Постанова
від 04.12.2007 по справі 2-а-116/2007
ТОРЕЗЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-a-116

2007 рік

ПОСТАНОВА

іменем України

04 грудня 2007 року о 15 годині 1 5 хвилин Торезький міський су д Донецької області у складі : Головуючого-судді Сенчишин а Ф.М.

При секретарі Лук'яновій І.Ю.

За участю представника поз ивача ОСОБА_1

відповідача Дашко І.М.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у міста Тореза справу адміні стративної юрисдикції за адм іністративним позовом Товар иства з обмеженою відповідал ьністю "Торезький механічний завод" до державного реєстра тора виконавчого комітету То резької міської ради Донецьк ої області Дашко Ірини Мико лаївни про визнання незако нним рішення службової особи органу місцевого самоврядув ання,

ВСТАНОВИВ:

Згідно позову, 17 вересня 2 007 року позивач звернувся до д ержавного реєстратора викон авчого комітету Торезької мі ської ради Донецької області Дашко Ірини Миколаївни д ля державної реєстрації внес ення змін до установчих доку ментів Товариства з обмежено ю відповідальністю "Торезьки й механічний завод". Рішенням від 18 вересня 2007 року відповід ачка відмовила в державній р еєстрації змін до установчих документів шляхом "залишенн я документів без розгляду". По зивач вважає що рішення відп овідача підлягає скасуванню , оскільки у відповідності до вимог ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичн их осіб..." підприємство надало усі документи, необхідні для державної реєстрації внесен ня змін до статутного докуме нту, однак відповідачка в обг рунтування вказаного рішенн я, вказала, що нібито позивач п орушив вимоги ч. 5 ст. 8 вказаног о закону, а також вказала що до кументи надано не в повному о бсязі. Позивач виходить з тог о, що згідно вимог ч. 7 ст. 29 зазна ченого закону, державному ре єстратору забороняється вим агати документи для проведен ня державної реєстрації змін до установчих документів юр идичної особи, якщо вони не пе редбачені частинами першою - шостою цієї статті. В тексті с вого повідомлення "про залиш ення документів без розгляду " відповідач інших, законних м отивів відмови в державній р еєстрації змін в статутний д окумент підприємства не наві в. Позивач вважає, що відповід ач неправомірно відмовив в д ержавній реєстрації внесенн я змін до статутного докумен ту підприємства, чим порушив його права та інтереси.

Позивач просить визнати пр отиправним рішення відповід ача, скасувати його та зобов' язати відповідача провести д ержавну реєстрацію змін в ст атутні документи позивача у встановлений законом строк, згідно документів, котрі бул и надані відповідачу 17 вересн я 2007 року за підтвердженим ост аннім описом.

Представник позивача ОСО БА_1 в судовому засіданні пі дтримав позовні вимоги та до води позовної заяви на яких в они грунтуються. Пояснив суд у, що 14 вересня 1999 року проведен о державну реєстрацію Товари ства з обмеженою відповідаль ністю "Торезький механічний завод" зі статутним фондом 1 100 0 00 гривень. Учасниками та засно вниками Товариства стали пре дставник позивача (ОСОБА_1 ), ОСОБА_3, ОСОБА_4 та ОС ОБА_5 Інші засновники, окрім ОСОБА_1, станом на 14 вересн я 1999 року та протягом наступно го часу в статутний капітал Т овариства свої частки не вне сли, таким чином в Товаристві в теперішній час наявний вне сок (частка) лише засновника ОСОБА_1 в розмірі 110 000 гривень у вигляді механізмів, обладн ання, транспорту, оборотних з асобів. У зв'язку з тим, що О СОБА_3, ОСОБА_4 та ОСОБА _5 не внесли свої частки в ста тутний капітал Товариства, в они не мають корпоративних п рав і, відповідно, голосу в кво румі зборів Товариства. Пона д вісім років Товариство є ді ючим без внесків зазначених осіб, без права їх участі в упр авління Товариством. Таким ч ином в Товаристві є один (єдин ий засновник), якій вніс у повн ому обсязі свій внесок (ОСО БА_1), тобто він є повноправни м засновником Товариства і у теперішній час має повноваж ення та право діяти від імені Товариства та діяти як повни й збір учасників з прийняття відповідних рішень по повіс тці денної. У зв'язку з тим, щ о статутний капітал Товарист ва фактично становить 110 000 грив ень (внесок ОСОБА_1), він від повідно зменшився до вказано го розміру, що зумовило необх ідність внесення відповідни х змін до статутних документ ів Товариства, що потребує де ржавної реєстрації. 13 вересня 2007 року було проведено загаль ні чергові збори учасників Т овариства у складі учасника ОСОБА_1, на яких було прийн яте рішення про те, що в Товари стві є тільки один засновник з моменту реєстрації, який во лодіє усіма голосами у квору мі засновників (ОСОБА_1), вс тановлено, що статутний капі тал Товариства зменшився і с тановить 110 000 гривень, прийнято решения про внесення змін в с татут Товариства. 17 вересня 2007 року підприємство надало за описом відповідачеві докуме нти для державної реєстрації внесення змін в установчі до кументи Товариства, а саме:

- реєстраційну картку на про ведення державної реєстраці ї змін до установчих докумен тів юридичної особи;

- оригінал рішення про внесе ння змін до установчих докум ентів;

- установчі документи: Стату т;

- зміни до установчих докуме нтів: Нова редакція установч их документів (два примірник и);

- документ, що засвідчує вне сення реєстраційного збору: Копія квітанції, виданої бан ком.

- документ, що підтверджує п лату за відповідне повідомле ння: Копія квітанції, виданої банком (за публікацію);

- свідоцтво № 1 про внесення з асновником (учасником) внеск у.

18 вересня 2007 року позивач отр имав повідомлення від відпов ідача, згідно якого подані по зивачем документи для провед ення реєстраційної дії "Держ авна реєстрація змін до уста новчих документів юридичної особи", залишаються без розгл яду на підставі:

- документи не відповідають вимогам, які встановлені в ча стині 5 статті 8;

- документи подані не в повн ому обсязі.

Представник позивача вваж ає, що з наведених в позовній з аяві підстав, зазначене ріше ння є протиправним та підляг ає скасуванню. Додав, що на осо бистому прийомі у Дашко І.М . після залишення документі в без розгляду остання поясн ила йому, що зміни до установч их докуметів не підписані вс іма учасниками (засновниками ) Товариства (ОСОБА_3, ОСО БА_4 та ОСОБА_5), що й стало підставою для залишення док ументів без розгляду. Вважає таку позицію відповідача хи бною, оскільки через невнесе ння своїх часток в статутний капітал товариства останні не набули права голосу на заг альних зборах і він сам міг пр иймати рішення про внесення змін до статутних документів .

В судовому засіданні відпо відач Дашко І.М. заперечил а проти задоволення позовних вимог. Пояснила, що дійсно 17 ве ресня 2007 року позивач звернув ся до неї для проведення держ авної реєстрації змін до уст ановчих документів юридично ї особи, для чого надав зазнач ені ним документи. Відповідн о до ст. 89 ЦК України, юридична о соба підлягає державній реєт рації у порядку, встановлено му законом. Порушення встано вленого порядку створення юр идичної особи або невідповід ність її установчих документ ів закону є підставою для від мови у державній реєстрації юридичної особи. 4.1 ст. 87 ЦК Укра їни встановлено, що для створ ення юридичної особи її учас ники (засновники) розробляют ь установчі документи, які ви кладаються письмово і підпис уються всіма учасниками (зас новниками), якщо законом не вс тановлений інший порядок їх затвердження. Згідно ст. 83 Гос подарського кодексу України , зміни, які відбулись в устано вчих документах господарськ ого товариства та які вносят ься до державного реєстру, пі длягають державній реєстраі ї по тим правилам, які встанов лені для державної реєстраці ї Товариства. ст. 7 Закону Укра їни "Про господарські товари ства" визначено, що зміни які с талися в установчих документ ах товариства і які вносятьс я до державного реєстру, підл ягють державній реєстрації з а тими ж правилами, що встанов лені для державної реєстраці ї товариства. Відповідно до ч . 5 ст. 8 Закону України "Про держ авну реєсрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприємц ів", установчі документи юрид ичної особи, а також зміни до н их, викладаються письмово, пр ошиваються, пронумеровуютьс я та підписуються засновника ми (учасниками), якщо законом н е встановлено інший порядок їх затвердження. Підписи зас новників (учасників), на устан овчих документах посвідчуют ься нотаріально. Державний р еєстратор має право залишити без розгляду документи, які п одані для проведення державн ої реєстрації змін до устано вчих документів юридичної ос оби, зокрема, якщо документи н е відповідають вимогам, які в становлені частиною п'ятою статті 8. Відповідно до п. 2 ч. 4 ст . 145 ЦК України, прийняття рішен ня про зміну розміру статутн ого капіталу товариства відн оситься до виключної компете нції загальних зборів учасни ків товариства з обмеженою в ідповідальністю. Відповідно до ст. 58 Закону України "Про гос подарські товариства", вищим органом товариства з обмеже ною відповідальністю є загал ьні збори учасників. Вони скл адаються з учасників товарис тва або призначених ними пре дставників. Учасники мають к ількість голосів, пропорційн у розміру їх часток у статутн ому (складеному) капіталі. До к омпетенції загальних зборів учасників товариства з обме женою відповідальністю ( ст. 59 , п. Б, ст. 41 вказаного закону), нал ежить - внесення змін до стату ту товариства, у тому числі зм іна розміру його статутного капіталу. З питань зазначени х у п. "а", "б" ст. 41 цього закону, а т акож при вирішенні питання п ро виключення учасника з тов ариства рішення вважається п рийнятим, якщо за нього прого лосують учасники, що володію ть у сукупності більш як 50 від сотками загальної кількості голосів учасників товариств а. Згідно зі ст. 20 Закону Україн и "Про господарські товарист ва" та ст. 117 ЦК України, засновн ики (учасники) товариства зоб ов'язані, зокрема, виконува ти рішення загальних зборів та інших органів управління товариства, а відповідно до с т. 60 Закону України "Про господ арські товариства", загальні збори учасників вважаються повноважними, якщо на них при сутні учасники (представники учасників), що володіють у сук упності більш як 60 відсотками голосів. Розмір внеску засно вника ОСОБА_1 до статутног о капіталу позивача становит ь 10 відсотків. Також відповідн о до п. 7.5 Статуту ТОВ "Торезький механічний завод", рішення за гальних зборів учасників при ймаються одноголосно щодо пи тання - внесення змін до стату ту товариства. Тобто, серед на даних документів не було док умента (примірника оригіналу або нотаріально посвідченої копії рішення про внесення з мін до установчих документів ) загальних зборів учасників , до компетенції якого належи ть зміна розміру статутного капіталу. Вважає, що вищевикл адене було достатньою підста вою для залишення документів позивача без розгляду.

На підтвердження позовних вимог, позивачем надані та до сліджені судом наступні пись мові докази:

- копія повідомлення держав ного реєстратора до ТОВ "Торе зький механічний завод" № 111 ві д 18 вересня 2007 року про залишен ня документів без розгляду;

- копії квітнацій про оплату реєстраційного збору та пуб лікацій;

- копія свідоцтва № 1 від 14 вер есня 1999 року про внесення засн овником (учасником) ОСОБА_1 внеску в статутний капітал Т ОВ "Торезький механічний зав од";

- копія протоколу № 7 загальн их чергових зборів учасників ТОВ "Торезький механічний за вод" від 13 вересня 2007 року;

- копія свідоцтва про держав ну реєстрацію юридичної особ и - ТОВ "Торезький механічний з авод";

- копія реєстраційної картк и на проведення державної ре єстрації змін до установчих документів юридичної особи - ТОВ "Торезький механічний за вод" від 17 вересня 2007 року;

- копія довідки з єдиного де ржавного реєстру підприємст в та організацій України (ЄДР ПОУ);

- копія опису документів, що надаються юридичною особою - ТОВ "Торезький механічний за вод" державному реєстратору для проведення реєстраційно ї дії "Проведення державної р еєстрації змін до установчих документів юридичної особи" від 17 вересня 2007 року;

- копія статуту ТОВ "Торезьк ий механічний завод" (редакці я 1999 року);

- копія статуту ТОВ "Торезьк ий механічний завод" (редакці я 2007 року);

- довідка ТОВ "Торезький мех анічний завод" від 15 жовтня 2007 р оку про внесення засновникам и Товариства своїх часток в с татутний капітал Товариства

На підставі пояснень сторі н та досліджених доказів, суд ом встановлені наступні факт ичні обставини:

Товариство з обмеженою від повідальністю "Торезький мех анічний завод" (юридична адре са 86600, Донецька обл., м. Торез, ву л. Широка, код ЄДРПОУ 30454817) зареє строване 14 вересня 1999 року (дал і - Товариство). Учасниками та засновниками Товариства, згі дно статутних документів, за реєстровані ОСОБА_3, ОСО БА_4, ОСОБА_5 та ОСОБА_1 . Статутний фонд Товариства (з гідно статуту в редакції 1999 ро ку) складає 1 100 000 гривень, розмір внеску учасника (засновника ) Товариства ОСОБА_1 склад ає ПО 000 гривень або 10 відсотків від розміру статутного фонд у. 13 вересня 2007 року було провед ено чергові загальні збори у часників Товариства у складі учасника ОСОБА_1 на яких б уло прийняте рішення про те, щ о в Товаристві є тільки один з асновник з моменту реєстраці ї, який володіє усіма голосам и у кворумі засновників (ОС ОБА_1), встановлено, що статут ний капітал Товариства зменш ився і становить ПО 000 гривень , прийнято решения про внесен ня змін в статут Товариства. 17 вересня 2007 року Товариство зв ернулося до державного реєст ратора виконавчого комітету Торезької міської ради Доне цької області Дашко І.М. д ля проведення реєстраційної дії "Проведення державної ре єстрації змін до установчих документів юридичної особи", для чого за описом надало дер жєреєстратору:

- реєстраційну картку на про ведення державної реєстраці ї змін до установчих докумен тів юридичної особи;

- оригінал рішення про внесе ння змін до установчих докум ентів;

- установчі документи: Стату т;

- зміни до установчих докуме нтів: Нова редакція установч их документів (два примірник и);

- документ, що засвідчує вне сення реєстраційного збору: Копія квітанції, виданої бан ком.

- документ, що підтверджує п лату за відповідне повідомле ння: Копія квітанції, виданої банком (за публікацію);

- свідоцтво № 1 про внесення з асновником (учасником) внеск у.

Зміни до статутних докумен тів Товариства підписані зас новником (учасником) Товарис тва ОСОБА_1 Згідно нової р едакції статуту Товариства ( 2007 року), єдиним засновником То вариства є ОСОБА_1 а стату тний капітал Товариства стан овить 110 000 гривень. Держреєстра тором за результатами розгля ду наданих для проведення ре єстраційної дії документів п рийняте рішення про залишенн я зазначених документів без розгляду у зв'язку з тим, що з міни до статутних документів не підписані всіма засновни ками (учасниками) Товариства та відсутній протокол загал ьних зборів Товариства про з міну розміру статутного капі талу Товариства, про що 18 вере сня 2007 року за вих. № 111 Товариств у направлено повідомлення. В повідомленні причина залише ння документів без розгляду сформульована:

- документи не відповідають вимогам, які встановлені в ча стині 5 статті 8;

- документи подані не в повн ому обсязі.

Аналізуючи правовідносини , що є предметом судового розг ляду, суд враховує наступне:

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції У країни, органи державної вла ди та органи місцевого самов рядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни.

Згідно ч. 3 ст. 2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, у справах щодо оскарже ння рішень, дій чи бездіяльно сті суб'єктів владних повно важень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчи нені) вони:

1. 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України;

1. 2) з використанням повно важення з метою, з якою це повн оваження надано;

3) обгрунтовано, тобто з ур ахуванням усіх обставин, що м ають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о); 5) добросовісно;

6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед зак оном, запобігаючи несправедл ивій дискримінації;

1. 8) пропорційно, зокрем а з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія);

2. 9) з урахуванням права ос оби на участь у процесі прийн яття рішення; 10) своєчасно, тоб то протягом розумного строку

Згідно ч. 2 ст. 4 Закону Укра їни "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців" № 775-IV від 15 тра вня 2003 року, порядок проведенн я державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - пі дприємців включає, зокрема:

• - перевірку комплек тності документів, які подаю ться державному реєстратору , та повноти відомостей, що вка зані в реєстраційній картці;

• - перевірку документі в, які подаються державному р еєстратору, на відсутність п ідстав для відмови у проведе нні державної реєстрації;

• - внесення відомостей про юридичну особу або фізич ну особу - підприємця до Єдино го державного реєстру;

• - оформлення і видачу с відоцтва про державну реєстр ацію та виписки з Єдиного дер жавного реєстру.

Згідно ч. 5 ст. 8 цього ж Зако ну, установчі документи юрид ичної особи, а також зміни до н их, викладаються письмово, пр ошиваються, пронумеровуютьс я та підписуються

засновниками (учасниками) а бо уповноваженими особами, я кщо законом не встановлено і нший порядок їх затвердження . Підписи засновників (учасни ків) або уповноважених осіб н а установчих документах пови нні бути нотаріально посвідч ені.

Згідно ч. 1 ст. 29 цього ж Закону , для проведення державної ре єстрації змін до установчих документів юридична особа по винна подати (надіслати реко мендованим листом з описом в кладення) такі документи:

- заповнену реєстраційну ка ртку на проведення державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и;

- примірник оригіналу або но таріально посвідчену копію р ішення про внесення змін до у становчих документів;

• - оригінали установ чих документів юридичної осо би з відміткою про їх державн у реєстрацію або документ, що підтверджує внесення плати за публікацію у спеціалізова ному друкованому засобі масо вої інформації повідомлення про втрату оригіналів устан овчих документів;

• - два примірники змін д о установчих документів юрид ичної особи у вигляді окреми х додатків або два примірник и установчих документів у но вій редакції;

• - документ, що підтверд жує внесення реєстраційного збору за проведення державн ої реєстрації змін до устано вчих документів.

Згідно ч. 2 ст. 29 цього ж Зак ону, у разі внесення змін до ст атуту, які пов'язані із змен шенням статутного фонду (ста тутного або складеного капіт алу) юридичної особи, крім док ументів, які передбачені час тиною першою цієї статті, дод атково подається документ, щ о підтверджує внесення плати за публікацію у спеціалізов аному друкованому засобі мас ової інформації відповідног о повідомлення.

Згідно ч. 3 ст. 29 цього ж Закону , у разі внесення змін до устан овчих документів, які пов'я зані із зміною складу заснов ників (учасників) юридичної о соби, крім документів, які пер едбачені частиною першою ціє ї статті, додатково подаєтьс я або копія рішення про вихід юридичної особи із складу за сновників (учасників), завіре на в установленому порядку, а бо нотаріально посвідчена ко пія заяви фізичної особи про вихід зі складу засновників (учасників), або нотаріально п освідчена копія документа пр о перехід частки учасника у с татутному капіталі товарист ва, або нотаріально посвідче ний документ про передання п рава засновника (учасника) ін шій особі, або рішення уповно важеного органу юридичної ос оби про примусове виключення засновника (учасника) зі скла ду засновників (учасників) юр идичної особи, якщо це передб ачено законом або установчим и документами юридичної особ и.

Згідно ч. 11 ст. 29 цього ж Закону , Державний реєстратор має пр аво залишити без розгляду до кументи, які подані для прове дення державної реєстрації з мін до установчих документів юридичної особи, якщо:

• - документи не відпо відають вимогам, які встанов лені частинами першою, друго ю, четвертою, п'ятою та сьомо ю статті 8, частиною п'ятою ст атті 10 та частиною двадцятою с татті 22 цього Закону;

• - документи подані не у повному обсязі;

Суд виходить з того, що рі шення про зменшення статутно го капіталу товариства та фа ктична зміна складу засновни ків товариства (виключення т рьох із чотирьох засновників товариства), згідно наданих в ідповідачу документів, прийн яте одним засновником (ОСОБ А_1) внесок якого в статутний капітал Товариства складає 10 відсотків. На час подання по зивачем до відповідача докум ентів для здійснення державн ої реєстрації внесення змін до установчих документів, ві дповідач мав відомості про ч отирьох зареєстрованих засн овників (учасників) Товарист ва та обгрунтовано дійшов ви сновку, що зміни до установчи х документів Товариства мают ь бути підписані всіма засно вниками (учасниками) Товарис тва, що було підставою для зал ишення документів без розгля ду.

Посилання відповідача на т е, що позивачем не було надано протокол загальних зборів Т овариства не приймається суд ом до уваги, оскільки формулю вання підстав для залишення документів без розгляду (док ументи подані не в повному об сязі) не містить посилання на відсутність такого протокол у, його відсутність є похідно ю від того, що зміни до установ чих документів підписані не всіма учасниками (що вже само по собі було достатньою підс тавою для залишення документ ів без розгляду) і за вказаної обставини суттєво не вплину ло і не могло вплинути на прий няте відповідачем рішення.

Таким чином судом встановл ено, що відповідач приймаючи рішення про залишення без ро згляду документів позивача, поданих для проведення реєст раційної дії "Державна реєст рація змін до установчих док ументів юридичної особи", дія в на підставі, у межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України, з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження йому надано, обгр унтовано, безсторонньо (неуп ереджено), добросовісно, розс удливо, з дотриманням принци пу рівності перед законом, за побігаючи несправедливій ди скримінації, пропорційно та своєчасно, тобто відсутні пр авові підстави для визнання рішення відповідача протипр авним, тому у задоволенні поз овних вимог слід відмовити.

Керуючись ч. 2 ст. 19 Конституц ії України, ч. 2 ст. 4, ч. 5 ст. 8, ч.ч. 1, 2, 3, 11 ст. 29 Закону України "Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців" № 775-IV від 15 травня 2003 року та ч . 2 ст. 3, ст. ст. 9, 11, 14, 71, 160 - 163 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позовних в имог Товариства з обмеженою відповідальністю "Торезький механічний завод" до державн ого реєстратора виконавчого комітету Торезької міської ради Донецької області Даш ко Ірини Миколаївни про виз нання незаконним рішення слу жбової особи органу місцевог о самоврядування - відмовити .

На постанову може бути пода на заява про апеляційне оска рження у Апеляційний адмініс тративний суд Донецької обла сті через Торезький міський суд протягом десяти днів з дн я її проголошення, а апеляцій на скарга може бути подана у т ому ж порядку протягом двадц яти днів після подання заяви про апеляційне оскарження з одночасним надсиланням її к опії до суду апеляційної інс танції. Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається в строк, встановле ний для подання такої заяви.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано.

Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у встановлений строк, пост анова набирає законної сили після закінчення цього строк у.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Постанову надруковано в єд иному примірнику в нарадчій кімнаті суддею Сенчишиним Ф. М.

СудТорезький міський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення04.12.2007
Оприлюднено03.02.2011
Номер документу12255794
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-116/2007

Постанова від 04.12.2007

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Сенчишин Ф.М.

Постанова від 24.10.2007

Адміністративне

Звенигородський районний суд Черкаської області

Гончаренко Т.В.

Ухвала від 03.12.2007

Адміністративне

Енергодарський міський суд Запорізької області

Дьяченко С.В.

Постанова від 05.11.2007

Адміністративне

Хустський районний суд Закарпатської області

Довжанин М.М.

Постанова від 23.11.2007

Адміністративне

Тетіївський районний суд Київської області

Волошко Т.П.

Постанова від 09.11.2007

Адміністративне

Суворовський районний суд м.Одеси

Малиновський О.М.

Постанова від 04.12.2007

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Сенчишин Ф.М.

Ухвала від 05.11.2007

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Муленко Л.М.

Ухвала від 05.11.2007

Адміністративне

Балаклійський районний суд Харківської області

Муленко Л.М.

Постанова від 26.10.2007

Адміністративне

Березанський міський суд Київської області

Голік Г.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні