Справа № 2-3178/2010 рік
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 червня 2010 року Жов тневий районний суд м. Харков а у складі:
головуючого судді - Цілю рика В.П.,
за участю секретаря - Мель нікової А.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду в м. Харкові цивільну с праву за позовною заявою ОС ОБА_1 до Управління пенсійн ого фонду України в Жовтнево му районі м. Харкова про понов лення пропущеного строку для звернення до суду, визнання д ій неправомірними та зобов' язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Жов тневого районного суду м. Хар кова з позовною заявою та про сив суд поновити пропущений строк для звернення до суду з а захистом порушених прав, св обод та інтересів, зобов' яз ати відповідача - Управлінн я Пенсійного фонду України у Жовтневому районі м. Харкова здійснити перерахунок пенсі ї з підвищення її на 30 % мінімал ьної пенсії за віком, як дитин і війни, з 01 січня 2006 року і на мо мент розгяду справи у суді, а т акож просив зобов' язати від повідача в подальшому здійсн ювати перерахунок пенсії.
В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач посилався на те, що він належить до соці альної категорії «Дитина вій ни» та відповідно до ст. 6 Зако ну України «Про соціальний з ахист дітей війни» з 01 січня 2006 року має право на отримання с оціальної допомоги в розмірі 30 % від мінімального розміру п енсії за віком.
Відповідач всупереч Рішен ня Конституційного Суду Укра їни № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року, як им були визнані неконституці йними окремі положення Закон у України «Про державний бюд жет України на 2007 рік», в тому ч ислі й щодо зупинення ст. 6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни», не здійс нили нарахування та виплату відповідного підвищення до п енсії.
Згідно частини 2 статті 19 та ч астини 3 статті 22 Конституції України органи державної вла ди та органами місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов' язані діяти на під ставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конс титуцією та законами України . При прийнятті законів або вн есенні змін до чинних законі в не допускається звуження з місту та обсяг існуючих прав і свобод.
Таким чином, зважаючи на вищ евикладене, невиплата соціал ьної допомоги, передбаченої ст. 6 Закону України «Про соціа льний захист дітей війни», є п ротиправною і такою, що супер ечить Конституції та законам України.
Розмір соціальної допомог и відповідно до статті 6 «Про с оціальний захист дітей війни » становить 30 відсотків мінім альної пенсії за віком. Мінім альна пенсія за віком відпов ідно до статті 28 Закону Україн и «Про загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня» встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для о сіб, які втратили працездатн ість.
Позивач в судове засідання не прибув, згідно письмової з аяви, наявної в матеріалах сп рави, просив розглянути спра ву за його відсутності, позов ні вимоги підтримав повністю .
Відповідач в судове засіда ння не прибув, надав письмову заяву з проханням розглядат и справу без представника ві дповідача, проти позовних ви мог заперечує.
Суд вирішив можливим розгл янути справу у відсутності с торін, які просили розглянут и справу за їх відсутності, на підставі наявних у справі до казів.
З матеріалів справи та наяв них в ній доказів, судом встан овлено наступне.
Позивач має статус «дитини війни», що також підтверджує ться пенсійним посвідченням НОМЕР_1 від 15.09.1994 року (а.с. 10).
Враховуючи зазначений ста тус позивача, він відповідно до ст. 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» має право на отримання держа вної соціальної підтримки, а саме: підвищення до пенсії в р озмірі 30 % мінімальної пенсії за віком.
Виходячи із встановлених о бставин справи та досліджени х доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку щодо в имог позивача про зобов' яза ння відповідача виплачувати їй з 01 січня 2006 року щомісячної надбавки до пенсії в розмірі 30 % мінімальної пенсії за віко м, про часткове задоволення ц их вимог, виходячи із наступн ого.
Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни», дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно ст. 7 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни», фінансове забе зпечення державних соціальн их гарантій, передбачених ци м Законом, здійснюється за ра хунок коштів Державного бюдж ету України.
Законом України «Про Держ авний бюджет на 2006 рік» від 20.12.2005 року дію ст. 6 зазначеного Зак ону на 2006 рік було зупинено.
Законом України «Про внесе ння змін до Закону України «П ро Державний бюджет на 2006 рік» від 19.01.2006 року до статті 110 Закон у України «Про Державний бюд жет на 2006 рік» було внесено змі ни, якими встановлено, що піль ги дітям війни, передбачені с т. 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» у 2006 р оці запроваджуються поетапн о, за результатами виконання бюджету у першому півріччі, у порядку, визначеному Кабіне том Міністрів України за пог одженням з Комітетом Верховн ої Ради України з питань бюдж ету.
Проте, у 2006 році пільги, встан овлені ст. 6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», запроваджені не були.
Закони України «Про Держав ний бюджет на 2006 рік» від 20.12.2005 ро ку та «Про внесення змін до За кону України «Про Державний бюджет на 2006 рік»» від 19.01.2006 року неконституційними не визнан і та діяли протягом 2006 року.
Таким чином, відповідно до в ищезазначених законів, у від повідача не було підстав нар аховувати та сплачувати пози вачці доплату до пенсії, пере дбачену ст. 6 Закону України «П ро соціальний захист дітей в ійни», оскільки до 19.01.2006 року її дію було зупинено, а потім пер едбачені нею виплати не запр оваджені.
На підставі викладеного су д приходить до висновку, що у в ідповідача були відсутні під стави для нарахування на кор исть позивача допомоги за 2006 р ік тому, що дана виплата була о бмежена Законом України «Про державний бюджет на 2006 рік», як ий не був визнаний неконстит уційним.
Разом з тим, суд вважає необ хідним задовольнити вимоги п озивача щодо зобов'язання ві дповідача здійснити підвище ння до пенсії за частину 2007 рок у з наступних підстав:
Відповідно до п. 12 ст. 71 Закону України «Про Державний бюдж ет на 2007 рік», дію статті 6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни», з урахуван ням ст. 111 цього Закону, було зуп инено.
Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 за № 6-рп/2007 року, у справі за поданням 46 на родних депутатів України щод о відповідності Конституції України (конституційності) п оложень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, п. п. 7, 9, 12, 13,14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст . 71, ст. ст. 98, 101, 103, 111 Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік» (справа про соціальн і гарантії громадян), визнано таким, що не відповідає Конст итуції України (є неконститу ційним) положення п. 12 ст. 71 Зако ну України «Про Державний бю джет на 2007 рік», яким зупинено д ію ст. 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» від № 2195-IV від 18.11.2004 року, з урахува нням ст. 111 цього Закону.
Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв' язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії полож ень статей зазначеного закон у, що визнані неконституційн ими. Рішення Конституційного Суду України є обов' язкови м до виконання на території У країни, остаточним і не може б ути оскаржене.
Відповідно до ч. 2 ст. 152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.
Виходячи з приписів ч. 2 ст. 152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України УПФУ в Жов тневому районі м. Харкова пов инен був нараховувати та спл ачувати позивачу доплату до пенсії, передбачену ст. 6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни» з 09.07.2007 року, о скільки з моменту ухвалення Конституційним Судом Україн и рішення щодо неконституцій ності п. 12 ст. 71 Закону України « Про Державний бюджет України », ця норма втратила чинність та не підлягала застосуванн ю. Отже, відповідач з 09.07.2007 по 31.12.2007 року мав діяти у відповіднос ті з приписами діючої норми с т. 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни», нар аховувати та здійснювати поз ивачу відповідні доплати.
Таким чином, згідно вимог ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни» відп овідач повинен нарахувати п озивачу підвищення до пенсі ї у розмірі 30 % мінімальної пен сії за віком, а при виплаті так ого нарахування врахувати вж е виплачену суму та провести виплату недоплаченої суми п ідвищення до пенсії.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими ст. 28 Закону України «Про загально обов' язкове державне пенсі йне страхування» від № 1058-IV від 09.07.2003 року, іншого нормативно-п равового акта, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.
З огляду на викладене, суд в важає за необхідне зобов' яз ати відповідача здійснити пе рерахунок пенсії ОСОБА_1 з підвищенням її на 30 % мінімаль ної пенсії за віком, виходячи з розміру, встановленого ч. 1 с т. 28 Закону України «Про загал ьнообов' язкове пенсійне ст рахування» та провести відпо відні виплати за 2007 рік - з 09 ли пня 2007 року по 31 грудня 2007 року.
Відповідно до п. п. 41 розділу 2 Закону України «Про Державн ий бюджет на 2008 рік та про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України» текст ста тті 6 Закону України «Про соці альний захист дітей війни» в икладено в наступній редакці ї. Дітям війни (крім тих, на яки х поширюється дія Закону Укр аїни «Про статус ветеранів в ійни, гарантії їх соціальног о захисту») до пенсії або щомі сячного довічного грошового утримання чи державної соці альної допомоги, що виплачує ться замість пенсії, виплачу ється підвищення у розмірі н адбавки, встановленої для уч асників війни. Ветеранам вій ни, які мають право на отриман ня підвищення до пенсії або щ омісячного довічного грошов ого утримання чи державної с оціальної допомоги, що випла чується замість пенсії, відп овідно до цього Закону та Зак ону України «Про статус вете ранів війни, гарантії їх соці ального захисту» дане підвищ ення провадиться за їх вибор ом згідно з одним із законів.
Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року за № 10-рп/2008, у справі за конституцій ними поданнями Верховного Су ду України щодо відповідност і Конституції України (конст итуційності) окремих положен ь ст. 65 розділу 1, п. п. 61, 62, 63, 66 розділ у 2, п. 3 розділу 3 Закону України «Про Державний бюджет Украї ни на 2008 рік та про внесення змі н до деяких законодавчих акт ів України» і 101 народних депу татів України щодо відповідн ості Конституції України (ко нституційності) положень ст. 67 розділу 1, п. п. 1-4, 6-22, 24-100 розділу 2 З акону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України» (спр ава щодо предмета та змісту з акону про Державний бюджет У країни), визнано таким, що не в ідповідає Конституції Украї ни (є неконституційним) полож ення п. п. 41 розділу 2 Закону Укр аїни «Про Державний бюджет н а 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів У країни».
Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв' язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії полож ень статей зазначеного закон у, що визнані неконституційн ими. Рішення Конституційного Суду України є обов' язкови м до виконання на території У країни, остаточним і не може б ути оскаржене.
Виходячи із системного ана лізу зазначених норм законод авства, рішення Конституційн ого Суду України від 22.05.2008 року та приписів ч. 2 ст. 152 Конституц ії України, суд дійшов виснов ку, що з 22.05.2008 року УПФУ в Жовтнев ому районі м. Харкова повинен був нараховувати та сплачув ати позивачу доплату до пенс ії, передбачену ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» в редакції, яка д іяла до 01.01.2008 року, оскільки з мо менту ухвалення Конституцій ним Судом України рішення що до неконституційності п. п. 41 р озділу 2 Закону України «Про Д ержавний бюджет на 2008 рік та пр о внесення змін до деяких зак онодавчих актів України», ця норма втратила чинність та н е підлягала застосуванню. От же, відповідач з 22.05.2008 року мав д іяти у відповідності з припи сами діючої норми ст. 6 Закону України «Про соціальний захи ст дітей війни», нараховуват и та здійснювати позивачу до плату до пенсії у розмірі 30 % мі німальної пенсії за віком.
Між тим, до 22.05.2008 року, тобто до ухвалення зазначеного рішен ня Конституційним Судом Укра їни, відповідач, здійснюючи п озивачу доплати, передбачені ст. 6 Закону України «Про соці альний захист дітей війни» в редакції від 01.01.2008 року, з ураху ванням п. п. 41 розділу 2 Закону У країни «Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», діяв на підставі та у відповідності з діючою нор мою зазначених законів, а том у позовні вимоги щодо стягне ння доплати до пенсії у розмі рі 30 % мінімальної пенсії за ві ком з 01.01.2006 року по 08.07.2007 року задов оленню не підлягають.
Таким чином, відповідно до с т. 58 Закону України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік» в 2008 році позивачу підлягають такі суми доплати до пенсії:
Травень 481 х 30 % - 144,3 грн.,
Червень 481 х 30 % - 144,3 грн.,
Липень 482 х 30 % - 144,6 грн.,
Серпень 482 х 30 % - 144,6 грн.,
Вересень 482 х 30 % - 144,6 грн.,
Жовтень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Листопад 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Грудень 498 х 30 % - 149,4 грн., а всьо го за 2008 рік 1170 грн. 60 коп. Але, як вб ачається з листа УПФУ в Жовтн евому районі м. Харкова, позив ачу з січня по грудень 2008 року б ули виплачені грошові кошти, тому за цей період часу позив ачу підлягають виплаті грошо ві кошти з урахуванням випла чених сум.
Законом України «Про Держа вний бюджет на 2009 рік» дію ст. 6 З акону України «Про соціальни й захист дітей» не зупинено. В ідповідно до ч. 2 ст. 54 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет на 2009 рік» розміри державних с оціальних гарантій на 2009 рік, щ о визначаються залежно від п рожиткового мінімуму, встано влюються відповідними закон ами України, Законом України «Про державний бюджет на 2009 рі к», нормативно-правовими акт ами Кабінету Міністрів Украї ни.
Таким чином, за 2009 рік у позив ачу підлягають доплати до пе нсії:
Січень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Лютий 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Березень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Квітень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Травень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Червень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Липень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Серпень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Вересень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Жовтень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Листопад 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Грудень 498 х 30 % - 149,4 грн.
Відповідно до даних Управл іння Пенсійного Фонду Україн и в Жовтневому районі м. Харко ва з січня 2008 року по березень 2 008 року позивачу було виплачен о щомісячно по 47,00 грн.; з квітня 2008 року по червень 2008 року - по 48,10 грн.; з липня 2008 року по вересе нь 2008 року - по 48,20 грн.; з жовтня 2008 року по теперішній час - по 49,80 грн. по грудень 2009 року включ но позивачу було виплачено щ омісячно по 49,80 грн., тому позив ачу підлягають виплати з ура хуванням виплачених сум.
Також позивачу підлягають стягненню доплати до пенсії за січень-квітень 2010 року в роз мірі:
Січень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Лютий 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Березень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
Квітень 498 х 30 % - 149,4 грн.,
оскільки дія ст. 6 Закону Укр аїни «Про соціальний захист дітей війни» на теперішній ч ас не зупинена, відповідно до норм діючого законодавства розміри державних соціальни х гарантій на 2010 рік, що визнача ються залежно від прожитково го мінімуму, встановлюються відповідними законами Украї ни, Законом України «Про Держ авний бюджет», нормативно-пр авовими актами Кабінету Міні стрів України.
Як вбачається з довідки УПФ У в Жовтневому районі м. Харко ва позивачу за вказаний пері од часу були виплачені підви щення до пенсії, тому суд вваж ає за необхідне зобов' язати вказаного відповідача зроби ти перерахунок до пенсії з ур ахуванням виплачених сум.
Відповідно до статті 64 Конс титуції України конституцій ні права і свободи людини і гр омадянина не можуть бути обм ежені, крім випадків, передба чених Конституцією України.
Судом достовірно встановл ено, що позивач перебуває на о бліку в УПФУ в Жовтневому рай оні м. Харкова та відноситься до категорії громадян, яким в становлено статус «дитина ві йни» та відповідно до ст. 6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни» № 2195-IV від 18. 11.2004 року позивач має право на о тримання підвищення до пенсі ї в розмірі 30% мінімальної пен сії за віком.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими ст. 28 Закону України «Про загально обов'язкове державне пенсійн е страхування», іншого норма тивно-правового акта, який би визначав цей розмір або вста новлював інший розмір, немає .
Пенсійний фонд України діє у відповідності до Положенн я Про Пенсійний фонд України , затвердженого Указом Прези дента України від 01.03.2002 року за № 121/2001 і здійснює свої повноваж ення на підставі п. 15 зазначен ого положення через створені в установленому порядку йог о територіальні управління. Відповідно до Закону України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я» рішення про призначення т а перерахунок пенсій приймаю ться районними управліннями Пенсійного фонду України за місцем проживання пенсіонер ів.
Таким чином, обов' язок по н арахуванню та виплаті доплат и до пенсії позивача, передба ченої ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни» покладено на УПФУ в Жовтн евому районі м. Харкова, за міс цем проживання позивача.
Статтею 22 Конституці ї України визначено, що конст итуційні права і свободи гар антуються. Таким чином, держа ва взяла на себе зобов' язан ня забезпечити реалізацію гр омадянами своїх конституцій них прав.
За змістом ч.1 ст. 46 Конс титуції України громадяни ма ють право на соціальний захи ст, що включає право на забезп ечення їх у старості та в інши х випадках, передбачених зак оном.
Законом України «Про соціальний захист дітей вій ни» реалізовано конституцій не право на соціальний захис т громадян, які мають статус « дитини війни», серед яких їм н адано право на отримання 30 % до плати до пенсії.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 К онституції України органи за конодавчої, виконавчої та су дової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією межах і відпов ідно до законів України.
Згідно абз. 1 п. 1 Положе ння про Пенсійний фонд Украї ни, затвердженого Указом Пре зидента України від 01.03.2002 року з а № 121/2001 Пенсійний фонд України є центральним органом викон авчої влади.
Відповідно до зазнач еного Положення на Пенсійний фонд України покладено обов ' язок щодо:
- щодо призначенн я пенсії;
- підготовки доку ментів для її виплати;
- забезпечення св оєчасного і в повному обсязі фінансування та виплату пен сій.
Пунктом 1.1 Положення про уп равління Пенсійного фонду Ук раїни в районах, містах і райо нах у містах, затвердженого п остановою правління Пенсійн ого фонду України від 30.04.2002 року за № 8-2 управління Пенсійного фонду України у районах, міст ах і районах у містах є органа ми Пенсійного фонду України, підвідомчими відповідно гол овним управлінням цього фонд у в Автономній Республіці Кр им, областях, містах Києві та С евастополі, що разом з цими уп равліннями утворюють систем у органів Пенсійного фонду У країни та мають завданням - забезпечення призначення та виплати пенсії.
Отже, обов' язок по нарахув анню та виплати доплати до пе нсії, яка передбачена Законо м України «Про соціальний за хист дітей війни», покладено саме на органи Пенсійного фо нду України.
Враховуючи, що держава взял а на себе обов' язок щодо вип лати позивачу 30 % доплати до пе нсії та поклала виконання ць ого обов' язку на центральни й орган виконавчої влади - П енсійний фонд України, який д іє через свої місцеві органи , що входять в систему його орг анів, але вони не вчинили жодн ої дії для нарахування цих ко штів та їх виплати, суд вважає , що вони не виконали своїх пов новажень без поважних причин и.
Суд вважає, що в даному випа дку позивачем не порушено ст роки позовної давності при з верненні до суду, оскільки ві дповідно до ст. 257 ЦК України за гальна позовна давність вста новлюється тривалістю в три роки. В даному випадку скороч ена позовна давність не заст осовується. Порушення прав о сіб, які мають право на отрима ння доплати до пенсії, у відпо відності зі ст. 6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» тривало з 22 травня 2008 року по 31.12.2008 року та припинило сь лише 01.01.2009 року після внесенн я змін до Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни».
Крім того, у відповідності д о ч. 2 ст. 46 Закону України «Про з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування» на нараховані суми пенсії, що не отримані з вини органу, що при значає і виплачує пенсію, вип лачується за минулий час без обмеження будь-яким строком .
При цьому вимоги позивача щ одо зобов' язання відповіда ча в подальшому виплачувати доплату до пенсії в розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком до скасування Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» не підлягають задо воленню, оскільки судом не мо жуть бути захищені права фіз ичної особи, які можливо буду ть порушені в майбутньому.
Судові витрати по справі пі длягають стягненню у відпові дності до ч. 2 ст. 88 ЦПК України..
На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 10, 60, 212, 214-215 ЦПК Украї ни, ст. 64, 124, 152 Конституції Україн и, ст. ст. 3, 6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни», суд, -
ВИРІШИВ :
Позовну заяву ОСОБА_1 д о Управління пенсійного фонд у України в Жовтневому район і м. Харкова про поновлення пр опущеного строку для звернен ня до суду, визнання дій непра вомірними та зобов' язання в чинити певні дії - задоволь нити частково.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Жо втневому районі м. Харкова зд ійснити перерахунок пенсії ОСОБА_1 з підвищенням її на 30 % мінімальної пенсії за віко м, виходячи з розміру, встанов леного ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов' язкове п енсійне страхування» та пров ести відповідні виплати за 2007 рік - з 09 липня 2007 року по 31 груд ня 2007 року; за 2008 рік - з 22 тра вня 2008 року по 31 грудня 2008 року; за 2009 рік - з 01 січня 2009 року по 31 гру дня 2009 року з урахуванням сплачених раніше сум .
В іншій частині в задоволен ні позовних вимог - відмови ти.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь ОСОБ А_1 зі сплати судового збору у розмірі 08,00 грн., витрати на ін формаційно-технічне забезпе чення розгляду справи в розм ірі 37,00 грн.
Рішення може бути оскаржен а до Апеляційного суду Харкі вської області через Жовтнев ий районний суд м. Харкова шля хом подачі заяви про апеляці йне оскарження протягом деся ти днів з дня його проголошен ня і поданням після цього про тягом 20 днів апеляційної скар ги або у порядку, передбачено му ч. 4 ст. 295 ЦПК України.
Суддя В.П. Цілюрик
Суд | Жовтневий районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2010 |
Оприлюднено | 14.09.2010 |
Номер документу | 11125228 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Жовтневий районний суд м.Харкова
Цилюрик Віктор Петрович
Адміністративне
Київський районний суд м. Сімферополя
Шильнова Наталя Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні