Постанова
від 16.12.2008 по справі 9/287
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

16.12.2008 р. № 9/287

16:44

За позовом Прокурора Солом' янсько го району міста Києва в інтер есах держави в особі Територ іального управління Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку у місті Киє ві

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Валента Інв естментс»

про стягнення штрафу у розмір і 3400,00 грн.

Суддя: Кротюк О.В.

Секретар судового засідан ня: Денисенко Ю.М.

Представники:

Від позивача Самборський В.С.

Від відповідача Не прибув

Від прокуратури Коваль Р.М.

Обставини справи:

Позивач звернувся до О кружного адміністративного суду міста Києва із адмініст ративним позовом до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Валента Інвестментс»пр о стягнення штрафу у розмірі 3400,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем - Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Валента Інвестментс »не сплачено штрафні санкції , застосовані постановою Тер иторіального управління Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку у міст і Києві № 619-КУ від 10.09.2007 р. за ухиле ння від виконання розпорядже ння у встановлені Законом Ук раїни «Про державне регулюва ння ринку цінних паперів в Ук раїні»строки.

Відповідач в судове засіда ння не прибув, докази належно го повідомлення знаходять у матеріалах справи. Заперечен ня проти позову не надав.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ників сторін, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд ,

встановив:

Розпорядженням Терито ріального управління Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку у місті Ки єві про усунення порушень за конодавства про цінні папери № 152-КУ від 11.04.2007 р. встановлено фа кт недотримання ТОВ «Валента Інвестментс»вимог норматив но-правових актів Комісії, а с аме:

підпункту г) пункту 1.2 «Поряд ку організації професійної п ідготовки фахівців з питань фінансового моніторингу про фесійних учасників на ринку цінних паперів», затверджено го рішенням Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку 10.12.2003 № 562 та зареєстрова ного в Міністерстві юстиції України 10.02.2004, відповідальна ос оба за проведення фінансовог о моніторингу ТОВ „Валента І нвестментс" - Григорович О.Л. н е має кваліфікаційного посві дчення фахівця з питань фіна нсового моніторингу професі йних учасників на ринку цінн их паперів;

пункту 2.5 Положення про здій снення фінансового монітори нгу учасниками ринку цінних паперів, затвердженого рішен ням Державної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у від 04.10.2005 року № 538 та зареєстро ваного в Міністерстві юстиці ї України 16.11.05 за №1379/11699 (далі - Поло ження №538) - суб'єкт первинного ф інансового моніторингу ТОВ „ Валента Інвестментс" несвоєч асно тобто, не протягом трьох робочих днів з дати призначе ння відповідальної особи - Гр игоровича О.Л. (Протокол Загал ьних зборів учасників Товари ства з обмеженою відповідаль ністю ТОВ „Валента Інвестмен тс" №3 від 17 липня 2006 року), повідо мив Держфінмоніторинг Украї ни про призначення на посаду відповідального працівника за формою № 1-ФМ (затверджено н аказом Державного департаме нту фінансового моніторингу від 13.05.2003 року №48), про що свідчит ь копія опису про поштове від правлення картки 1-ФМ від 02.03.2007 р оку (К-210, ф.107) та картка реєстрац ії суб'єкта первинного фінан сового моніторингу 1-ФМ від 02.03. 2007 року;

пункту 3.4 Положення № 538 - в Тов аристві відповідальним прац івником не розроблено та не п огоджено із керівником поряд ок та режим доступу до Правил проведення фінансового моні торингу „Валента Інвестмент с" та Програми здійснення фін ансового моніторингу ТОВ „Ва лента Інвестментс";

пункту 3.7 Положення № 538 - Прави ла проведення фінансового мо ніторингу товариства з обмеж еною відповідальністю „Вале нта Інвестментс" не містять о сновні засади діяльності окр емого структурного підрозді лу суб'єкта з питань проведен ня фінансового моніторингу, а саме Відділу з питань фінан сового моніторингу Товарист ва;

пункту 7 Положення №538 - суб'єк том первинного фінансового м оніторингу ТОВ „Валента Інве стментс" не розроблено та не р еалізується програма навчан ня та підвищення кваліфікаці ї працівників суб'єкта перви нного фінансового моніторин гу щодо здійснення заходів з фінансового моніторингу, а т акож не здійснюються заходи з організації навчання та пі двищення кваліфікації праці вників суб'єкта первинного ф інансового моніторингу ТОВ „ Вшіента Інвестментс".

Розпорядженням Територіал ьного управління Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку у місті Києві п ро усунення порушень законод авства про цінні папери № 152-КУ від 11.04.2007 р. зобов' язано Товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Валента Інвестментс »у термін до 04.06.2007 р. усунути вищ езазначене порушення та пись мово повідомити уповноважен у особу Комісії з цінних папе рів та фондового ринку у м. Киє ві про виконання цього розпо рядження, у цей же термін нада ти документи, які підтверджу ють виконання цього розпор ядження.

Актом Територіального упр авління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку у місті Києві про право порушення на ринку цінних па перів № 636-КУ від 30.08.2007 р. встановл ено факт порушення п. 10 ст. 8. Зак ону України "Про державне рег улювання ринку цінних папері в в Україні" пов'язаний з ухиле нням від виконання Розпорядж ення про усунення порушень з аконодавства про цінні папер и від 11.04.2007 № 152-КУ, термін виконан ня якого закінчився 04.06.2007 р.

Постановою Територіальног о управління Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку у місті Києві № 619-КУ в ід 10.09.2007 р. за ухилення від викон ання розпорядження накладен о на Товариство з обмеженою в ідповідальністю «Валента Ін вестментс»штраф у розмірі 200 н еоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що станови ть 3400.00 грн., винесено Товариств у з обмеженою відповідальніс тю «Валента Інвестментс»роз порядження про усунення пору шень законодавства про цінні папери.

Вивчивши матеріали справи в їх сукупно всі суд дійшов ви сновку про обґрунтованість п озовних вимог з наступних пі дстав.

Закон України «Про державн е регулювання ринку цінних п аперів в Україні» 30 жовтня 1996 р оку448/96-ВР визначає правові зас ади здійснення державного ре гулювання ринку цінних папер ів та державного контролю за випуском і обігом цінних пап ерів та їх похідних в Україні .

Частиною першою статті п' ятої Закону України «Про дер жавне регулювання ринку цінн их паперів в Україні»встанов лено, що державне регулюванн я ринку цінних паперів здійс нює Державна комісія з цінни х паперів та фондового ринку . Інші державні органи здійсн юють контроль за діяльністю учасників ринку цінних папер ів у межах своїх повноважень , визначених чинним законода вством.

Положеннями статті 7 Закону України «Про державне регул ювання ринку цінних паперів в Україні»визначено основні завданнями Державної комісі ї з цінних паперів та фондово го ринку, зокрема якими є: форм ування та забезпечення реалі зації єдиної державної політ ики щодо розвитку та функціо нування ринку цінних паперів та їх похідних в Україні, спри яння адаптації національног о ринку цінних паперів до між народних стандартів; сприян ня розвитку ринку цінних пап ерів; узагальнення практики застосування законодавства України з питань випуску та о бігу цінних паперів в Україн і, розроблення пропозицій що до його вдосконалення.

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку ві дповідно до покладених на не ї завдань: встановлює порядо к і реєструє саморегулівні о рганізації, що створюються о собами, які здійснюють профе сійну діяльність на ринку ці нних паперів; встановлює вим оги та стандарти щодо обов'яз кового розкриття інформації емітентами та особами, які зд ійснюють професійну діяльні сть на ринку цінних паперів, з абезпечує створення інформа ційної бази даних про ринок ц інних паперів відповідно до чинного законодавства; розро бляє і організовує виконання заходів, спрямованих на запо бігання порушенням законода вства України про цінні папе ри.

Відповідно до положень ста тті 8 Закону України «Про держ авне регулювання ринку цінни х паперів в Україні»Державна комісія з цінних паперів та ф ондового ринку має право:

здійснювати контроль за до стовірністю і розкриттям інф ормації, що надається емітен тами та особами, які здійснюю ть професійну діяльність на ринку цінних паперів, і самор егулівними організаціями, та її відповідністю встановлен им вимогам;

проводити самостійно чи ра зом з іншими відповідними ор ганами перевірки та ревізії фінансово-господарської дія льності емітентів, осіб, які з дійснюють професійну діяльн ість на ринку цінних паперів , фондових бірж та саморегулі вних організацій;

надсилати емітентам, особа м, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних п аперів, фондовим біржам та са морегулівним організаціям о бов'язкові для виконання роз порядження про усунення пору шень законодавства про цінні папери та вимагати надання н еобхідних документів відпов ідно до чинного законодавств а;

надсилати матеріали в прав оохоронні органи стосовно фа ктів правопорушень, за які пе редбачена адміністративна т а кримінальна відповідальні сть, якщо до компетенції комі сії не входить накладення ад міністративних стягнень за в ідповідні правопорушення.;

накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші са нкції за порушення чинного з аконодавства на юридичних ос іб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здій снення професійної діяльнос ті на ринку цінних паперів.

Положення про здійснення ф інансового моніторингу учас никами ринку цінних паперів, затверджено рішенням Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 4 жовтн я 2005 р. N 538, зареєстровано в Мініс терстві юстиції України 16 лис топада 2005 р. за N 1379/11659, розроблено відповідно до Законів Україн и "Про запобігання та протиді ю легалізації (відмиванню) до ходів, одержаних злочинним ш ляхом" (далі - Закон), "Про фінанс ові послуги та державне регу лювання ринків фінансових по слуг" та поширюється на торго вців цінними паперами, депоз итарії, зберігачів, реєстрат орів, емітентів, які здійснюю ть ведення власного реєстру власників іменних цінних пап ерів, фондові біржі та торгов ельно-інформаційні системи, компанії з управління актива ми, інститути спільного інве стування (далі - суб'єкти). Поло ження не поширюється на банк и, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних п аперів.

Відповідно до Положення з м етою забезпечення належного виконання Закону суб'єкти пр изначають працівника, відпов ідального за проведення фіна нсового моніторингу (далі - ві дповідальний працівник).

Відповідальний працівник, на якого покладені обов'язки щодо здійснення фінансового моніторингу, повинен працюв ати за основним місцем робот и в суб'єкті первинного фінан сового моніторингу.

Відповідальний працівник є особою, на яку покладається координація діяльності з пр оведення суб'єктом заходів ф інансового моніторингу.

Відповідальний працівник призначається керівником су б'єкта, є незалежним у своїй ді яльності та підзвітним тільк и керівнику суб'єкта.

На час відсутності відпові дального працівника або немо жливості виконання покладен их на нього обов'язків має бут и призначено особу, що викону є його обов'язки. На вказану ос обу поширюються права, обов'я зки та вимоги, встановлені дл я відповідального працівник а.

У разі недоцільності введе ння окремої посади відповіда льним за проведення фінансов ого моніторингу може признач атися керівник суб'єкта.

При здійсненні фінансовог о моніторингу відповідальни й працівник у межах своєї ком петенції самостійно приймає рішення.

Суб'єкт зобов'язаний повідо мити Держфінмоніторинг Укра їни про призначення на посад у або звільнення з посади від повідального працівника (або особи, що тимчасово виконує й ого обов'язки) протягом трьох робочих днів з дати підписан ня відповідного документа.

Новостворені суб'єкти приз начають відповідальну особу протягом одного робочого дн я з дати отримання ліцензії.

Форма повідомлення про при значення на посаду та звільн ення відповідального праців ника (або особи, що тимчасово в иконує його обов'язки) встано влена нормативно-правовими а ктами Держфінмоніторингу Ук раїни.

Суб'єкти розробляють прави ла проведення внутрішнього ф інансового моніторингу, що є внутрішнім документом суб'є кта, який визначає порядок та умови проведення заходів, сп рямованих на запобігання та протидію використанню суб'єк та для легалізації (відмиван ня) доходів, одержаних злочин ним шляхом, та фінансування т ероризму.

Правила проведення внутрі шнього фінансового монітори нгу суб'єкта та програми здій снення фінансового монітори нгу є документами з обмежени м доступом.

Порядок та режим доступу до правил проведення внутрішнь ого фінансового моніторингу суб'єкта та програм його здій снення є окремими документам и, що розробляються відповід альним працівником суб'єкта та погоджуються із керівнико м суб'єкта.

Правила проведення внутрі шнього фінансового монітори нгу повинні містити:

а) опис організаційної внут рішньої системи фінансового моніторингу;

б) основні засади діяльност і окремого структурного підр озділу суб'єкта з питань пров едення фінансового монітори нгу (у разі наявності);

в) права та обов'язки відпов ідального працівника суб'єкт а, а також інших працівників с уб'єкта, залучених до здійсне ння фінансового моніторингу ;

г) порядок підготовки та под ання відповідальному праців нику інформації, необхідної для прийняття рішення про ін формування відповідно до зак онодавства Держфінмонітори нгу України та правоохоронни х органів;

ґ) порядок виявлення та реєс трації фінансових операцій, що підлягають фінансовому мо ніторингу, та фінансових опе рацій, що можуть бути пов'язан і, мати відношення або призна чені для фінансування терори стичної діяльності, терорист ичних актів чи терористичних організацій;

д) порядок прийняття відпов ідальним працівником рішенн я щодо надання інформації пр о фінансові операції, що підл ягають фінансовому монітори нгу, та про фінансові операці ї, що можуть бути пов'язані, ма ти відношення або призначені для фінансування терористич ної діяльності, терористични х актів чи терористичних орг анізацій;

е) порядок проведення ідент ифікації осіб;

є) порядок зберігання інфор мації з питань фінансового м оніторингу, який повинен міс тити вимоги до забезпечення конфіденційності інформаці ї щодо фінансових операцій, я кі підлягають фінансовому мо ніторингу, та операцій, що мож уть бути пов'язані, мати відно шення або призначені для фін ансування терористичної дія льності, терористичних актів чи терористичних організаці й.

Для забезпечення належног о рівня підготовки персоналу з питань проведення фінансо вого моніторингу суб'єктом п ервинного фінансового моніт орингу розробляється та реал ізується програма навчання т а підвищення кваліфікації пр ацівників суб'єкта щодо здій снення заходів з фінансового моніторингу.

Усі працівники мають бути п опереджені про відповідальн ість за порушення законодавс тва щодо запобігання та прот идії легалізації (відмиванню ) доходів, одержаних злочинни м шляхом, та фінансуванню тер оризму.

Усі працівники суб'єкта зоб ов'язані ознайомитися з прав илами та програмами здійснен ня фінансового моніторингу, а також брати участь у навчал ьно-практичних заходах щодо здійснення фінансового моні торингу.

Заходи з організації навча ння працівників залежно від їх посадових обов'язків здій снюються за такими напрямами :

ознайомлення працівників з законодавством України, ре комендаціями FATF з питань запо бігання легалізації (відмива нню) доходів, одержаних злочи нним шляхом;

ознайомлення працівників із внутрішніми документами з питань фінансового монітори нгу;

практичні заняття щодо реа лізації Правил внутрішнього фінансового моніторингу та програм здійснення фінансов ого моніторингу.

Заходи з організації підви щення кваліфікації працівни ків суб'єкта з питань запобіг ання легалізації (відмиванню ) доходів, одержаних злочинни м шляхом, здійснюються за так ими напрямами:

вивчення передового досві ду щодо виявлення операцій к лієнтів, які можуть бути пов'я зані з легалізацією (відмива нням) доходів, одержаних злоч инним шляхом;

ознайомлення з засобами та прийомами вивчення клієнтів і перевірки інформації щодо їх ідентифікації.

Навчання або підвищення кв аліфікації працівників суб'є кта з питань запобігання лег алізації (відмиванню) доході в, одержаних злочинним шляхо м, проводиться не рідше одног о разу на рік.

Відповідальність за невик онання (неналежне виконання) законодавства з питань запо бігання та протидії легаліза ції (відмиванню) доходів, одер жаних злочинним шляхом

Суб'єкти, винні у порушенні законодавства з питань запоб ігання та протидії легалізац ії (відмиванню) доходів, одерж аних злочинним шляхом, несут ь відповідальність згідно із законодавством.

Державний контроль за дотр иманням суб'єктами вимог Пол оження.

Державний контроль та нагл яд за дотриманням суб'єктами вимог цього Положення здійс нює Комісія.

Порядок організації профе сійної підготовки фахівців з питань фінансового монітори нгу професійних учасників ри нку цінних паперів, затвердж ено рішенням Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку від 10 грудня 2003 р. N 562 та зареєстровано в Міністерств і юстиції України 10 лютого 2004 р . за N 176/8775.

Відповідно до Порядку орга нізація професійної підгото вки відповідальної особи з п итань фінансового моніторин гу професійних учасників рин ку цінних паперів складаєтьс я з таких етапів:

а) визначення особи, на яку п ланується покласти обов'язки щодо здійснення фінансового моніторингу професійних уча сників ринку цінних паперів;

б) професійна підготовка ос оби щодо питань фінансового моніторингу професійних уча сників ринку цінних паперів;

в) перевірка рівня знань осо би щодо питань фінансового м оніторингу професійних учас ників ринку цінних паперів.

Особа, на яку можуть бути по кладені обов'язки щодо здійс нення фінансового моніторин гу професійних учасників рин ку цінних паперів, повинна ві дповідати таким вимогам:

а) працювати за основним міс цем роботи в професійному уч аснику ринку цінних паперів;

б) мати сертифікат Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісі я) про здійснення професійно ї діяльності на ринку цінних паперів, який повинен відпов ідати ліцензії (або одній із л іцензій) на право здійснення професійної діяльності на р инку цінних паперів, що має пр офесійний учасник ринку цінн их паперів;

в) опанувати затверджену Ко місією та погоджену Державни м комітетом фінансового моні торингу України типову прогр аму навчання фахівців з пита нь фінансового моніторингу п рофесійних учасників ринку ц інних паперів;

г) скласти кваліфікаційний іспит та отримати кваліфіка ційне посвідчення фахівця з питань фінансового монітори нгу професійних учасників ри нку цінних паперів.

Статтею 10 Закону України «П ро державне регулювання ринк у цінних паперів в Україні»в изначено, що Державна комісі я з цінних паперів та фондово го ринку накладає на юридичн их осіб штрафи, зокрема, за ухи лення від виконання або несв оєчасне виконання розпорядж ень, рішень про усунення пору шень щодо цінних паперів - у ро змірі до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку про накладення штраф у може бути оскаржено в суді.

Штрафи, накладені Державно ю комісією з цінних паперів т а фондового ринку, стягуютьс я у судовому порядку.

Стаття 12 Закону України «Пр о державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»пе редбачено порядок накладенн я штрафів за порушення юриди чними особами правил діяльно сті на ринку цінних паперів: ш трафи, передбачені статтею 11 ц ього Закону, накладаються Го ловою Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку, членом Комісії, начальни ком відповідного територіал ьного органу або за його пись мовим дорученням його заступ ником після розгляду матеріа лів, які засвідчують факт пра вопорушення.

Про вчинення правопорушен ня, зазначеного у статті 11, упо вноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку, яка його вияв ила, складається акт, який раз ом з поясненнями керівника, і ншої відповідальної посадов ої особи та документами, що ст осуються справи, протягом тр ьох робочих днів направляєть ся посадовій особі, яка має пр аво накладати штраф.

Посадова особа Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку приймає рішенн я про накладення штрафу прот ягом 10 робочих днів після отри мання документів, зазначених у частині другій цієї статті . Рішення про накладення штра фу оформляється постановою, що надсилається юридичній ос обі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок ц ієї юридичної особи.

Аналізуючи матеріали спра ви та пояснення представникі в прокуратури та позивача в ї х сукупності, суд дійшов висн овку, що постанова Територіа льного управління Державної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку у місті Києві № 619-КУ від 10.09.2007 р. за ухилення від виконання розпорядження про накладення на Товариство з о бмеженою відповідальністю « Валента Інвестментс»штрафу у розмірі 200 неоподатковувани х мінімумів доходів громадян , що становить 3400 грн. прийнята в порядку та спосіб, визначен ий законодавством України, в тому числі Законом України « Про державне регулювання рин ку цінних паперів в Україні» , в судовому порядку не оскарж ена, є обов' язковою для вико нання.

Вивчивши матеріали справи , суд встановив, що на день роз гляду справи штраф у розмірі 3400,00 гривень відповідачем не с плачено.

Беручи до уваги те, що штраф до Територіального управлін ня Державної комісії з цінни х паперів та фондового ринку у місті Києві у розмірі 3400,00 грн . відповідач у встановлені за конодавством строки не сплат ив; рішення про його застосув ання не оскаржив, доказів пог ашення відповідачем зазначе ної суми станом на день розгл яду цього спору не надано, а ви моги розпорядження Територі ального управління Державно ї комісії з цінних паперів та фондового ринку у місті Києв і про усунення порушень зако нодавства про цінні папери № 152-КУ від 11.04.2007 р. не виконані, суд приходить до висновку про об ґрунтованість позовних вимо г та вважає їх такими, що підля гають задоволенню у повному обсязі.

У відповідності до частини другої статті 19 Конституції У країни (№ 254 к/96-ВР від 28.06.1996 р.) орган и державної влади та органи м ісцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Частиною 1 статті 9 Кодексу а дміністративного судочинст ва України встановлено, що су д при вирішенні справи керує ться принципом законності, в ідповідно до якого органи де ржавної влади, органи місцев ого самоврядування, їхні пос адові і службові особи зобов 'язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.

Суд також бере до уваги, що з гідно з частиною 3 статті 2 Код ексу адміністративного судо чинства України у справах що до оскарження рішень, дій чи б ездіяльності суб'єктів владн их повноважень адміністрати вні суди перевіряють, чи прий няті (вчинені) вони зокрема:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодек су адміністративного судочи нства України кожна сторона повинна довести ті обставини , на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.

Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.

Керуючись ст. ст. 9, 69-71, 158 - 163 Код ексу адміністративного судо чинства України, Окружний ад міністративний суд міста Киє ва,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю «Ва лента Інвестментс»(04053, м. Київ, вул. Артема/Обсерваторна, 21/27, л ітера «А», код ЄДРПОУ 33406724) на ко ристь Відділення державного казначейства у Шевченківськ ому районі міста Києва штраф у розмірі 3400 (три тисячі чотири ста) гривень.

Постанова суду набирає з аконної сили після закінченн я строку подання заяви про ап еляційне оскарження, якщо за яву про апеляційне оскарженн я не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у строк, вста новлений статтею 186 Кодексу ад міністративного судочинств а України, постанова суду наб ирає законної сили після зак інчення цього строку. У разі п одання апеляційної скарги по станова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Постанова може бути оскар жена до Київського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Окружний адміністратив ний суд міста Києва шляхом по дання заяви про апеляційне о скарження протягом десяти дн ів з дня проголошення постан ови та подання апеляційної с карги на постанову протягом двадцяти днів з дня подачі за яви про апеляційне оскарженн я, або без подання заяви про ап еляційне оскарження шляхом п одання апеляційної скарги на постанову протягом десяти д нів з дня проголошення поста нови.

Суддя О.В.Кротюк

Дата складення та підп исання постанови в повному о бсязі - 25.12.2008.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.12.2008
Оприлюднено07.12.2009
Номер документу2636535
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9/287

Ухвала від 10.02.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Бухан А.І.*

Ухвала від 30.11.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Бухан А.І.*

Ухвала від 10.11.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Бухан А.І.*

Ухвала від 28.01.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Подобєд Ігор Миколайович

Ухвала від 24.12.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Подобєд Ігор Миколайович

Ухвала від 13.12.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Подобєд Ігор Миколайович

Постанова від 10.07.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Шевчук C. Р.

Ухвала від 25.06.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Шевчук C. Р.

Ухвала від 03.04.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Рішення від 15.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондаренко Г.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні