КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 14/460 Головуючий у 1-й інстанції: Літвінова А.В.
Суддя-доповідач: Оксененко О.М.
У Х В А Л А
Іменем України
"20" вересня 2012 р. м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого -судді Оксененка О.М.,
суддів - Бистрик Г.М., Усенка В.Г.,
при секретарі -Меєчко К.П ,
за участю: позивача - ОСОБА_2, її представника - ОСОБА_3, представника відповідача - Бігун О.С., Мироненко С.Ю. і Ковтуна С.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації на ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.04.2012 року про встановлення способу і порядку виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.10.2009 року у справі за позовом ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації про виплату одноразової допомоги по догляду за дитиною,
В С Т А Н О В И Л А :
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.10.2009 у справі №14/460 адміністративний позов ОСОБА_2 задоволено повністю, а саме: визнано відмову Центру медико-соціальної експертизи Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 16.01.2007 №259 у виплаті допомоги при народженні дитини протиправною; зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації здійснити ОСОБА_2 виплату одноразової допомоги при народженні дитини, виходячи з розмірів державної допомоги, що діяли на момент належної виплати.
Ухвалою Апеляційного суду міста Києва від 10.05.2011 року №22-2690/11149/11 відхилено апеляційну скаргу Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.10.2009 року у справі №14/460 залишено без змін.
Зважаючи на відсутність станом на 17.04.2012 року інформації щодо виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва у добровільному чи примусовому порядку, ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.04.2012 року встановлений спосіб та порядок виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.10.2009 року зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації призначити ОСОБА_2 одноразову допомогу при народженні дитини, а Київському міському центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат здійснити виплату ОСОБА_2 призначеної одноразової допомоги при народженні дитини.
Не погоджуючись з вищезазначеною ухвалою, Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації подало апеляційну скаргу, в якій просять апеляційну інстанцію скасувати незаконну ухвалу суду першої інстанції та постановити нове рішення, в якому в задоволенні позову ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення Дніпрвської районної в місті Києві державної адміністрації відмовити повністю. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на її незаконність, порушення норм чинного законодавства.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 263 КАС України , за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення суд за власною ініціативою може розглянути питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
При розгляді справи судом першої інстанції було встановлено, що відповідно до інформації, наданої Управлінням праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації згідно зі звітом про виконання судового рішення, поданим 09.04.2012 року, відсутність фактичного виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.10.2009 року у справі № 14/460 обумовлена тим, що компетенція Управління по виконанню згаданого рішення суду обмежується призначенням одноразової допомоги при народженні дитини, а саму виплату проводить Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
Крім того, апелянт посилається на те, що підставою для відмови позивачці в призначенні одноразової допомоги при народженні дитини є пропущення останньою шестимісячного строку звернення за її призначенням, встановленого Постановою КМУ від 16 січня 2007 року № 32 «Питання виплати застрахованим особам допомоги при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку».
Такі доводи апелянта колегія суддів вважає безпідставним зважаючи на наступне.
Обов'язок відповідача в призначенні позивачці одноразової допомоги при народженні дитини визначений постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.10.2009 р. у справі №14/460, яка набрала законної сили.
Відповідно до ч.1 ст. 72 КАС України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Згідно пункту сьомого ст. 7, ч.2 ст. 14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України.
Відповідно до ч.1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.
Відповідно до пунктів 3.2, 3.3. Положення про Київський міський центр головним завданням Центру є: підготовка документів на виплату всіх видів соціальної допомоги, житлових субсидій у готівковій формі на придбання твердого і рідкого пічного палива та скрапленого газу, компенсаційних виплат інвалідам, виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших грошових виплат (далі - соціальна допомога, інші грошові виплати); здійснення контролю за правильністю призначення, перерахунку, нарахування і виплати всіх видів соціальної допомоги, інших грошових виплат.
Таким чином, колегія суддів зазначає про безпідставність посилання апелянта, що на Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат не може бути покладено обов'язку по здійсненню дій на виконання рішення суду, що набрало законної сили, в межах його компетенції та обов'язку, лише через ту обставину, що даний орган соціального забезпечення населення не є стороною по даній справі.
З огляду на вищевикладене, суд першої інстанції цілком правомірно виніс ухвалу про встановлення способу та порядку виконання постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.10.2009 року та зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації призначити ОСОБА_2 одноразову допомогу при народженні дитини, а Київському міському центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат здійснити виплату ОСОБА_2 призначеної одноразової допомоги при народженні дитини.
Відповідно до ст. 200 КАС України , суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.
Керуючись, ст.ст. 160, 195 , 196, 199 , 200 , 205 , 206, 254 КАС України , колегія суддів
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Дніпрвської районної в місті Києві державної адміністрації залишити без задоволення, а ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.04.2012 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, передбачені ст. 212 КАС України.
Головуючий суддя Оксененко О.М.
Судді: Бистрик Г.М.
Усенко В.Г.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2012 |
Оприлюднено | 03.10.2012 |
Номер документу | 26247821 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Оксененко О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні