Постанова
від 08.01.2024 по справі 216/603/23
ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Єдиний унікальний номер (справа №) 216/603/23

Номер провадження у суді 1-кс/216/16/24

УХВАЛА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 січня 2024 року місто Кривий Ріг

Центрально-Міський районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області:

у складі слідчого судді - ОСОБА_1 ,

секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання в приміщенні Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за № 42023042080000007 від 11.01.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до Центрально-Міського районного суду

м. Кривого Рогу Дніпропетровської області із клопотанням про право тимчасового доступу до документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді.

В провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042080000007 від 11.01.2023 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України, розпочатого щодо ряду суб`єктів господарювання приватного сектору економіки, а також службових осіб органів місцевого самоврядування за фактом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів - тендерної документації та актів виконаних робіт з надання послуг фізичної охорони кладовищ міста у 2022-2023 роках в частині кількісних показників наявних трудових ресурсів та виконаної ними роботи з метою заволодіння бюджетними коштами, виділених для оплати вищевказаних послуг.

Так, ІНФОРМАЦІЯ_2 у грудні 2021-січні 2022 року було проведено процедуру закупівлі послуг з охорони кладовищ.

Згідно з тендерною документацією, кваліфікаційним критерієм було визначено наявність в штаті Учасника персоналу охорони, в кількості не менше 97 осіб), скановані оригінали або копії першого, передостаннього і останнього із заповнених розворотів трудової книжки, які свідчать про факт працевлаштування у Учасника.

Службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » подали тендерну пропозицію від 15.12.2021, в складі якої були довідки про наявність охоронників в кількості 100 осіб (з яких 97 будуть задіяні для охорони кладовищ), які начебто працевлаштовані в ТОВ, скановані трудові книжки працівників.

При цьому, відомості про цих же начебто «працевлаштованих» осіб для участі в інших тендерах в цей же період подавали ще ряд афілійованих ТОВ, зокрема, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

Кожне з зазначених ТОВ на тендери подавало різні трудові книжки на одних і тих же осіб з 1-2 записами про працевлаштування саме в потрібному підприємстві, майже жодна з трудових книжок не відповідала справжнім трудовим книжкам працівників.

Наразі встановлений перелік працівників, на яких зазначеними ТОВ було виготовлено по декілька трудових книжок наведений в додатках, перелік охоплює близько 120 осіб.

Вже наказом від 15.12.2021 по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 39 із вказаних охоронників було звільнено (начебто за власним бажанням, яке раптово виникло одразу в 39 людей), в результаті чого на ТОВ залишилося близько 60 охоронників.

Проте, відомості про всіх осіб, звільнених наказом від 15.12.2021 було наведено у Довідці №115 від 21.12.2021, як начебто досі працевлаштованих у ТОВ. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було визнано переможцем закупівлі

Далі, 12.01.2022 між Департаментом, як замовником, та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », як виконавцем, укладено договір від 12.01.2022 №4-т на суму 9,8 млн. грн., предметом якого є охорона кладовищ відповідно до калькуляції з розрахунком договірної ціни та калькуляційної вартості 1 людино-години (додаток 1), калькуляції вартості договірної ціни (додаток 2) та згідно переліку кладовищ (додаток 3), що є невід`ємними частинами Договору.

Ані на момент визнання переможцем, ані на момент підписання Договору №4-Т від 12.01.2022, в ТОВ не було 97 охоронників.

В подальшому, протягом січня-березня 2022 року було звільнено що 10 охоронників, в штаті залишилося близько 50 осіб.

Згідно з відомостями ІНФОРМАЦІЯ_1 , за даними податкової звітності та звітності з ЄСВ за 2022 рік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (рядок 104 - кількість штатних працівників), у ТОВ працювало: 1 квартал: 1 місяць (січень)-67 осіб; 2 місяць (лютий) - 66 осіб, 3 місяць (березень) 64 особи; за 2 квартал: 1 місяць (квітень)-58 осіб; 2 місяць (травень) 57 осіб, 3 місяць (червень) 53 особи; за 3 квартал 1 місяць (липень)-51 особа; 2 місяць (серпень) 50 осіб, 3 місяць (вересень) 51 особа; за 4 квартал - 1 місяць (жовтень)-51 особа; 2 місяць (листопад) 51 особа, 3 місяць (грудень) 95 осіб (57 з яких за строковим трудовим договором та звільнені 31.12.2022). За цивільно-правовими договорами особи не працювали.

Протягом усього 2022 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » одержувало від Департаменту оплати відповідно до калькуляції до Договору №4-Т від 12.01.2022, тобто з розрахунку на витрат на оплату праці 97 охоронників.

Відповідно до калькуляції до договору від 12.01.2023 №4-т між ІНФОРМАЦІЯ_2 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »:

7,3 млн. грн., тобто близько 75% з загальної вартості Договору 9,8 млн., складають витрати на оплату працівників виконавця з розрахунку штатної чисельності 97 охоронників, 1,8 млн. грн. - витрати на ЄСВ 97 охоронників (18,5% від загальної вартості договору).

Відповідно до загальнодоступних даних Єдиного порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_8 , а також документів про оплати за вказаним Договором, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 перераховано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в повному обсязі здійснено оплати за умовами вищевказаного договору.

Аналогічно, у грудні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » подало тендерну пропозицію від 21.12.2022, згідно з якою чисельна кількість найманих працівників відповідної кваліфікації (охоронців) складає 105 осіб. 29.12.2022, тобто після подачі вищевказаної тендерної пропозиції, наказом про припинення трудового договору звільнено одразу 55 працівників. Ціна Договору продовжувала включати витрати на оплату праці 104 охоронників, яких на той час вже не було працевлаштовано у ТОВ, але бюджетні кошти на оплату їх праці продовжували обертатися на користь керівництва ТОВ та афілійованих осіб.

Проте, встановлено, що оскільки охоронників було звільнено ще до початку підписання договору, то кошти, що мали бути отримані працівниками як заробітна плата та перераховані до бюджету як ЄСВ, ПДФО, військовий збір - не сплачувалися, а оберталися на рахунок керівництва, власників та афілійованих осіб ТОВ.

ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_6 до 02.11.2022 були вказані власниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », а також є власниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ОСОБА_7 є штатним працівником ТОВ, отримує заробітну плату тощо. Проте всі вказані особи продовжували надавати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » якогось роду послуги (при чому «надавали» їх, будучи власниками цього ТОВ та отримуючи дивіденди від його діяльності). Також, наявні відомості про перерахування істотних сум грошових коштів за невідомого роду «послуги» на рахунки ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , які часто надавали позитивні відгуки для участі у тендерах про ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та пов`язаних осіб.

Також, вказана необхідність перевірки слідчої версії щодо взаємозв`язків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ПП « ОСОБА_10 », ПП « ОСОБА_11 », які мали тих же засновників, та в попередні роки перемагали на тендерах з охорони кладовищ та/або мали працевлаштованими певних осіб, про працевлаштування яких заявляло ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » для підтвердження/спростування наявності субпідрядних відносин між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та вказаними ТОВ.

Відповідно до інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вказані суб`єкти господарювання (окрім ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ») перебувають на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Тому, документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву, в якій клопотання підтримав, просив справу розглянути за його відсутності.

Представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи у судове засідання не викликався, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя, дослідивши надані докази та оцінивши в сукупності всі обставини, приходить до наступного висновку.

В провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042080000007 від 11.01.2023 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України, розпочатого щодо ряду суб`єктів господарювання приватного сектору економіки, а також службових осіб органів місцевого самоврядування за фактом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів - тендерної документації та актів виконаних робіт з надання послуг фізичної охорони кладовищ міста у 2022-2023 роках в частині кількісних показників наявних трудових ресурсів та виконаної ними роботи з метою заволодіння бюджетними коштами, виділених для оплати вищевказаних послуг.

Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні прокурора та завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням, може бути виконане.

Клопотання прокурора є обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки документи зазначені у клопотанні мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора - задовольнити.

Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області: Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 ; прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області: ОСОБА_16 , ОСОБА_3 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді:

1.Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2021 по теперішній час, що подавалися:

-ПП « ОСОБА_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )

-ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )

-ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )

-ПП/ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_12 )

-ПП/ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_13 )

-ПП/ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_14 )

-ПП/ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_15 )

-ПП/ФОП ОСОБА_20 (ІПН НОМЕР_16 )

-ПП/ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_17 )

-ПП/ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_18 )

2.Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2023 по теперішній час, що подавалися:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

3.Всіх документів, що містять іншу податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2021 та по теперішній час, що подавалися:

-ПП « ОСОБА_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )

-ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )

-ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )

-ПП/ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_12 )

-ПП/ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_13 )

-ПП/ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_14 )

-ПП/ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_15 )

-ПП/ФОП ОСОБА_20 (ІПН НОМЕР_16 )

-ПП/ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_17 )

-ПП/ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_18 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

4.Облікових справ нижчевказаних суб`єктів як платників податків та платників єдиного внеску:

-ПП « ОСОБА_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )

-ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )

-ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )

-ПП/ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_12 )

-ПП/ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_13 )

-ПП/ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_14 )

-ПП/ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_15 )

-ПП/ФОП ОСОБА_20 (ІПН НОМЕР_16 )

-ПП/ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_17 )

-ПП/ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_18 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

5.Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами, розрахунками із вказанням сум та дат платежів між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) з суб`єктами:

-ПП « ОСОБА_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )

-ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )

-ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )

-ПП/ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_12 )

-ПП/ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_13 )

-ПП/ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_14 )

-ПП/ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_15 )

-ПП/ФОП ОСОБА_20 (ІПН НОМЕР_16 )

-ПП/ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_17 )

-ПП/ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_18 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

6.Надати інформацію про відкриті та закриті рахунки (із зазначенням стану рахунку) за період з 01.01.2022 по теперішній час:

-ПП « ОСОБА_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )

-ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )

-ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )

-ПП/ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_12 )

-ПП/ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_13 )

-ПП/ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_14 )

-ПП/ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_15 )

-ПП/ФОП ОСОБА_20 (ІПН НОМЕР_16 )

-ПП/ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_17 )

-ПП/ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_18 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

Термін дії ухвали один місяць з дня її постановлення, тобто по 08 лютого 2024 року включно.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, «має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення08.01.2024
Оприлюднено09.01.2024
Номер документу116140956
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —216/603/23

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 08.01.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 26.12.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 26.12.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 19.12.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 28.11.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 27.11.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 27.11.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Ухвала від 25.07.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Ухвала від 10.07.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні