Справа №:755/7692/23
Провадження №: 1-кс/755/2666/23
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"04" вересня 2023 р. Дніпровський районний суд м. Києва в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання заступника начальника відділу поліції-начальника слідчого відділення відділу поліції №3 Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 у межах кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023102040000088 від 26.05.2023 року про проведення обшуку,
за участю учасників кримінального провадження:
слідчого ОСОБА_4
в с т а н о в и в:
Заступник начальника відділу поліції-начальник слідчого відділення відділу поліції №3 Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві, звернувся до суду з вказаним клопотанням, у межах кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023102040000088 від 26.05.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.201-? КК України.
Клопотанням обґрунтоване тим, що Дніпровське управління поліції Головного управління Національної поліції у місті Києві, під процесуальним керівництвом Дніпровської окружної прокуратури міста Києва, здійснює досудове розслідування кримінального провадження №42023102040000088, у ході якого було встановлено, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою із ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та іншими невстановленими на даний час особами, вчинили тяжкий злочин у сфері господарської діяльності в умовах воєнного стану в Україні за наступних обставин.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про гуманітарну допомогу», гуманітарна допомога - це цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.
Гуманітарна допомога є різновидом благодійництва і має спрямовуватися відповідно до обставин, об`єктивних потреб, згоди її отримувачів та з дотриманням вимог статті 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2022 №202 «Деякі питання отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги», визначено, що в умовах воєнного стану не поширюються встановлені законодавством вимоги щодо отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги від юридичних та фізичних осіб - резидентів і нерезидентів.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про оборону України» та ст.1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» на території України ведено воєнний стан із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 строком на 30 діб, та після його затвердження Законом України № 2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» цей Указ набрав чинності, у зв`язку з чим в Україні відповідно до ст. 1 Закону України «Про оборону України» та ст. 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» розпочався воєнний стан та діє на теперішній час.
Також, із метою забезпечення надання відсічі збройній агресії Російської Федерації проти України, пунктом 41 Прикінцевих та перехідних положень Митного кодексу України передбачено звільнення від оподаткування ввізним митом окремих товарів військового та гуманітарного призначення, кінцевим отримувачем яких відповідно до гарантійного листа або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб`єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації.
Крім цього, постановою Кабінету міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», впроваджено спрощений режим ввезення гуманітарної допомоги на потреби суб`єктів, що здійснюють заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації.
Відповідно ч.1 ст.141 Господарського кодексу України - прибуток (доход) суб`єкта господарювання є показником фінансових результатів його господарської діяльності, що визначається шляхом зменшення суми валового доходу суб`єкта господарювання за певний період на суму валових витрат та суму амортизаційних відрахувань.
Згідно до п.57 ч.3 Митного кодексу України товари - це будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.
За таких обставин, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, але не пізніше 26.05.2023, тобто у період дії в Україні воєнного стану ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , та інші невстановлені на даний час особи, дізнались, що на балансі БО БФ «Будуй нову країну» перебуває значна кількість сухих пайків, яка надана в якості гуманітарної допомоги від третіх осіб.
Разом із тим, зазначені особи були обізнані про бажання директора вказаного благодійного фонду безоплатно передати вказану гуманітарну допомогу на користь набувачів.
У цей час у ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 та інших невстановлених осіб, виник спільний злочинний умисел, направлений на незаконне використання гуманітарної допомоги, яка перебуває на балансі благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну», а саме її продаж, з метою отримання прибутку.
Так, ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , та інша невстановлена особа, будучи обізнані про те, що ОСОБА_9 перебуваючи на посаді директора благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну» (ЄДРОПУ 44801703) має право розпоряджатись предметами гуманітарної допомоги, що безоплатно надійшли до України від третіх осіб (донорів), а саме сухих пайків «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» дійшли злочинної змови та вирішили збувати предмети гуманітарної допомоги, з метою особистого збагачення.
Реалізовуючи свій спільний протиправний умисел, діючи умисно, з корисливих мотивів та з метою власного незаконного збагачення, усвідомлюючи протиправність своїх дій, ОСОБА_6 підшукав покупця для збуту сухих пайків серед своїх знайомих, а саме: ОСОБА_10 (анкетні дані змінено)
У подальшому, реалізуючи свій злочинний план, ОСОБА_6 , у невстановлений досудовим розслідуванням день та час, однак не пізніше 26.05.2023, зустрівся із ОСОБА_10 та передав один сухий пайок «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» останньому з метою демонстрації предмета угоди та повідомив, що вони коштують 10 доларів США за одиницю, однак у ході розмови знизили ціну до 6 доларів США за одиницю товару.
Після цього, у невстановлений досудовим розслідуванням день, час та місці, ОСОБА_10 зустрівся із ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та повідомили, що сухі пайки знаходяться у місті Рівне на складському приміщенні та повідомили, що вказані сухі пайки перебувають на балансі благодійної організації.
У подальшому, останні, з метою особистого збагачення, зловживаючи довірою директора благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну» ОСОБА_9 , зазначили, що передати сухі пайки вони зможуть лише на інший благодійний фонд, однак розрахунок повинен бути лише за готівкові кошти.
У подальшому останні домовились за продаж 60 000 сухих пайків за грошові кошти у розмірі 360 000 доларів США. Надалі, сторони угоди домовились, що ОСОБА_10 прибуває до складського приміщення у місті Рівне та після повного завантаження вищезазначеного товару, довірена особа ОСОБА_10 перебуваючи у місті Києві, передає обумовлені грошові кошти.
У подальшому, 05.06.2023 року ОСОБА_10 прибувши до приміщення ресторану «Львівська реберня», що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Тичини, 2, спільно із ОСОБА_11 (анкетні дані змінено), який перебував у ролі партнера, зустрілись із ОСОБА_7 та Пятрасом Купайтісом з метою кінцевого узгодження угоди. Так останні визначились, що ОСОБА_10 06.06.2023 року прибуває до складського приміщення за адресою АДРЕСА_1 , де перебувають американськими сухі пайки «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» у кількості 60 000 шт., на якому складські працівники завантажать у вантажні автомобілі вищезазначені пайки. Після повного завантаження ОСОБА_11 передасть грошові кошти у розмірі 360 000 доларів США в якості оплати за товари гуманітарної допомоги.
Цього ж дня, ОСОБА_7 повідомив ОСОБА_10 , що зустріч переноситься на 07.06.2023 у зв`язку із складнощами при підшуканні вантажних автомобілів.
Надалі, у телефонному режимі, із застосуванням мобільного месенджера «WhatsApp», ОСОБА_7 з номеру мобільного телефону НОМЕР_1 надіслав у SMS-повідомленні ОСОБА_10 на номер мобільного телефону НОМЕР_2 контактну інформацію з приводу благодійного фонду, а саме надіслав меморандум про співпрацю, де була зазначена благодійна організація «Благодійний фонд «Будуй нову країну» (ЄДРОПУ 44801703), як сторона угоди, проект документа містив анкетні дані директора фонду - ОСОБА_9 .
У подальшому, з метою викриття злочинної діяльності, було залучено до конфіденційного співробітництва благодійну організацію «Благодійний фонд «Незламність та відвага» в особі директора ОСОБА_12 , який добровільно погодився на участь у кримінальному провадженні.
Після цього, 06.06.2023 року відбулась телефонна розмова між ОСОБА_7 з номера мобільного телефону НОМЕР_1 та ОСОБА_10 в ході якого останні домовлялись про порядок передачі грошових коштів та участі кожної особи під час оборудки з продажу товарів гуманітарної допомоги. Так, у ході телефонної розмови, з номеру мобільного телефону НОМЕР_1 , що належить ОСОБА_7 зателефонував ОСОБА_13 та повідомив, що він приймає рішення, а також зазначив, що ОСОБА_7 прибуде до складського приміщення у Рівненській області, а грошові кошти необхідно передати йому.
Так, 07.06.2023 року ОСОБА_10 прибув до обумовленого раніше складу, за адресою АДРЕСА_1 спільно із ОСОБА_7 де відбувалась завантаження сухих пайків до вантажних автомобілів, що закінчилась 08.06.2023 року близько 14 год. 00 хв. та поза домовленістю завантажили лише 45 392 сухі пайки.
Після чого, ОСОБА_7 передав ОСОБА_10 документи, підписані від імені директора благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну» ОСОБА_9 , а саме «Меморандум про співпрацю», акти приймання-передачі гуманітарної допомоги та телефонував ОСОБА_5 , якому повідомив, що закінчили завантаження сухих пайків.
Надалі, 08.06.2023 року близько 15 год. 40 хв. ОСОБА_11 за попередньою домовленістю із ОСОБА_5 зустрівся за адресою АДРЕСА_2 , де ОСОБА_11 передав ОСОБА_5 грошові кошти в сумі 272 300 доларів США, як оплату за сухі пайки.
Таким чином, ОСОБА_5 за попередньою змовою із ОСОБА_14 та ОСОБА_15 , іншими невстановленими особами, вчинили незаконне використання гуманітарної допомоги, в умовах воєнного стану, з метою отримання прибутку.
Крім того, в ході допиту свідка ОСОБА_9 остання підтвердила, що за попередньою домовленістю з невстановленою досудовим розслідуванням особою особисто підписала та передала меморандум про співпрацю та акти приймання-передачі гуманітарної допомоги між її благодійною організацією «Благодійний фонд «Будуй нову країну» та іншим фондом (який було залучено до конфіденційного співробітництва) за допомогою служби таксі. Крім того, остання зазначила, що у графі «кількість» сухих пайків, що передає фонд, залишила пусте місце, оскільки данні про кількість товару повинні були зазначити під час передачі товарів.
Надалі, в ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «САГА ГОЛД» в особі ОСОБА_16 , який діяв на підставі статуту, передано на відповідальне зберігання сухі пайки «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» вагою 25 тон, на складські приміщення ТОВ «Смарт Холдинг Фіхмус», що знаходяться за адресою: Рівненська область, с. Велика Омельяна, вул. Авіаторів, 5-А.
Також встановлено, що директором ТОВ «Смарт Холдинг Фіхмус» є ОСОБА_17 .
Із урахуванням зазначеної вище інформації, можливо прийти до висновку, що ОСОБА_9 не маючи законних підстав, не отримуючи у законний спосіб товари гуманітарної допомоги, використовуючи власний благодійний фонд та шляхом внесення недостовірних відомостей до акту приймання-передачі товарів гуманітарної допомоги, допомогла заволодіти та в подальшому продати сухі пайки. Відповідно до інформації з єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги ТОВ «САГА ГОЛД» не є отримувачем товарів гуманітарної допомоги. Зазначене свідчіть про протиправну «схему» заволодіння товарами гуманітарної допомоги шляхом прикриття своєї протиправної діяльності за допомогою суб`єктів господарювань та подальшим її продажом з метою власного збагачення.
У подальшому, на виконання доручення, працівниками ГУ «Д» СБ України встановлено, що організатором схеми збуту гуманітарної допомоги через підставні благодійні фонди в особливо великих розмірах є громадянин України ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , проживаючий у орендованому будинку за адресою: АДРЕСА_3 , який залучив до своєї протиправної діяльності як співорганізаторів наступних громадян України: ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , який відповідає за підшукування складів та організацію зберігання гуманітарної допомоги на території України та проживає у орендованому приміщенні, яке знаходиться на земельній ділянці з кадастровим номером 3223186803:02:014:0054 та розташована за адресою: Київська область, с. Романків.
Разом із тим, встановлено осіб причетних до діяльності БО «БФ БУДУЙ НОВУ КРАЇНУ», а саме громадянина України ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , який є співмешканцем ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , та проживають за адресою: АДРЕСА_4 , також використовує для своєї протиправної діяльності квартиру за адресою: АДРЕСА_5 , а також квартиру за адресою: АДРЕСА_6 , та АДРЕСА_7 .
Крім того, ОСОБА_9 є керівником благодійної організації «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «Будуй нову країну» (юридична адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 46-Б, офіс 204, код ЄДРПОУ 44801703) від імені якої здійснювався збут гуманітарної допомоги в особливо великих розмірах.
Відповідно до інформації з реєстру речових прав на нерухоме майно, будинок за адресою АДРЕСА_8, кадастровий номер ділянки: 3223186803:02:014:0054 належить ОСОБА_21 .
Також указано, що орган досудового розслідування вважає за необхідне провести обшук будинку за адресою АДРЕСА_8, кадастровий номер ділянки: 3223186803:02:014:0054.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити.
Слідчий суддя, вислухавши доводи слідчого, якими він обґрунтував клопотання та дослідивши надані копії документів, приходить до наступного.
Стаття 30 Конституції України гарантує кожному недоторканність житла чи іншого володіння особи. Згідно із цією статтею не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.
У свою чергу, ст.8 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року встановлює, що кожен має право на повагу до свого приватного і сімейного життя, до свого житла і кореспонденції.
Органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права, за винятком випадків, коли втручання здійснюється згідно із законом і є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.
Водночас відповідно до ч.1 ст.234 Кримінального процесуального кодексу України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Обшук - це слідча дія, що являє собою процесуальне примусове обстеження приміщень, місцевості, окремих осіб з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Залежно від об`єкта обшук поділяється на три види: 1) обшук приміщень: а) житла чи іншого володіння особи; б) службових і виробничих приміщень підприємств, установ, організацій; 2) обшук місцевості /саду, городу, подвір`я, ділянок лісу, поля тощо/; 3) обшук особи /ч. 3 ст. 208 КПК/.
Фактичною підставою для проведення обшуку є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення його мети. До них, зокрема, можна віднести достатні відомості про те, що знаряддя кримінального правопорушення або майно (речі й цінності), здобуте у результаті його вчинення, а також інші предмети і документи, що мають значення для розкриття правопорушення чи забезпечення цивільного позову, відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення знаходяться в певному приміщенні або місці чи в якої-небудь особи.
Обшук проводиться також і в тому випадку, коли є достатні дані про те, що в певному приміщенні або місці знаходяться розшукувані особи, трупи чи тварини. Такі дані можуть бути одержані кримінальним процесуальним шляхом і міститися в матеріалах кримінального провадження /у показаннях та інших повідомленнях громадян і посадових осіб, заявах, поясненнях, рапортах/, у протоколах слідчих (розшукових), негласних слідчих /розшукових/ дій та ін. Ці дані також можуть бути отримані оперативно-розшуковим шляхом.
У свою чергу, поняття житла, іншого володіння особи визначене у ч.2 ст.233 КПК, де вказано, що під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також усі складові частини такого приміщення. Не є житлом приміщення, спеціально призначені для утримання осіб, права яких обмежені за законом. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.
Окремо необхідно наголосити, що постанова Пленуму ВСУ від 28 березня 2008 року № 2 «Про деякі питання застосування судами України законодавства при дачі дозволів на тимчасове обмеження окремих конституційних прав і свобод людини і громадянина під час здійснення оперативно-розшукової діяльності, дізнання і досудового слідства» звертає увагу судів на те, що згідно з практикою ЄСПЛ вжите у п.1 ст.8 Конвенції поняття «житло» охоплює не лише житло приватної особи.
Крім того, слідчий суддя враховує, що згідно ч.5 ст.9 КПК України, кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи, а тому клопотання прокурора про обшук, в рамках наявного кримінального провадження, є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Крім того, слідчим у судовому засіданні доведено, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про які йдеться у клопотанні, а також про неможливість отримати речі і документи, зазначені у клопотанні, без проведення обшуку.
Згідно з ч.5 ст.236 КПК України, обшук на підставі ухвали слідчого судді повинен проводитися в обсязі, необхідному для досягнення мети обшуку. За рішенням слідчого чи прокурора може бути проведено обшук осіб, які перебувають в житлі чи іншому володінні, якщо є достатні підстави вважати, що вони переховують при собі предмети або документи, які мають значення для кримінального провадження. Обшук особи повинен бути здійснений особами тієї ж статі.
Керуючись ст.ст.110, 234-236 КПК України, слідчий суддя, -
п о с т а н о в и в:
Клопотання заступника начальника відділу поліції-начальника слідчого відділення відділу поліції №3 Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 про проведення обшуку - задовольнити.
Надати дозвіл заступнику начальника відділу поліції-начальнику слідчого відділення відділу поліції №3 Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , або слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №42023102040000088, прокурорам групи прокурорів Дніпровської окружної прокуратури міста Києва - на проведення обшуку будинку, який розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 3223186803:02:014:0054 та знаходиться в с. Романків Київської обл., який на праві власності належить ОСОБА_21 , та у якому проживає ОСОБА_19 , з метою відшукання та вилучення чорнових записів, електронних носіїв інформації, мобільних телефонів, документів (декларації, акти, договори) про обіг (отримання, зберігання, розмитнення, передачу) товарів гуманітарного призначення, печаток підприємств, установ організацій, що мають відношення до обігу товарів гуманітарної допомоги.
Копію ухвали вручити учасникам кримінального провадження.
Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.
Ухвала про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи має бути виконана з дотриманням порядку регламентованого ст.236 КПК України.
Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Інформація про приватне життя особи, отримана в порядку виконання даного судового рішення, не може бути використана інакше як для виконання завдань кримінального провадження. Кожен, кому наданий доступ до інформації про приватне життя особи, в порядку виконання даного судового рішення, зобов`язаний запобігати розголошенню такої інформації.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.09.2023 |
Оприлюднено | 13.09.2024 |
Номер документу | 113392992 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні