Тендер
Послуги з адміністрування та підтримки працездатності веб-сайту та його складових модулів
UA-2021-12-29-003704-b
- Опис
Послуги надаються для забезпечення надійного та безперебійного функціонування веб-сайту підприємства та його складових модулів, що являється візитівкою та довідником інформації для пасажирів. Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає умовам цього Договору, а в разі їх відсутності або неповноти – вимогам, що звичайно ставляться до Послуг відповідного характеру. Виконавець гарантує якість наданих Послуг протягом дії договору 9-ти місяців.Послуги з адміністрування та підтримки працездатності веб-сайту https://kbp.aero та його складових модулів включаючи модуль «Бронювання VIP-прем’єр залу», модуль «Онлайн табло», модуль «Вантажне табло»: - щомісячна перевірка функціонування програмного забезпечення веб-сайту та його складових модулів на предмет виявлення вразливостей чи його некоректного функціонування; - щомісячна перевірка функціонування роботи операційної системи серверів та додаткового програмного забезпечення на предмет безперебійного функціонування та несанкціонованого доступу; - в разі виявленої потреби, інсталяція нового програмного забезпечення, оновлення поточного програмного забезпечення, необхідних для роботи веб-сайту та його модулів; - щомісячна перевірка процедури резервного копіювання і відновлення баз даних, html-сторінок, графічних зображень, лог-файлів та файлів конфігурації; - щомісячні заходи з оптимізація роботи процесів, необхідних для роботи веб-сайту (робота з конфігураційними файлами, налаштуваннями буферізації, кешів тощо); - моніторинг працездатності сайту та модулів; - виконання заходів з кіберзахисту веб-сайту та його модулів. Робота з контентом: - внесення та зміна контенту на веб-сайті Замовника, тобто зміна графіків, фотоіміджів та корекція існуючої інформації на сайті, якщо це неможливо зробити силами Замовника; - незначна доробка розділів сайту відповідно до запиту підготовленого Замовником. Відновлення працездатності веб-сайту: - час первинної реакції Виконавця на звернення Замовника з приводу непрацездатності веб-сайту та його модулів становить не більше 3 (трьох) годин, а загальний час усунення проблеми не перевищує термін від 3-х (трьох) годин до 12-и (дванадцяти) годин залежно від складності проблеми; - Виконавець забезпечує дотримання зазначених часових нормативів цілодобово, без вихідних днів; - у випадку отримання звернення Замовника необхідна технічна підтримка надається Виконавцем усіма доступними засобами, включаючи, але не обмежуючись: по телефону або за допомогою електронної пошти, з зазначенням методики усунення проблеми, технічного обслуговування та експлуатації, конфігурації та настроювання системи; за допомогою дистанційного моніторингу та конфігурації клієнтської частини системи, за умови надання Замовником віддаленого або прямого доступу до системи. Для виконання вказаних заходів, в тому числі з відновлення працездатності, Замовник забезпечує надання визначеним працівникам Виконавця віддалений доступ до веб-сайту та його модулів. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти; Вид предмету закупівлі - послуги. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг.
- Статус
Завершено
- Сума
- 48 600 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «ДІДЖІТАЛ ЕДЖЕНСІ» | — |