Єдиний унікальний номер (справа №) 216/603/23
Номер провадження у суді 1-кс/216/3086/23
УХВАЛА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 листопада 2023 року місто Кривий Ріг
Центрально-Міський районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області:
у складі слідчого судді - ОСОБА_1 ,
секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання в приміщенні Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 по кримінальному провадженню за № 42023042080000007 від 11.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 звернулася до Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області із клопотанням про право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді:
Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2021 по теперішній час, що подавалися ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
Всіх документів, що містять іншу податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2021 та по теперішній час, що подавалися ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
Облікових справ ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) як платника податку та платника єдиного внеску;
Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з контрагентом ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та проведення розрахунків із вказанням сум та дат платежів.
Інформацію про відкриті та закриті рахунки (із зазначенням стану рахунку) за період з 01.01.2021 по теперішній час ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
В обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що в провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042080000007 від 11.01.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, розпочатого у відношенні службових осіб ряду суб`єктів господарювання приватного сектору економіки, а також службових осіб органів місцевого самоврядування за фактом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів - тендерної документації та актів виконаних робіт з надання послуг фізичної охорони кладовищ міста у 2022-2023 роках в частині кількісних показників наявних трудових ресурсів та виконаної ними роботи з метою заволодіння бюджетними коштами, виділених для оплати вищевказаних послуг, що фактично не надаються.
На даній стадії досудового розслідування встановлено, що Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради у грудні 2021-січні 2022 року було проведено процедуру відкритих торгів UA-2021-11-12-002498-c із закупівлі послуг з охорони кладовищ.
Згідно з тендерною документацією, кваліфікаційним критерієм було визначено наявність в штаті Учасника персоналу охорони, в кількості не менше 97 осіб), скановані оригінали або копії першого, передостаннього і останнього із заповнених розворотів трудової книжки, які свідчать про факт працевлаштування у Учасника.
Службові особи ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » подали тендерну пропозицію від 15.12.2021, скріплену ЕЦП директора ТОВ ОСОБА_4 , в складі якої були довідки про наявність охоронників в кількості 100 осіб (з яких 97 будуть задіяні для охорони кладовищ), які начебто працевлаштовані в ТОВ, скановані трудові книжки працівників.
При цьому, відомості про цих же начебто «працевлаштованих» осіб для участі в інших тендерах в цей же період подавали ще ряд афілійованих ТОВ, зокрема, ТОВ « ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « АБК-7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ФОКС СЕК`ЮРІТІ » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
Кожне з зазначених ТОВ на тендери подавало різні трудові книжки на одних і тих же осіб з 1-2 записами про працевлаштування саме в потрібному підприємстві, майже жодна з трудових книжок не відповідала справжнім трудовим книжкам працівників.
Наразі встановлений перелік працівників, на яких зазначеними ТОВ було виготовлено по декілька трудових книжок та приклади трудових книжок, наведені в додатках, перелік охоплює близько 120 осіб.
Вже наказом від 15.12.2021 по ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » 39 із вказаних охоронників було звільнено (начебто за власним бажанням, яке раптово виникло одразу в 39 людей), в результаті чого на ТОВ залишилося близько 60 охоронників.
Проте, відомості про всіх осіб, звільнених наказом від 15.12.2021 було наведено у Довідці №115 від 21.12.2021, як начебто досі працевлаштованих у ТОВ. ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » було визнано переможцем закупівлі
Далі, 12.01.2022 між Департаментом, як замовником, та ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ », як виконавцем, укладено договір від 12.01.2022 №4-т на суму 9,8 млн. грн., предметом якого є охорона кладовищ відповідно до калькуляції з розрахунком договірної ціни та калькуляційної вартості 1 людино-години (додаток 1), калькуляції вартості договірної ціни (додаток 2) та згідно переліку кладовищ (додаток 3), що є невід`ємними частинами Договору.
Ані на момент визнання переможцем, ані на момент підписання Договору №4-Т від 12.01.2022, в ТОВ не було 97 охоронників.
В подальшому, протягом січня-березня 2022 року було звільнено що 10 охоронників, в штаті залишилося близько 50 осіб.
Згідно з відомостями ГУ ДПС у Дніпропетровській області , за даними податкової звітності та звітності з ЄСВ за 2022 рік ТОВ « АБ «КАМРАТ » (рядок 104 - кількість штатних працівників), у ТОВ працювало: 1 квартал: 1 місяць (січень)-67 осіб; 2 місяць (лютий) - 66 осіб, 3 місяць (березень) 64 особи; за 2 квартал: 1 місяць (квітень)-58 осіб; 2 місяць (травень) 57 осіб, 3 місяць (червень) 53 особи; за 3 квартал 1 місяць (липень)-51 особа; 2 місяць (серпень) 50 осіб, 3 місяць (вересень) 51 особа; за 4 квартал - 1 місяць (жовтень)-51 особа; 2 місяць (листопад) 51 особа, 3 місяць (грудень) 95 осіб (57 з яких за строковим трудовим договором та звільнені 31.12.2022). За цивільно-правовими договорами особи не працювали.
Протягом усього 2022 року ТОВ « АБ «КАМРАТ » одержувало від Департаменту оплати відповідно до калькуляції до Договору №4-Т від 12.01.2022, тобто з розрахунку на витрат на оплату праці 97 охоронників.
Відповідно до калькуляції до договору від 12.01.2023 №4-т між Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради , та ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ »:
7,3 млн. грн., тобто близько 75% з загальної вартості Договору 9,8 млн., складають витрати на оплату працівників виконавця з розрахунку штатної чисельності 97 охоронників, 1,8 млн. грн. - витрати на ЄСВ 97 охоронників (18,5% від загальної вартості договору).
Відповідно до загальнодоступних даних Єдиного порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_10 , а також документів про оплати за вказаним Договором, встановлено, що Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради перераховано ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в повному обсязі здійснено оплати за умовами вищевказаного договору.
Аналогічно, у грудні ТОВ « АБ «КАМРАТ » подало тендерну пропозицію від 21.12.2022, згідно з якою чисельна кількість найманих працівників відповідної кваліфікації (охоронців) складає 105 осіб. 29.12.2022, тобто після подачі вищевказаної тендерної пропозиції, наказом про припинення трудового договору звільнено одразу 55 працівників. Ціна Договору продовжувала включати витрати на оплату праці 104 охоронників, яких на той час вже не було працевлаштовано у ТОВ, але бюджетні кошти на оплату їх праці продовжували обертатися на користь керівництва ТОВ та афілійованих осіб.
Проте, встановлено, що оскільки охоронників було звільнено ще до початку підписання договору, то кошти, що мали бути отримані працівниками як заробітна плата та перераховані до бюджету як ЄСВ, ПДФО, військовий збір - не сплачувалися, а оберталися на рахунок керівництва, власників та афілійованих осіб ТОВ.
Так, відбувалися перерахування з призначенням «помилково сплачені кошти» між ТОВ « АБ «КАМРАТ », ТОВ « ЦБ «КАМРАТ », ТОВ « ФОКС СЕКЮРІТІ », ТОВ « АБК-7 », ПП « КАМРАТ ».
ТОВ « ФОКС СЕК`ЮРІТІ », власником та керівником якого до лютого 2022 була ОСОБА_6 , до лютого 2022 року було зареєстровано за адресою
АДРЕСА_2 (потім змінило місцезнаходження на м. Київ, проте печатки та трудові книжки якого залишилися у приміщенні (сейфі) тепер вже ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ »). Примітно, що зазначене ТОВ вигравало тендер на охорону кладовищ у 2021 році з цими ж заявленими працівниками, але іншими трудовими книжками.
Під час проведення слідчих дій у кримінальному провадженні №42023042080000007 було також встановлено, що у приміщенні ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » за адресою: АДРЕСА_3 , було виявлено зокрема: трудові книжки на одних і тих же працівників з різними номерами та заповненням, в одних з яких зазначено про працевлаштування осіб в ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ », в інших - про працевлаштування цих же осіб в ТОВ « АБК-7 », та ще 77 трудових книжок про працевлаштування цих же осіб у ТОВ « ФОКС СЕК`ЮРІТІ ».
Відповідно до інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ « ФОКС СЕКЮРІТІ » наразі перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Київській області .
Відповідно до Положення про Головне управління ДПС у Київській області , затверджене Наказом Державної податкової служби України 12.11.2020 № 643 (зі змінами), Головне управління ДПС у Київській області (далі - ГУ ДПС ) є територіальним органом утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі - ДПС). ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Дніпропетровської області (п. 1). Пунктом 4 Положення, унормовано, що ГУ ДПС відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює контроль за дотриманням вимог податкового законодавства, законодавства щодо адміністрування єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; здійснює реєстрацію та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, проводить диференціацію платників податків; забезпечує достовірність та повноту ведення обліку платників податків (платників єдиного внеску), об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; здійснює у межах повноважень, передбачених законом, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС, а також реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування; забезпечує ведення обліку податків і зборів, платежів; контролює своєчасність подання платниками податків (платниками єдиного внеску) передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску.
Оскільки документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, містять персональні дані осіб, доступ до них можливий за рішенням суду та відсутні інші можливості для їх отримання у кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, виникла необхідність здійснити тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні Головного управління ДПС у Київській області , з можливістю вилучення засвідчених належним чином копій даних документів у паперовому вигляді.
Зокрема, відповідно п. 8 ч. 1 ст. 162 КПК України документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, містять персональні дані осіб. При цьому, можливість довести обставини, що підлягають встановленню у кримінальному провадженні, зокрема, фактів працевлаштування певних осіб у ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » чи ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ », наявності між ними господарських відносин, існує шляхом співставлення відомостей податкової звітності ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ », « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » між собою та з іншими матеріалами кримінального провадження.
Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву, в якій клопотання підтримав, просив справу розглянути за його відсутності.
Представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи - Головного управління ДПС у Київській області у судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши надані докази та оцінивши в сукупності всі обставини, приходить до наступного висновку.
В судовому засіданні встановлено, що слідчим відділом Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню № 42023042080000007 від 11.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України з обставин того, що невстановлені службові особи охоронних компаній склали, видали завідомо неправдиві офіційні документи, внесли до офіційних документів завідомо неправдиві відомості щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для участі в тендерних закупівлях.
Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні прокурора та завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням, може бути виконане.
Клопотання прокурора є обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки документи зазначені у клопотанні мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання прокурора - задовольнити.
Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 ; прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області: ОСОБА_11 , ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді:
Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2021 по 27.11.2023, що подавалися ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
Всіх документів, що містять іншу податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2021 та по 27.11.2023, що подавалися ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
Облікових справ ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) як платника податку та платника єдиного внеску;
Інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з контрагентом ТОВ « АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та проведення розрахунків із вказанням сум та дат платежів.
Інформацію про відкриті та закриті рахунки (із зазначенням стану рахунку) за період з 01.01.2021 по 27.11.2023 ТОВ « ФОКС СЕКЬЮРІТІ » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
Термін дії ухвали два тижні, тобто по 11 грудня 2023 року включно.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, «має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2023 |
Оприлюднено | 29.11.2023 |
Номер документу | 115213788 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні