Ухвала
від 05.08.2024 по справі 216/603/23
ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Справа № 216/603/23

провадження 1-кс/216/1619/24

УХВАЛА

іменем України

05 серпня 2024 року місто Кривий Ріг

Центрально-Міський районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області:

у складі слідчого судді - ОСОБА_1 ,

секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання в приміщенні Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за № 42023042080000007 від 11.01.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до

ІНФОРМАЦІЯ_1 із клопотанням про право тимчасового доступу до документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому та електронному вигляді.

В провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042080000007 від 11.01.2023 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України, розпочатого щодо ряду суб`єктів господарювання приватного сектору економіки, а також службових осіб органів місцевого самоврядування за фактом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів - тендерної документації та актів виконаних робіт з надання послуг фізичної охорони кладовищ міста у 2022-2023 роках в частині кількісних показників наявних трудових ресурсів та виконаної ними роботи з метою заволодіння бюджетними коштами, виділених для оплати вищевказаних послуг.

Зокрема, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 у грудні 2022-січні 2023 року було проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі послуг з охорони кладовищ.

У грудні 2022 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » подало тендерну пропозицію від 21.12.2022, згідно з якою чисельна кількість найманих працівників відповідної кваліфікації (охоронців) складає 105 осіб. 29.12.2022, тобто після подачі вищевказаної тендерної пропозиції, наказом про припинення трудового договору звільнено одразу 55 працівників. Ціна Договору продовжувала включати витрати на оплату праці 104 охоронників, яких на той час вже не було працевлаштовано у ТОВ, але бюджетні кошти на оплату їх праці продовжували обертатися на користь керівництва ТОВ та афілійованих осіб.

Відповідно до калькуляції до договору від 13.01.2023 №8-т між ІНФОРМАЦІЯ_3 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »:

7,3 млн грн., тобто близько 75% з загальної вартості Договору 9,8 млн., складають витрати на оплату працівників виконавця з розрахунку штатної чисельності 97 охоронників,

1,8 млн. грн. - витрати на ЄСВ 97 охоронників (18,5% від загальної вартості договору).

Проте, встановлено, що оскільки 40% охоронників було звільнено ще до початку підписання договору, то кошти, що мали бути отримані працівниками як заробітна плата та перераховані до бюджету як ЄСВ, не сплачувалися, а оберталися на рахунок керівництва, власників та афілійованих осіб ТОВ, а також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », яке має ознаки фіктивності.

В подальшому, після проведення слідчих дій у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », посадові особи вказаного ТОВ, подали повідомлення про прийняття працівників на роботу.

Так, згідно з податковою звітністю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за 3 квартал 2023 року, вказано, що кількість штатних працівників складала: у липні 2023 -110 осіб, у серпні 2023 року - 109 осіб, у вересні 2023 року - 109 осіб (з яких 3-директор, інженер з охорони праці та начальник охорони). Тож, охоронників згідно зі звітністю, було 106 станом на кінець вересня 2023 року, і такою кількістю (не менше 105, мали надаватися послуги з охорони до кінця 2023 року (а з урахування продовження строку дії договору 8-Т - до 31.01.2024)

Проте, в ході досудового розслідування в ЕСЗ було виявлено проведену ІНФОРМАЦІЯ_7 Послуги із благоустрою населених пунктів: охорона кладовищ (на 2024 рік).

Переможцем вказаної закупівлі визнано ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

Згідно з документами у складі тендерної пропозиції ПП « ОСОБА_4 » від 05.01.2024 року, подано довідку про наявність працівників від 02.01.2024 №10/9, в якій зазначено про наявність у штаті 108 осіб, зокрема,105 охоронників. Також додано накази про прийняття на роботу вказаних працівників: від 15.11.2023,16.11.2023, 17.11.2023,18.11.2023.

З аналізу поданих наказів про прийняття на роботу ПП « ОСОБА_4 » та податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за вересень 2023 року вбачається, що понад 90% працівників є одними й тими самими особами, прийнятими в ПП « ОСОБА_4 » у листопаді 2023 року, хоча в цей час (листопад, грудень 2023 року та січень 2024 року) Департамент за надання послуг цими ж охоронниками сплачував кошти ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за Договором №8-Т.

Таким чином, у листопаді 2023 року 96 працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », заявлених як такі, що мають надавати послуги з охорони кладовищ, перейшли працювати в інше товариство - ПП « ОСОБА_4 », проте ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у листопаді, грудні 2023 та січні 2024 продовжувало отримувати оплати від Департаменту з розрахунку на 105 охоронників.

Відповідно до інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 перебуває на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_2 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 , у лютому 2024 року змінено юридичну адресу на: АДРЕСА_3 )

Проте, згідно з ч. 8 ст. 45 Бюджетного кодексу України, п. 10.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_8 від 09.12.2011 № 1588 із змінами (далі - Порядок № 1588), у разі зміни місцезнаходження суб`єкта господарювання та його реєстрації як платника податків за новим місцезнаходженням сплата визначених податковим законодавством загальнодержавних податків і зборів, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, здійснюється за місцем попередньої реєстрації платника податків до закінчення поточного бюджетного періоду.

Згідно з п. 10.13. Порядку, платник податків, який згідно з пунктом 10.2 цього розділу має сплачувати за попереднім місцезнаходженням податки і збори, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами, та місцеві податки і збори, після взяття на облік в контролюючому органі за новим місцезнаходженням (основне місце обліку) обліковується до кінця бюджетного періоду (календарного року) в контролюючому органі за попереднім місцезнаходженням (неосновне місце обліку) із відповідною ознакою.

Згідно з п. 10.15. Порядку №1588, контролюючий орган за попереднім місцезнаходженням (неосновне місце обліку) передає облікову справу платника податків та інші документи, визначені цим розділом, контролюючому органу за основним місцем обліку після закінчення бюджетного періоду. Таким чином, хоча місцезнаходження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у лютому 2024 року змінено з м. Кривий Ріг на м. Київ, документи його податкової звітності до кінця поточного бюджетного року залишаються у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Таким чином, документи податкової звітності вказаних ТОВ наявні у ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву, в якій клопотання підтримав, просив справу розглянути за його відсутності.

Представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи у судове засідання не викликався, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя, дослідивши надані докази та оцінивши в сукупності всі обставини, приходить до наступного висновку.

В провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042080000007 від 11.01.2023 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 КК України, розпочатого щодо ряду суб`єктів господарювання приватного сектору економіки, а також службових осіб органів місцевого самоврядування за фактом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів - тендерної документації та актів виконаних робіт з надання послуг фізичної охорони кладовищ міста у 2022-2023 роках в частині кількісних показників наявних трудових ресурсів та виконаної ними роботи з метою заволодіння бюджетними коштами, виділених для оплати вищевказаних послуг.

Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні прокурора та завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням, може бути виконане.

Клопотання прокурора є обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки документи зазначені у клопотанні мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора - задовольнити.

Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області: Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області: ОСОБА_9 , ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому та електронному вигляді:

1.Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.10.2023 по теперішній час, що подавалися:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

-ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 )

2.Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.10.2023 по теперішній час, що подавалися:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

-ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 )

3.Всіх документів, що містять іншу податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2021 та по теперішній час, що подавалися:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

-ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 )

4.Облікових справ нижчевказаних суб`єктів як платників податків та платників єдиного внеску:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

-ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 )

5.Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами, розрахунками із вказанням сум та дат платежів між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 )

6.Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами, розрахунками із вказанням сум та дат платежів між ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

7.Надати інформацію про відкриті та закриті рахунки (із зазначенням стану рахунку) за період з 01.10.2023 по теперішній час:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )

-ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 )

Термін дії ухвали 1 місяць з дня її постановлення, тобто по 05 вересня 2024 року включно.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, «має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення05.08.2024
Оприлюднено06.08.2024
Номер документу120800186
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —216/603/23

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 08.01.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 26.12.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 26.12.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 19.12.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 28.11.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 27.11.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Постанова від 27.11.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Ухвала від 25.07.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Ухвала від 10.07.2023

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні