Ухвала
від 21.11.2022 по справі 569/12942/22
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/12942/22

1-кс/569/5338/22

УХВАЛА

21 листопада 2022 рокум. Рівне

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого слідчого відділення ВП №1 Рівненського РУП ГУНП в Рівненській області ОСОБА_3 (далі - слідчий), розглянувши в судовому засіданні в м. Рівне клопотання слідчого погоджене прокурором відділу Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_4 , подане в рамках кримінального провадження №12021180000000167 від 10.06.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України (далі - це ж кримінальне провадження) про обшук, -

ВСТАНОВИВ:

Досудове розслідування кримінального провадження розпочато на підставі матеріалів в Рівненській області ДСР НПУ, про те, що службові особи одного із органів місцевого самоврядування Рівненської області діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб із службовими особами суб`єктів господарської діяльності, зловживаючи своїм службовим становищем, у період часу 2020-2021 заволоділи бюджетними коштами, під час їх використання.

Слідчий у клопотанні вказує, що в ході досудового розслідування встановлено, що на території Рівненської області зорганізувалась злочинна група з числа посадових комунального підприємства «Костопількомунсервіс» Костопільської міської ради, (далі - КП «Костопількомунсервіс»), а також суб`єктів підприємницької діяльності, ТзОВ «Про-Кор Плюс», які протягом 2020-2021 років вчиняють дії спрямовані на зловживання владою, службовим становищем, з метою заволодіння бюджетними коштами, під час використання коштів на придбання товарів, робіт та послуг, а також проведення ремонтних та будівельних робіт комунальній та соціальній сферах, шляхом завищення їх об`ємів та вартості.

Також слідчий зазначає наступне.

Директор КП «Костопількомунсервіс» ОСОБА_5 та головний інженер вказаного комунального підприємства ОСОБА_6 , разом з іншими посадовими особами Костопільської міської ради, здійснюють вплив на членів тендерного комітету КП «Костопількомунсервіс», які надають незаконні вказівки голові тендерного комітету КП «Костопількомунсервіс» ОСОБА_7 , а також іншим членам зазначеного комітету щодо проведення тендерів, їх відміни та обрання переможців, надаючи перевагу підконтрольним суб`єктам господарювання, а саме ТзОВ «Про-Кор Плюс».

Зокрема ТзОВ «Про-Кор Плюс» на замовлення КП «Костопількомунсервіс» Костопільської міської ради протягом 2019-2021 років проводились проектні роботи, авторський нагляд, будівельно-монтажні та ремонтні роботи вказаних у клопотанні об`єктах.

Директором ТзОВ «Про-Кор Плюс» є ОСОБА_8 , фактичним неофіційним власником та бенефіціаром - головний інженер КП «Костопількомунсервіс» ОСОБА_6 , який окрім цього, як ФОП здійснював та здійснює технічний нагляд під час виконання робіт по окремих об`єктах на замовлення КП «Костопількомунсервіс», внаслідок чого до актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в умисно внесено та вносяться завідомо неправдиві відомості про обсяги будівельних робіт, завищення розцінок на роботи, значне завищення цін від середньориноквих на будівельні матеріали, внесено недостовірні дані щодо суми витрат по заробітній платі.

Крім того, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , залучають робітників КП «Костопількомунсервіс» у робочий час до виконання робіт на об`єктах, де згідно укладених із замовником договорів підрядниками є ТзОВ «Про-Кор Плюс», та інші суб`єкти господарювання.

Під час виконання робіт на замовлення КП «Костопількомунсервіс», вищевказаними підконтрольними суб`єктами господарювання у змові з певними посадовими особами КП «Костопількомунсервіс» до актів приймання-виконаних робіт форми КБ-2в, вносились та вносяться завідомо неправдиві відомості, застосовувались подвійні розцінки, штучне завищення обсяги виконаних робіт, вартості будівельних матеріалів, які не відповідають проектно-кошторисній документації та тендерній документації замовника, а також закупляються для виконання робіт будівельні матеріали, що не відповідають вимогам ДСТУ та ДБН.

Загалом за здійснення технічного нагляду за об`єктами будівництва протягом 2019-2021 років, де замовником є КП «Костопількомунсервіс» на рахунок головного інженера КП «Костопількомунсервіс» - ОСОБА_6 перераховано кошти на загальну суму - 553 649 грн., на рахунок ТОВ «Про-Кор Плюс» вказане комунальне підприємство перерахувало коштів на загальну суму - 6 489 221 грн.

Злочинна діяльність службових осіб ТзОВ «Про-Кор Плюс» підтверджується матеріалами аналітичного дослідження Державної податкової служби України головного Управління ДПС у Рівненській області від 31.05.2021 №25/17-00-08-07/33556138, в ході проведення якого, за період 01.01.2020 по 31.12.2021 встановлено, що ТзОВ «Про-Кор Плюс» при оформленні актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в на загадьну суму 4 871 483, 67 грн. для замовників - бюджетних установ КП «Костопількомунсервіс» та КП «УК Костопільське БЖКП» внесено недостовірні дані щодо суми витрати по заробітній платі і як наслідок, відбулось завищення ТзОВ «Про-Кор Плюс» суми витрат по заробітній платі, на загальну суму 420 888, 27 грн., відображену в вищезазначених актах виконаних робіт за формою № КБ 2-в, замовником яких є КП «Костопількомунсервіс». Відповідно, службовими особами ТзОВ «Про-Кор Плюс» вчинено дії, спрямовані на заволодіння бюджетними коштами у сумі 420 888, 27 грн.

Слідчий доводить, що окремі службові особи, КП «Костопількомунсервіс», спільно зі посадовими особами ТзОВ «Про-Кор Плюс» за попередньою змовою групою осіб вчинили та продовжують вчиняти злочинні дії, внаслідок яких незаконно заволоділи та продовжують заволодівати бюджетними коштами, сума збитку встановлюється. При цьому, вказана злочинна діяльність ретельно приховується від оточення, вживаються заходи конспірації, з метою не викриття вказаної діяльності правоохоронними та контролюючими органами.

Під час виконання робіт на замовлення КП «Костопількомунсервіс», вищевказаними підконтрольними суб`єктами господарювання у змові з певними посадовими особами Костопільської міської ради та КП «Костопількомунсервіс» до актів приймання-виконаних робіт форми КБ-2в, вносились та вносяться завідомо неправдиві відомості, застосовувались подвійні розцінки, штучне завищення обсяги виконаних робіт, вартості будівельних матеріалів, які не відповідають проектно-кошторисній документації та тендерній документації замовника, а також закупляються для виконання робіт будівельні матеріали, що не відповідають вимогам ДСТУ та ДБН.

Покликаючись на наведене, слідчий просить надати дозвіл на проведення обшуку за місцем фактичного проживання ОСОБА_6 (головного інженера КП «Костопількомунсервіс», інженера технічного нагляду в якості фізичної особи - підприємця та фактичного власника ТзОВ «Про-Кор Плюс» ), за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукування речей та документів, які вказують на вчинення кримінального правопорушення.

Відомості про право власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна на квартиру АДРЕСА_2 , відсутні.

Дослідивши клопотання та додані матеріали, заслухавши слідчого який просив клопотання задоволити, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Оцінюючи клопотання, яке відповідає вимогам встановленим ч. 3 ст. 234 КПК України, так само доведені органом досудового розслідування підстави передбачені ч.5 ст. 234 КПК України, надані до клопотання матеріали, в тому числі матеріали кримінального провадження оглянуті слідчим суддею у встановленому законодавством порядку, слідчий суддя вважає їх достатніми для надання дозволу на проведення обшуку за місцем фактичного проживання головного інженера КП «Костопількомунсервіс», інженера технічного нагляду в якості ФОП та фактичного власника ТзОВ «Про-Кор Плюс» ОСОБА_6 , за вищевказаною адресою, з метою відшукування речей та документів, яке свідчить про вчинення кримінального правопорушення та яке планує відшукати слідчий, і саме обшук, є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання цього майна.

На підставі вищенаведеного, керуючись ст. ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Надати дозвіл на проведення обшуку у квартирі АДРЕСА_2 , відомості про право власності на яку у Державному реєстрі речових прав відсутні, за місцем проживання ОСОБА_6 , з метою відшукання: документів в паперовому варіанті, чорнові розрахунки та записи, в т.ч. записи про грошові кошти та обсяги робіт, комп`ютерна техніка, електронні носії інформації, мобільні телефони, печатки, штампи, кліше, інші речі та документи, що стосуються виконання робіт та надання послуг по вищевказаним об`єктам.

Строк дії ухвали - один місяць з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення21.11.2022
Оприлюднено23.11.2023
Номер документу107436116
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —569/12942/22

Ухвала від 09.06.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 01.03.2023

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Денисюк П. Д.

Ухвала від 29.12.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 29.12.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 29.12.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 08.12.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні