35/430
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
справа № 35/430
03.09.08
За позовом 1) Закритого акціонерного товариства „Інтертранс”
2) Закритого акціонерного товариства „Укрінтранс”
до 1) Київської міської ради
2) Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
про визнання укладеним договору купівлі-продажу земельної ділянки
Суддя Літвінова М.Є.
Представники:
від позивача-1: Зязіна Ю.О. –предст. за дов. №04-05/04 від 08.01.2008р.;
від позивача-2: Дунаєвський І.В. –предст. за дов. №45 від 02.09.2008р.;
від відповідача-1: не з'явились
від відповідача-2: Верес М.М. - предст. за дов. №06-34/27808 від 04.10.2006р.;
В судовому засіданні 03.09.2008р., на підставі ч.2 ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, за згодою представників позивачів та відповідача-2 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
На розгляд Господарського суду міста Києва передано вимоги Закритого акціонерного товариства „Інтертранс” та Закритого акціонерного товариства „Укрінтранс” до Київської міської ради, Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про:
- визнання укладеним договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі міста Києва між Закритим акціонерним товариством „Інтертранс”, Закритим акціонерним товариством „Укрінтранс” та Київською міською радою в редакції, яка підписана Закритим акціонерним товариством „Інтертранс” та Закритим акціонерним товариством „Укрінтранс”, з моменту набрання чинності судового рішення на умовах, визначених договором;
- зобов'язання Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити підписання, реєстрацію та видачу в установленому порядку державного акта на право власності на земельну ділянку Закритому акціонерному товариству „Інтертранс”, Закритому акціонерному товариству „Укрінтранс” для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва у встановленому порядку.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 21.08.2008 року було порушено провадження у справі №35/430, розгляд справи призначено на 03.09.2008р.
02.09.2008р. до Відділу документального забезпечення Господарського суду міста Києва від відповідача-1 надійшов відзив на позов, в якому він проти позовних вимог заперечує, просить суд відмовити в позові повністю, мотивуючи це відсутністю відповідного рішення Київської міської ради про продаж земельної ділянки позивачам, що на думку відповідача-1 є передумовою для укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки, а також тим, що спірну земельну ділянку, яка належить до земель державної і комунальної власності, неможливо продати без проведення аукціону. Окрім того, відповідач-1 просить розглядати справу без участі повноважного представника Київської міської ради.
Представники позивачів в судовому засіданні 03.09.2008р. надали документи на виконання вимог ухвали суду про порушення провадження у справі №35/430 від 21.08.2008р., а також підтримали позовні вимоги в повному обсязі та просили суд позов задовольнити повністю.
Представник відповідача-2 у судовому засіданні 03.09.2008р. надав відзив на позов, в якому проти позовних вимог заперечував та просив суд відмовити в позові повністю, мотивуючи тим, що оскільки Київська міська рада не приймала рішення про продаж спірної земельної ділянки позивачам, то правові підстави для укладання договору купівлі-продажу вказаної земельної ділянки та видачі державного акту щодо права власності на земельну ділянку відсутні.
Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, оглянувши в судовому засіданні оригінали документів, копії яких знаходяться в матеріалах справи, заслухавши пояснення представників позивачів та відповідача-2, Господарський суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України визначено, що до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, та земель, на яких розташовані державні, в тому числі казенні, підприємства, господарські товариства, у статутних фондах яких державі належать частки (акції, паї), об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Відповідно до рішення Київської міської ради №226/283 від 31.10.2006р. між Київською міською радою (далі –відповідач-1), Закритим акціонерним товариством „Інтертранс” (далі –позивач-1, Орендар) та Закритим акціонерним товариством „Укрінтранс” (далі – позивач-2, Орендар) було укладено договір оренди земельної ділянки на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд (далі –Договір), який зареєстрований Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) 30.03.2007р. за №72-6-00411 у книзі записів державної реєстрації договорів.
Відповідно до умов вказаного Договору орендар має переважне право на купівлю земельної ділянки у разі її продажу.
Оцінюючи подані позивачами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуються на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що вимоги позивачів підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно зі ст. 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Рішенням Київради від 14.03.2002р. №304/1738 було затверджено Тимчасовий порядок продажу земельних ділянок в м. Києві (далі –Тимчасовий порядок).
Судом встановлено, що на виконання Тимчасового порядку 05.12.2005р. позивачі звернулись до Київської міської ради (далі –відповідач-1) з клопотанням про викуп зазначеної земельної ділянки та сплатили авансовий платіж в сумі 765 931 грн. 64 коп. згідно з угодою №131 від 08.12.2005р.
Відповідно до п.2.2 Тимчасового порядку Головне управління земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації опрацьовує представлені матеріали і при можливості подальшого їх оформлення організовує проведення експертної грошової оцінки та складання технічної документації з продажу земельної ділянки, або готує відповідь про відмову.
Технічна документація з продажу земельної ділянки складається з текстових (пояснювальна записка, документи, вказані в п.2.1), графічних матеріалів (план встановлених меж земельної ділянки, витяг з чергового кадастрового плану, топографічний план в масштабі 1:500 з нанесеними червоними лініями) та висновку експерта про ринкову вартість земельної ділянки.
Головне управління земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації погоджує документацію та готує проект рішення Київради про продаж земельної ділянки і подає його разом з технічною документацією та звітом про експертну грошову оцінку для розгляду та погодження постійною комісією Київради з питань містобудування та землекористування.
На замовлення Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) Закритим акціонерним товариством „Інститут землевпорядних технологій” було визначено ринкову вартість земельної ділянки на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва, яка передбачена для продажу позивачам, та розроблено технічну документацію вказаної земельної ділянки.
Відповідно до висновку державної експертизи землевпорядної документації від 27.03.2008р. №95/09-16, проведеної Державним агентством земельних ресурсів України, звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва відповідає вимогам земельного законодавства та діючих нормативно-методичних документів з експертної оцінки земельних ділянок і оцінено позитивно.
Вказана технічна документація погоджена Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до позитивного висновку.
14.07.2008р. позивачі звернулись до Київської міської ради з листом, в якому виклали пропозицію щодо укладення договору купівлі-продажу земельної ділянки, розташованої на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва.
Зміст договору купівлі-продажу земельної ділянки на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі міста Києва, що був підписаний позивачами та надісланий до Київради, відповідає вимогам статті 128 Земельного кодексу України.
За дорученням заступника міського голови – секретаря Київради від 14.07.2008р. №28170 Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) повідомило, що рішення Київради про розгляд питання відносно продажу Закритому акціонерному товариству „Інтертранс”, Закритому акціонерному товариству „Укрінтранс” земельної ділянки для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва не приймалось, підстав для підписання запропонованого з боку Закритого акціонерного товариства „Інтертранс”, Закритого акціонерного товариства „Укрінтранс” договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення на момент розгляду звернення немає.
Відповідно до ст. 128 Земельного кодексу України продаж громадянам і юридичним особам земельних ділянок державної власності, крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підлягають приватизації, і земель сільськогосподарського призначення, та комунальної власності провадиться місцевими державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим або органами місцевого самоврядування в межах їх повноважень.
Громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради, або державного органу приватизації, або центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів. У заяві зазначаються бажане місце розташування земельної ділянки, цільове призначення та її розмір.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцева державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада, державний орган приватизації або центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у місячний термін розглядає заяву і приймає рішення про продаж земельної ділянки або про відмову в продажу із зазначенням причин відмови.
Таким чином, законодавець в імперативній формі встановив, що при встановленні відповідності технічної документації вимогам законодавства відповідний орган (в даному випадку Київська міська рада) приймає рішення про продаж земельної ділянки.
Одним із принципів земельного законодавства, який визначений статтею 5 Земельного кодексу України, є забезпечення гарантій прав на землю.
Статтею 181 Господарського кодексу України визначено загальний порядок укладення господарських договорів, відповідно до якого господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
Частиною 3 статті 181 Господарського кодексу України передбачено, що сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні.
Відповідно до статті 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” міський голова укладає договори від імені територіальної громади та на підставі рішень Київської міської ради.
Згідно з частиною п'ятою статті 46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок - не рідше ніж один раз на місяць.
Отже, позивачами вчинено всі необхідні дії, встановлені законодавством та рішеннями Київради на викуп землі.
Разом з цим, в порушення вимог ч.3 ст. 128 Земельного кодексу України, Київська міська рада протягом одного місяця не прийняла відповідного рішення, що призвело до порушення прав позивачів на придбання землі.
Згідно з ч.10 ст. 128 Земельного кодексу України, рішення про відмову продажу земельної ділянки може бути оскаржено в суді.
Зазначена норма Земельного кодексу України свідчить про те, що у випадку встановлення відповідності технічної документації із землеустрою щодо продажу земельної ділянки вимогам законодавства, питання про продаж земельної ділянки вирішується судом.
Відповідно до частини 3 статті 152 Земельного кодексу України захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом визнання прав.
Згідно зі статтею 10 Господарського процесуального кодексу України спори, що виникають при укладенні господарських договорів, можуть бути подані на вирішення господарського суду.
Статтею 187 Господарського кодексу України визначено, що спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі, якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.
Враховуючи, що відповідно до статті 128 Земельного кодексу України позивачі вчинили всі передбачені законодавством дії, спрямовані на придбання землі, а відповідно до ч.6 ст. 128 Земельного кодексу України купівля земельної ділянки посвідчується договором купівлі-продажу земельної ділянки, суд приходить до висновку, що одна із сторін безпідставно ухиляється від укладання договору, чим порушує право позивачів на придбання земельної ділянки.
Щодо Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), слід зазначити, що відповідно до статті 33 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать реєстрація суб'єктів права власності на землю; реєстрація права користування землею і договорів на оренду землі; видача документів, що посвідчують право власності і право користування землею.
Відповідно до Положення про Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), що затверджене рішенням Київської міської ради від 19.12.2002р. №182/342, дане управління організовує видачу державних актів на право власності па землю і право користування землею, оформлення та видачу договорів оренди земельних ділянок та здійснює їх реєстрацію.
Пунктом 2.9 Тимчасового порядку продажу земельних ділянок в м. Києві передбачено, що документ про оплату для Головного управління земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації є підставою для виготовлення та видачі державного акта на право власності на землю, а також її державної реєстрації.
Враховуючи вищевикладені обставини справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, документально підтвердженими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
В ст. 49 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що у разі задоволення позову судові витрати підлягають стягненню з відповідачів на користь позивача, але зважаючи на те, що позивачі не заявляли вимог про відшкодування судових витрат за рахунок відповідачів, вказані витрати покладаються на позивачів.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст. ст. 33, 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 128, 152 Земельного кодексу України, ст. ст. 10, 181, 187 Господарського кодексу України, ст. ст. 32, 33, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
ВИРІШ И В:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Вважати укладеним договір купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі міста Києва між Закритим акціонерним товариством „Інтертранс” (03049, м. Київ, вул. Фурманова, 1/7, код ЄДРПОУ 32461684), Закритим акціонерним товариством „Укрінтранс” (Львівська область, Пустомитівський р-н, с. Зубра, вул. Б.Хмельницького, 27, код ЄДРПОУ 33050535) та Київською міською радою (01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 22883141) в редакції, яка підписана Закритим акціонерним товариством „Інтертранс” та Закритим акціонерним товариством „Укрінтранс”, з моменту набрання чинності судового рішення на умовах, визначених договором:
„ДОГОВІР
купівлі-продажу земельної ділянки
Київська міська рада (код ЄДРПОУ 22883141; м. Київ, вул. Хрещатик, 36) - далі у тексті –„Продавець”, в особі Київського міського голови Черновецького Леоніда Михайловича, який діє на підставі ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” - з однієї сторони, та закрите акціонерне товариство „Інтертранс” (код ЄДРПОУ 32461684; м. Київ, вул. Фурманова, 1/7; зареєстроване Солом'янською районною у місті Києві державною адміністрацією 24.05.2004р. за №1 073 108 0007 000284) в особі голови правління Дідилівського Віталія Мирославовича, який діє на підставі Статуту цієї юридичної особи, закрите акціонерне товариство „Укрінтранс” (код ЄДРПОУ 33050535; Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Зубра, вул. Богдана Хмельницького, 27; зареєстроване Пустомитівською районною державною адміністрацією Львівської області 14.06.2004р. за №1 404 120 0000 000127) в особі голови правління Подорожного Івана Михайловича, який діє на підставі Статуту цієї юридичної особи - далі у тексті –„Покупці” - з другої сторони, які разом іменуються „Сторони” та кожна окремо як „Сторона”, уклали цей Договір про таке:
1. Предмет договору
1.1. Продавець продав, а Покупці купили земельну ділянку (кадастровий номер 8000000000: 72:121:001) площею 0,8072 (нуль цілих і вісім тисяч сімдесят два) га на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва, у межах, які перенесені у натуру (на місцевість) і зазначені у технічній документації земельної ділянки.
Земельна ділянка, що продається, на підставі статті 13 Конституції України, статті 34 Закону України „Про власність” належить до земель державної власності, повноваження щодо розпорядження якими здійснює Київська міська рада згідно з пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України.
1.2. Земельна ділянка, зазначена в п.1.1., продається для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд.
1.3. У власність ЗАТ „Інтертранс” набувається частка в спільній власності на земельну ділянку у розмірі 6861 (шість тисяч вісімсот шістдесят один) кв. м. від загального розміру земельної ділянки.
1.4 У власність ЗАТ „Укрінтранс” набувається частка в спільній власності на земельну ділянку у розмірі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) кв. м. від загального розміру земельної ділянки.
2. Ціна продажу земельної ділянки, строки і порядок оплати
2.1. Ціна продажу земельної ділянки (без урахування податку на додану вартість) за цим Договором становить 22 112 352 (двадцять два мільйони сто дванадцять тисяч триста п'ятдесят дві) грн. 00 коп.
В рахунок цієї суми Покупцями було сплачено Продавцеві аванс у розмірі 765 931 (сімсот шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот тридцять одну) грн. 64 коп.
2.2. Решта вартості земельної ділянки у сумі 21 346 420 (двадцять один мільйон триста сорок шість тисяч чотириста двадцять) грн. 36 коп. має бути сплачена Покупцями впродовж десяти банківських днів від дня укладання цього Договору на р/р 37116001002659 УДК в м. Києві, МФО 820019, код ЄДРПОУ 26199097 (одержувач: УДК в м. Києві /Головне управління земельних ресурсів КМДА ), КЕКД 33010000.
3. Обов'язки Сторін
3.1. Покупці зобов'язані:
3.1.1. Сплатити грошові суми в строки, у порядку та в розмірах, що передбачені розділом другим цього Договору.
3.1.2. Надавати Продавцю необхідні матеріали, відомості, документи тощо для укладення та виконання умов цього Договору.
3.1.3. Виконувати обов'язки власника земельної ділянки відповідно до чинного законодавства України і використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням.
3.1.4. З дня виникнення права власності на земельну ділянку, придбану за цим Договором, сплачувати земельний податок у розмірах і порядку, передбачених чинним законодавством України про плату за землю.
3.1.5. Забезпечувати вільний доступ до земельної ділянки для контролю за додержанням власниками умов продажу земельної ділянки.
3.1.6. За наявності необхідності, самостійно у порядку, визначеному законодавством, розрахувати і сплатити до бюджету податок на додану вартість, пов'язаний із придбанням земельної ділянки.
3.1.7. Забезпечити вільний доступ до проданої земельної ділянки для контролю за дотриманням власниками умов продажу земельної ділянки.
3.1.8. Забезпечити вільний доступ для прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих інженерних мереж і споруд, розміщених у межах земельної ділянки.
3.1.9. У разі необхідності проведення реконструкції чи нового будівництва питання оформлення дозвільної та проектно-кошторисної документації вирішувати в порядку, визначеному правилами забудови м. Києва.
3.2. Продавець зобов'язаний:
Після повної сплати Покупцями суми, зазначеної у розділі другому цього Договору, та пені за прострочення платежів (при наявності такої пені), оформити Покупцям державний акт на право власності на земельну ділянку.
4. Відповідальність Сторін
4.1. У випадку невиконання Покупцями умов цього Договору Продавець має право розірвати цей Договір у встановленому порядку і вимагати відшкодування збитків, спричинених його розірванням (підготовка технічної документації земельної ділянки, яка підлягає продажу, оплата вартості виконання експертної грошової оцінки, послуг спеціалістів).
4.2. У випадку прострочення Покупцями виконання зобов'язань, встановлених умовами розділу другого цього Договору, за кожний день прострочення платежу Покупці сплачують Продавцю пеню у розмірі 0,5 (нуль цілих і п'ять десятих) відсотка від суми простроченого платежу.
4.3. Сплата пені не звільняє Покупців від виконання зобов'язання, встановленого умовами розділу другого цього Договору.
4.4. У випадку невиконання Продавцем умов цього Договору, Покупці мають право вимагати виконання Продавцем своїх обов'язків належним чином, а також відшкодування збитків, завданих затримкою виконання, або має право розірвати цей Договір у встановленому порядку і вимагати відшкодування збитків, спричинених його розірванням.
4.5. При розірванні цього Договору з вини Продавця суми, сплачені Покупцями Продавцю на виконання цього Договору, включаючи суму авансу(ів), повертаються йому Продавцем в повному обсязі. Покупці також мають право на компенсацію збитків, спричинених розірванням цього Договору з вини Продавця.
4.6. При розірванні цього Договору з незалежних від Сторін причин суми, сплачені Покупцями Продавцю на виконання цього Договору, включаючи суму авансу, повертаються Покупцям за виключенням витрат, пов'язаних з оформленням Договору (підготовка технічної документації земельної ділянки, яка підлягає продажу, оплата вартості виконання експертної грошової оцінки, послуг спеціалістів).
4.7. Відповідальність та права Сторін, що не передбачені цим Договором, встановлюються законодавством України.
5. Гарантії та претензії
5.1. Продавець гарантує, що земельна ділянка, яка є предметом цього Договору, не віднесена до земель, що не можуть бути передані у колективну та приватну власність відповідно до законодавства України, що зазначена земельна ділянка у спорі, під арештом і забороною відчуження не перебуває, що вона вільна від обмежень щодо використання її за цільовим призначенням (застава, оренда, сервітути тощо), а також, що зазначена земельна ділянка вільна від будь-яких майнових прав і претензій третіх осіб, про які на момент підписання цього договору Продавець чи Покупці не могли не знати. .
5.2. Покупці до підписання цього Договору ознайомились з рішенням Київради, на підставі якого відчужується земельна ділянка, що є предметом цього Договору, оглянув земельну ділянку в натурі та ознайомився з технічною документацією земельної ділянки.
6. Перехід права власності на земельну ділянку
6.1. Обов'язок Продавця передати земельну ділянку Покупцям вважається виконаним і право власності на земельну ділянку переходить до Покупців після повної сплати вартості даної земельної ділянки відповідно до розділу другого цього Договору, пені за прострочення платежів (при наявності такої пені) та одержання Покупцями державного акта на право власності на землю.
6.2. З виникненням у Покупців права власності на земельну ділянку встановлений раніше правовий режим користування земельною ділянкою втрачає чинність.
7. Ризик випадкового погіршення або випадкового
псування земельної ділянки
Ризик випадкового погіршення або випадкового псування земельної ділянки несуть Покупці з моменту переходу до нього права власності.
8. Вирішення спорів
Всі спори, що виникають при виконанні умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів або судами України.
9. Зміни умов Договору та його розірвання
9.1. Внесення змін та доповнень до цього Договору здійснюється за погодженням Сторін оформлюється у письмовій формі з їх нотаріальним посвідченням.
9.2. Розірвання цього Договору здійснюється у випадках та у порядку, передбачених законодавством України.
9.3. Розірвання цього Договору не поновлює правового режиму користування земельною ділянкою, дія якого припинена відповідно до умов п.6.2. цього Договору. Використання земельної ділянки буде здійснюватись згідно з відповідним рішенням Київської міської ради. У цьому випадку Покупці мають переважне право на встановлення режиму користування земельною ділянкою на умовах не гірше встановлених режимом користування земельною ділянкою, який припинив свою дію відповідно до п. 6.2 цього Договору.
10. Інші положення
10.1 . Цей Договір і документ про сплату коштів, передбачених розділом другим цього Договору, є підставою для оформлення державного акта на право власності на землю.
10.2. Договір складено і підписано у трьох примірниках: два - для зберігання у покупців та однин - для продавця.
Підписи:
Покупці
Київський міський голова”
3. Зобов'язати Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-А, код ЄДРПОУ 261990097) забезпечити підписання, реєстрацію та видачу в установленому порядку державного акта на право власності на земельну ділянку Закритому акціонерному товариству „Інтертранс”, Закритому акціонерному товариству „Укрінтранс” для експлуатації та обслуговування адміністративних будинків, господарських будівель і споруд на вул. Фурманова, 1/7 у Солом'янському районі м. Києва у встановленому порядку.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до ст. 84 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя М.Є. Літвінова
Дата підписання
повного тексту рішення: 11.09.2008р.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2008 |
Оприлюднено | 10.12.2008 |
Номер документу | 2463057 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Літвінова М.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні