Постанова
від 21.04.2009 по справі 2-а-874/09
СТАРОБІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-874 2009р.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

(в порядку письмового прова дження)

21 квітня 2009 року Старобіль ський районний суд

Луганської об ласті

у складі:

головуючого - судді Озерова В.О.,

за участі сторін:

позивача не з' явився,

представника відповідача не з' явилася,

розглянувши в порядку пис ьмового провадження в м. Стар обільську адміністративну справу за адміністративним п озовом ОСОБА_1 до Управлін ня Пенсійного фонду України в Старобільському районі пр о поновлення пропущеного стр оку для звернення до суду та с тягнення недоплаченої щоміс ячної соціальної допомоги «Д ітям війни»,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся д о суду з адміністративним по зовом до Управління Пенсійно го фонду України в Старобіль ському районі (далі УПФ) про по новлення пропущеного строку для звернення до суду та стяг нення недоплаченої щомісячн ої соціальної допомоги «Дітя м війни», у якому просить суд відновити пропущений строк д ля звернення до суду за захис том порушених прав, свобод та інтересів за період з 01.01.2006 рок у до 31.12.2008 року; зобов' язати УП Ф нарахувати і виплатити йом у недоплачену щомісячну держ авну соціальну допомогу за 2006 -2008 роки у сумі 3 891 грн. 90 коп.; при н арахуванні пенсії з 01.01.2009 року в раховувати ст.6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни».

В обґрунтування позову ОСОБА_1 посилається на т е, що він є дитиною війни і від повідно до ст.6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» йому повинна виплач уватись щомісячна соціальна допомога у розмірі 30% мінімал ьної пенсії за віком. У 2006-2007 рок ах йому така пенсія не виплач увалась, а у 2008 роки виплачувал ась частково в розмірі 10%. Відп овідач відмовляється нараху вати і виплатити йому передб ачену законом вказану допомо гу. Крім того, його законні пр ава було обмежено шляхом при йняття окремих неконституці йних положень законів, а тако ж йому не було повідомлено пр о належні йому суми допомоги . Про порушення його прав йому стало відомо лише після висв ітлення зазначених подій у п ресі у вересні 2008 року у зв' яз ку з ухваленням відповідног о рішення Конституційного Су ду України 09 липня 2007 року.

Позивач ОСОБА_1 в су дове засідання не з' явився, подав заяву про розгляд спра ви у його відсутності.

Представник відповідача - Управління Пенсійного Фонду України по Старобільському району - Денисенко О.С. в судове засідання не з' явил ася. В своїй письмовій заяві просить суд розглянути справ у у її відсутності. Надала суд у письмові заперечення проти позову.

Відповідно до вимог ч.3 ст.122 К АС України судовий розгляд с прави здійснюється в в поряд ку письмового провадження бе з участі сторін.

Дослідивши докази по справ і, суд вважає позов частково о бґрунтованим і таким, що підл яглає частковому задоволен ню з наступних підстав:

Судом встановлені такі фак ти і відповідні ним правовід ношення:

Позивач ОСОБА_1 , 1940 ро ку народження, має статус д итини війни, що підтверджуєт ься пенсійним посвідченням і не осполрюється відповідаче м УПФ. (а.с. 4).

У зв'язку з чим відповідно д о ст. 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни» позивач ОСОБА_1 має п раво на підвищення пенсії на 30% мінімальної пенсії за віко м.

Управління Пенсійного фон ду відмовило в такій доплаті з тих підстав, що фінансуванн я таких виплат законодавчо н е врегульовано і кошти на ці в иплати не передбачені.

В своїх письмових заперече ннях відповідач УПФ не запер ечує, що позивач ОСОБА_1 має статус дитини війни, але проти позову заперечує і пос илається на те, що в 2006 році від повідно до п.17 ст.77 Закону Украї ни «Про Державний бюджет Укр аїни на 2006 рік» з метою приведе ння окремих законів у відпов ідність із Законом було зупи нено дію абзацу 7 ст.5 та ст.6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни», тому над бавка не виплачувалась. У 2007 ро ці відповідно до ст.111 Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2007 рік» встановлен о, що у 2007 році підвищення пенсі ї відповідно до ст.6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» виплачувалось особам, які є інвалідами у роз мірі 50% відсотку від розміру н адбавки, встановленої для уч асників війни. Виплата надба вки пенсіонерам, які не мали г рупи інвалідності не проводи лась. Рішенням Конституційно го Суду України № 6-рп/2007 р. було в изнано не конституційним пол оження Закону України «Про Д ержавний бюджет України на 2007 рік». Рішенням Конституційн ого Суду України № 10-рп/2008 р. від 22.05.2008 року було визнано не конст итуційним положення Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України». Згідно до К онституції України право при ймати закони, поновлювати ді ю закону в редакції, чинній до внесення змін, вносити зміни до закону надано лише Верх овній Раді України, але Вер ховною Радою України не п риймалося рішення стосовно п оновлення дії норм ст.6 Закону України «Про соціальний зах ист дітей війни». Законом Укр аїни «Про Державний бюджет У країни на 2008 рік та про внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України» прийнято рі шення про виплату надбавки д ітям віни з 01.01.2008 року у розмірі 10% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездат ність. Рішень Уряду про випла ту надбавок дітям війни за ми нулі 2006-2007 роки в поточному році не приймалось. Оскільки на за конодавчому рівні це питання не вирішено, то підстав для ви плати зазначених сум немає. К ошти державного бюджету на ц і виплати не передбачені.

Проте з запереченнями відп овідача УПФ суд частково не м оже погодитись з наступних п ідстав.

Відповідно до ст. 2 КАСУ завд анням адміністративного суд очинства є захист прав, свобо д та інтересів фізичних та юр идичних осіб у сфері публічн о-правових відносин від пору шень збоку в тому числі орган ів державної влади у спорах щ одо межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

За Преамбулою Закону Украї ни «Про загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння» цей Закон, розроблен ий відповідно до Конституції України та Основ законодавс тва України про загальнообов 'язкове державне соціальне с трахування, визначає принцип и, засади і механізми функціо нування системи загальнообо в'язкового державного пенсій ного страхування, призначенн я, перерахунку і виплати пенс ій, надання соціальних послу г з коштів Пенсійного фонду, щ о формуються за рахунок стра хових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, пе редбачених цим Законом, а так ож регулює порядок формуванн я Накопичувального пенсійно го фонду та фінансування за р ахунок його коштів видатків на оплату договорів страхува ння довічних пенсій або одно разових виплат застраховани м особам, членам їхніх сімей т а іншим особам, передбаченим цим Законом.

Статтею 58 зазначеного Закон у на Пенсійний фонд покладен е керівництво та управління солідарною системою, збір, ак умуляція та облік страхових внесків, призначення пенсії та підготовка документів для її виплати, забезпечення сво єчасного і в повному обсязі ф інансування та виплати пенсі й, допомоги на поховання, зді йснювання контролю цільовим використанням коштів Пенсій ного фонду, вирішення питань , пов' язаних з веденням облі ку пенсійних активів застрах ованих осіб на накопичувальн их пенсійних рахунках, здійс нення адміністративного упр авління Накопичувальним фон дом та інші функції, передбач ені Законом і статутом Пенсі йного фонду.

Правовий статус дітей війн и, визначає основи їх соціаль ного захисту та гарантії їх с оціальну захищеність шляхом надання пільг і державної со ціальної підтримки встановл ює Закон України «Про соц іальний захист дітей війни».

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» № 2195-IV від 18 листоп ада 2004 року, що набрав чинності з 01 січня 2006 року, - з 1 січня 2006 рок у дітям війни пенсії або щомі сячне довічне грошове утрима ння чи державна соціальна до помога, що виплачується замі сть пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсі ї за віком.

Дію ст.6 Закону України «Про соціальний захист дітей вій ни» на 2006 рік було зупинено п.17 с т.77 Закону України ««Про Держа вний бюджет України на 2006 рік» від 20 грудня 2005 року № 3235-4. Вказ аний Закон не змінений, не в ідмінений і не визнаний таки м, що не відповідає Конституц ії України.

Внаслідок чого суд вважає п равильним за 2006 рік недоплаче ні суми не стягувати.

З урахуванням вищевикладе ного, суд вважає за необхідне в задоволенні позовних вимо г позивачу в частині нарахув ати і виплатити їй недоплаче ну щомісячну державну соціал ьну допомогу за 2006 рік відмов ити за необґрунтованістю.

Згідно із ст. 111 Закону Україн и «Про Державний бюджет Укра їни на 2007 рік» №489-V від 19 грудня 200 6 року, - у 2007 році підвищення до пенсії або щомісячного дові чного грошового утримання чи державної соціальної допомо ги, яка виплачується замість пенсії, відповідно до статті 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни» випл ачується особам, які є інвалі дами (крім тих, на яких поширює ться дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гара нтії їх соціального захисту» ), у розмірі 50 відсотків від роз міру надбавки, встановленої для учасників війни.

Відповідно до п. 12 ст. 71 цього З акону з метою приведення окр емих норм законів у відповід ність з цим Законом зупинена на 2007 рік дія ст. 6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни».

Рішенням Конституційного суду України від 09 липня 2007 рок у № 6-рп/2007 визнані такими, що не відповідають Конституції Ук раїни (є неконституційними), у тому числі п. 12 ст. 71 Закону Укра їни «Про Державний бюджет Ук раїни на 2007 рік».

Визначення прожиткового м інімуму, закладення правової основи для його встановленн я, затвердження та врахуванн я при реалізації державою ко нституційної гарантії грома дян на достатній життєвий рі вень, дає Закон України “П ро прожитковий мінімум” від 15 липня 1999 року № 966-14, а також Зако ном України “Про державні со ціальні стандарти та державн і соціальні гарантії” від 5 жо втня 2000 року № 2017-111, згідно статті 1 якого прожитковий мініму м використовується для визна чення, у тому числі мінімальн ого розміру пенсії за віком, я кий відповідно до статті 28 Зак ону України “Про загальнообо в' язкове державне пенсійне страхування” встановлюєтьс я у розмірі прожиткового мін імуму для осіб, які втратили п рацездатність, визначеного з аконом.

Частиною 3 статті 4 даного За кону (в редакції Закону № 2505-4 ві д 25 березня 2005 року, що діє з 31 бер езня 2005 року) передбачено, що пр ожитковий мінімум на одну ос обу, а також окремо для тих, хт о відноситься до основних со ціальних і демографічних гру п населення, щороку затвердж ується Верховною Радою У країни в законі про державни й бюджет України на відповід ний рік. Прожитковий мінімум публікується в офіційних ви даннях загальнодержавної сф ери розповсюдження.

Статтею 62 Закону України “П ро державний бюджет України на 2007 рік” від 19 грудня 2006 року № 4 89-5, що набрав чинності з 1 січня 2007 року (“Урядовий кур' єр” ві д 23 грудня 2006 року), був затвердж ений прожитковий мінімум на одну особу, яка втратила пр ацездатність з 1 січня - 380 гри вень, з 1 квітня - 387 гривень, з 1 жовтня - 395 гривень.

Зазначена стаття була змін ена Законом України від 15 бере зня 2007 року № 749-5 та існує в новій редакції з 28 березня 2007 року (“У рядовий кур' єр” та “Голос У країни” від 28 березня 2007 року), я кою прожитковий мінімум д ля особи, яка втратила працез датність, визначений з 1 січня - 380 гривень, з 1 квітня - 406 гри вень, з 1 жовтня - 411 гривень. При цьому зазначена стаття доповнена абзацом, яким пере дбачено встановити, що для ви значення мінімального розмі ру пенсії за віком відповідн о до абзацу першого частини 1 с татті 28 Закону України “Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування” з 1 квітня та з 1 жовтня 2007 року застосовується прожиткови й мінімум для осіб, які втрати ли працездатність, визначени й абзацом п' ятим частини пе ршої цієї статті, збільшений на 1 відсоток, що складає відп овідно 410 грн. 06 коп.; 415 грн. 11 ко п.

Таким чином, суд вважає, що п очинаючи з 09 липня 2007 року, тобт о з моменту рішення Конститу ційного суду України від 09 лип ня 2007 року № 6-рп/2007, яким визнані такими, що не відповідають Ко нституції України (є неконст итуційними), у тому числі п. 12 ст . 71 Закону України «Про Держав ний бюджет України на 2007 рік», - відповідач при виплаті пози вачу доплати до пенсії дітям війни повинен був виходити з зазначеної суми.

Враховуючи наведене, суд вв ажає, що позовної заяви в част ині зобов' язання відповіда ча здійснити перерахунок та виплату доплати до пенсії по зивачу за період з 09 липня 2007 ро ку по 31 грудня 2007 року підлягаю ть задоволенню виходячі з на ступних розрахунків: З 09 липня по 31 липня 2007 року - 91 грн. 27 коп. (30% в ід 410 грн. 06 коп. : 31 днів х 23 дня); за серпень 2007 року - 123 грн. 02 коп. (30 % від 410 грн. 06 коп.); за вересень 2007 р оку - 123 грн. 02 коп. (30% від 410 грн. 06 ко п.); за жовтень 2007 року - 124 грн. 53 к оп. (30% від 415 грн. 11 коп.); за листопа д 2007 року - 124 грн. 53 коп. (30% від 415 гр н. 11 коп.); за грудень 2007 року - 124 г рн. 53 коп. (30% від 415 грн. 11 коп.), а вс ього за вказаний період з 09 ли пеня 2007 року по 31 грудня 2007 року 710 грн. 90 коп.

Позивач у своїй позовній за яві просить суд за січень - г рудень 2007 року зобов' язати в ідповідача нарахувати і стяг нути 30% від 4 809 грн.=1 442 грн. 70 коп.

Таким, чином за період з 09.07.2007 р оку по 31.12.2007 року суд позов задо вольняє частково в розмірі 710 грн. 90 коп. , а у стягненні с уми за період з 01.01.2007 року по 08.07.2007 року суд відмовляє за необґр унтованістю у зв' язку з вищ евикладеними обгрунтування ми.

Законом України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 108-VI від 28.12.2007 року внесені зміни в ст. 6 Закону України «Про соц іальний захист дітей війни», відповідно до яких дітям вій ни до пенсії або щомісячного довічного грошового утриман ня чи державної соціальної д опомога, що виплачується зам ість пенсії, виплачується пі двищення в розмірі надбавки, встановленої для учасників війни.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року № 10-р п/2008 року положення п. 28 р. II «Внес ення змін до деяких законода вчих актів України» Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України» щодо внесе ння змін в ст. 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» визнані такими, що не відповідають Конституції Ук раїни.

Статтею 58 Закону України «П ро Державний бюджет України на 2008 рік» встановлений прожи тковий мінімум на одну особу , яка втратила працездатніст ь: з 01.01.2008 року - 470 грн., 01.04.2008 рок у - в сумі 481 грн., з 01.07.2008 року - в сумі 482 грн., з 01.10.2008 р оку - 498 грн.

Таким чином, починаючи з 22.05.200 8 року відповідач при виплаті позивачу доплати до пенсії д ітям війни повинен був виход ити з зазначених сум.

Враховуючи наведене, суд в важає, що позовна заява в част ині зобов' язання відповіда ча здійснити перерахунок та виплату доплати до пенсії по зивачу за період з 22 травня 2008 р оку по 31 грудня 2008 року підляга ють задоволенню виходячі з н аступних розрахунків: З 22 трав ня 2008 року по 31 травня 2008 року - 46 гр н. 55 коп. (30% від 481 грн. 00 коп. : 31 днів х 10 днів); за червень 2008 року - 144 гр н. 30 коп. (30% від 481 грн. 00 коп.); За лип ень 2008 року - 144 грн. 60 коп. (30% від 482 гр н. 00 коп.); за серпень 2008 року - 144 г рн. 60 коп. (30% від 482 грн. 00 коп.); за ве ресень 2008 року - 144 грн. 60 коп. (30% ві д 482 грн. 00 коп.); за жовтень 2008 року - 149 грн. 40 коп. (30% від 498 грн. 00 коп.); за листопад 2008 року - 149 грн. 40 коп. ( 30% від 498 грн. 00 коп.); за грудень 2008 р оку - 149 грн. 40 коп. (30% від 498 грн. 00 ко п.);, а всього за вказаний періо д з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року 1 072 грн. 85 коп.

Проте за вказаний період в ідповідач сплатив позивачу 1 0% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працез датність, що становить суму 357 грн. 62 коп.

Позивач у своїй позовній за яві просить суд за січень - г рудень 2007 року зобов' язати в ідповідача нарахувати і стяг нути 20% від 5 793 грн. = 1 158 грн. 60 коп.

Таким, чином за період з 22.05.2008 р оку по 31.12.2008 року суд позов задо вольняє частково в розмірі 715 грн. 23 коп. (1072 грн. 85 коп. - 357 г рн. 62 коп.), а у стягненні суми за період з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року с уд відмовляє за необґрунтова ністю у зв' язку з вищевикла деними обгрунтуваннями.

Всього відповідач повинен за вказані періоди з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року нарахувати та сплатити позивачу 1 426 грн. 13 коп. ( 710 грн . 90 коп.+715 грн. 23 коп.)

При цьому суд приймає до ува ги, що відповідно до вимог ст.1 47 Конституції України, - визна ння неконституційними закон ів України є виключно компет енцією Конституційного Суду України, а тому суд сам не мож е застосовувати положення ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни» в пер винній редакції, яка існувал а до прийняття Закону Україн и «Про державний бюджет Укра їни на 2006 рік», Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік», Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 р. та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни» за період що стосуються вимог за 2006 рік, за період з 01 сі чня 2007 року по 08 липня 2007 року та з а період з 01 січня 2008 року по 21 тр авня 2008 року.

Що стосується вимог позива ча зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Ст аробільському районі при нар ахуванні їй пенсії з 01 січня 2009 року враховувати ст.6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни», якою передбач ено підвищення пенсії у розм ірі 30% мінімальної пенсії за в іком, в задоволенні цих вимог суд відмовляє, оскільки КАС України передбачено відновл ення лише порушеного права г ромадянина, а не того, яке може бути порушено в майбутньому .

Крім того, відповідно до в имог ч.2 ст.11 КАС України, - суд мо же вийти за межі позовних вим ог, якщо це необхідно для повн ого захисту прав, свобод та ін тересів сторін чи третіх осі б, про захист яких вони просят ь.

Суд вважає за необхідне вий ти за межі позовних вимог, зая влених ОСОБА_1, оскіл ьки це необхідно для її повно го захисту прав, свобод та інт ересів, про захист яких він пр осить, як «дитина війни» і ви знає протиправною бездіяль ність УПФ щодо нездійснення нарахування і належних випла т ОСОБА_1 , як «дитини вій ни» недоплаченої щомісячної державної соціальної допомо ги за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та за період з 2 2 травня 2008 року по 31 грудня 2008 рок у, оскільки дії УПФ не відпові дають вимогам ст. 6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни».

Також суд вважає, що позивач ОСОБА_1 не пропустив строк для звернення до суду з даним позовом, передбачений ст.99 КАС України, оскільки він у лютому 2009 року зверта вся до УПФ з заявою щодо одерж ання надбавки дітям війни, однак 23.02.2009 року йому було відмовлено в цьому. (а.с.5). Тому суд вважає, що позивач дізнав ся про порушення своїх прав, с вобод і інтересів з 23.02.2009 року, тобто з моменту, коли йо му було відмовлено в надбавк и до пенсії УПФ. Також суд прий має до уваги, що відповідно до ст.87 Закону України «Про пенс ійне забезпечення», - нарахов ані суми пенсії, не затребува ні пенсіонером своєчасно, ви плачуються за минулий час не більше як за 3 роки перед звер ненням за одержанням пенсії; суми пенсії, не одержані своє часно з вини органу, що призна чає або виплачує пенсію, випл ачуються за минулий час без о бмеженя будь-яким строком.

Відповідно до вимог ч.1 ст .88 КАС України суд звільняє по зивача від сплати судових ви трат, враховуючи його майнов ий стан. Відповідач звільнен ий від сплати судових витрат згідно діючого законодавств а.

Суд не приймає до уваги зап еречення відповідача УПФ про ти позову, крім заперечень, що стосуються вимог за 2006 рік, за період з 01 січня 2007 року по 08 лип ня 2007 року та за період з 01 січня 2008 року по 21 травня 2008 року,- оскі льки обґрунтування відповід ача протиречать вимогам дію чого законодавства, про що су д вказав вище в своєму рішенн і.

Вирішуючи даний спір, суд ви ходить з того, що конституцій ні принципи, на яких базуєтьс я здійснення прав і свобод лю дини і громадянина в України , включаючи і право на пенсійн е забезпечення, передбачені статтями 1, 3, частиною 2 статті 6 , статтею 8, частиною 2 статті 19, с таттями 22, 23, частиною 1 статті 24 Конституції України, набуте у сфері пенсійного забезпече ння, не може бути скасоване, зв ужене. Правовою гарантією за безпечення державою даного п рава є виконання прийнятих н а себе зобов' язань, виходяч и з положень принципу верхов енства права, закріпленого я к статтею 8 Конституції Украї ни, так і статтею 8 Кодексу адм іністративного судочинства України.

Посилання відповідача на в ідсутність коштів не приймає ться до уваги, оскільки проти речить принципам верховенст ва права.

На підставі наведеного і с т.ст.6, 8, 19, 22, 46, 92 Конституції Украї ни, ст.6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» , положеннями Закону України “Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я”, ст. 62 Закону України “Про д ержавний бюджет України на 2007 рік”, ст.58 та п.28 розділу II Закон у України «Про Державний бюд жет України на 2008 р. та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України», положен нями Закону України “Про про житковий мінімум”, ст. 87 Закон у України «Про пенсійне забе зпечення», рішення Конституц ійного Суду України № 6-рп/2007 р. в ід 09.07.2007 року, рішення Конституц ійного Суду України № 10-рп від 22.05.2008 року, керуючись ст.ст. 2,4,5, 9,11, 12, 17,18, 112, 122, 158-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов ОСОБА_1 до Управлін ня Пенсійного фонду України в Старобільському районі пр о поновлення пропущеного стр оку для звернення до суду та с тягнення недоплаченої щоміс ячної соціальної допомоги «Д ітям війни» задовольнити ча стково.

Визнати протиправною безд іяльність Управління Пенсій ного фонду України в Старобі льському районі щодо нездійс нення нарахування і належних виплат ОСОБА_1 як « дитини війни» недоплаченої щ омісячної державної соціаль ної допомоги за період з 09 лип ня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з а період з 22 травня 2008 року по 31 г рудня 2008 року.

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Ст аробільському районі нарах увати і виплатити ОСОБА_1 недоплачену щомісячну д ержавну соціальну допомогу з а період з 09 липня 2007 року по 31 гр удня 2007 року та за період з 22 тра вня 2008 року по 31 грудня 2008 року в сумі 1 426 грн. 13 коп. (одну тися чу чотириста двадцять шість грн. тринадцять коп.).

В задоволенні адміністрат ивного позову ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фо нду України в Старобільськом у районі про стягнення недоп лаченої щомісячної соціальн ої допомоги «Дітям війни» за 2006 рік, за період з 01 січня 2007 рок у по 08 липня 2007 року та за період з 01 січня 2008 року по 21 травня 2008 ро ку, всього в розмірі 2 465 грн. 77 ко п.- відмовити за необґрунтова ністю.

В задоволенні адміністрат ивного позову ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фо нду України в Старобільськом у районі в частині вимог при нарахуванні пенсії з 01.01.2009 року враховувати ст.6 Закону Украї ни «Про соціальний захист ді тей війни» - відмовити за нео бґрунтованістю.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через С таробільський районний суд ш ляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарж ення і подання апеляційної с карги протягом двадцяти днів після подання заяви про апел яційне оскарження або в поря дку ч.3 ст.186 КАС України.

Суддя В.О. Озеров

СудСтаробільський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення21.04.2009
Оприлюднено07.12.2010
Номер документу12630118
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-874/09

Ухвала від 21.05.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Бондаренко Т. З.

Ухвала від 02.07.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Бондаренко Т. З.

Ухвала від 14.05.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Бондаренко Т. З.

Ухвала від 06.06.2012

Адміністративне

Апеляційний суд Сумської області

Левченко Т. А.

Постанова від 14.09.2009

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Макіївки

Неженцева О. В.

Постанова від 21.04.2009

Адміністративне

Старобільський районний суд Луганської області

Озеров Віталій Олександрович

Ухвала від 03.09.2009

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Постанова від 11.12.2009

Адміністративне

Тисменицький районний суд Івано-Франківської області

Струтинський Руслан Романович

Постанова від 27.08.2009

Адміністративне

Ірпінський міський суд Київської області

Кісілевич П.І.

Ухвала від 06.04.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні