокрема, за участі підконтрольних ОСОБА_4 юристів, у кожному з управлінь освіти, станом а травень місяць 2018 року, змінено умови усіх укладених договорів з постачання молочної продукції метою збільшення її вартості. (на момент укладання договорів вартість 1 кг молока коштувала 19, 5 грн., станом на травень червень більш ніж 23 грн за 1 кг). Службовими особами УОА, діючи у змові з групою осіб, що підконтрольні ОСОБА_4 , одночасно зі збільшенням вартості продукції, зменшено обсяги їх постачання таким чином, щоб фактична вартість закупівлі за договорами не перевищувала визначене бюджетне фінансування. Вказані дії є умисними, з метою заволодіння коштами місцевого бюджету, шляхом їх виведення у готівку через підставних ФО-П ОСОБА_4 . Встановлено, що злочинна схема ОСОБА_4 із заволодіння коштами місцевого бюджету діє останні декілька років, у тому числі протягом 2016, 2017 та 2018 років.
09.07.2021 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова був проведений обшук у приміщеннях Управління освіти адміністрації Основ`янського району ХМР за адресою: м. Харків, пр.Московський, 38, в ході якого виявлено та вилучено:
1. Завірена копія акту списання документів державних закупівель від 02.01.2020, на 1му арк.;
2.Завірена копія наказу від 11.04.2016 № 100 «Про затвердження положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради та складу тендерного комітету Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради», на 1му арк.;
3.Завірена копія Положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради, затвердженого 11.04.2016, на 2х арк.;
4.Завірена копія наказу від 03.01.2017 № 22 «Про перезатвердження положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради та складу тендерного комітету Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради», на 1му арк.;
5.Завірена копія Положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради, затвердженого 03.01.2017, на 1му арк.;
6.Завірена копія розпорядження від 30.06.2009 № 152 «Про призначення на посаду ОСОБА_8 », на 1му арк.;
7.Завірена копія посадової інструкції начальника Управління освіти адміністрації Основянського району Харківської міської ради, на 4х арк.;
8.Завірена копія наказу від 14.04.2014 № 111к «Про переведення ОСОБА_9 »та наказ № 2/5к від 30.06.2009 про прийняття на роботу ОСОБА_9 , на 1му арк.;
9.Завірена копія Наказу № 438-к від 15.09.2014 про призначення ОСОБА_10 , на 1му арк.;
10.Завірена копія розпорядження від 01.06.2011 № 2313 «Про призначення на посаду та присвоєння рангу посадової особи місцевого самоврядування», на 1му арк.;
11.Довідка управління освіти від 09.07.2021 № 204-01-26, на 1му арк.;
12.Довідка управління освіти від 09.07.2021 № 203-01-26, на 1му арк.;
13.Книга складського обліку за 2017-2018 р.р.
14.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_11 за період 2018 року, на 159 арк;
15.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_12 за період 2016 року, на 239 арк;
16.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_13 за період 2020 року, на 123 арк;
17.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_14 за період 2020 року, на 150 арк;
18.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_15 за період 2016 року, на 97 арк;
19.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_16 за період 2018 року, на 199 арк;
20.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_16 за період 2018 року, на 80 арк;
21.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_12 за період 2016 року, на 101 арк;
22.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_17 за період 2018 року, на 118 арк;
23.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_16 за період 2016 року, на 189 арк;
24.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_13 за період 2020 року, на 199 арк;
25.Тендерна документація на закупівлю «Вершкове масло», за 2018 рік, на 32 арк;
26.Протокол засідання тендерного комітету № 48 від 02.03.2018, на 4х арк.;
27.Тендерна документація на закупівлю «Сирні продукти», за 2018 рік, на 31 арк;
28.Тендерна документація на закупівлю «Молоко та вершки», за 2018 рік, на 31 арк;
29.Тендерна документація на закупівлю «Молочні продукти різні», за 2019 рік, на 28 арк;
30.Протокол засідання тендерного комітету № 162 від 20.12.2019, на 1му арк.;
31.Тендерна документація на закупівлю «Сирні продукти», за 2019 рік, на 27 арк;
32.Тендерна документація на закупівлю «Молоко та вершки», за 2019 рік, на 27 арк;
33.Тендерна документація на закупівлю «Вершкове масло», за 2019 рік, на 27 арк;
34.Тендерна документація на закупівлю «Молочні продукти різні», за 2020 рік, на 34 арк;
35.Тендерна документація на закупівлю «Вершкове масло», за 2020 рік, на 32 арк;
36.Протокол засідання тендерного комітету № 179 від 18.12.2020, на 4х арк.;
37.Тендерна документація на закупівлю «Молоко та вершки», за 2020 рік, на 32 арк;
38.Тендерна документація на закупівлю «Сирні продукти», за 2020 рік, на 32 арк;
39.Товарно-транспортні накладні на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 239 арк;
40.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 111 арк;
41.Товарно-транспортні та видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 197 арк;
42.Товарно-транспортні та видаткові накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 163 арк;
43.Товарно-транспортні - накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 107 арк;
44.Товарно-транспортні - накладні ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 239 арк;
45.Товарно-транспортні - накладні ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 346 арк;
46.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 259 арк;
47.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 278 арк;
48.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_14 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_22 на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 319 арк;
49.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 275 арк;
50.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 169 арк;
51.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 352 арк;
52.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 275 арк;
53.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 241 арк;
54.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 244 арк;
55.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_17 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 268 арк;
56.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 ,на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 267 арк;
57.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 ,на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 380 арк;
58. Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 238 арк;
59.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_18 ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 ,, на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 79 арк;
60.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 200 арк;
61.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 278 арк;
62.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 228 арк;
63.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 372 арк;
64.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 229 арк;
65.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_28 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_21 на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 100 арк;
66.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 280 арк;
67.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 173 арк;
68.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 241 арк;
69.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_21 , ОСОБА_20 на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 223 арк;
70.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 264 арк;
71.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 288 арк;
72.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 243 арк;
73.Документація щодо проведення тендерів на закупівлю молочної продукціі за 2018 рік, на 43 арк;
74.Договори та додаткові угоди на закупівлю молочної продукції за період 2018-2020 р.р., на 119 арк;
75.Платіжні доручення та видаткові накладні ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , за період 2018-2020 р.р., на 170 арк;
76.Платіжні доручення та видаткові накладні ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , за період 2018-2020 р.р., на 120 арк;
77.Платіжні доручення та видаткові накладні ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_11 , за період 2018р., на 201 арк;
78.Платіжні доручення та видаткові накладні ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_11 , за період 2018р., на 201 арк.
Згідно матеріалів кримінального провадження вбачається, що вказані документи містять дані щодо привласнення грошових коштів, що призначалися для оплати продуктів харчування для дитячих дошкільних навчальних закладів. При цьому, факти виявлення майна за адресами реєстрації та розташування юридичних осіб, за місцем мешкання їх службових осіб, свідчить про його належність цим суб`єктам господарювання, як і належність особистого майна безпосередньо фізичним особам, у яких воно вилучене.
10.07.2021 року вказана документація визнана речовим доказом по кримінальному провадженню.
Прокурор зазначає, що для запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення документів з метою забезпечення збереження речових доказів, що зберегли на собі сліди вчинених кримінальних правопорушень, для проведення відповідного експертного дослідження, відповідно до п.1 ч. 2 ст. 170 КПК України, необхідно здійснити арешт тимчасове, до скасування у встановленому КПК України порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, яке було вилучено під час проведення обшук у 09.07.2021 за вказаною вище адресою.
З метою виключення можливості знищення доказів, враховуючи те, що зазначене майно, серед іншого, є предметом злочину, який вчиняється, з необхідно накласти арешт на вилучене майно та документи.
Враховуючи викладене, є достатні підстави вважати, що вказане майно, відповідає вимогам ст. ст. 98, 170 Кримінального процесуального кодексу України з наведених вище підстав та відповідно до ч. 3 ст. 132 КПК України тяжкість вчиненого зазначеного кримінального правопорушення може бути підставою для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження та потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться у даному клопотанні. Шляхом застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження може бути виконане завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням.
На підставі викладеного, враховуючи наявність підстав вважати, що вилучене 09.07.2021 під час обшуків майно та документи є доказами вчинення кримінальних правопорушень, існує необхідність у накладенні на нього арешту з метою забезпечення збереження речових доказів.
У судове засідання прокурор ОСОБА_3 не з`явився, надав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності, вказав, що підтримує подане клопотання в повному обсязі та просить його задовольнити.
Представник управління освіти адміністрації Основ`янського району ХМР в судове засідання також не з`явився, повідомлявся судом про дату, час та місце розгляду клопотання своєчасно та належним чином, причини своєї неявки суду не повідомив, що відповідно до ч.1 ст. 172 КПК не є перешкодою для розгляду клопотання про арешт майна.
Перевіривши доводи поданого клопотання, дослідивши матеріали справи, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Відповідно доч.1ст.171КПК України, з клопотанням про арешт майна до слідчого судді має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.
Судовим розглядом встановлено, що слідчим управлінням ГУНП в Харківській області спільно з ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження №42018221090000072 від 07.03.2018 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету під час закупівлі послуг з організації харчування, продуктів: молока 2,5 % жирності, незбираного згущеного молока з цукром 8,5% жирності, що вчинене посадовими особами Управління освіти адміністрації Шевченківського, Київського, Московського, Немишлянського, Новобаварського, Холодногірського, Основянського, Індустріального районів Харківської міської ради, за попередньою змовою та у групі зі службовими особами КО «Дошкільне харчування», ПП «ГЕРМЕС», ТОВ «Слобожанський продкомбінат», ТОВ «Хазар`ЛТД та рядом підконтрольних ФО-П.
Прокурорами прокуратури Харківської обласної прокуратури здійснюється процесуальне керівництво у досудовому розслідуванні кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018221090000072 від 07.03.2018 за ч. 3 ст. 191 КК України.
09.07.2021 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова був проведений обшук у приміщеннях Управління освіти адміністрації Основ`янського району ХМР за адресою: м. Харків, пр. Московський, 38, під час якого виявлено та вилучено документи, відповідно до опису, доданого до протоколу обшуку від 09.07.2021 року.
10.07.2021 року вказані документи визнані речовими доказами по кримінальному провадженню.
Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
За змістом п. 1, 3 ч. 2 ст.167КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони, зокрема підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом.
Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів (п.1 ч. 2 ст. 170 КПК України), у цьому випадку арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Згідно ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Відповідно до ч.11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Стороною обвинувачення доведено, що вилучене під час обшуку майно є доказом вчинення кримінального правопорушення, а також зберегло на собі його сліди, у зв`язку із чим воно має доказове значення у кримінальному провадженні. Незастосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт вказаного майна в подальшому може перешкодити кримінальному провадженню. На виконання вимог ч. 1 ст. 173 КПК України, сторона обвинувачення в цій частині довела слідчому судді необхідність арешту цього майна, а також наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст. 170 КПК України.
Застосування заходу забезпечення у вигляді арешту майна у вказаний спосіб відповідає належній правовій процедурі та завданням кримінального провадження.
Таким чином, без накладання арешту на вищевказане майно в подальшому воно може бути приховане, знищене або передано третім особам, з метою ухиляння від притягнення до кримінальної відповідальності, накладення арешту на вилучене майно необхідноз метою забезпечення збереження речового доказу, узв`язку з чим клопотання прокурора про арешт майна є законним, обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.132,167-175 КПК України,слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання прокурора відділу Харківської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на майно Управління освіти адміністрації Основ`янського району ХМР, яке вилучене під час проведення 09.07.2021 обшуку за адресою: м. Харків, пр. Московський, 38, шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування вказаним майном, а саме:
1.Завірена копія акту списання документів державних закупівель від 02.01.2020, на 1му арк.;
2.Завірена копія наказу від 11.04.2016 № 100 «Про затвердження положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради та складу тендерного комітету Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради», на 1му арк.;
3.Завірена копія Положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради, затвердженого 11.04.2016, на 2х арк.;
4.Завірена копія наказу від 03.01.2017 № 22 «Про перезатвердження положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради та складу тендерного комітету Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради», на 1му арк.;
5.Завірена копія Положення про тендерний комітет Управління освіти Червонозаводського району Харківської міської ради, затвердженого 03.01.2017, на 1му арк.;
6.Завірена копія розпорядження від 30.06.2009 № 152 «Про призначення на посаду ОСОБА_8 », на 1му арк.;
7.Завірена копія посадової інструкції начальника Управління освіти адміністрації Основянського району Харківської міської ради, на 4х арк.;
8.Завірена копія наказу від 14.04.2014 № 111к «Про переведення ОСОБА_9 »та наказ № 2/5к від 30.06.2009 про прийняття на роботу ОСОБА_9 , на 1му арк.;
9.Завірена копія Наказу № 438-к від 15.09.2014 про призначення ОСОБА_10 , на 1му арк.;
10.Завірена копія розпорядження від 01.06.2011 № 2313 «Про призначення на посаду та присвоєння рангу посадової особи місцевого самоврядування», на 1му арк.;
11.Довідка управління освіти від 09.07.2021 № 204-01-26, на 1му арк.;
12.Довідка управління освіти від 09.07.2021 № 203-01-26, на 1му арк.;
13.Книга складського обліку за 2017-2018 р.р.
14.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_11 за період 2018 року, на 159 арк;
15.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_12 за період 2016 року, на 239 арк;
16.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_13 за період 2020 року, на 123 арк;
17.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_14 за період 2020 року, на 150 арк;
18.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_15 за період 2016 року, на 97 арк;
19.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_16 за період 2018 року, на 199 арк;
20.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_16 за період 2018 року, на 80 арк;
21.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_12 за період 2016 року, на 101 арк;
22.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_17 за період 2018 року, на 118 арк;
23.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_16 за період 2016 року, на 189 арк;
24.Папка з видатковими накладними ФОП ОСОБА_13 за період 2020 року, на 199 арк;
25.Тендерна документація на закупівлю «Вершкове масло», за 2018 рік, на 32 арк;
26.Протокол засідання тендерного комітету № 48 від 02.03.2018, на 4х арк.;
27.Тендерна документація на закупівлю «Сирні продукти», за 2018 рік, на 31 арк;
28.Тендерна документація на закупівлю «Молоко та вершки», за 2018 рік, на 31 арк;
29.Тендерна документація на закупівлю «Молочні продукти різні», за 2019 рік, на 28 арк;
30.Протокол засідання тендерного комітету № 162 від 20.12.2019, на 1му арк.;
31.Тендерна документація на закупівлю «Сирні продукти», за 2019 рік, на 27 арк;
32.Тендерна документація на закупівлю «Молоко та вершки», за 2019 рік, на 27 арк;
33.Тендерна документація на закупівлю «Вершкове масло», за 2019 рік, на 27 арк;
34.Тендерна документація на закупівлю «Молочні продукти різні», за 2020 рік, на 34 арк;
35.Тендерна документація на закупівлю «Вершкове масло», за 2020 рік, на 32 арк;
36.Протокол засідання тендерного комітету № 179 від 18.12.2020, на 4х арк.;
37.Тендерна документація на закупівлю «Молоко та вершки», за 2020 рік, на 32 арк;
38.Тендерна документація на закупівлю «Сирні продукти», за 2020 рік, на 32 арк;
39.Товарно-транспортні накладні на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 239 арк;
40.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 111 арк;
41.Товарно-транспортні та видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 197 арк;
42.Товарно-транспортні та видаткові накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 163 арк;
43.Товарно-транспортні - накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 107 арк;
44.Товарно-транспортні - накладні ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 239 арк;
45.Товарно-транспортні - накладні ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 346 арк;
46.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 259 арк;
47.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_14 , ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 278 арк;
48.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_14 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_22 на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 319 арк;
49.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 275 арк;
50.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 169 арк;
51.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 352 арк;
52.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 275 арк;
53.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_23 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 241 арк;
54.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_24 , на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 244 арк;
55.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_17 , на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 268 арк;
56.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 ,на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 267 арк;
57.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 ,на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 380 арк;
58. Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 238 арк;
59.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_18 ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_21 ,, на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 79 арк;
60.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 200 арк;
61.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 278 арк;
62.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 228 арк;
63.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_16 ,ФОП ОСОБА_27 , ФОП ОСОБА_11 на постачання молочної продукції за 2018 рік, на 372 арк;
64.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 229 арк;
65.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_28 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_21 на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 100 арк;
66.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_20 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 280 арк;
67.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 173 арк;
68.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 241 арк;
69.Видаткові накладні ФОП ОСОБА_21 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_21 , ОСОБА_20 на постачання молочної продукції за 2019 рік, на 223 арк;
70.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 264 арк;
71.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 288 арк;
72.Товарно-транспортні накладні ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_25 , ФОП ОСОБА_26 , ФОП ОСОБА_19 , на постачання молочної продукції за 2020 рік, на 243 арк;
73.Документація щодо проведення тендерів на закупівлю молочної продукціі за 2018 рік, на 43 арк;
74.Договори та додаткові угоди на закупівлю молочної продукції за період 2018-2020 р.р., на 119 арк;
75.Платіжні доручення та видаткові накладні ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , за період 2018-2020 р.р., на 170 арк;
76.Платіжні доручення та видаткові накладні ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , за період 2018-2020 р.р., на 120 арк;
77.Платіжні доручення та видаткові накладні ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_11 , за період 2018р., на 201 арк;
78.Платіжні доручення та видаткові накладні ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_11 , за період 2018р., на 201 арк.
Майно, на яке накладено арешт, зберігати в СУ ГУНП в Харківській області за адресою: м. Харків, вул. Весніна, 14, 2й під`їзд, у відповідності до порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України № 1104 від 19.11.2012 «Про затвердження порядку зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження».
Арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленогоКПК України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Ухвала може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня отримання копії ухвали.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Жовтневий районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98424505 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні