Справа № 2-4898
2010 р.
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 червня 2010 року м. Свердловськ
Свердловській міський с уд Луганської області в скла ді:
одноособово судді: Ал ександриної І.О.,
при секретарі: Радч енко Л.О.,
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в залі с удових засідань Свердловськ ого міського суду в місті Све рдловську Луганської област і цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пен сійного Фонду України в м. Све рдловську Луганської област і про визнання дій неправомі рними і зобов' язання вчинит и певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернулася до с уду з позовом і в обґрунтовув ання своїх вимог зазначає, що у відповідності до статті 1 За кону України «Про соціальний захист дітей війни» від 18.11.2004 р оку (далі - Закон) вона має стат ус дитини війни. Згідно зі ста ттею 6 Закону, з 01.01.2006 року позива чу повинна виплачуватись щом ісячна соціальна державна до помога у розмірі 30 відсотків м інімальної пенсії за віком.
Відповідно до п. 2.1. Постанови правління Пенсійного фонду України «Про затвердження По ложення про управління Пенсі йного фонду України в Автоно мній Республіці Крим, област ях, містах Києва та Севастопо лі, Положення про управління Пенсійного фонду України в р айонах, містах і районах у міс тах» від 30 квітня 2002 року №8-2, осн овним завданням органів Пенс ійного фонду України є забез печення своєчасного і в повн ому обсязі фінансування та в иплати пенсій, допомоги на по ховання та інших виплат, які з гідно із законодавством здій снюються за рахунок коштів ф онду та інших джерел, визначе них законодавством. Таким чи ном, виплата надбавки до пенс ії мала здійснюватись відпов ідачем.
Всупереч ст. 22 Конституції України, якою передбачено, що при прийнятті нових закон ів або внесенні змін до чинни х законів не допускається зв уження змісту та обсягу існу ючих прав і свобод, пунктом 12 с татті 71 Закону України «Про Де ржавний бюджет України на 2007 рік» від 19.12.2006 року дію статті 6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » було зупинено на 2007 рік. Пункт ом 41 розділу II Закону України « Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 року положен ня статті 6 закону було виклад ено в новій редакції, і при цьо му право на державну соціаль ну допомогу дітям війни було обмежено.
Проте, рішеннями Констит уційного Суду України від 9 .07.2007 року № 6 - рп/2007 та № 10-рп/2008 від 22.05.2 008 р. положення, що призупиняли дію статті 6 Закону, були визн ані такими, що не відповідают ь Конституції України (є н еконституційними) та втратил и свою чинність з дня їх ухвал ення. Таким чином, як вказує по зивач, відповідач був зобов'я заний здійснювати виплату на лежної їй допомоги у розмірі 30 відсотків мінімальної пенс ії за віком за 2007, 2008 роки.
Відповідно до ст. 92 Консти туції України, виключно зак онами України визначаються о снови соціального захисту, ф орми і види пенсійного забез печення. Частиною 20 ст. 1 Бюджет ного кодексу України визначе но, що закон про Державний бюд жет України - це закон, який за тверджує повноваження орган ам державної влади здійснюва ти виконання Державного бюдж ету України протягом бюджетн ого періоду.
З врахуванням зазначеної н орми ст. 22 Конституції Укр аїни, зупинення Законом Укра їни «Про Державний бюджет Ук раїни на 2007 рік» дії ст. 6 Закону на 2007 рік було грубим порушенн ям положень Конституції України. Відповідач зобов'яз аний був керуватись Консти туцією України - як законо м прямої дії та здійснити нар ахування державної соціальн ої допомоги в розмірі 30 відсот ків і за 2007 рік також.
З тих самих міркувань виход ив Конституційний Суд Ук раїни, ухвалюючи Рішення №10-рп /2008 від 22.05.2008 р., зокрема в п. 5.4. якого було встановлено, що "законом про Держбюджет не можна внос ити зміни до інших законів, зу пиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об'єктивних при чин це створює суперечності у законодавстві, і як наслідо к - скасування та обмеження пр ав і свобод людини і громадян ина. У разі необхідності зупи нення дії законів, внесення д о них змін і доповнень, визнан ня їх нечинними, мають викори стовуватися окремі закони».
Попри те, що Конституція України, як закон прямої дії, має вищу юридичну силу, а Ріше ння Конституційного суду є о бов'язковим до виконання на т ериторії України, остаточним і не може бути оскаржено, відп овідач порушив гарантоване Конституцією України та ст. 6 Закону право позивача. Та кі дії відповідача є незакон ними, оскільки відповідно до частини 2 статті 3 Закону, держ авні соціальні гарантії дітя м війни, встановлені цим зако ном, не можуть бути обмежені а бо скасовані іншими норматив но-правовими актами.
В свою чергу, згідно з части ною 2 статті 19 Конституції України органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Ук раїни.
Таким недоплата Відповіда чем належної соціальної допо моги у розмірі, передбаченом у статтею 6 Закону, є протиправ ною і такою, що суперечить К онституції та законам Укра їни.
Розмір підвищення до пенсі ї відповідно до ст. 6 Закону ст ановить 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком. Мінімаль на пенсія за віком, відповідн о до ст. 28 Закону України «Про з агальнообов'язкове державне пенсійне страхування», вста новлюється у розмірі прожитк ового мінімуму для осіб, які в тратили працездатність.
Згідно із Законом України « Про Державний бюджет України на 2007 рік», прожитковий мініму м для осіб, які втратили праце здатність, складає: з 1 січня - 380 гривень, з 1 квітня -406 гривень , з 1 жовтня - 411 гривень.
Згідно із Законом України « Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», прожитковий мінім ум для осіб, які втратили прац ездатність, складає: з 1 січня - 470 гривень, з 1 квітня - 481 гривню, з 1 липня - 482 гривні, з 1 жовтня - 498 гривень.
В 2008 році згідно Закону Украї ни «Про Державний бюджет Укр аїни на 2008 рік та про внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України», позивачу була виплачена соціальна допомог а як дитині війни в обмеженом у розмірі на суму 579,3 грн. (з січн я 2008 р. - 47,00 грн.; з 1 квітня 2008 р. - 48,10 грн .; з 1 липня 2008 р. - 49,80 грн.).
У 2009 році та 2010 році фактичні в иплати надбавок дітям війни не змінилися (49,80 грн.).
У зв' язку з викладеним поз ивач просить суд визнати про типравною бездіяльність Упр авління Пенсійного фонду Укр аїни в м. Свердловську Луганс ької області щодо невиплати їй соціальної допомоги, пере дбаченої ст. З та ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» №2195-ІУ від 18 листо пада 2004 року; зобов'язати Управ ління Пенсійного фонду Украї ни в м. Свердловську Луганськ ої області провести їй перер ахунок підвищення до пенсії, передбаченої ст. 3 та ст.. 6 Зако ну України «Про соціальний з ахист дітей війни» №2195-ІУ від 18 листопада 2004
року, з 09.07.2007 р оку по 21.12.2007 року, з 22.05.2008 року по 31.12.2 008 року та з 01.01.2009 року у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком відповідного періоду та вип лачувати в подальшому пенсію згідно проведеного перераху нку.
Позивач ОСОБА_1 у судо ве засідання не з' явилася, н адавши суду заяву з прохання м розглянути справу за її від сутністю, позовні вимоги під тримує у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, надав суду заперечення, де просить суд розглянути спра ву у їх відсутність, позов не в изнає, також у запереченні вк азує, що пунктом 10 Положення п ро Пенсійний фонд встановлен о, що кошти Пенсійного фонду У країни використовуються вик лючно за призначенням і вилу ченню не підлягають. В бюджет Пенсійного фонду України, як ий затверджується Кабінетом Міністрів України, не включе но витрати на виплату підвищ ення до пенсії дітям війни. Вр аховуючи, що механізм реаліз ації положень ст.6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни» відсутній, то вир ішити питання про реалізацію вказаного положення можливо лише внесенням змін до Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». До внесенн я таких змін правових підста в для призначення та виплати підвищення пенсії відповідн о до ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » Управлінням Пенсійного фон ду України в м. Свердловську Л уганської області немає. Про сить відмовити позивачу у за доволенні позовних вимог.
Дослідивши матеріали сп рави, суд вважає позов обґрун тованим та таким, що підлягає задоволенню у повному обсяз і з наступних підстав.
Згідно положень ст.ст.3, 11 та 15 ЦПК України кожна особа має п раво в порядку, встановленом у цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх поруш ених, невизнаних або оспорюв аних прав, свобод чи інтересі в.
Суд розглядає цивільні спр ави не інакше як за звернення м фізичної чи юридичної осіб , поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ви мог і на підставі доказів сто рін та інших осіб, які беруть у часть у справі.
Відповідно до ч.1 ст.60 ЦПК Укр аїни, кожна сторона зобов' я зана довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень, крім випадків, встановле них ст.61 цього Кодексу.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно ст. 28 Закону України „ Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування ” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років стра хового стажу встановлюється у розмірі прожиткового міні муму для осіб, які втратили пр ацездатність, визначеного за коном.
Згідно паспорту на ім' я ОСОБА_1 (а.с.6) убачається, що в она народилася ІНФОРМАЦІЯ _1 і є громадянкою України.
Судом встановлено, що позив ач має статус дитини війни, що підтверджується посвідченн ям НОМЕР_1, виданим Свердл овським УПСЗН Луганської обл асті 2001 року (а.с.7).
Згідно довідки Управління Пенсійного Фонду України в м . Свердловську Луганської об ласті (а.с.9) надбавка до пенсії , призначена згідно із законо м України «Про соціальний за хист дітей війни» у 2007 році О СОБА_1 не нараховувалась та не виплачувалась, з січня 2008 ро ку виплачувалась у розмірі 47,0 0 грн., з квітня 2008 року - у розмі рі 48,10 грн., з липня 2008 року - у ро змірі 48,20 грн., з жовтня 2008 року - у розмірі 49,80 грн.
З листа Управління Пенсійн ого Фонду України в м. Свердло вську Луганської області на ім' я ОСОБА_1 (а.с.8) убачаєт ься, що Пенсійним Фондом Укра їни в м. Свердловську позивач ці було відмовлено у виплаті щомісячної соціальної допом оги в розмірі 30% мінімальної п енсії за віком як дитиній вій ни у 2007-2009 роках за відсутністю н а це юридичних підстав.
Суд вважає, що позовні вимог и щодо визнання неправомірни ми дії Управління Пенсійного Фонду України в м. Свердловсь ку в частині невиплати позив ачці державної соціальної д опомоги до пенсії, як дитині в ійни у період з 09.07.2007 року п о 31.12.2007 року , і зобов'язання Управління Пенсійного Фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області нарахувати і виплатити на її користь нед оплачену як дитині війни щом ісячну державну соціальну до помогу за період з 09.07.2007 ро ку по 31.12.2007 року підлягає з адоволенню з наступних підст ав:
Статтею 62 Закону України «П ро державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 р., що на брав чинності з 1 січня 2007 р. (із з мінами від 15 березня 2007 р.), був з атверджений прожитковий мін імум на одну особу, яка втрати ла працездатність - з 1 січня - 38 0 грн., з 1 квітня - 406 грн. Крім ць ого, цією статтею передбачен о, що для визначення мінімаль ного розміру пенсії за віком відповідно до абзацу першог о частини 1 статті 28 Закону Укр аїни «Про загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння» з 1 жовтня 2007 року застосов ується прожитковий мінімум д ля осіб, які втратили працезд атність, визначений абзацом 5 частини першої цієї статті, з більшений на 1 відсоток, що скл адає відповідно 410 грн. 06 коп., 415 г рн. 11 коп.
Статтею 71 Закону України «П ро державний бюджет на 2007 рік» дія ст. 6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » була зупинена.
Рішенням Конституційног о Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 положення статті 71 Закону України «Про державн ий бюджет на 2007 рік», якими була зупинена дія статті 6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни», визнанні таки ми, що не відповідають Конс титуції України.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповіда ча в частині невиплати позив ачці державної соціальної д опомоги до пенсії, як дитині війни у період з 09 липня 200 7 року по 31 грудня 2007 року є неправомірними, тому суд вва жає зобов' язати відповідач а нарахувати та виплатити по зивачці доплату до пенсії у р озмірі 30 відсотків мінімальн ої пенсії за віком як дитині в ійни з 09 липня 2007 року по 31 г рудня 2007 року з урахуванн ям підвищення прожиткового м інімуму на одну особу.
Розглядаючи позовні вимог и про визнання дій відповіда ча неправомірними та зобов'я зання здійснити підвищення п енсії як дитині війни за пері од з 22.05.2008 року по 31.12.2008 року суд виходить з наступног о.
Законом України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 року внесено зміни до Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», зокр ема статтею 6 вказаного Закон у після внесення змін передб ачалось, що дітям війни до пен сії або щомісячного довічног о грошового утримання чи дер жавної соціальної допомоги, що виплачується замість пенс ії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановл еної для учасників війни.
Однак, рішенням Конститу ційного Суду України № 10-рп/2 008 від 22.05.2008 року положення пункт у 28 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів У країни» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни» від 28.12.2007 року щодо внесен ня змін до Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» визнані такими, що не від повідають Конституції У країни.
З урахуванням вищевикладе ного суд вважає, що дії відпов ідача в частині виплати не в п овному обсязі позивачці держ авної соціальної допомоги д о пенсії, як дитині війни у пер іод з 22 травня 2008 року по 31 г рудня 2008 року є неправомі рними і тому відповідач зобо в' язаний був перерахувати т а виплатити позивачці підвищ ення до пенсії як дитині війн и з 22 травня 2008 року по 31.12.2008 р оку з урахуванням прожи ткового мінімуму на одну осо бу, встановленого статтею 58 За кону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України» від 28.12.2007 року.
Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання дій УПФУ в м. С вердловську неправомірними в частині виплати не в повном у обсязі позивачці щомісячно ї державної соціальної допом оги згідно із Законом Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” з 01.01.2009 року , суд вважає їх обґрунтованим и та такими, що підлягають зад оволенню з наступних підстав . Право позивачки на отриманн я щомісячного підвищення до пенсії з 01.01.2009 року пі дтверджується безпосереднь о вимогами ст.6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», які за цей період бул и чинними.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно зі ст.54 Закону Україн и „Про державний бюджет Укра їни на 2009 рік” у 2009 році встановл ено прожитковий мінімум на о дну особу та для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, в розмірах, що діяли у гр удні 2008 року. Розміри державни х соціальних гарантій на 2009 рі к, що визначаються залежно ві д прожиткового мінімуму, вст ановлюються відповідними за конами України, цим законом т а нормативно-правовими актам и Кабінету Міністрів України .
Статтею 71 Закону України „П ро державний бюджет України на 2009 рік” Кабінету Міністрів надано право у 2009 році встанов лювати розміри соціальних ви плат, які відповідно до закон одавства визначаються залеж но від розміру мінімальної з аробітної плати, в абсолютни х сумах асигнувань, передбач ених за відповідними бюджетн ими програмами. Вказана норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів ли ше тих виплат, вихідним крите рієм розрахунку яких є розмі р мінімальної заробітної пла ти. Відповідно, її дія не пошир юється на спірні відносини, о скільки розмір зазначених со ціальних виплат згідно із за коном „Про соціальний захист дітей війни” залежить від ро зміру мінімальної пенсії за віком.
Тотожні положення містять ст.ст.52, 70 Закону України „Про д ержавний бюджет України на 2010 рік” № 2154-УІ від 27.04.10 року. Отже ро змір підвищення до пенсії ос обі, яка має статус „дитина ві йни” у 2009 та 2010 роках має визнача тися відповідно до Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, а саме, у розмір і 30% мінімальної пенсії за вік ом.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», іншого нормативно-п равового акту, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.
Враховуючи вказані положе ння частини першої статті 28 За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та положення ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни”, як ою встановлено право особи з і статусом «дитина війни» на отримання щомісячного підви щення до пенсії у розмірі 30 ві дсотків мінімальної пенсії з а віком, суд вважає, що відпові дач зобов' язаний призначит и, нарахувати та виплатити по зивачці підвищення до пенсії на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, виходячи з міні мального розміру пенсії за в іком, встановленого у січні-г рудні 2009 року, січні - червні 2 010 року.
На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пе нсії за віком згідно ст.28 Зако ну України „Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” дорівнює прожит ковому мінімуму встановлени х для осіб, що втратили працез датність.
Відповідно до ст.2 ч.1 Закону У країни „Про прожитковий міні мум” від 15 липня 1999 року, прожит ковий мінімум застосовуєтьс я для встановлених розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.
Статтею 147 Конституції У країни передбачено, що єдини м органом конституційної юри сдикції в Україні є Констит уційний Суд України. Лише Конституційний Суд Україн и вирішує питання про відпов ідність законів та інших пра вових актів Конституції України і дає офіційне тлума чення Конституції Украї ни та законів України.
Статтею 152 Конституції У країни передбачено, що закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конс титуційним Судом України р ішення про їх неконституційн ість.
Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Наве дене свідчить, що відповідач повинен був здійснювати нар ахування та виплату позивачу підвищення до пенсії після в инесення Конституційним суд ом рішення від 22.05.2008 року № 10-рп/20 08.
Відповідно до ст. 8 Кон ституції України в Україні визнається і діє принцип вер ховенства права. Конститу ція України має найвищу юри дичну силу. Закони та інші нор мативно-правові акти приймаю ться на основі Конституції України і повинні відповід ати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії . Звернення до суду для захист у конституційних прав і своб од людини і громадянина безп осередньо на підставі Конс титуції України гарантуєт ься.
Суттю положень ст. 46 Ко нституції України є те, що г ромадяни мають право на соці альний захист, що включає пра во на забезпечення їх у разі п овної, часткової або тимчасо вої втрати працездатності, в трати годувальника, безробіт тя з незалежних від них обста вин, а також у старості та в ін ших випадках, передбачених з аконом. Пенсії, інші види соц іальних виплат та допомоги, щ о є основним джерелом існува ння, мають забезпечувати рів ень життя, не нижчий від прожи ткового мінімуму, встановлен ого законом
Згідно ст. 55 Конститу ції України кожному гарант ується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльн ості органів державної влади , органів місцевого самовряд ування, посадових і службови х осіб.
На вимогу п.2 Постанови Пленуму Верховного Суду Укр аїни від 01.11.1996 року № 9 «Про заст осування Конституції Ук раїни при здійсненні правосу ддя», оскільки Конституція України, як зазначено в її с т. 8, має найвищу юридичну силу , а її норми є нормами прямої д ії, суди при розгляді справ ма ють оцінювати зміст будь-яко го закону чи іншого норматив но-правового акта з точки зор у його відповідності Конст итуції і в усіх необхідних випадках застосовувати Ко нституцію як акт прямої дії . Судові рішення мають ґрунту ватись на Конституції, а т акож на чинному законодавств і, яке не суперечить їй.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а - Управління Пенсійного фон ду України в м. Свердловську Л уганської області в частині виплати не в повному обсязі п озивачці державної соціальн ої допомоги до пенсії, як дит ині війни у період з 09 ли пня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року є неправ омірними, тому суд вважає зоб ов' язати Управління Пенсій ного фонду України в м. Свердл овську Луганської області пе рерахувати та виплатити на к ористь позивачки підвищення до пенсії у розмірі 30 відсотк ів мінімальної пенсії за вік ом, як дитині війни, з 09 ли пня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року з ураху ванням фактично здійснених виплат.
На підставі ст.ст. 8, 19 , 46, 55, 147, 152 Конституції Україн и, Постанови Пленуму Верховн ого Суду України від 01.11.1996 року № 9 «Про застосування Конст итуції України при здійсне нні правосуддя», Закону Укра їни „Про соціальний захист д ітей війни” від 19.12.2006 року № 489-V, Рі шення Конституційного С уду України № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року, Закону України „Про Де ржавний бюджет України на 2007 р ік”, Рішення Конституційн ого Суду України № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року, Закону Україн и „Про Державний бюджет Укра їни на 2008 рік та про внесення зм ін до деяких законодавчих ак тів України ”, Закону України „Про державний бюджет Украї ни на 2009 рік”, Закону України „П ро державний бюджет України на 2010 рік”, Закону України „Про прожитковий мінімум”, Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування», керуючись ст.с т.3, 10-11, 15, 60, 61, 79, 81, 88 та 212-215 ЦПК України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 до Упра вління Пенсійного Фонду Укра їни в м. Свердловську Лугансь кої області про визнання дій неправомірними і зобов' яза ння вчинити певні дії задово льнити у повному обсязі.
Визнати неправомірними дії Управління Пенсійного фо нду України в м. Свердловську Луганської області щодо вип лати не в повному обсязі ОС ОБА_1 щомісячної державної соціальної допомоги згідно З акону України «Про соціальни й захист дітей війни» за пері од з 09 липня 2007 року по 31 гру дня 2007 року та з 22 травня 2008 року.
Зобов' язати Управління Пенсійного фонду України в м . Свердловську Луганської об ласті нарахувати та виплатит и ОСОБА_1 підвищення до пе нсії у розмірі 30 відсотків мін імальної пенсії за віком, як д итині війни, з 09 липня 2007 ро ку по 31 грудня 2007 року та з 22 трав ня 2008 року з урахуванням фактично здійснених виплат.
Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо зая ву про апеляційне оскарження не було подано.
Рішення може бути оскаржен е в апеляційному порядку до а пеляційного суду Луганської області через Свердловський міський суд Луганської обла сті шляхом подачі в 10-денний с трок з дня проголошення ріше ння заяви про апеляційне оск арження і поданням після цьо го протягом 20 днів апеляційно ї скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч.4 ст.295 ЦПК України.
СУДДЯ
Суд | Свердловський міський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2010 |
Оприлюднено | 28.12.2010 |
Номер документу | 13051373 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області
Чередников Сергій Михайлович
Цивільне
Свердловський міський суд Луганської області
Александрина Ірина Олексіївна
Цивільне
Стахановський міський суд Луганської області
Шаргаровська Валентина Іванівна
Цивільне
Мар`їнський районний суд Донецької області
Ліпчанський Сергій Миколайович
Цивільне
Ялтинський міський суд Автономної Республіки Крим
Савранська Тетяна Іванівна
Цивільне
Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська
Подорець Оксана Борисівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні