Власники бізнесу будуть безкоштовно отримувати сповіщення про зміни своєї компанії в реальному часі

Відтепер всі власники бізнесу отримуватимуть сповіщення про зміни в ЄДР в реальному часі.

2 вересня 2019

Історія

Відтепер всі власники бізнесу отримуватимуть сповіщення про зміни в ЄДР в реальному часі.

Що сталося

Мін’юст почав оновлювати Єдиний реєстр компаній щоденно. Тепер ми зможемо сповіщувати власників про зміни одразу, в день, коли зміни були внесені.

Чому це важливо

Одна з найбільших проблем, з якою зіштовхується український бізнес — це рейдерство. Чим швидше власник компанії відреагує на зміни в компанії, тим більше у нього буде шансів зберегти активи.

ЄДР вже було відкрито. Що змінилося?

Мін’юст почав оновлювати Єдиний державний реєстр щоденно та публікувати його на порталі відкритих даних. Це дозволяє нам сповіщувати власників бізнесу про зміни компанії в день, коли вони відбулися.

До цього часу ЄДР оновлювався щотижня.

Як тепер власники бізнесу дізнаватимуться про зміни в компаніях?

Більше півмільйона користувачів Опендатабот отримуватимуть сповіщення про зміну у своїй компанії в месенджері. Ті ж, хто ще не став користувачем, отримуватимуть сповіщення за допомогою смс та емейлів.

«Щоденне оновлення ЄДР на порталі відкритих даних — це реальний крок для боротьби з рейдерством. Найкращий спосіб захистити свій бізнес — вчасно дізнаватися про зміни своєї компанії.

Ці дані вже підключені в Опендатабот. Власники отримуватимуть безкоштовні сповіщення в Опендатабот, на емейл та через смс», 

— коментує засновник Опендатабот Олексій Іванкін.

Що робити, якщо зловмисники змінили дані вашої компанії?

З 2016 року при Міністерстві юстиції України діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації — орган, створений для запобігання рейдерських захоплень. Якщо ваші права були порушені реєстратором, ви маєте право звернутись до Комісії, яка розгляне скаргу протягом 30 днів.

Якщо реєстратором було незаконно внесено зміни щодо нерухомого майна або корпоративних прав компанії особа може звернутись зі скаргою протягом 60 днів з моменту, коли вона дізналась (або могла дізнатись) про порушення її прав.

Скарга має містити:

  • реквізити рішення реєстратора, яке оскаржується;

  • зміст оскаржуваного рішення (дій чи бездіяльності);

  • норми законодавства, які порушено на думку скаржника;

  • викладення обставин та відомості про наявність чи відсутність судового спору;

  • решту пунктів можна знайти за посиланням.

З 29 серпня з’явилася можливість подачі скарги в режимі онлайн.

Отримуйте аналітику від Опендатабот в Телеграм каналі

TelegramКанал Опендатабот

Рейдерство