Постанова
від 21.10.2010 по справі 2а-3037/10/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 жовтня 2010 року 12:55 Справа № 2а-3037/10/08 70

Запорізький окружний адмі ністративний суд у складі го ловуючого судді Прасова О.О. п ри секретарі Жучковій Н.С., за участю представника позивач а Волнової Ю.М.., представн иків відповідача Демченко І.В. розглянувши у місті Зап оріжжі у відкритому судовому засіданні адміністративну с праву

за позовом: Товариства з об меженою відповідальністю «З СУ-443 Електромонтаж»

до: Державної по даткової інспекції у Заводсь кому районі м. Запоріжжя

про: визнання ді й суб' єкта владних повноваж ень неправомірними, рішення

нечинним та зобов' язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «ЗСУ-443 Електро монтаж» звернулося із адміні стративним позовом до Держав ної податкової інспекції у З аводському районі м.Запоріжж я про визнання дій суб' єкта владних повноважень неправо мірними, рішення не чинним та зобов' язання вчинити певні дії.

У позовній заяві позивач за значив, що ТОВ «ЗСУ-443 Електром онтаж» зареєстровано як юрид ична особа Виконавчим коміте том Запорізької міської ради 29 червня 2004р. Державна податко ва інспекція в Заводському р айоні м. Запоріжжя зареєстру вала ТОВ «ЗСУ-443 Електромонтаж » платником податку на додан у вартість, про що йому видано свідоцтво серії НБ №197494 та при своєно індивідуальний подат ковий номер 330095108254.

18.05.2010р. представником позивач а було отримано Акт № 670/16-120/33009513 ві д 20.04.2010р. про результати невиїзн ої документальної перевірки податкової декларації з под атку на додану вартість, з яко го стало відомо, що 11.02.2010р. ТОВ «З СУ-443 Електромонтаж» було викл ючено з реєстру платників по датку на додану вартість.

Як було з' ясовано позивач ем, Актом від 11.02.2010р. ДПІ у Заводс ькому районі м. Запоріжжя бул о прийнято рішення про анулю вання реєстрації ТОВ «ЗСУ-443 Е лектромонтаж» в якості платн ика податку на додану вартіс ть у зв' язку з відсутністю о податкованих операцій протя гом останніх послідовних 12 мі сяців на підставі п.п.«ґ» п.9.8 ст .9 Закону України «Про податок на додану вартість».

В обґрунтування позовних в имог зазначає, що позивач був зареєстрований платником по датку на додану вартість у ві дповідності до Закону Україн и «Про податок на додану варт ість» про що було видане свід оцтво від 02.08.2005р. №11501481. Вважає, що в ідповідач незаконно анулюва в реєстрацію ТОВ «ЗСУ-443 Елект ромонтаж» як платника податк у на додану вартість з 11.02.2010р. шл яхом прийняття акту №7 від 11.02.2010 р. Таким чином, позивач посила ється на порушення податкови м органом вимог п.п.«ґ» п.9.8 ст.9 З акону України «Про податок н а додану вартість» та на відс утність жодних підстав для а нулювання реєстрації в якост і платника податку на додану вартість, оскільки податков им органом не вірно визначен о дванадцять послідовних под аткових місяців та не врахов ано подану 09.02.2010р. податкову дек ларацію з податку на додану в артість за січень 2010 року.

Податкову декларацію з под атку на додану вартість за сі чень 2010р. було направлено до ДП І в Заводському районі м. Запо ріжжя 09.02.2010р., тобто до складанн я документа який став підста вою для анулювання реєстраці ї, що перериває послідовніст ь врахування строку. Нарахов аний податок на додану варті сть відповідно до здійснених господарських операцій було сплачено ТОВ «ЗСУ-443 Електром онтаж» до бюджету 26.02.2010р. платіж ним дорученням № 01.

Таким чином, висновок відпо відача про відсутність опода ткованих операцій позивача п ротягом останніх дванадцяти послідовних місяців є необґ рунтованим та не відповідає наданим доказам.

Представник позивач у судо вому засіданні на задоволенн і позову наполягає.

Відповідач проти позову за перечує, та вважає, що складен ий ДПІ у Заводському районі м . Запоріжжя Акт №7 від 11.02.10р. про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь правомірним, оскільки вста новлено, що ТОВ «ЗСУ-443 Електро монтаж» подає податкові декл арації з податку на додану ва ртість протягом періоду з 01.01.20 09р. по 12.12.2009р. з показниками, які с відчать про відсутність опод атковуваних поставок, та не м ає за останні дванадцять пос лідовних податкових місяців оподатковуваних операцій. В наданих суду запереченнях в ідповідач посилається п.п.«г » п.9.8 ст.9 Закону України «Про п одаток на додану вартість» т а п.25.2 Положення про реєстраці ю платників податку на додан у вартість, затвердженого На казом Державної податкової адміністрації України від 01.03 .2000р. №79.

У судовому засіданні допит аний свідок ОСОБА_3, старш ий податковий інспектор сект ору адміністрування податку на додану вартість Державно ї податкової інспекції у Зав одському районі м.Запоріжжя. Свідок повідомила, що 20.04.2010р. не ю була проведена невиїзна до кументальна перевірка в прим іщенні ДПІ у Заводському рай оні м. Запоріжжя платника под атку на додану вартість ТОВ « ЗСУ-443 Електромонтаж» з питань перевірки податкової деклар ації з податку на додану варт ість. Було встановлено, що ТОВ «ЗСУ-443 Електромонтаж» зареєс тровано як платник податку н а додану вартість ДПІ у Завод ському районі м.Запоріжжя 02.08.20 05р., видано свідоцтво №11501481 та пр исвоєно індивідуальний пода тковий номер 330095108254. За результа тами проведеної перевірки, б уло з' ясовано, що ТОВ «ЗСУ-443 Е лектромонтаж» подає податко ві декларації з податку на до дану вартість протягом періо ду з січня 2009р. по грудень 2009р. з п оказниками, які свідчать про відсутність оподатковувани х поставок, та не має за останн і дванадцять послідовних под аткових місяців оподатковув аних операцій. За наслідками перевірки було встановлено наявність підстави для анулю вання реєстрації платника ПД В ТОВ «ЗСУ-443 Електромонтаж». Б ула створена комісія відпові дно Наказу ДПІ у Заводському районі м.Запоріжжя та винесе но Акт №7 про анулювання реєст рації платника податку на до дану вартість.

Судом встановлено, що Товар иство з обмеженою відповідал ьністю «ЗСУ-443 Електромонтаж» (код ЄДРПОУ 33009513) адреса реєстра ції: м.Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 67-А, згідно п.2.2 ст.2, п.9.4 с т.9 Закону України «Про подато к на додану вартість» було за реєстроване як платник подат ку на додану вартість, про що Д ПІ у Заводському районі м. Зап оріжжя видане свідоцтво №115011481 , початок дії якого 02.08.2005 року та присвоєно індивідуальний по датковий номер 330095108254.

ДПІ у Заводському районі м.З апоріжжя проведена документ альна невиїзна перевірка ТОВ «ЗСУ-443 Електромонтаж» на під ставі поданих податкових дек ларацій з податку на додану в артість за період січень 2009 ро ку - грудень 2009 року влючно т а встановлено подання деклар ацій (податкових розрахунків ) які свідчать про відсутніст ь оподатковуваних поставок п ротягом дванадцяти послідов них податкових місяців, про щ о складено Довідку від 09.02.10р. №6/ 16-120/33009513.

Відповідно до Наказу Держа вної податкової інспекції у Заводському районі м.Запоріж жя від 14.01.2010р. №21 була створена к омісія, якою встановлено, що ТОВ «ЗСУ- 443 Електромонтаж», за реєстроване як платник подат ку на додану вартість, подає д екларації (податкові розраху нки) з ПДВ протягом періоду з с ічня 2009р. по грудень 2009р., а саме: з а січень 2009р. від 10.02.2009р.; лютий 2009р. від 11.03.2009р.; березень 2009р. від 03.04.2009р .; квітень 2009р. від 05.05.2009р.; травень 2009р. від 05.06.2009р.; червень 2009р. від 06.07.2 009р.; липень 2009р. від 10.08.2009р.; серпень 2009р. від 07.09.2009р.; вересень 2009р. від 01. 10.2009р.; жовтень 2009р. від 03.11.2009р.; листо пад 2009р. від 07.12.2009р.; грудень 2009р. ві д 12.01.2010р., з показниками, які свід чать про відсутність оподатк овуваних поставок, та має за о станні дванадцять послідовн их податкових місяців обсяги оподатковуваних операцій 0,0 г рн., що зафіксовано в Довідці п ро результати невиїзної док ументальної ( камеральної) пе ревірки №6/16-120/3309513 від 09.02.10р. У зв' я зку з цим був складений Акт в ід 11.02.2010 р. №7 про анулювання реєс трації платника податку на д одану вартість ТОВ «ЗСУ-443 Еле ктромонтаж».

Позивачем зазначені дані н е спростовувалися, відомосте й про подання уточнюючих дек ларацій за вказані періоди н е надано.

На підставі перелічених до кументів комісією встановле но, що є підстави для анулюван ня реєстрації платника подат ку на додану вартість на підс таві п.п.«ґ» п.9.8 ст.9 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість» із змінами та доповн еннями.

У зв' язку з цим комісія вир ішила анулювати реєстрацію п латника податку на додану ва ртість з 11.02.2010р. та зобов' язала позивача повернути податков ому органу Свідоцтво про реє страцію платника податку на додану вартість та всі його з асвідчені копії разом із суп ровідним листом протягом два дцяти календарних днів від д ня прийняття рішення про ану лювання.

Посилання позивача на факт надіслання 09.02.2010р. до ДПІ у Заво дському районі м. Запоріжжя п одаткової декларації з подат ку на додану вартість за січе нь 2010 року з визначенням обсяг у оподаткованих операції на суму 2500 грн. 00 коп. не може бути п ідставою для скасування акту №7 від 11.02.2010р., оскільки не спрост овує факт відсутності у плат ника податку на додану варті сть оподатковуваних поставо к протягом періоду: січень 2009 р оку - грудень 2009р. включно.

Податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2010р. було направлено до ДПІ в Заводському районі м .Запоріжжя 09.02.2010р. та отримано у повноваженими працівниками відповідача 10.02.2010р. (копія лист а Запорізької дирекції Пошта мту ЦПЗ №1 від 14.06.2010р. №10-13-436 про дат у отримання рекомендованого листа №6900507440625), тобто до складан ня документа який став підст авою для анулювання реєстрац ії, що перериває послідовніс ть врахування строку. Нарахо ваний податок на додану варт ість відповідно до здійснени х господарських операцій бул о сплачено позивачем до бюдж ету 26.02.2010р. платіжним доручення №01.

Отже, з урахуванням того, що позивачем було подано до від повідача податкові декларац ії за дванадцять послідовних податкових місяців, які свід чать про відсутність оподатк овуваних поставок протягом т акого періоду, позивачем пра вомірно було анульовано реєс трацію платника ПДВ.

Спеціальним законом, який в изначає платників податків н а додану вартість, об' єкти, б азу та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних і звільнених від оподаткуванн я операцій, особливості опод аткування експортних та імпо ртних операцій, поняття пода ткової накладної, порядок об ліку, звітування та внесення податку до бюджету, є Закон Ук раїни «Про податок на додану вартість».

Відповідно до п.1.3 ст.1 Закону України «Про податок на дода ну вартість» платником подат ку є особа, яка згідно з цим За коном зобов'язана здійснюват и утримання та внесення до бю джету податку, що сплачуєтьс я покупцем, або особа, яка імпо ртує товари на митну територ ію України.

Згідно з п.1.1 ст.1 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» плат ники податків - юридичні особ и, їх філії, відділення, інші в ідокремлені підрозділи, що н е мають статусу юридичної ос оби, а також фізичні особи, які мають статус суб'єктів підпр иємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно з законами покладено обов'язок утримувати та/або с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі), пеню та штр афні санкції.

Як встановлює п. 2.1, 2.2 та п.п.2.3.1 п .2.3 ст.2 Закону України «Про пода ток на додану вартість», плат ником податку є:

- будь-яка особа, яка:

а) здійснює або планує здійс нювати господарську діяльні сть та реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник цього податку;

б) підлягає обов'язковій реє страції як платник цього под атку;

в) імпортує товари (супутні послуги) в обсягах, що підляга ють оподаткуванню цим податк ом згідно з нормами цієї стат ті;

- будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареє струвалася платником податк у.

Особа підлягає обов'язкові й реєстрації як платник пода тку у разі, коли загальна сума від здійснення операцій з по ставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локал ьної або глобальної комп'юте рної мережі, що підлягають оп одаткуванню згідно з цим Зак оном, нарахована (сплачена, на дана) такій особі або в рахуно к зобов'язань третім особам, п ротягом останніх дванадцяти календарних місяців сукупно перевищує 300000 гривень (без ура хування податку на додану ва ртість).

У статті 9 Закону України «П ро податок на додану вартіст ь» визначено порядок реєстра ції осіб як платників податк у на додану вартість. Будь-які й особі, яка реєструється як п латник податку на додану вар тість, присвоюється індивіду альний податковий номер, яки й використовується для справ ляння цього податку.

Підстави для анулювання ре єстрації платника податку на додану вартість визначені в п.9.8 ст. 9 Закону України «Про по даток на додану вартість», зг ідно з яким реєстрація діє до дати її анулювання, яка відбу вається у випадках, якщо:

а) платник податку, який до м ісяця, в якому подається заяв а про анулювання реєстрації, є зареєстрованим згідно з по ложеннями підпункту 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 цього Закону більш е двадцяти чотирьох календар них місяців, включаючи місяц ь реєстрації, та має за останн і дванадцять поточних календ арних місяців обсяги оподатк овуваних операцій, менші за в изначені зазначеним підпунк том;

б) ліквідаційна комісія пла тника податку, оголошеного б анкрутом, закінчує роботу аб о платник податку ліквідуєть ся за власним бажанням чи за р ішенням суду (фізична особа п озбувається статусу суб'єкта господарювання);

в) особа, зареєстрована як п латник податку, реєструється як платник єдиного податку а бо стає суб'єктом інших спрощ ених систем оподаткування, я кі визначають особливий поря док нарахування чи сплати по датку на додану вартість, від мінний від тих, що встановлен і цим Законом, чи звільняють т аку особу від сплати цього по датку за рішенням суду або з б удь-яких інших причин;

г) зареєстрована як платник податку особа обирає відпов ідно до цього Закону спеціал ьний режим оподаткування за ставками, іншими, ніж зазначе ні у статті 6 та статті 81 цього З акону;

ґ) особа, зареєстрована як п латник податку, не надає пода тковому органу декларації з цього податку протягом двана дцяти послідовних податкови х місяців або подає таку декл арацію (податковий розрахуно к), яка (який) свідчить про відс утність оподатковуваних пос тавок протягом такого період у, а також у випадках, визначен их законодавством стосовно п орядку реєстрації суб'єктів господарювання.

Анулювання реєстрації на п ідставах, визначених у підпу нкті «а» цього пункту, здійсн юється за заявою платника по датку.

Анулювання реєстрації на п ідставах, визначених у підпу нктах «б» - «ґ» цього пункту, з дійснюється за ініціативою в ідповідного податкового орг ану або такої особи.

Податковий орган не може ві дмовити в анулюванні реєстра ції у разі існування підстав , визначених у підпунктах «а» - «б» цього пункту, та зобов'яз аний прийняти самостійне ріш ення про анулювання реєстрац ії на підставах, визначених у підпунктах «в» - «г» цього пун кту.

Платник податку зобов'язан ий повернути податковому орг ану реєстраційне свідоцтво:

якщо анулювання реєстраці ї здійснюється за ініціативо ю платника податку, - разом із наданням заяви про таке анул ювання; якщо анулювання реєс трації здійснюється за ініці ативою податкового органу, - п ротягом двадцяти календарни х днів від дня прийняття ріше ння про анулювання. У цьому ви падку затримка у поверненні такого свідоцтва прирівнюєт ься до затримки у наданні под аткової звітності з цього по датку.

При анулюванні реєстрації останнім податковим періодо м вважається період, який роз починається від дня, наступн ого за останнім днем поперед нього податкового періоду, т а закінчується днем такого а нулювання.

У п.1.5 ст.1 Закону України «Про податок на додану вартість» зазначено, що звітний (податк овий) період - період, за який п латник податку зобов'язаний проводити розрахунки податк у та сплачувати його до бюдже ту.

Згідно з п.п.7.8.1 п.7.8 ст.7 За кону України «Про податок на додану вартість» податковим періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Законом, кале ндарний квартал.

Згідно з п.п.25.2.1 п.25 «Положення про реєстрацію платників по датків на додану вартість», з атвердженого Наказом Держав ної податкової адміністраці ї України від 01.03.2000р. №79, зареєстр ованого в Міністерстві юстиц ії України 03.04.2000 за №208/4429, органи д ержавної податкової служби з дійснюють постійний монітор инг платників податку на дод ану вартість, які включені до Реєстру, та приймають рішенн я про анулювання реєстрації відповідних платників подат ку на додану вартість. Такі рі шення можуть бути прийняті з а наявності відповідних підт вердних документів (відомост ей), зокрема:

- акта або довідки підр озділу оподаткування юридич них або фізичних осіб про неп одання платником податку под атковому органу декларації з податку на додану вартість п ротягом дванадцяти послідов них податкових місяців (підс тава - підпункт «ґ» пункту 9.8 ст атті 9 Закону;

- реєстру (переліку) под аткових декларацій (податков их розрахунків) особи за дван адцять послідовних податков их місяців, які свідчать про в ідсутність у таких деклараці ях (податкових розрахунках) о податковуваних поставок про тягом дванадцяти послідовни х податкових місяців (підста ва - підпункт «ґ» пункту 9.8 стат ті 9 Закону). У реєстрі (перелік у) зазначаються дані про реєс трацію особи платником подат ку на додану вартість та по ко жній декларації (податковому розрахунку) - податковий пері од, дата надходження деклара ції (податкового розрахунку) до органу державної податко вої служби, загальні обсяги о податковуваних поставок зві тного періоду, вказані у відп овідних рядках та колонках п одаткової декларації (подат кового розрахунку);

- повідомлення держав ного реєстратора, відомостей з Єдиного державного реєстр у, відомостей з ЄДРПОУ чи інши х державних реєстрів, якими п ідтверджується припинення (л іквідація) юридичної особи, п рипинення підприємницької д іяльності фізичної особи - пі дприємця, представництва нер езидента (підстава - підпункт «ґ» пункту 9.8 статті 9 Закону);

- судового рішення, пов ідомлення державного реєстр атора, відомостей з Єдиного д ержавного реєстру щодо скасу вання державної реєстрації п латника податку або визнання недійсними змін до установч их документів (підстава - підп ункт «ґ» пункту 9.8 статті 9 Зако ну).

Відповідно до п.п.5.3.1 п.5.3 «Поря дку заповнення та подання по даткової декларації з податк у на додану вартість», затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 30.05.1997 №166, зареєстрованог о в Міністерстві юстиції Укр аїни 09.07.1997 за №250/2054 (далі - «Поряд ку заповнення та подання под аткової декларації з податку на додану вартість»), у рядках 1-5 декларації вказуються зага льні обсяги поставки, за яким и у платника в даному звітном у періоді виникло податкове зобов'язання (оподатковувані за ставкою 20 відсотків, нульо вою ставкою, звільнені від оп одаткування відповідно та ти мчасово звільнені від оподат кування та обсяги поставки, щ о не є об'єктом оподаткування .

При визначенні обсягу пост авки за звітний (податковий) п еріод платник зобов'язаний в раховувати значення терміну «поставка товарів (послуг)» в ідповідно до вимог Закону Ук раїни «Про податок на додану вартість».

Відповідно до п.1.4 ст.1 Закону України «Про податок на дода ну вартість» поставка товарі в - це будь-які операції, що з дійснюються згідно з договор ами купівлі-продажу, міни, пос тавки та іншими цивільно-пра вовими договорами, які перед бачають передачу прав власно сті на такі товари за компенс ацію незалежно від строків ї ї надання, а також операції з б езоплатної поставки товарів (результатів робіт) та операц ії з передачі майна орендода вцем (лізингодавцем) на балан с орендаря (лізингоотримувач а) згідно з договорами фінанс ової оренди (лізингу) або пост авки майна згідно з будь-яким и іншими договорами, умови як их передбачають відстроченн я оплати та передачу права вл асності на таке майно не пізн іше дати останнього платежу.

Згідно із п.5.7 «Порядку запов нення та подання податкової декларації з податку на дода ну вартість» до розділу ІІ «П одатковий кредит» (рядки 10-15 де кларації) включаються обсяги придбання (виготовлення, буд івництва, спорудження) з пода тком на додану вартість або б ез податку на додану вартіст ь товарів (послуг), основних фо ндів на митній території Укр аїни, імпортованих товарів, о триманих на митній території України від нерезидента пос луг з метою їх подальшого вик ористання у межах господарсь кої діяльності платника пода тку, а також тих, які не призна чаються для їх використання у господарській діяльності, або придбані з метою їх викор истання для поставки послуг за межами митної території У країни, місце поставки яких в изначається відповідно до пу нкту 6.5 статті 6 Закону України «Про податок на додану варті сть», окремо за цілями викори стання (здійснення операцій , які підлягають оподаткуван ню, звільнені від оподаткува ння, не є об'єктом оподаткуван ня).

Отже, висновок про наявніст ь або відсутність у платника податку на додану вартість о податковуваних поставок роб иться на підставі аналізу ря дків 1-5 декларації.

З аналізу зазначених норм в бачається, що порушення п.п.«ґ » п.9.8 ст.9 Закону України «Про п одаток на додану вартість» м ає місце у випадку встановле ння факту подання декларацій протягом 12 послідовних подат кових місяців з відсутністю оподатковуваних поставок.

Так, судом враховано, що в ря дках 1-5 декларацій з податку н а додану вартість, поданих ТО В «ЗСУ-443 Електромонтаж» за пе ріод січень 2009р. - грудень 2009р. будь-які суми відсутні, що сві дчить про відсутність оподат ковуваних поставок протягом 12 послідовних податкових міс яців.

Відповідно до ч.2 ст.19 Констит уції України органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов'язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

Враховуючи викладене, суд п огоджується з висновками від повідача, викладеними в акті №7 від 11.02.2010р. щодо наявності під став для анулювання реєстрац ії платника податку на додан у вартість ТОВ «ЗСУ-443 Електро монтаж» передбачених п.п.«ґ» п.9.8 ст.9 Закону «Про податок на додану вартість».

Згідно з ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України; з використанням по вноваження з метою, з якою це п овноваження надано; обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчине ння дії); безсторонньо (неупер еджено); добросовісно; розсуд ливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації; пропорційно, зокр ема з дотриманням необхідног о балансу між будь-якими несп риятливими наслідками для пр ав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких с прямоване це рішення (дія); з у рахуванням права особи на у часть у процесі прийняття рі шення; своєчасно, тобто протя гом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 К АС України кожна сторона пов инна довести ті обставини, на яких ґрунтується її вимоги т а заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч.2 ст.71 КАС Укр аїни в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обо в' язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.

Суб'єкт владних повноважен ь надав суду достатні та безз аперечні докази правомірнос ті прийнятого ним рішення.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ників сторін, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуютьс я позовні вимоги, оцінивши до кази, які мають значення для р озгляду справи і вирішення с пору по суті, суд вважає, що по зовні вимоги Товариства з об меженою відповідальністю «З СУ-443 Електромонтаж» задоволе нню не підлягають.

Враховуючи викладене та ке руючись ст.ст. 71, 94, 158-163 КАС Україн и; ст.19 Конституції України; ст .ст. 1, 7, 9 Закону України «Про под аток на додану вартість»; п.п.2 5.2.1 п.25 «Положення про реєстрац ію платників податків на дод ану вартість», затвердженого Наказом Державної податково ї адміністрації України від 01.03.2000р. №79, зареєстрованого в Мін істерстві юстиції України 03.04 .2000 за №208/4429, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «ЗСУ-443 Електромонтаж» до Державної податкової інс пекції у Заводському районі м. Запоріжжя про визнання дій суб' єкта владних повноваже нь неправомірними, рішення н ечинним та зобов' язання вчи нити певні дії - відмовити у повному обсязі.

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.

Суддя (підпис) О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.10.2010
Оприлюднено10.11.2010
Номер документу12100546
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3037/10/0870

Ухвала від 17.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Постанова від 21.10.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 07.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Постанова від 21.10.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 05.10.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 05.10.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 07.09.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 12.07.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 01.06.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні