КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙН ИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
01025, м.Київ, пров. Рильський, 8 т. (044) 278-46-14
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03.02.2011 № 40/125
Київський апеляційний гос подарський суд у складі коле гії суддів:
головуючого: Андріє нка В.В.
суддів:
при секретарі:
За участю представникі в:
від позивача -Ясенець С .Ю.. (дов. від 29.12.2010 року № 1098\5-11жс);
від відповідача - Пендюр В.В .. (дов. від 24.01.2011року, б\н)
розглянувши у відкрито му судовому засіданні апеляц ійну скаргу ТОВ "Дари Літа"
на рішення Господарськ ого суду м.Києва від 09.11.2010
у справі № 40/125 ( .....)
за позовом Комунальне підприєм ство по утриманню та експлуа тації житлового фонду "Липки житлосервіс"
третя особа позивача
третя особа відповідача
про зобов'язання понови ти планування нежитлових при міщень
ВСТАНОВИВ:
Рішенням господарськ ого суду м. Києва від 09.11.2010 року у справі № 40\125 за позовом Комуна льного підприємства по утри манню та експлуатації житлов ого фонду “Липкижитлосервіс ” (далі - позивач, КП “Липкижи тлосервіс”) до Товариства з о бмеженою відповідальністю “ДАРИ ЛІТА” (далі - відповід ач, ТОВ “ДАРИ ЛІТА”) про зобов' язання поновити планування н е житлових приміщень, позовн і вимоги задоволено повніст ю.
Не погоджуючись з рішенням суду, ТОВ “ДАРИ ЛІТА” зверну лось до Київського апеляційн ого господарського суду з ап еляційною скаргою, в якій про сить скасувати оскаржуване р ішення та прийняти нове, яким в позовні відмовити повніст ю.
В обґрунтування апеляційн их вимог відповідач зазнача є, що при прийнятті спірного р ішення, судом першої інстанц ії порушено норми процесуаль ного права та невірно застос овано норми матеріального пр ава.
Ухвалою Київського апеляц ійного господарського суду в ід 06.12.2010 року апеляційну скаргу відповідача було прийнято д о провадження та призначено до розгляду в судовому засід анні на 10 год. 30 хв. 25.01.2011 року.
25.01.2011 року в судове засідання в апеляційній інстанції з' явились представники позив ача та відповідача. Ухвалою с уду в судовому засіданні бу ло оголошено перерву до 03.02.2011 ро ку до 12 год. 45 хв.
03.02.2011 року в судове засідання з' явились представники ст орін. В судовому засідання пр едставником відповідача на дано до суду письмові поясне ння по справ, де він просить з адовольнити апеляційну скар гу.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, розглянувш и доводи апеляційної скарги, пояснення на неї, дослідивши матеріали справи, судова кол егія Київського апеляційног о господарського суду дійшла висновку про те, що апеляційн а скарга ТОВ “ДАРИ ЛІТА” підл ягає задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно ст. 99 Господарського процесуального кодексу Укра їни (далі по тексту - ГПК Укра їни) апеляційний господарськ ий суд, переглядаючи рішення в апеляційному порядку, кори стується правами, наданими с уду першої інстанції.
Відповідно до ст. 101 ГПК Украї ни у процесі перегляду справ и апеляційний господарський суд за наявними у справі і дод атково поданими доказами пов торно розглядає справу. Дода ткові докази приймаються суд ом, якщо заявник обґрунтував неможливість їх подання суд у першої інстанції з причин, щ о не залежали від нього. Апеля ційний господарський суд не зв' язаний доводами апеляці йної скарги і перевіряє зако нність і обґрунтованість ріш ення місцевого господарсько го суду у повному обсязі. В апе ляційній інстанції не прийма ються і не розглядаються вим оги, що не були предметом розг ляду в суді першої інстанції .
Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до догов ору купівлі-продажу нежилого приміщення від 29.04.2008 року, посв ідченого приватним нотаріус ом Київського міського нотар іального округу Байдик. Т.М., т а зареєстрованого КП „Київсь ке міське бюро технічної інв ентаризації та реєстрації та реєстрації права власності на об' єкти нерухомого майна ” 08.05.2008 року за № 5798-П, відповідач н абув право приватної власнос ті на нежилі приміщення з № 1 п о № 6 (групи приміщень № 37) у буди нку за адресою: м. Київ, вул. Пил ипа Орлика, № 6 (літ.А), загальною площею 187,10 кв.м.
Відповідно до акту від 29.04.08 пр иймання-передачі нежилого пр иміщення до договору купівлі -продажу нежилого приміщення від 29.04.08 Товариство з обмежен ою відповідальністю консалт ингова компанія „Кібр” (прод авець) передало, а ТОВ „Дари Л іта” (покупець) прийняло у вл асність нежилі приміщення з № 1 по № 6 (групи приміщень № 37) у б удинку за адресою: м. Київ, вул . Пилипа Орлика, № 6 (літ.А), загал ьною площею 187,10 кв.м.
Будинок по вул. Пилипа Орлик а, 6 у м. Києві належить до комун альної власності територіал ьної громади Печерського рай ону м. Києва
Рішенням Печерської район ної в м. Києві ради від 31.01.2002р. № 25 д елеговано балансоутримувач ам будинків, що належать до те риторіальної громади району , переставляти та захищати ін тереси громади в разі поруше ння власниками жилих приміще нь порядку утримання і корис тування зазначеними приміще ннями.
Відповідно до п. 6.1 Розпорядж ення Печерської районної у м істі Києві державної адмініс трації „Про реєстрацію комун ального підприємства по утри манню та експлуатації житлов ого фонду „Липкижитлосервіс ” та заходи, пов' язані з його створенням” від 28.10.2003 року № 1600 з а позивачем було закріплено на праві оперативного управл іння об' єкти нерухомого ма йна згідно з додатком 1, в тому числі і будинок за адресою: м. Київ, вул. Пилипа Орлика, 6, зага льною площею 3146,60 кв.м. (пункт 369 до датку 1 розділ 1.1а - житловий ф онд).
Відповідно до п. 3.1 Статуту Ко мунального підприємства по у триманню та експлуатації жит лового фонду "Липкижитлосерв іс", затвердженого рішенням п ечерської районної у місті К иєві ради від 09.10.03 № 15, основною м етою підприємства є, зокрема , забезпечення утримання та е ксплуатації житлового фонду , що належить до комунальної в ласності територіально гром ади Печерського району м. Киє ва і переданий підприємству в оперативне управління, зді йснення контролю за виконанн ям власниками житла у будинк ах, що обслуговуються підпри ємством, діючих правил, норм т а інших нормативних і розпор ядчих документів, що стосуют ься питань утримання житла.
Пунктом 3.2 Статуту КП "Липки житлосервіс передбачено, що предметом діяльності позива ча є, серед іншого, забезпечен ня належного утримання і екс плуатації жилих і нежилих бу динків, облік земельних діля нок, наданих у тимчасове кори стування окремим громадянам , та контроль за їх використан ням, проведення робіт по благ оустрою території, озелененн ю та зносу непридатних до екс плуатації будівель і споруд, підготовка матеріалів та зв ернень від імені підприємств а у судові органи на звільнен ня самовільно зайнятих земел ьних ділянок тощо.
Згідно із ст. 24 Житлового код ексу Української РСР для екс плуатації державного і грома дського житлового фонду ство рюються житлово-експлуатаці йні організації, діяльність яких здійснюється на основі господарського розрахунку.
Житлово-експлуатаційні ор ганізації забезпечують схор онність житлового фонду і на лежне його використання, вис окий рівень обслуговування г ромадян, а також контролюють додержання громадянами прав ил користування жилими примі щеннями, утримання жилого бу динку і придомової території .
Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни "Про житлово-комунальн і послуги" балансоутримувач будинку, споруди, житлового к омплексу або комплексу будин ків і споруд - власник або юрид ична особа, яка за договором з власником утримує на баланс і відповідне майно, а також ве де бухгалтерську, статистичн у та іншу передбачену законо давством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідн их для своєчасного проведенн я капітального і поточного р емонтів та утримання, а також забезпечує управління цим м айном і несе відповідальніст ь за його експлуатацію згідн о з законом.
Згідно з ч. 2 ст. 24 Закону Украї ни "Про житлово-комунальні по слуги" балансоутримувач зобо в'язаний забезпечити належні експлуатацію та утримання м айна, що перебуває на його бал ансі.
Пунктом 1.4 Правил утримання жилих будинків та прибудинк ових територій, затверджених Наказом Державного комітету з питань житлово-комунально го господарства від 17.05.2005р. № 76 (д алі Правила), визначено умови і порядок переобладнання, пе ребудови, перепланування буд инків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень.
Відповідно до підпункту 1.4.1 П равил переобладнання і переп ланування жилих будинків, жи лих і нежилих у жилих будинка х приміщень дозволяється роб ити після одержання дозволу виконавчого комітету місцев ої Ради народних депутатів в ідповідно до законодавства.
Згідно підпунктом 1.4.4 Правил , переобладнання і переплану вання жилих будинків , жилих і нежилих у жилих будинках при міщень, що призводять до пору шення тривкості або руйнації несучих конструкцій будинку , погіршення цілісності і зов нішнього вигляду фасадів, по рушення вимог протипожежної безпеки та засобів протипож ежного захисту не допускаєть ся. Перепланування жилих буд инків, жилих і нежилих у будин ках приміщень, що погіршує ум ови експлуатації і проживанн я окремих громадян у будинку не допускається.
Підпунктом 1.4.6. Правил вст ановлено, що власник, найм ач (орендар) жилого будинку, жилого чи нежилого у жилому б удинку приміщення, що припус тив самовільне переобладнан ня або перепланування, що призводить до порушення конструктивних елементів а бо засобів протипожежного за хисту, зобов'язаний за свій ра хунок привести це приміщення до попереднього стану.
Крім того, відповідно до п. 8.1 .1 Правил забудови міста Києва , затверджених рішенням Київ ської міської ради від 27.01.2005р. № 11/2587, дозвіл на виконання будів ельних робіт з нового будівн ицтва, реконструкції, рестав рації, капітального ремонту будівлі, споруди, технічного переоснащення підприємства надається за принципом орга нізаційної єдності за встано вленою формою, наведеною у до датку 7, за заявою замовника (з абудовника), складеною за фор мою, наведеною у додатку 8, упр авлінням державного архітек турно-будівельного контролю відповідно до вимог Положен ня про надання дозволу на вик онання будівельних робіт, за твердженого наказом Держбуд у України від 05.12.2000 N 273 та зареєст рованого Міністерством юсти ції України від 25.12.2000 N 945/5166.
В пункті 8.2 зазначених Прави л встановлено, що будівельні роботи з нового будівництва , реконструкції, реставрації , капітального ремонту будів лі, споруди, технічного перео снащення без оформлення дозв олу на виконання будівельних робіт не допускається.
Згідно з п. 10.1 Правил забудов и міста Києва дозвіл на переп ланування квартир та нежитло вих приміщень надається Голо вним управлінням містобудув ання, архітектури та дизайну міського середовища виконав чого органу Київської місько ї ради (Київської міської дер жавної адміністрації) і, як пр авило, за погодженням з відпо відною районною в м. Києві дер жавною адміністрацією.
Як вбачається з матеріалів справи, за письмовим звернен ням гр. Походіл С.П., працівник ами КП „Липкижитлосервіс” 28. 01.2010 року та 08.11.2010 року складено а кти обстеження нежитлового приміщення першого та підва льного поверхів в буд. № 6 по ву л. П.Орлика, яке на праві власн ості належить ТОВ „ДАРИ ЛІТА ”, де зазначено, що, відповідач ем самовільно без відповідно го дозволу здійснювались роб оти по переплануванню нежитл ового приміщення першого та підвального поверхів, а саме :
- влаштовано примусову вен тиляційну систему у приміщен ні 1-го та підвальних поверхів з виходом на дворовий фасад б удинку;
- демонтовано цегляну пере городку на першому поверсі м іж приміщеннями;
- демонтовані перегородки в санвузлі;
- проведено заміну труб кан алізаційної системи, холодно го та гарячого водопостачанн я та центрального опалення;
- в підвальному приміщенні виконано перепланування з в лаштуванням додаткових прим іщень не передбачених проект ом забудови будинку.
25.01.2010 року КП „Липкижитлосерв іс” було направлено на адрес у відповідача припис-поперед ження, відповідно до якого ТО В “ДАРИ ЛІТА” було зобов' яз ано надати позивачу проект п о переплануванню приміщень т а відповідний дозвіл Печерсь кої райдержадміністрації уз годжений у встановленому пор ядку або привести приміщення у відповідність до поповерх ового плану забудови будинку .
В обґрунтування своїх вимо г позивач посилався на пове рховий план будинку по вул. П . Орлика № 5, літ А в м. Києві, нада ний КП “Київське міське БТІ” (а.с 27-30) .
Однак, як вбачається з надан ої ТОВ “ДАРИ ЛІТА” копії те хнічного паспорту спірного п риміщення, яка міститься в ін вентаризаційній справі, що в идана КП “Київське міське БТ І”, (оригінал колегією огляну то в судовому засіданні), над аний позивачем план за повер хами не відповідає дійсност і, в то й же час, з наявних у ви щевказаному паспорті плану поверхів будинку № 6, літ А, жу рналу внутрішніх обмірів та розрахунків площ приміщень громадського чи виробничого обігу, оцінювального акту вб ачається, що ТОВ “ДАРИ ЛІТА” перепланування приміщення не проводилось.
Відповідно до Статуту Київ ського міського бюро технічн ої інвентаризації (Статут), з атвердженого розпорядження м Київської міської державно ї адміністрації від 16.03.1998 року з а № 538 :
1.1. Київське міське бюро техн ічної інвентаризації (Бюро) - є комунальним підприємством , яке створене з метою веденн я обліку об'єктів нерухомог о майна, незалежно від форми власності, а також інженерн их споруд, мереж водопроводу і каналізації, електричних л іній і контактних мереж, тепл офікаційних установ та пі дпорядковується Київській міській державніадмініст рації.
1.2. У своїй діяльності Бюр о керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами Україн и, постановами Верховної Рад и
України, указами та розпоря дженнями Президента України , декретами,
постановами та розпоряд женнями Кабінету Міністрі в України,
розпорядженнями Київсько ї міської державної адмін істрації,
рішеннями Київської міс ької ради, іншими законода вчими та
нормативними актами, а тако ж цим Статутом.
1.3. Бюро є юридичною особою, д іє на принципах господарсько го
розрахунку, має самостійн ий баланс, свій розрахунков ий та інші
рахунки в банках, печатку і з зазначенням свого наймену вання, а
також бланки та інші реквіз ити.
1.4. Бюро набуває права і обо в'язки юридичної особи від дн я
його державної реєстрації .
2.1. Основними завданнями Бю ро є виконання в установлено му
порядку в місті Києві робіт по:
- технічній інвентаризац ії, паспортизації і оцінці ж илих,
нежилих будинків, квартир, споруд та інших об'єктів не рухомого
майна незалежно від форми в ласності;
- технічній інвентаризац ії і оцінці інженерних спору д, мереж
водопроводу і каналіза ції, контактних мереж мі ського
електротранспорту, теплоф ікаційних установ і мереж, е лектричних
станцій і мереж;
- технічній інвентаризац ії споруд зовнішнього міс ького
благоустрою, доріг, тротуа рів, мостів, труб, водопрові дних і
берегоукріпних споруд, на бережних, а також зелених н асаджень
(скверів, садів, парків і т.п.) ;
- технічному обліку місь ких земель (складання схема тичних
планів);
- реєстрації документів про право власності на жи тлові будівлі (частини будів ель), квартири, що належать під приємствам та
організаціям усіх форм вла сності, а також громадянам на праві
приватної власності;
- реєстрації документів про право власності на не жилі
будинки, нежилі приміщенн я, садові будинки, гаражі, бу дівлі
виробничого, господарсько го, соціально-побутового т а іншого
призначення;
- видачі реєстраційних п освідчень на об'єкти нерух омого
майна;
- виготовленню технічної документації на житлові буд инки та
квартири, які підлягають пр иватизації;
- проведенню підготовчих робіт, пов'язаних з видачею св ідоцтв
про право власності на об'єк ти нерухомого майна;
- виявленню та обліку змі н у складі, стану та вартос ті
основних фондів (споруд, б удівель і т.п.), земель і в пра ві
власності на об'єкти нерухо мого майна та користуванні земельними
ділянками;
- зберіганню, оновленню і поповненню технічної і
правовстановлюючої докуме нтації на об'єкти нерухомого майна;
- проведенню експертиз з питань пов'язаних з матері алами
технічної інвентаризації;
- проведенню підготовчих робіт, пов'язаних з виділе нням
будинків та частин будинкі в зі складу домоволодіння;
- статистичній розробці і обліку даних інвентари зації
об'єктів нерухомого майна;
- виконанню інших інвен таризаційно-технічних робі т на
підставі законодавчих та інших нормативних актів, ро зпоряджень
Київської міської держав ної адміністрації і рішень Київської Міської ради.
В свою чергу, відповідно до Інструкції “Про порядок п роведення технічної інвента ризації об' єктів нерухомог о майна” (Інструкція), що затве рджена наказом Держбуду Укра їни 24.05.2001 року за № 127, зареєстров аної в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 582\5773 - ця Інструкція розроблена відповідно до чинного
законодавства, зокрема По ложення про Держбуд Укр аїни,
затвердженого Указа ми Президента України від 09.12. 97 N 1342/97
( 1342/97 ) та від 16.05.2001 N 314 ( 314/2001 ), як ими на Комітет
покладено здійснення функцій нормати вно-методичного забезпечен ня
діяльності бюро техніч ної інвентаризації - Інструк ція визначає порядок та ме тодику проведення
техні чної інвентаризації збудов аних (реконструйованих) буди нків,
допоміжних будівель та споруд з метою (п. 1.2):
- визначення їх фактичної площі та об'єму (щодо проектни х);
- обстеження та оцінки тех нічного стану наявних об'єкт ів;
- установлення вартос ті об'єктів.
Технічна інвентаризація п ередбачає:
- первинну технічну інвен таризацію об'єктів;
- поточні інвентаризац ійно-оцінювальні роботи для
встановлення змін з а певний період часу післ я первинної
інвентариза ції.
Пунктом 1.3. Інструкції пер едбачено, що вона діє на всій території України для здійс нення технічної інвентариз ації об'єктів нерухомого ма йна всіх форм власності.
На підставі матеріал ів технічної інвентаризації складаються
інвентариза ційні справи (додаток 1) та тех нічні паспорти (додатки
2 - 8, 18).
До об'єктів, що підля гають технічній інвентар изації,
належать, відпові дно до п. 2 Інструкції:
житлові будинки квартирн ого типу різної поверховос ті,
гуртожитки;
будинки і споруди громадсь кого та виробничого призначе ння,
інженерні мережі, еле менти благоустрою тощо;
Приміщення громадськ ого призначення, вбудовані в житлові
будинки.
На першому, другому і цокольному поверхах житлови х будинків
розміщуються приміщення для магазинів роздрібної торгівлі,
гр омадського харчування, побу тового обслуговування, від ділень
зв'язку, банків, ма газинів і кіосків, юридичних консультацій та
нотаріал ьних контор, загсів, філій бі бліотек, виставкових залів,
житлово-експлуатаційних о рганізацій, для фізкультурн о-оздоровчих
занять, куль турно-масової роботи з насел енням, а також приміщень
д ля груп короткочасного пере бування дітей дошкільного ві ку (крім
цокольного повер ху).
Технічній інвентариз ації підлягають об'єкти (з гідно з
розділом 2) всіх фо рм власності,
При виявленні самоч инного будівництва бюро т ехнічної
інвентаризації зобов'язане повідомити про це місцеві органи
держ авної виконавчої влади чи ор гани місцевого самоврядуван ня.
Після одержання бюро технічної інвентари зації рішення
місцевого органу державної виконавч ої влади щодо самочинного
будівництва в примітки ран іше проставлених штампів уно ситься запис
номера та да ти цього рішення.
Указані записи в техніч них паспортах скріплюються підписом
керівника та пе чаткою бюро.
Наявність самочинного б удівництва не є перешкодою д ля видачі
виготовлених ма теріалів замовникові.
Не належать до самочинного будівництва: (Пункт 3.2 розділу
3 доповнено абзацом згід но з Наказом Міністерства бу дівництва,
архітектури та житлово-комунального господ арства N 42 ( z0201-06 )
від 08.02.2006 )
- у багатоквартирних житлових будинках, гурто житках -
перепланування, пов'язані із збільшенням жит лової або підсобної
площ і за рахунок демонтажу пер егородок (крім великопанель них
будинків), комор, знес ення печей, камінів, грубок, в ітрин, без
зміни призначе ння приміщень, без порушенн я несучих конструкцій;
за склення балконів і лоджій; зм еншення житлової чи підсобно ї площі
за рахунок утепл ення і оздоблення стін; улашт ування чи закриття
дверни х прорізів у внутрішніх н екапітальних стінах (крім
великопанельних будинк ів); перестановка обладнан ня в межах
призначених п риміщень; ( Пункт 3.2 розділу 3 д оповнено абзацом
згідно з Наказом Міністерства бу дівництва, архітектури та
житлово-комунального гос подарства N 42 ( z0201-06 ) від
08 .02.2006; в редакції Наказу Мі ністерства з питань
жит лово-комунального господар ства N 167 ( z0479-10 ) від
01.06.2010 )
- поточний ремонт буд івель та споруд без змін пр изначення
приміщень; (Пун кт 3.2 розділу 3 доповнено абз ацом згідно з
Наказом М іністерства будівництва, архітектури та
житло во-комунального господарст ва N 42 ( z0201-06 ) від
08.02.2006 )
- знесення та влаштув ання перегородок без зміни призначення
приміщень, б ез порушення несучих конст рукцій в громадських та
в иробничих будинках і будів лях; (Пункт 3.2 розділу 3 доповнен о
абзацом згідно з Н аказом Міністерства з п итань
житлово-комунально го господарства N 167 ( z0479-10 ) в ід
01.06.2010)
зміна призначення госпо дарських будівель. ( Пункт 3.2 ро зділу
3 доповнено абзацо м згідно з Наказом Міністе рства з питань
житлово-к омунального господарства N 167 ( z0479-10 ) від
01.06.2010).
Таким чином, проаналіз увавши вищевказані вимоги чи нного законодавства та матер іли справи, можна зробити вис новок, що по-перше, саме до ком петенції саме КП “Київськог о міського БТІ” належить ви явлення та порядок встановл ення самочинного будівництв а, по-друге, саме КП “Київське міське БТІ” видає відповідн ий технічний паспорт на прим іщення, де є відмітка про сам очинне будівництво (в разі йо го наявності), по-третє - наяв ні в акті обстеження не житло вого приміщення першого та п ідвального поверхів в буд. № 6 по вул. П.Орлика роботи не від носяться до самовільного пе репланування.
Таким чином, на думку колег ії суду, позивачем не надано н алежних та допустимих доказі в, в розумінні вимог ст. 34 ГПК Ук раїни, щодо правових підстав заявленого позову, а отже, він не підлягає задоволенню.
Відповідно до ст. 33 ГПК Украї ни, кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на які вона посилається як на підставу с воїх вимог та заперечень.
На думку апеляційної інста нції ТОВ “ДАРИ ЛІТА” доведе но вимоги апеляційної скарги в повному обсязі, отже, вона п ідлягає задоволенню.
Таким чином, враховуючи вик ладене, судова колегія Київс ького апеляційного господар ського суду дійшла висновку про те, що місцевий господарс ький суд не повно з' ясував в сі обставини справи та не дав їм належну правову оцінку. По рушив норм матеріального пра ва, що призвели до скасування рішення у справі.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 99, 101 - 105 ГПК Украї ни, Київський апеляційний го сподарський суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Тов ариства з обмеженою відпові дальністю “ДАРИ ЛІТА” на ріш ення господарського суду м. К иєва від 09.11.2010 року у справі № 40\125 - задовольнити повністю.
Рішення господарського су ду м. Києва від 09.11.2010 року у справ і № 40\125 за позовом Комунальног о підприємства по утриманню та експлуатації житлового ф онду “Липкижитлосервіс” до Т овариства з обмеженою відпо відальністю “ДАРИ ЛІТА” про зобов' язання поновити план ування не житлових приміщень - скасувати повністю.
Прийняти нове рішення, яким в позові Комунальному підпр иємству по утриманню та експ луатації житлового фонду “Ли пкижитлосервіс” до Товарист ва з обмеженою відповідальн істю “ДАРИ ЛІТА” про зобов' язання поновити планування н е житлових приміщень - відм овити повністю.
Стягнути з Комунального пі дприємства по утриманню та е ксплуатації житлового фонду „Липкижитлосервіс” (01021, м. Киї в, пров Мар' яненка, 7, код ЄДРП ОУ 05756837) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю „ДАРИ ЛІТА” (01024, м. Київ, вул. Пил ипа Орлика, 6, код ЄДРПОУ 25641042) 42 гр н. 50 коп. державного мита за роз гляд апеляційної скарги.
Зобов' язати господарськи й суд м. Києва видати відповід ний наказ.
Справу № 40\125 повернути до го сподарського суду м. Києва.
Постанова набирає законно ї сили з дня її прийняття та мо же бути оскаржена у касаційн ому порядку до Вищого господ арського суду України.
Головуючий суддя
Судді
Суд | Київський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2011 |
Оприлюднено | 17.02.2011 |
Номер документу | 13779335 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні