Ухвала
від 12.08.2024 по справі 733/1304/24
ІЧНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Провадження № 1-кс/733/210/24

Єдиний унікальний №733/1304/24

Ухвала

Іменем України

про відсторонення від посади

12 серпня 2024 року м.Ічня

Слідчий суддя Ічнянського районного суду Чернігівської області ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю прокурора ОСОБА_3 ,

підозрюваної ОСОБА_4 ,

захисника - ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Ічня клопотання слідчого СВ Прилуцького РВП ГУНП в Чернігівській області капітана поліції ОСОБА_6 , ознайомившись з матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022270330000841 від 20.09.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч.3 ст. 28 ч. 3 ст. 362, ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 358 КК України

про відсторонення від посади підозрюваної ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жительки АДРЕСА_1

В С Т А Н О В И В:

До Ічнянського районного суду Чернігівської області звернулася з клопотанням слідчий СВ ПрилуцькогоРВП ГУНПв Чернігівськійобласті , погодженим прокурором Прилуцької окружної прокуратури ОСОБА_7 , в якому вона просить відсторонити підозрювану ОСОБА_4 від посади державного кадастрового реєстратора відділу №4 Управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин, строком на 2 місяці.

Клопотання мотивованотим слідчим відділенням ВП № 2 (м. Ічня) Прилуцького районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Чернігівській області розслідується кримінальне провадження №12022270330000841 від 20.09.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч.3 ст. 28 ч. 3 ст. 362, ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 358 КК України.

Відповідно до ст. 14 Конституції України від 28 червня 1996 року земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держав. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно із статтею 78 Земельного кодексу Земельного кодексу України право власності на землю це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них.

Право державної власності на землю набувається та реалізується державою через органи виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону (ч. 2 ст. 84 Земельного кодексу України).

Згідно із ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Відповідно до ч. 1 ст. 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства не більше 2 гектарів.

Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюється державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч.1 ст.9 ЗУ «Про державний земельний кадастр»).

У відповідності до ч.4 ст.9 ЗУ «Про державний земельний кадастр» державний кадастровий реєстратор здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей, перевіряє відповідність поданих документів вимогам законів та прийнятих відповідно до нормативно-правових актів, документації із землеустрою та містобудівної документації, формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг, здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні, присвоює кадастрові номери земельним ділянкам, надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні, здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі, передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.

Державний кадастровий реєстратормає доступдо всіх відомостей Державногоземельного кадастру,самостійно приймаєрішення про внесеннявідомостей донього,надання такихвідомостей,про відмовуу здійсненнітаких дій(ч.5ст.9ЗУ «Продержавний земельнийкадастр»).

Наказом начальника ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 30.11.2021 №992-к «Про переведення ОСОБА_4 » ОСОБА_4 переведено з 01.12.2021 з посади державного кадастрового реєстратора відділу №1 Управління у Прилуцькому районів на рівнозначну посаду державного кадастрового реєстратора відділу №4 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області.

У подальшому, відповідно до наказів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 03.04.2024 №102, Про здійснення заходів щодо реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року №1410» Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 03.04.2024 №29 «Про оголошення наказу Держгеокадастру від 03.04.2024 №102 «Про здійснення заходів щодо реалізації Постанови КМ України від 29 грудня 2023 року №1410» структурний підрозділ Управління надання

адміністративних послуг 03.06.2024 року перейменовано на «Управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин».

ОСОБА_4 , станом на 29.07.2024 року займає посаду державного кадастрового реєстратора відділу № 4 Управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин.

Відповідно посадової інструкції державного кадастрового реєстратора відділу у Прилуцькому районі міськрайонного управління у Прилуцькому районі та м. Прилуках ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, затвердженої 02.012020 в.о. Начальника ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області та посадової інструкції державного реєстратора відділу 1 управління у Прилуцькому районі, затвердженої 01.07.2021 начальником ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області кадастровий реєстратор здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей щодо об`єктів до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей, здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації, формує поземельні книги та видає витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, здійснює внесення відомостей змін (до них) до державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні, надає адміністративні послуги згідно із законом, надає відомості із державного земельного кадастру та відмову у їх наданні, здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі, забезпечує здійснення інформаційної взаємодії Державного земельного кадастру з іншими інформаційними системами в установленому порядку, у разі відсутності іншого державного земельного реєстратора виконує його обов`язки та інші поточні завдання керівництва.

Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій.

ОСОБА_4 , будучи державним кадастровим реєстратором відділу у Прилуцькому районі міськрайонного управління у Прилуцькому районі та м.Прилуках ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області ОСОБА_4 відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області №45-к від 11.1.2017 року «Про призначення ОСОБА_4 » та переведеною згідно наказу ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області №508-к від 05.07.2021 «Про переведення ОСОБА_4 » на рівнозначну посаду державного кадастрового реєстратора відділу 1 управління у Прилуцькому районі ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, з метою особистого збагачення з корисливих мотивів, вчинила шляхом обману умисне заволодіння земельними ділянками державної власності на території Прилуцького району Чернігівської області у складі організованої групи спільно із фізичною особою підприємцем, сертифікованим інженером-землевпорядником ОСОБА_8 , зареєстрованої фізичною особою-підприємцем 03.09.2015 та державним реєстратором Відділу надання адміністративних послуг Ладанської селищної ради ОСОБА_9 , призначену на вказану посаду відповідно до розпорядження голови Ладанської селиищної ради №12 від 21 січня 2021 року «Про призначення на посаду».

Так, у ОСОБА_8 , котра переслідувала мету незаконного збагачення, з корисливих мотивів, у невстановлений досудовим розслідуванням день та час, але приблизно до липня 2021 року виник умисел на створення стійкого злочинного об`єднання декількох осіб організованої групи, члени якої б попередньо зорганізувались для того, щоб шахрайським шляхом заволодівати об`єктів нерухомого майна державної власності з використанням завідомо підроблених документів наказів Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області про передачу у власність громадян земельних ділянок, а також використовуючи службові повноваження державних кадастрових реєстраторів та державних реєстраторів, всупереч діючого законодавства у сфері земельних відносин, на реєстрацію права власності громадян.

Усвідомлюючи складність одноособового вчинення шахрайських дій, а також необхідність пошуку інформації щодо земельних ділянок та їх категорій, пошуку осіб, яких використовувати в якості фіктивних власників земельних ділянок, збору їх особистих документів та їх використання для внесення недостовірних відомостей до Державного реєстру нерухомого майна та незаконного заволодіння земельними ділянками шахрайським шляхом, ОСОБА_8 вирішила залучити до їх вчинення осіб в залежності від сфери діяння та здібностей, якими вони володіли, а також службових повноважень, котрі також переслідували мету швидкого і незаконного збагачення.

Зазначені особи за задумом ОСОБА_8 під безпосереднім її керівництвом повинні були в інтересах злочинної групи вчиняти шахрайські дії, направлені на її особисте збагачення та збагачення членів організованої групи.

Реалізуючи свій злочиний умисел, ОСОБА_8 у невстановлений досудовим розслідуванням день та час залучила до складу організованої групи державного реєстратора Ладанської селищної ради ОСОБА_9 та державного кадастрового реєстратора відділу у Прилуцькому районі міськрайонного управління у Прилуцькому районі та м. Прилуках Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області ОСОБА_4 ..

ОСОБА_8 , отримавши від ОСОБА_9 та ОСОБА_4 , згоду на участь у вчиненні злочинів у складі організованої групи, ознайомила останніх з планом злочинної діяльності, з якими вони погодилися.

Згідно зпланом злочинноїдіяльності організатор ОСОБА_8 ,як організатор, ОСОБА_4 , як виконавець вчинення злочину згідно розробленого плану злочинних дій та відведеної їй ролі приймала активну участь у вчиненні злочинів у складі організованої групи, як державний кадастровий реєстратор за допомогою власного ідентифікатора (цифрового підпису) здійснювала пошук в Єдиній державній геоінформаційній системі Державного земельного кадастру вільних земельних ділянок державної власності, на які можна оформити право власності на підставних осіб та здійснювала реєстрацію земельних ділянок у Державному земельному кадастрі і присвоювала їм кадастрові номера.

Учасники організованої групи впродовж всієї злочинної діяльності інформували один одного про підготовку кримінальних правопорушень, під час їх вчинення діяли з розподілом ролей за заздалегідь розробленим планом, схваленим усіма учасниками групи. При цьому, всі співучасники усвідомлювали, що дії кожного з них є невід`ємною частиною загального обсягу дій при скоєнні злочинів.

Таким чином, співучасники передбачали всі необхідні умови для прикриття своєї незаконної діяльності спрямованої на заволодіння чужим майном шляхом обману.

Виконавши всі підготовчі дії та розподіливши між собою ролі, члени організованої групи приступили до реалізації свого злочинного плану, заволодівши земельними ділянками державної форми власності.

Так, членами організованої групи у невстановлені час та місці, але приблизно до липня 2021 року, пообіцявши грошову винагороду у розмірі 5000 грн., шляхом використання своїх ділових зв`язків та знайомств, підшукано осіб, а саме: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 яким не було відомо про злочинні наміри організованої групи та отримано від останніх персональні дані, які в подальшому передавалися для обліку та структуризації ОСОБА_8 .

З метою доведення заздалегідь спланованого злочинного наміру до кінця,

спрямованого на заволодіння земельними ділянками державної власності, діючи згідно вказівок та під контролем ОСОБА_8 , державний реєстратор Ладанської селищної ради ОСОБА_9 відповідно до відведеної їй ролі, перебуваючи на робочому місці за адресою: АДРЕСА_2 , з метою отримання неправомірної вигоди, усвідомлюючи, що документи подані неналежною особою та не містять правових підстав для прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, діючи всупереч посадової інструкції, в порушення вимог ст. 10, ст. 18, п. 2, 3, 4, 5 ч. 1 ст. 24, ст. 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», п. п. 6, 7, 8, 9, 12, 14, 40 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127, достовірно знаючи, що ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_14 та ОСОБА_13 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 особисто не звертались до неї, як до державного реєстратора щодо вчинення реєстраційних дій, не перевіривши документи, подані для проведення реєстрації права власності, використовуючи індикатор доступу до Реєстрів, виданий Державним підприємством «Національна інформаційна система» як державному реєстратору Ладанської селищної ради з порушенням Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» прийняла незаконне рішення про державну реєстрацію права власності на земельні ділянки.

Після державної реєстрації земельна ділянка з кадастровим номером 7424183100:09:000:0026 площею 2 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1740-2/02-2024 від 22.02.2024 становить 56700 грн., земельна ділянка з кадастровим номером 7424183100:04:000:0474 площею 2 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1740-4/02-2024 від 22.02.2024 року становить 59300 грн.., земельна ділянка з кадастровим номером 7424183100:10:000:0134 площею 2 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1740-3/02-2024 від 22.02.2024 року становить 55800 грн., земельна ділянка з кадастровим номером 7424183100:04:000:0476 площею 1,8658 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1740-1/02-2024 від 22.02.2024 року становить 54100 грн., земельна ділянка з кадастровим номером 7424183100:08:000:0053 площею 2 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1766/03-2024 від 15.03.2024 року становить 58100 грн., земельна ділянка з кадастровим номером 7424184000:06:000:0557 площею 2 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1850/06-2024 від 24.06.2024 року становить 52600 грн., земельна ділянка з кадастровим номером 7424183100:10:000:0133 площею 2 га, вартість якої згідно висновку експерта № 1849/06-2024 від 24.06.2024 року становить 57400 грн. незаконно вибули з власності держави.

У зв`язку з вищевикладеним, організована група у складі

ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та ОСОБА_4 , діючи умисно,

з корисливих мотивів, реалізуючи свій злочинний умисел, шляхом обману, заволоділи 7 земельними ділянками, що перебували у державній власності, чим спричинено збитки інтересам держави в особі Сухополов`янської сільської ради Прилуцького району на суму 394000 грн.

Зібрані фактичні дані (а.с.21-296) у своїй сукупності дають підстави обгрунтовано підозрювати ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190 КК України (в редакції Закону № 2617-VIII від 22.11.2018), ч.3 ст. 28 ч. 3 ст. 362, ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 358 КК України за які передбачено безальтернативне покарання у вигляді позбавлення волі, зокрема санкція ч. 4 ст. 190 КК України (в редакції Закону № 2617-VIII від 22.11.2018) на строк від 5 до 12 років з конфіскацією майна, ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 362 КК України позбавлення волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Відсторонення ОСОБА_4 від посади державного кадастрового реєстратора Управління забезпеченняреалізації державноїполітики усфері земельнихвідносин необхідне для запобігання протиправній поведінці підозрюваної, оскільки перебування останньої на займаній посаді дасть їй можливість знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, використовуючи свої службові повноваження, впливати на потерплих, свідків та інших учасників кримінального провадження, продовжити злочинну діяльність, а також перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Таким чином, оцінивши сукупність усіх обставин по провадженню, а саме:

- вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваною злочинів;

- тяжкість покарання;

- скоєння злочинів пов`язаних із виконанням своїми повноваженнями державним реєстратором, зокрема несанкціонованій зміні інформації, що обробляється в автоматизованих системах, вчинена особою, яка має право доступу до неї, що заподіяло значну шкоду, вчиненого організованою групою, заволодінні чужим майном шляхом обману (шахрайство), вчиненого організованою групою, у великих розмірах та використання завідомо підробленого документа, вчиненого організованою групою орган досудового розслідування приходить до висновку, що у разі не відсторонення державного кадастрового реєстратора від посади вона матиме змогу продовжити протиправну поведінку, оскільки перебування останньої на займаній посаді дасть їй можливість знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, продовжити вчиняти кримінальні правопорушення, перешкоджати кримінальному провадженню і іншим чином, а також може впливати на свідків та потерпілого шляхом умовляння, погроз та іншого, з метою неправдивих свідчень, впливати на колег, тому може використовуючи своє службове становище вживатиме заходів для надання вище зазначених осіб до дачі завідомо неправдивих показань на підтвердження висунутих нею у подальшому захисних версій.

Ураховуючи, що такий захід як відсторонення від посади необхідний для припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваної, яка, перебуваючи на посаді державного кадастрового реєстратора, може продовжити свою протиправну поведінку, матиме можливістьзнищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, а також забезпечить належну процесуальну поведінку підозрюваного.

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав з підстав, наведених у ньому підстав та просив його задовольнити.

Слідча ОСОБА_6 в судове засідання не з`явилась у зв`язку із занятістю, на задоволенні клопотання наполягає.

Захисник підозрюваної адвокат ОСОБА_5 заперечував проти задоволення клопотання прокурора, зазначивши, що підозра є повністю необгрунтованою і ризики не доведені. Відсторонення від посади ОСОБА_4 порушує її конституційні права на працю. Робота державного кадастрового реєстратора є єдиним джерелом доходу. Крім того зазначив, що відстороненння ОСОБА_4 від усіх посад, які особа може займати в майбутньому є вимогою, яка прямо порушує норми КПК України.

Підозрювана ОСОБА_4 проти задоволення клопотання заперечувала.

Вивчивши клопотання та докази, якими воно обґрунтовується, заслухавши думку прокурора, підозрюваної, захисника , слідчий суддя дійшов наступного висновку.

За приписами ст. 154 КПК України відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину. Відсторонення від

посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 157 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Таким чином, відсторонення від посади це тимчасове, вимушене недопущення особи, яка перебуває у певних службових відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами чи організаціями, до виконання своїх функціональних обов`язків з підстав і в порядку, передбачених КПК України.

Згідно ст. 43 Конституції України кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку він вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду діяльності, а також гарантує громадянам захист від незаконного звільнення.

Разом з тим, відсторонення особи від посади, що має тимчасовий характер, не є тотожним із поняттям звільнення з роботи.

Відповідно п. 15 листа Вищого Спеціалізованого Суду України "Про деякі питання здійснення слідчим суддею суду першої інстанції судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб під час застосування заходів забезпечення кримінального провадження" від 05.04.2013 N 223-559/0/4-13 відсторонення від посади як захід забезпечення кримінального провадження здійснюється: з метою: припинення кримінального правопорушення; припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного/обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження (наприклад, притягнути до дисциплінарної відповідальності свідка, який є підлеглим обвинуваченого/підозрюваного) або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Всудовому засіданніпрокурор належнимчином обґрунтував,що ОСОБА_4 ,продовжуючи обійматипосаду державногокадастрового реєстратора,використовуючи службовестановище зметою уникненнякримінальної відповідальностіможе знищити,підробити речіта документи,які маютьсуттєве значеннядля досудовогорозслідування,незаконно впливатимена свідківта іншихучасників кримінальногопровадження абопротиправно перешкоджатикримінальному провадженнюіншим чином,а такожзабезпечить належну процесуальну поведінку підозрюваної.

Таким чином, тимчасове відсторонення підозрюваної ОСОБА_4 від займаної посади на даному етапі досудового розслідування є необхідним для встановлення істини у кримінальному провадженні і застосовується з метою запобігти спробам останнього протиправно перешкоджати кримінальному провадженню.

Слідчий суддя враховує, що підозрювана має певні соціальні зв`язки, однак зауважує, що вказані обставини не є тими факторами, які поза розумним сумнівом зможуть запобігти зазначеним вище ризикам.

Слідчий суддявраховує,що наданому початковомуетапі досудовогорозслідування підозрає обгрунтуваноюта надумку сторонньогоспостерігача можнастверджувати проможливе вчиненняз боку ОСОБА_4 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч.3 ст. 28 ч. 3 ст. 362, ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 358 КК України.

Таким чином, слідчий суддя, з урахуванням вищенаведеного, прийшов до висновку, що прокурором доведена наявність достатніх підстав вважати, що відсторонення від посади є необхідним для запобігання протиправній поведінці підозрюваної.

При цьому,слідчим суддеютакож врахованоправову підставудля відстороненнявід посади,достатність доказів,які вказуютьна обгрунтованість підозриу вчиненні ОСОБА_4 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 190, ч.3 ст. 28 ч. 3 ст. 362, ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 358 КК України, наслідки відсторонення від посади для інших осіб.

Однак Глава 14 КПК України передбачає відсторонення від посади , яку займає особа на даний час і взагалі не передбачає відсторонення від будь яких інших посад, які особа може займати в майбутньому, а тому клопотання слідчого про необхідність відсторонити ОСОБА_4 також від інших посад, пов`язаних з виконанням функцій державного кадастрового реєстратора в Головному управлінні Держгеокадастру у Чернігівській області, його структурних підрозділах та інших державних органах та органах місцевого самоврядування задоволенню не підлягає.

За встановлених в судовому засіданні обставин, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню, а саме відсторонення ОСОБА_4 від посади державного кадастрового реєстратора відділу №4 Управління забезпечення реалізації політики у сфері земельних відносин.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 131, 154, 156, 157,309 КПК України, слідчий суддя

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчого - задовольнити частково.

Відсторонити ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жительку АДРЕСА_1 у кримінальному провадженні № 12022270330000841 від 20.09.2022, за ознаками кримінальнихправопорушень,передбачених ч.4ст.190,ч.3ст.28ч.3ст.362,ч.3ст.28ч.4ст.358КК України від посади державного кадастрового реєстратора відділу №4 Управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин, а саме до 12 жовтня 2024 включно.

В задоволенні іншої частини клопотання відмовити.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора, який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Чернігівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Cлідчий суддя ОСОБА_1

СудІчнянський районний суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення12.08.2024
Оприлюднено23.09.2024
Номер документу121742732
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —733/1304/24

Ухвала від 07.10.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Вовченко А. В.

Ухвала від 07.10.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Вовченко А. В.

Ухвала від 27.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Карапиш Т. В.

Ухвала від 27.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Карапиш Т. В.

Ухвала від 27.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Карапиш Т. В.

Ухвала від 27.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Карапиш Т. В.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Антонюк Наталія Олегівна

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Вовченко А. В.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Вовченко А. В.

Ухвала від 20.09.2024

Кримінальне

Ічнянський районний суд Чернігівської області

Карапиш Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні