Єдиний унікальний номер (справа №) 216/603/23
Номер провадження у суді 1-кс/216/3124/23
УХВАЛА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 листопада 2023 року місто Кривий Ріг
Центрально-Міський районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області:
у складі слідчого судді - ОСОБА_1 ,
секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання в приміщенні Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 по кримінальному провадженню за № 42023042080000007 від 11.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 звернулася до Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області із клопотанням про право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді:
1.Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2021 по теперішній час, що подавалися в паперовому та/або електронному вигляді ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
2.Всіх документів, що містять податкову звітність (поквартально та помісячно), яка подавалася в паперовому та/або електронному вигляді ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з 01.01.2021 по теперішній час (включно із ІІІ кварталом 2023 року).
3.Копію облікової справи (з усіма документами, які мають в ній міститися відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588) платника податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
4.Копію облікової справи платника єдиного внеску (з усіма документами, які мають в ній міститися відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
5.Інформацію (помісячно), яка кількість осіб працювала у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за трудовими договорами та за договорами цивільно-правового характеру з 01.01.2021 по теперішній час.
6.Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та проведення розрахунків із вказанням сум та дат платежів з 01.01.2021 по теперішній час.
7.Інформацію про відкриті та закриті рахунки (із зазначенням стану рахунку) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2022 по теперішній час.
В обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що в провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042080000007 від 11.01.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, розпочатого у відношенні службових осіб ряду суб`єктів господарювання приватного сектору економіки, а також службових осіб органів місцевого самоврядування за фактом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів тендерної документації та актів виконаних робіт з надання послуг фізичної охорони кладовищ міста у 2022-2023 роках в частині кількісних показників наявних трудових ресурсів та виконаної ними роботи з метою заволодіння бюджетними коштами, виділених для оплати вищевказаних послуг, що фактично не надаються.
На даній стадії досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 у грудні 2021-січні 2022 року було проведено процедуру відкритих торгів UA-2021-11-12-002498-c із закупівлі послуг з охорони кладовищ.
Згідно з тендерною документацією, кваліфікаційним критерієм було визначено наявність в штаті Учасника персоналу охорони, в кількості не менше 97 осіб), скановані оригінали або копії першого, передостаннього і останнього із заповнених розворотів трудової книжки, які свідчать про факт працевлаштування у Учасника.
Службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » подали тендерну пропозицію від 15.12.2021, скріплену ЕЦП директора ТОВ ОСОБА_4 , в складі якої були довідки про наявність охоронників в кількості 100 осіб (з яких 97 будуть задіяні для охорони кладовищ), які начебто працевлаштовані в ТОВ, скановані трудові книжки працівників.
При цьому, відомості про цих же начебто «працевлаштованих» осіб для участі в інших тендерах в цей же період подавали ще ряд афілійованих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ).
Кожне з зазначених ТОВ на тендери подавало різні трудові книжки на одних людей з 1-2 записами про працевлаштування саме в потрібному підприємстві, майже жодна з трудових книжок не відповідала справжнім трудовим книжкам працівників.
Вже наказом від 15.12.2021 по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 39 із вказаних охоронників було звільнено (начебто за власним бажанням, яке раптово виникло одразу в 39 людей), в результаті чого на ТОВ залишилося близько 60 охоронників.
Проте, відомості про всіх осіб, звільнених наказом від 15.12.2021 було наведено у Довідці №115 від 21.12.2021, як начебто досі працевлаштованих у ТОВ. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було визнано переможцем закупівлі
Далі, 12.01.2022 між Департаментом, як замовником, та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », як виконавцем, укладено договір від 12.01.2022 №4-т на суму 9,8 млн. грн., предметом якого є охорона кладовищ відповідно до калькуляції з розрахунком договірної ціни та калькуляційної вартості 1 людино-години (додаток 1), калькуляції вартості договірної ціни (додаток 2) та згідно переліку кладовищ (додаток 3), що є невід`ємними частинами Договору.
Ані на момент визнання переможцем, ані на момент підписання Договору №4-Т від 12.01.2022, в ТОВ не було 97 охоронників.
В подальшому, протягом січня-березня 2022 року було звільнено що 10 охоронників, в штаті залишилося близько 50 осіб.
Згідно з відомостями ІНФОРМАЦІЯ_8 , за даними податкової звітності та звітності з ЄСВ за 2022 рік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (рядок 104 - кількість штатних працівників), у ТОВ працювало: 1 квартал: 1 місяць (січень)-67 осіб; 2 місяць (лютий) 66 осіб, 3 місяць (березень) 64 особи; за 2 квартал: 1 місяць (квітень)-58 осіб; 2 місяць (травень) 57 осіб, 3 місяць (червень) 53 особи; за 3 квартал 1 місяць (липень)-51 особа; 2 місяць (серпень) 50 осіб, 3 місяць (вересень) 51 особа; за 4 квартал - 1 місяць (жовтень)-51 особа; 2 місяць (листопад) 51 особа, 3 місяць (грудень) 95 осіб (57 з яких за строковим трудовим договором та звільнені 31.12.2022). За цивільно-правовими договорами особи не працювали.
Протягом усього 2022 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » одержувало від Департаменту оплати відповідно до калькуляції до Договору №4-Т від 12.01.2022, тобто з розрахунку на витрат на оплату праці 97 охоронників.
Відповідно до калькуляції до договору від 12.01.2023 №4-т між ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »:
7,3 млн. грн., тобто близько 75% з загальної вартості Договору 9,8 млн., складають витрати на оплату працівників виконавця з розрахунку штатної чисельності 97 охоронників, 1,8 млн. грн. - витрати на ЄСВ 97 охоронників (18,5% від загальної вартості договору).
Відповідно до загальнодоступних даних Єдиного порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_10 , а також документів про оплати за вказаним Договором, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 перераховано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в повному обсязі здійснено оплати за умовами вищевказаного договору.
Проте, встановлено, що оскільки 40% охоронників було звільнено ще до початку підписання договору, то кошти, що мали бути отримані працівниками як заробітна плата та перераховані до бюджету як ЄСВ, ПДФО, військовий збір - не сплачувалися, а оберталися на рахунок керівництва, власників та афілійованих осіб ТОВ ( ОСОБА_5 (власник) , ОСОБА_6 (власник), ОСОБА_7 (власник), та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з м. Харків.
Так, у 2022 році одержані від Департаменту кошти перераховано:
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 2 960 000 грн., ОСОБА_5 320 190 грн.; ОСОБА_6 535 680 грн., ОСОБА_7 181 535 грн.. Тобто, всього на рахунки цих осіб за 2022 рік було перераховано більше 4 млн. грн., одержаних ТОВ з бюджету (хоча у власності ТОВ з 9,8 млн. грн. мало б залишитися лише:
9,8 млн. грн. (ціна договору)- 7,3 млн. грн. (зарплата) 1,8 млн. грн. (ЄСВ) 0,5 млн. грн. (єдиний податок) = 0, 2 млн. грн.).
Також, згідно з відомостями ЄДРЮОФОПГФ встановлено, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було зареєстровано в м. Харків (наразі в м. Бориспіль).
Згідно з відомостями реєстру судових рішень щодо зазначеної юридичної особи (ухвали Перчерського районного суду 757/26372/22-к, 757/26375/22-к, 757/26368/22-к, 757/25915/22-к від 23.09.2022 та інші), встановлено, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України розслідується кримінальне провадження №42022000000000945 за фактами вчинення кримінальних правопорушень передбачених ч.3 ст. 212, ч.5 ст. 27 ч.3 ст. 212, ч.3 ст. 209 КК України, якими встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та інших суб`єктів підприємницької діяльності, яких віднесено до ризикових, в період часу 2021-2022рр. здійснювали фінансово-господарську діяльність з підприємствами реального сектору економіки з метою ухилення від сплати податків безпідставно сформували у своєму бухгалтерському обліку податковий кредит з ПДВ шляхом проведення безтоварних операцій та використання штучно створених первинних документів щодо придбання охоронних послуг у суб`єктів господарювання, внесених до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості та в подальшому легалізували вказані незаконно отримані кошти.
Зазначеним ТОВ у вересні 2023 року було змінено кінцевого бенефіціарного власника на Пойнен Парімала, громадянство: АДРЕСА_2 , засновників на ІНФОРМАЦІЯ_11 (Vitality ІНФОРМАЦІЯ_12 ), резидентство: АДРЕСА_3 , керівника юридичної особи, місцезнаходження юридичної особи та структуру власності.
Вказані факти у сукупності з досліджуваними обставинами кримінального провадження №42023042080000007 можуть свідчити про штучність вказаного суб`єкта господарювання - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та нездійснення ним жодної реальної господарської діяльності, зокрема, відсутність господарських операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », та безпідставність переведення грошових коштів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
В свою чергу, згідно з банківськими виписками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з отриманих бюджетних коштів перерахувало на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 2 960 000 грн. за 2022 рік та 600 тис. грн. 15.02.2023 (у день розгляду клопотання про арешт майна ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »).
З вересня 2023 року місцем обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » як платника податків зазначено ІНФОРМАЦІЯ_13 , ІНФОРМАЦІЯ_14 .
Таким чином, хоча місцезнаходження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у вересні 2023 року змінено з м. Харків на м. Бориспіль, документи його податкової звітності до кінця поточного бюджетного року залишаються у володінні ІНФОРМАЦІЯ_15 .
Зазначене підтверджено відповіддю ІНФОРМАЦІЯ_16 від 24.11.2023, згідно з якою облікова справа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до ІНФОРМАЦІЯ_16 станом на 23.11.2023 не передавалася.
У зв`язку з вищевикладеним, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, володільцем яких є ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 .
Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву, в якій клопотання підтримав, просив справу розглянути за його відсутності.
Представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи - ІНФОРМАЦІЯ_1 у судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши надані докази та оцінивши в сукупності всі обставини, приходить до наступного висновку.
В судовому засіданні встановлено, що слідчим відділом Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню № 42023042080000007 від 11.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України з обставин того, що невстановлені службові особи охоронних компаній склали, видали завідомо неправдиві офіційні документи, внесли до офіційних документів завідомо неправдиві відомості щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для участі в тендерних закупівлях.
Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні прокурора та завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням, може бути виконане.
Клопотання прокурора є обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки документи зазначені у клопотанні мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання прокурора - задовольнити.
Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області: ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 ; прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області: ОСОБА_12 , ОСОБА_3 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді:
1. Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2021 по 28.11.2023, що подавалися в паперовому та/або електронному вигляді ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
2. Всіх документів, що містять податкову звітність (поквартально та помісячно), яка подавалася в паперовому та/або електронному вигляді ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з 01.01.2021 по теперішній час (включно із ІІІ кварталом 2023 року);
3. Копію облікової справи (з усіма документами, які мають в ній міститися відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588) платника податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
4. Копію облікової справи платника єдиного внеску (з усіма документами, які мають в ній міститися відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );
5. Інформацію (помісячно), яка кількість осіб працювала у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за трудовими договорами та за договорами цивільно-правового характеру з 01.01.2021 по 28.11.2023;
6. Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та проведення розрахунків із вказанням сум та дат платежів з 01.01.2021 по 28.11.2023;
7. Інформацію про відкриті та закриті рахунки (із зазначенням стану рахунку) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2022 по 28.11.2023.
Термін дії ухвали два тижні, тобто по 12 грудня 2023 року включно.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, «має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2023 |
Оприлюднено | 29.11.2023 |
Номер документу | 115223586 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні