Тендер

Поточний ремонт твердого покриття біля вантажного терміналу інв. №47778

UA-2019-07-26-001308-b

Опис

Якість наданих Послуг має відповідати вимогам державних будівельних норм, СНиП та умов цього Договору, в тому числі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.1.1.7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»; ДБН В.1.1.7-2008 «Основні вимоги до будівель та споруд. Пожежна безпека». Підрядник повинен надати передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповідає умовам та вимогам, що звичайно ставляться до Послуг такого характеру. Підрядник гарантує високу якість матеріальних ресурсів, використаних під час надання Послуг. Підрядник гарантує, що матеріали, використані при наданні Послуг, будуть новими. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти; Вид предмета закупівлі - послуги. Умови оплати: Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично надані Послуги, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично наданих Послуг здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання вищевказаних документів.Після сплати сумарного платежу у розмірі 95% ціни Послуг, в тому числі ПДВ 20%, розрахунки призупиняються. Остаточний розрахунок за надані послуги, в розмірі 5% від ціни Послуг, в тому числі ПДВ 20%, Замовник оплачує Підряднику протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту технічної комісії.

Статус

Завершено

Сума
148 822 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ «„НВФ“КУПОЛ»