Постанова
від 21.06.2012 по справі 5013/2297/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.06.2012 року Справа № 5013/2297/11

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Чус О.В. (доповідач),

суддів Павловського П.П.,. Швеця В.В.

при секретарі судового засідання Литвин А.П.

Представники сторін та представники третіх осіб - 1,2 у судове засідання не з"явились, про час та місце судового засідання повідомлені належним чином.

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали апеляційної скарги Ульяновської районної державної адміністрації Кіровоградської області, Кіровоградська область, м. Ульяновка на рішення господарського суду Кіровоградської області від 22.03.12р. по справі № 5013/2297/11

за позовом Ульяновської районної державної адміністрації Кіровоградської області, Кіровоградська область, м. Ульяновка

до відповідача: Приватного підприємства "ТрейдСервіс", Кіровоградська область, смт. Голованівськ

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Грушківської сільської ради Ульяновського району Кіровоградської області, Кіровоградська область, Ульяновський район, с. Грушка

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - відділ Держкомзему у Ульяновському районі Кіровоградської області, Кіровоградська область, м. Ульяновка

про визнання недійсним договору, зобов'язання повернути земельну ділянку

ВСТАНОВИВ:

Ульяновська районна державна адміністрація Кіровоградської області, Кіровоградська область, м. Ульянова звернулась в господарський суд Дніпропетровської області з позовом до Приватного підприємства "ТрейдСервіс", Кіровоградська область, смт. Голованівськ за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Грушківської сільської ради Ульяновського району Кіровоградської області, Кіровоградська область, Ульяновський район, с. Грушка за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - відділ Держкомзему у Ульяновському районі Кіровоградської області, Кіровоградська область, м. Ульяновка про визнання недійсним договору, зобов'язання повернути земельну ділянку

Рішенням господарського суду Кіровоградської області від 17.06.2011 р., прийнятим по даній справі та залишеним без змін постановою суду апеляційної інстанції від 02.08.2011 р., у задоволенні позовних вимог було відмовлено з підстав встановлення судом обставин не укладення договору, що оскаржується.

Постановою Вищого господарського суду України від 08.11.2011 р. зазначені рішення та постанова скасовані, справу направлено на новий розгляд.

Рішенням господарського суду Кіровоградської області від 22.03.12р. по справі № 5013/2297/11 (головуючий - В.В.Тимошевська, судді: Шевчук О.Б., Коротченко Л.С.) -в задоволенні позовних вимог -відмовлено.

При винесені оскарженого рішення, суд виходив з того, що Позивачем не було доведено належним чином підстав визнання недійсним спірного договору та підстав ї повернення.

Не погодившись із оскаржуваним рішенням, Позивач по справі звернувся в Дніпропетровський апеляційний господарський суд з апеляційною скаргою, просить рішення суду першої інстанції скасувати, оскільки вважають його винесеним з порушенням норм процесуального та матеріального права та задовольнити позов.

Відзив на апеляційну скаргу подано не було.

Дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи та перевіривши відповідність оскаржуваного рішення нормам діючого законодавства, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції не підлягає скасуванню, а апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:

Як вбачається з матеріалів справи, приватне підприємство "ТрейдСервіс" (відповідач) є орендарем земельної ділянки загальною площею 3,0946 га, кадастровий номер 3525581300:02:000:9005, що розташована на території Грушківської сільської ради Ульяновського району Кіровоградської області на підставі підписаного з Ульяновською районною державною адміністрацією (позивач) договору оренди землі, , на підставі розпорядження голови Ульяновскої районної державної адміністрації від 04.06.2010 р. № 253-р.

Згідно п. 1 спірного договору орендодавець-Ульяновська районна державна адміністрація (надалі-Ульяновська РДА) передав, а орендар-приватне підприємство "ТрейдСервіс" прийняв в строкове платне користування (оренду) земельну ділянку для розміщення та експлуатації господарських будівель і споруд, яка знаходиться за адресою: Кіровоградська область, Ульяновський район, Грушківська сільська рада (далі - Договір).

Вбачається, що земельна ділянка, яка передана в оренду відповідачеві за спірним договором, перебуває в розпорядженні Ульяновської РДА та вказаний орган має відповідні повноваження стосовно вказаної земельної ділянки, у т.ч. на передачу в оренду.

На земельній ділянці, отриманій відповідачем в оренду за спірним договором, розташований об'єкт нерухомості - будівля свинарника, право власності на який зареєстровано з 2007 року за приватним підприємством "ТрейдСервіс" .

Умовами використання земельної ділянки, отриманої відповідачем в оренду за спірним договором, є розміщення та експлуатація господарських будівель і споруд.

Колегією суддів не приймається до уваги твердження позивача про необхідність проведення торгів при отриманні відповідачем в оренду земельної ділянки за спірним договором, що спростовується положеннями частини 2 статті 134 Земельного кодексу України та наведеними вище матеріалами справи.

Згідно з частиною 3 статті 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.

Стаття 123 Земельного кодексу України передбачає, що надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:

зміни цільового призначення земельних ділянок відповідно до закону;

надання у користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).

Надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Колегією суддів вбачається, що отримання відповідачем в оренду земельної ділянки здійснювалось за рішенням РДА на підставі проекту землеустрою.

17.05.2010 р. Приватне підприємство "ТрейдСервіс" звернулося до Ульяновської районної державної адміністрації із заявою про надання згоди на розробку проекту землеустрою щодо відведення в оренду на 49 років земельної ділянки загальної площею 3,0946 га, у т.ч. по угіддях 3,0946 га, під господарськими будівлями і дворами для розміщення та експлуатації господарських будівель та дворів, за рахунок земель сільськогосподарського призначення. Розпорядженням голови Ульяновської районної державної адміністрації №214-р від 17.05.2010 р. відповідачу надано згоду на розробку проекту землеустрою згідно поданої ним заяви.

Закон України "Про місцеві державні адміністрації" встановлює, що на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження (ст. 6 Закону),

Голови місцевих державних адміністрацій видають розпорядження одноособово і несуть за них відповідальність згідно із законодавством. Проекти розпоряджень нормативно-правового характеру погоджуються з керівниками відповідних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій. Акти місцевих державних адміністрацій ненормативного характеру, прийняті в межах їх повноважень, набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію. (ст. 41 Закону).

Розпорядження голови державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку.

Проект вказаного розпорядження пройшов погодження у структурних підрозділах Ульяновської РДА, отже розпорядженням №214-р від 17.05.2010 р. підписано головою Ульяновської районної державної адміністрації у відповідності до його повноважень та в межах законодавчо встановленого строку розгляду відповідних клопотань.

До того ж, з матеріалів справи, на замовлення відповідача товариством з обмеженою відповідальністю "Кіровоградгеоінформ" розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду та технічну документацію із землеустрою

Вказана документація із землеустрою пройшла погодження комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою на території Ульяновського району Кіровоградської області, про що членами комісії підписано висновок від 27.05.2010 р. (том ІІІ а.с. 84). Згідно названого висновку, комісія погодила наданий проект та не заперечила проти відведення земельної ділянки в оренду приватному підприємству "ТрейдСервіс".

Погоджений проект землеустрою подано комісією для проведення державної експертизи за супровідним листом від 27.05.2010 р.

03.06.2010 р. Головним управлінням Держкомзему у Кіровоградській області підготовлено позитивний висновок державної експертизи щодо наданої документації

У відповідності до статті 35 Закону України "Про державну землевпорядну документацію" результатом проведення державної експертизи є висновок державної експертизи. Позитивні висновки державної експертизи щодо об'єктів обов'язкової державної експертизи є підставою для прийняття відповідного рішення органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування, відкриття фінансування робіт з реалізації заходів, передбачених відповідною документацією.

Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі (ст. 2 Закону).

Згідно загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину, що передбачені статтею 203 Цивільного кодексу України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Отже, зміст правочинів (договорів) не повинен суперечити Цивільному кодексу України та законам і нормативно-правовим актам відповідної галузевої приналежності.

Як звертає увагу Пленум Вищого господарського суду України у постанові від 17.05.2011 р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин", для правильного вирішення спору про визнання недійсним договору оренди землі суттєве значення має з'ясування правового режиму спірної земельної ділянки та дотримання сторонами порядку передачі її в оренду згідно з вимогами статей 84, 118, 123, 124 Земельного кодексу України з урахуванням необхідності у певних випадках дотримання порядку її вилучення; з'ясування наявності відповідних повноважень у осіб, якими підписується договір; з'ясування чинності рішень (розпоряджень), на підставі яких було укладено такі договори.

Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про оренду землі" укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Порядок передачі в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, регулюється статтею 124 Земельного кодексу України, відповідно до якої передача земель здійснюється за рішенням відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу.

Частинами другою і третьою статті 134 Земельного кодексу встановлені винятки із загального правила продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них на конкурентних засадах (земельних торгах).

Одним із таких винятків є розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

Тобто, наведена норма не передбачає продажу земельних ділянок чи прав на них у разі розміщення на земельній ділянці об'єктів нерухомого майна.

Об'єктами нерухомого майна відповідно до статті 181 Цивільного кодексу України є такі об'єкти, розташовані на земельній ділянці (будівля, споруда тощо), переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни призначення. Право власності на такі об'єкти має бути зареєстрованим на підставі статті 182 Цивільного кодексу України.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, щодо спростування твердження позивача про порушення при наданні відповідачеві в оренду земельної ділянки вимог ст. 123, ст. 186-1 Земельного кодексу України та положень постанови Кабінету Міністрів від 23.12.2009 р. №1420 стосовно порядку розгляду та погодження комісією документації із землеустрою, а також законодавчого порядку проходження державної експертизи. В матеріалах справи містяться підписані та ніким не скасовані Висновок комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою на території Ульяновського району Кіровоградської області від 27.05.2010 р. та Висновок державної експертизи землевпорядної документації від 03.06.2010 р. № 541.

Згідно визначеного в статті 123 Земельного кодексу України порядку, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування (ч. 6). Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються:

затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності);

надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва. (ч. 9).

Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів (ч.10).

Розподіл повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування передбачений статтею 122 Земельного кодексу України.

Згідно частини 3 названої норми районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для:

а) сільськогосподарського використання;

б) ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті;

в) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), з урахуванням вимог частини шостої цієї статті, крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті.

Разом з цим, за положеннями пункту 12 Перехідних положень Земельного кодексу України до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці другому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради з урахуванням вимог абзацу третього цього пункту, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Згідно відомостей відділу Держкомзему у Ульяновському районі (том ІІ а.с. 80, том ІІІ а.с. 38) земельна ділянка, яка передана Ульяновською РДА в оренду приватному підприємству "ТрейдСервіс" за спірним договором, знаходиться за межами населеного пункту Грушківської сільської ради Ульяновського району Кіровоградської області. Вказана земельна ділянка по категорії земель відноситься до земель сільськогосподарського призначення. Розмежування земель державної та комунальної власності по Грушківській сільській раді не проведено.

У відповідності до викладеного, розпорядженням голови Ульяновської районної державної адміністрації від 04.06.2010 р. № 253-р затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надано приватному підприємству "ТрейдСервіс" в оренду терміном на 49 років земельну ділянку загальною площею 3,0946 га під господарськими будівлями та дворами, за рахунок земель сільськогосподарського призначення, що перебувають у запасі на території Грушківської сільської ради Ульяновського району Кіровоградської області, для розміщення та експлуатації господарських будівель та споруд (том І а.с. 32).

Проект розпорядження пройшов погодження у структурних підрозділах Ульяновської районної державної адміністрації . Зазначене розпорядження стало підставою для укладення між Ульяновською РДА та приватним підприємством "ТрейдСервіс" оспорюваного позивачем договору оренди землі.

За вимогами Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі підлягає обов'язковій державній реєстрації.

Згідно Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 року N 174 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 липня 2003 р. за N 641/7962, державна реєстрація договору оренди землі здійснюється шляхом внесення записів реєстрації до книги реєстрації (п. 4.2.).

Книга записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі - це документ суворого обліку, який є складовою частиною державного реєстру земель та містить відомості про зареєстровані державні акти на право власності на земельну ділянку, на право постійного користування земельною ділянкою та договори оренди (суборенди) землі із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок (п.1.2. Тимчасового порядку).

З наданої до справи витягу з книги записів реєстрації вбачається, що договір оренди земельної ділянки кадастрового номеру 3525581300:02:000:9005, який укладено між Ульяновською РДА та приватним підприємством "ТрейдСервіс" зареєстровано 27.08.2010 р. за № 041038400028 (том ІІІ а.с. 59-63, том VІ а.с. 18-23). Аналогічна відмітка щодо дати та номеру реєстрації міститься у наданому позивачем примірнику договору оренди, датованого 27.08.2010 р.

Натомість, реєстрація примірника договору, наданого відповідачем, що датований 09.06.2010 р., книгою записів реєстрації не підтверджується (том ІІІ а.с. 59, том VІ а.с. 18).

Разом з цим господарський суд враховує, що за вимогами статті 20 Закону України "Про оренду землі" державній реєстрації підлягає лише укладений договір оренди землі.

Судом першої інстанції встановлено, що реєстраційна картка земельної ділянки, отриманої відповідачем в оренду за спірним договором, була засвідчена територіальним органом земельних ресурсів 09.06.2010 р. (том ІІ а.с. 111-112, том VІ а.с. 14) та того ж дня передана разом з договором оренди землі і висновком Головного управління Держкомзему у Кіровоградській області від 08.06.2010 р. про державну реєстрацію договору оренди до Ульяновського відділу Кіровоградської регіональної філії ДП "ЦДЗК" для реєстрації.

Колегія суддів вбачає, що спірний договір оренди землі, який укладено між Ульяновською РДА та приватним підприємством "ТрейдСервіс", був підписаний до дати його реєстрації, а саме до 27.08.2010 р.

Вказане спростовує доводи позивача щодо підписання спірного договору саме 27.08.2010 р. та після звільнення ОСОБА_2 з посади заступника голови РДА.

Більш того, наданий позивачем примірник договору скріплено печаткою Ульяновської РДА (позивач) та печаткою приватного підприємства "ТрейдСервіс".

До того ж, спірний договір оренди землі фактично виконано сторонами - підписано акт приймання-передачі та інші додатки, відповідачем сплачується орендна плата

Доводи позивача, що договір є неукладеним з підстав відсутності у ньому всіх істотних умов, а саме: умов щодо орендної плати та умов передачі у заставу і внесення до статутного фонду права оренди землі, спростовуються фактом державної реєстрації такого договору.

В матеріалах справи міститься розрахунок орендної плати до договору, який підписано обома сторонами, умови договору визначають розмір орендної плати, порядок її внесення

, згідно п. 9 договору

Порушення прав позивача у зв'язку з відсутністю в договорі умов передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки не встановлено.

Також колегія суддів погоджується з судом першої інстанції та спростовує твердження позивача про отримання відповідачем в оренду земельної ділянки за спірним договором з розміщеними на ній іншими об'єктами нерухомого майна, що не належить позивачу.

З проекту землеустрою, що затверджений позивачем, кадастровому плані земельної ділянки і додатках до договору відсутні відомості про розташування на земельній ділянці інших об'єктів нерухомого майна. Пункт 3 спірного договору фіксує, що на земельній ділянці знаходиться об'єкт нерухомого майна - нежитлова будівля свинарника (складу), що належить відповідачеві, інші об'єкти інфраструктури за умовами договору - відсутні.

Зазначаючи про розташування нерухомого майна, позивач не підтверджує належними доказами як розташування такого майна на день передачі землі в оренду відповідачеві, так і правовий статус майна (рухоме чи нерухоме). Повідомляючи про наявність інших власників, позивач не зазначає конкретних осіб, не надає матеріали розпаювання та не обґрунтовує у зв'язку з цим порушення його прав.

З матеріалів справи вбачається, що Акт обстеження земельної ділянки від 27.05.2011 р., на що посилається позивач, складений особами, повноваження яких на складення таких актів законодавчо не визначено та за відсутності представника відповідача . Названий акт та надані позивачем для долучення до справи фотокартки та акт від 05.01.2012 р., не підтверджують правовий статус майна, його власників та знаходження такого майна на земельній ділянки на час укладення спірного договору.

Колегія суддів вважає, що позивачем не доведено наявність обставин, які є підставою для визнання недійсним договору оренди землі, укладеного між сторонами і зареєстрованого в Ульяновському відділенні Кіровоградської регіональної філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" за №041038400028 від 27 серпня 2010 року, та повернення земельної ділянки. Позивачем не підтверджено обставини того, що договір є неукладеним, та не доведено наявність підстав для кваліфікації спірного договору за статтею 228 Цивільного кодексу України.

За таких обставин, колегія суддів приходить висновку про те, що суд першої інстанції правомірно відмовив в задоволенні вимог позивача.

З урахуванням вищезазначеного судова колегія вважає, що господарським судом повно, всебічно та обєктивно розглянуті всі обставини справи та їм надана належна правова оцінка, рішення господарського суду відповідає вимогам закону і підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст. ст. 101- 105 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Ульяновської районної державної адміністрації Кіровоградської області, Кіровоградська область, м. Ульяновка на рішення господарського суду Кіровоградської області від 22.03.12р. по справі № 5013/2297/11 -залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 22.03.12р. по справі № 5013/2297/11 - залишити без змін.

Постанова може бути оскаржена в касаційному порядку.

Головуючий суддя О.В. Чус

Суддя П.П.Павловський

Суддя В.В. Швець

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення21.06.2012
Оприлюднено04.07.2012
Номер документу24968819
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5013/2297/11

Постанова від 21.06.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 19.04.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Рішення від 22.03.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 22.02.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 03.02.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 30.01.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 30.01.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 02.02.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 02.02.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

Ухвала від 20.01.2012

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Тимошевська В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні