Справа №:755/7692/23
Провадження №: 1-кс/755/2664/23
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"31" серпня 2023 р. Слідча суддя Дніпровського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі судових засідань Дніпровського районного суду міста Києва клопотання заступника начальника відділу поліції-начальника СВ Дніпровського управління поліції ГУ Національної поліції у м. Києві ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку у рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023102040000088 від 26 травня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 201-2 КК України,
У С Т А Н О В И Л А :
До слідчої судді Дніпровського районного суду міста Києва надійшло клопотання заступника начальника відділу поліції-начальника СВ Дніпровського управління поліції ГУ Національної поліції у м. Києві ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку у рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023102040000088 від 26 травня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 201-2 КК України.
Мотивуючи клопотання заступник начальника відділу поліції-начальника посилається на те, що ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою із ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та іншими особами, матеріали щодо яких виділені в окреме провадження, вчинили тяжкий злочин у сфері господарської діяльності в умовах воєнного стану в Україні за наступних обставин.
Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про гуманітарну допомогу», гуманітарна допомога - це цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.
Гуманітарна допомога є різновидом благодійництва і має спрямовуватися відповідно до обставин, об`єктивних потреб, згоди її отримувачів та з дотриманням вимог статті 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Постановою Кабінету міністрів України від 05.03.2022 №202 «Деякі питання отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги», визначено, що в умовах воєнного стану не поширюються встановлені законодавством вимоги щодо отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги від юридичних та фізичних осіб - резидентів і нерезидентів.
Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про оборону України» та ст. 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» на території України ведено воєнний стан із 05 год. 30 хв. 24.02.2022 строком на 30 діб, та після його затвердження Законом України № 2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» цей Указ набрав чинності, у зв`язку з чим в Україні відповідно до ст. 1 Закону України «Про оборону України» та ст. 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» розпочався воєнний стан та діє на теперішній час.
Також, з метою забезпечення надання відсічі збройній агресії російської федерації проти України, пунктом 41 Прикінцевих та перехідних положень Митного кодексу України передбачено звільнення від оподаткування ввізним митом окремих товарів військового та гуманітарного призначення, кінцевим отримувачем яких відповідно до гарантійного листа або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб`єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації.
Крім цього, постановою Кабінету міністрів України від 01.03.2022 № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», впроваджено спрощений режим ввезення гуманітарної допомоги на потреби суб`єктів, що здійснюють заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 141 Господарського кодексу України - прибуток (доход) суб`єкта господарювання є показником фінансових результатів його господарської діяльності, що визначається шляхом зменшення суми валового доходу суб`єкта господарювання за певний період на суму валових витрат та суму амортизаційних відрахувань.
Відповідно до вимог п. 57 ч. 3 Митного кодексу України товари - це будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.
За таких обставин, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, але не пізніше 26 травня 2023 року, тобто у період дії в Україні воєнного стану ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , та інші невстановлені на даний час особи, дізнались, що на балансі БО БФ «Будуй нову країну» перебуває значна кількість сухих пайків, яка надана в якості гуманітарної допомоги від третіх осіб.
Разом з тим, зазначені особи були обізнані про бажання директора вказаного благодійного фонду безоплатно передати вказану гуманітарну допомогу на користь набувачів.
У цей час у ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , ОСОБА_7 та інших осіб, матеріали щодо яких виділені в окреме провадження, виник спільний злочинний умисел, направлений на незаконне використання гуманітарної допомоги, яка перебуває на балансі благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну», а саме її продаж, з метою отримання прибутку.
Так, ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , та інша невстановлена особа, будучи обізнані про те, що ОСОБА_9 перебуваючи на посаді директора благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну» (ЄДРОПУ 44801703) має право розпоряджатись предметами гуманітарної допомоги, що безоплатно надійшли до України від третіх осіб (донорів), а саме сухих пайків «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» дійшли злочинної змови та вирішили збувати предмети гуманітарної допомоги, з метою особистого збагачення.
Реалізовуючи свій спільний протиправний злочинний умисел, діючи умисно, з корисливих мотивів та з метою власного незаконного збагачення, усвідомлюючи протиправність своїх дій, ОСОБА_6 підшукав покупця для збуту сухих пайків серед своїх знайомих, а саме ОСОБА_10 (анкетні дані змінено)
У подальшому, реалізуючи свій злочинний план, ОСОБА_6 , у невстановлений досудовим розслідуванням день та час, однак не пізніше 26 травня 2023 року, зустрівся із ОСОБА_10 та передав один сухий пайок «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» останньому з метою демонстрації предмета угоди та повідомив, що вони коштують 10 доларів США за одиницю, однак у ході розмови знизили ціну до 6 доларів США за одиницю товару.
Після цього, у невстановлений досудовим розслідуванням день, час та місці, ОСОБА_10 зустрівся із ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , та повідомили, що сухі пайки знаходяться у місті Рівне на складському приміщенні та повідомили, що вказані сухі пайки перебувають на балансі благодійної організації.
У подальшому, останні, з метою особистого збагачення, зловживаючи довірою директора благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну» ОСОБА_9 , зазначили, що передати сухі пайки вони зможуть лише на інший благодійний фонд, однак розрахунок повинен бути лише за готівкові кошти.
У подальшому останні домовились за продаж 60 000 сухих пайків за грошові кошти у розмірі 360 000 доларів США. Надалі, сторони угоди домовились, що ОСОБА_10 прибуває до складського приміщення у місті Рівне та після повного завантаження вищезазначеного товару, довірена особа ОСОБА_10 перебуваючи у місті Києві, передає обумовлені грошові кошти.
У подальшому, 05 червня 2023 року ОСОБА_10 прибувши до приміщення ресторану «Львівська реберня», що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Тичини, 2, спільно із ОСОБА_11 (анкетні дані змінено), який перебував у ролі партнера, зустрілись із ОСОБА_7 та ОСОБА_23 з метою кінцевого узгодження угоди. Так останні визначились, що ОСОБА_10 06 червня 2023 року прибуває до складського приміщення за адресою АДРЕСА_1 , де перебувають американськими сухі пайки «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» у кількості 60 000 штук, на якому складські працівники завантажать у вантажні автомобілі вищезазначені пайки. Після повного завантаження ОСОБА_11 передасть грошові кошти у розмірі 360 000 доларів США в якості оплати за товари гуманітарної допомоги.
Цього ж дня, ОСОБА_7 повідомив ОСОБА_10 , що зустріч переноситься на 07 червня 2023 року у зв`язку із складнощами при підшуканні вантажних автомобілів.
Надалі, у телефонному режимі, із застосуванням мобільного меседжера «WhatsApp», ОСОБА_7 з номеру мобільного телефону НОМЕР_1 надіслав у смс-повідомленні ОСОБА_10 на номер мобільного телефону НОМЕР_2 контактну інформацію з приводу благодійного фонду, а саме надіслав меморандум про співпрацю, де була зазначена благодійна організація «Благодійний фонд «Будуй нову країну» (ЄДРОПУ 44801703), як сторона угоди, проект документа містив анкетні дані директора фонду - ОСОБА_9 .
У подальшому, з метою викриття злочинної діяльності, було залучено до конфіденційного співробітництва благодійну організацію «Благодійний фонд «Незламність та відвага» в особі директора ОСОБА_12 , який добровільно погодився на участь у кримінальному провадженні.
Після цього, 06 червня 2023 року відбулась телефонна розмова між ОСОБА_7 з номера мобільного телефону НОМЕР_1 та ОСОБА_10 в ході якого останні домовлялись про порядок передачі грошових коштів та участі кожної особи під час оборудки з продажу товарів гуманітарної допомоги. Так, у ході телефонної розмови, з номеру мобільного телефону НОМЕР_1 , що належить ОСОБА_7 зателефонував ОСОБА_13 та повідомив, що він приймає рішення, а також зазначив, що ОСОБА_7 прибуде до складського приміщення у Рівненській області, а грошові кошти необхідно передати йому.
07 червня 2023 року ОСОБА_10 прибув до обумовленого раніше складу, за адресою: АДРЕСА_1 спільно із ОСОБА_7 де відбувалась завантаження сухих пайків до вантажних автомобілів, що закінчилась 08 червня 2023 року близько 14 години та поза домовленістю завантажили лише 45 392 сухі пайки.
Після чого, ОСОБА_7 передав ОСОБА_10 документи, підписані від імені директора благодійної організації «Благодійний фонд «Будуй нову країну» ОСОБА_9 , а саме «Меморандум про співпрацю», акти приймання-передачі гуманітарної допомоги та телефонував ОСОБА_5 , якому повідомив, що закінчили завантаження сухих пайків.
Надалі, 08 червня 2023 року близько 15 години 40 хвилин ОСОБА_11 за попередньою домовленістю із ОСОБА_5 зустрівся за адресою АДРЕСА_2 , де ОСОБА_11 передав ОСОБА_5 грошові кошти в сумі 272 300 доларів США, як оплату за сухі пайки.
Таким чином, ОСОБА_5 за попередньою змовою із ОСОБА_14 та ОСОБА_15 , іншими особами, матеріали щодо яких виділені в окреме провадження, вчинили незаконне використання гуманітарної допомоги, в умовах воєнного стану, з метою отримання прибутку.
Крім того, у ході допиту свідка ОСОБА_9 остання підтвердила, що за попередньою домовленістю з особою, матеріали щодо якої виділені в окреме провадження, особисто підписала та передала меморандум про співпрацю та акти приймання-передачі гуманітарної допомоги між її благодійною організацією «Благодійний фонд «Будуй нову країну» та іншим фондом (який було залучено до конфіденційного співробітництва) за допомогою служби таксі. Крім того, остання зазначила, що у графі «кількість» сухих пайків, що передає фонд, залишила пусте місце, оскільки данні про кількість товару повинні були зазначити під час передачі товарів.
Надалі, в ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «САГА ГОЛД» в особі ОСОБА_16 , який діяв на підставі статуту, передано на відповідальне зберігання сухі пайки «Reduced Sodium Meal Individual Sopakco inc.» вагою 25 тон, на складські приміщення ТОВ «Смарт Холдинг Фіхмус», що знаходяться за адресою: Рівненська область, с. Велика Омельяна, вул. Авіаторів, 5-А.
Також встановлено, що директором ТОВ «Смарт Холдинг Фіхмус» є ОСОБА_17 .
З урахуванням зазначеної вище інформації, можливо прийти до висновку, що ОСОБА_9 не маючи законних підстав, не отримуючи у законний спосіб товари гуманітарної допомоги, використовуючи власний благодійний фонд та шляхом внесення недостовірних відомостей до акту приймання-передачі товарів гуманітарної допомоги, допомогла заволодіти та в подальшому продати сухі пайки. Відповідно до інформації з єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги ТОВ «САГА ГОЛД» не є отримувачем товарів гуманітарної допомоги. Зазначене свідчіть про протиправну «схему» заволодіння товарами гуманітарної допомоги шляхом прикриття своєї протиправної діяльності за допомогою суб`єктів господарювань та подальшим її продажом з метою власного збагачення.
У подальшому, на виконання доручення, працівниками ГУ «Д» СБ України встановлено, що організатором схеми збуту гуманітарної допомоги через підставні благодійні фонди в особливо великих розмірах є громадянин України ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , проживаючий у орендованому будинку за адресою: АДРЕСА_3 , який залучив до своєї протиправної діяльності як співорганізаторів наступних громадян України: ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , який відповідає за підшукування складів та організацію зберігання гуманітарної допомоги на території України та проживає у орендованому приміщенні, яке знаходиться на земельній ділянці з кадастровим номером 3223186803:02:014:0054 та розташована за адресою: Київська область, с. Романків.
Разом з тим, встановлено осіб причетних до діяльності БО «БФ БУДУЙ НОВУ КРАЇНУ», а саме громадянина України ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , який є співмешканцем ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , та проживають за адресою: АДРЕСА_4 , також використовує для своєї протиправної діяльності квартиру за адресою: АДРЕСА_5 , а також квартиру за адресою: АДРЕСА_6 , та АДРЕСА_7 .
Крім того, ОСОБА_9 є керівником благодійної організації «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «Будуй нову країну»» (юридична адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 46-Б, офіс 204, код ЄДРПОУ 44801703) від імені якої здійснювався збут гуманітарної допомоги в особливо великих розмірах.
Також встановлено, що за короткий проміжок часу в ТОВ «САГА ГОЛД», юридична адреса: м. Київ, вул. О. Тихого, буд. 103, було змінено декілька керівників та власників, якими є громадяни України:
ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , проживає за адресою: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , проживає за адресою: АДРЕСА_9 ,
ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , проживає за адресою: АДРЕСА_10 , кадастровий номер: 5123755800:01:002:1213.
Відповідно до інформації з реєстру речових прав на нерухоме майно, квартира АДРЕСА_11 на праві власності зареєстрована за ОСОБА_16 .
Враховуючи вищевикладене, а також те, що у органу досудового розслідування є достатні підстави вважати, що за місцем проживання ОСОБА_16 , а саме за адресою: АДРЕСА_9 , можуть знаходитись чорнові записи, електронні носії інформації, мобільні телефони, грошові кошти здобуті злочинним шляхом, документи (декларації, акти, договори) про обіг (отримання, зберігання, розмитнення, передачу) товарів гуманітарного призначення, печатки підприємств, установ організацій, що мають відношення до обігу товарів гуманітарної допомоги, та інші речові докази, які мають суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, а також з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, на даний час виникла необхідність у проведенні обшуку за вищевказаною адресою.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав та просив його задовольнити з мотивів викладених у клопотанні.
Вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими заступник начальника відділу поліції-начальника обґрунтовує доводи клопотання, слідча суддя приходить до наступного.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Дане клопотання про проведення обшуку відповідає положенням ст. 234 КПК України, оскільки містить короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання, підстави для обшуку, його мета, дані про власника приміщень, у яких планується проведення обшуку, та дані про особу у фактичному володінні якої вони знаходяться. До клопотання долучено документи, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання.
Відповідно до даних, які містяться у клопотанні та матеріалах, долучених до клопотання наявні обґрунтовані підстави вважати, що за місцем проживання ОСОБА_16 , а саме за адресою: АДРЕСА_9 , можуть знаходитись речі, предмети, документи, що мають доказове значення у даному кримінальному провадженні.
Слідчою суддею перевірені можливості та встановлено пропорційний баланс між тим, що має прокурор на меті віднайти під час проведення даного обшуку та які б мали менший ступінь втручання у права та свободи осіб, тому слідча суддя не вважає його непропорційним переслідуваній меті.
Таким чином, слідча суддя приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, а саме надання дозволу на проведення обшуку у вказаному приміщенні, при цьому враховує, що потреби досудового розслідування у даному випадку виправдовують саме такий ступінь втручання в права та інтереси фізичних осіб.
На підставі наведеного та, керуючись ст.ст. 309, 369-372, 376 КПК України, слідча суддя,-
П О С Т А Н О В И Л А:
Клопотання заступника начальника відділу поліції-начальника СВ Дніпровського управління поліції ГУ Національної поліції у м. Києві ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку у рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42023102040000088 від 26 травня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 201-2 КК України - задовольнити.
Надати дозвіл групі слідчих Дніпровського УП ГУНП у м. Києві та групі прокурорів Дніпровської окружної прокуратури міста Києва у кримінальному провадженні №42023102040000088 від 26 травня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 201-2 КК України, на проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_16 , а саме за адресою: АДРЕСА_9 , кадастровий номер: 5123755800:01:002:1213, з метою відшукання та вилучення чорнових записів, електронних носіїв інформації, мобільних телефонів, грошових коштів здобутих злочинним шляхом, документів (декларації, акти, договори) про обіг (отримання, зберігання, розмитнення, передачу) товарів гуманітарного призначення, печаток підприємств, установ організацій, що мають відношення до обігу товарів гуманітарної допомоги.
Визначити строк дії ухвали, який не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.
Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.
Інформація про приватне життя особи, отримана в порядку виконання даного судового рішення, не може бути використана інакше як для виконання завдань кримінального провадження.
Кожен, кому наданий доступ до інформації про приватне життя особи, в порядку виконання даного судового рішення, зобов`язаний запобігати розголошенню такої інформації.
Ухвала про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи може бути виконана слідчим чи прокурором. Для участі в проведенні обшуку може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в обшуку має право запросити спеціалістів. Слідчий, прокурор повинен вжити належних заходів для забезпечення присутності під час проведення обшуку осіб, чиї права та законні інтереси можуть бути обмежені або порушені.
Обшук житла чи іншого володіння особи на підставі ухвали слідчого судді повинен відбуватися в час, коли завдається найменша шкода звичайним заняттям особи, яка ними володіє, якщо тільки слідчий, прокурор не вважатиме, що виконання такої умови може суттєво зашкодити меті обшуку.
Перед початком виконання ухвали слідчого судді особі, яка володіє житлом чи іншим володінням, а за її відсутності - іншій присутній особі повинна бути пред`явлена ухвала і надана її копія. Слідчий, прокурор має право заборонити будь-якій особі залишити місце обшуку до його закінчення та вчиняти будь-які дії, що заважають проведенню обшуку. Невиконання цих вимог тягне за собою передбачену законом відповідальність.
У разі відсутності осіб у житлі чи іншому володінні копія ухвали повинна бути залишена на видному місці у житлі чи іншому володінні особи. При цьому слідчий, прокурор зобов`язаний забезпечити схоронність майна, що знаходиться у житлі чи іншому володінні особи, та неможливість доступу до нього сторонніх осіб.
Обшук на підставі ухвали слідчого судді повинен проводитися в обсязі, необхідному для досягнення мети обшуку. За рішенням слідчого чи прокурора може бути проведено обшук осіб, які перебувають в житлі чи іншому володінні, якщо є достатні підстави вважати, що вони переховують при собі предмети або документи, які мають значення для кримінального провадження. Обшук особи повинен бути здійснений особами тієї ж статі.
Слідчий, прокурор під час проведення обшуку має право відкривати закриті приміщення, сховища, речі, якщо особа, присутня при обшуку, відмовляється їх відкрити або обшук здійснюється за відсутності вищевказаних осіб.
При обшуку слідчий, прокурор має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення обшуканого житла чи іншого володіння особи чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
Особи, у присутності яких здійснюється обшук, при проведенні цієї слідчої (розшукової) дії мають право робити заяви, що підлягають занесенню до протоколу обшуку.
Другий примірник протоколу обшуку разом із доданим до нього описом вилученого майна (за наявності) повинен бути вручений особі, у якої проведено обшук, а в разі її відсутності - повнолітньому членові її сім`ї або його представникові, а при проведенні обшуку на підприємстві, в установі або організації другий примірник протоколу вручається керівнику або представникові підприємства, установи або організації.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідча суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2023 |
Оприлюднено | 30.09.2024 |
Номер документу | 113787718 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні